Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25
Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26 tqhq.ee foorum - Küsimused NOSi kohta Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
Küsimused NOSi kohtaSeoses väga väikse kogemusega NOSi vallas on tekkinud rida küsimusi ja tundus mõistlik siin foorumis targematelt küsida.
Esimene küsimus on seoses sellega, et kas pihustamise alguses tekkiv "piik" on normaalne ja sellele pole mõtet tähelepanu pöörata või on see kuidagi vedelikust gaasiks muutumise probleem seoses ehk temperatuuri või rõhuga? Või on ehk asi hoopis torustiku mõõdus?
Millal ma tean, et nüüd on piir ja rohkem gaasi peale lasta ei tohiks? EGT? (Ei pea silmas kepsu piiri) Detot kuulata pole vist mõtet ?
Testimiseks tühjendasin dünos ühe pudel ja olen veendunud, et piik kui selline eksisteerib....alguses ja keskel nuppu vajutades on lõpus tulemus täpselt sama...kui selle helerohelise muhku vaadata peaks sellega asi selge olema. Suurim küsimus ongi nüüd aga selles, et kuipalju 1 mootor talub. Kui olen korra või paar proovinud, et 2000 pealt juba peale vajutades talus see lammarimootor 750nm siis kas võin siit edasi gaasikogust järjest suurendada et seda NMi pmt lõpuni hoida? Igatahes on see suht mannetu kui 3000rpm peal on 750+NM ja 7000 peal 300NMi Sõidan odava diisli kastiga mille pikad käigud, kasutan vaid kolme käiku ja seetõttu on pöörde drop päris suur.
Tänud abi eest
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
15.10.2017 at 10:43
Küsimused NOSi kohtaMul kogemused puuduvad, aga kas süütega ei oleks mõistlik graafikut “siluda” ?
Mille järgi sa süütenurka muudad? gaasi kogus/mass muutub ju pidevalt?
Ma omas mõttes kõrvutasin nn keemilise laadimise õhupumba poolt tekitavale õhumassile... mis on võibolla täiesti vale mõte.
Me ju teame, mis õhukogus mingis konkreetses mootoris teeb, sest õhukogust me teame ja rõhku loeme/näeme. Sellest olenevalt reguleerime mootori kiirust. Gaasi massi puhul ju mõõtjat ei kasutata?
Kahjuks siinse foorumi modifitseerimise osa kadus legendaarse liikme lahkumisega ja asendus subtiitrite kvaliteedi aruteluga.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
15.10.2017 at 11:03
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Küsimused NOSi kohtaRahu Pärtlile
süüte korrigeerimise osa ei saagi minu võimaluste juures täpne olla ja mind ei häiri, et piik on ka tuntav (Ma ei tahaks süütega siludes kusagilt alast jõudu kaotada)
Või pakkusid seda süüte asja selleks, et kepsu piirile sujuvamalt läheneda? Süüte korrigeerimine pole täpne sest see pole gaasi kogusest kuidagi sõltuv vaid toimib tavalise tableswitchiga ja kuna piik on täpselt seal kus vajutan siis koos püsimise nimel peaks kogu NOSi alaune süütetabel olema tagasihoidlik kuna piik võib olla kus iganes.
Kuna seni peal olnud mootor oli 300€ ne lammariraud siis ma tegelikult ei saa öelda, et oleksin süütega tagasihoidlikult käitunud sest see rusikareegel oli mulle mõistetamatu, et 2kraadi 100hp kohta maha....mõistetamatu sellepärast, et ma ei oska mittekuidagi öelda mis selle mootori norm NA süüde on kuna olen end 95 / 98 / 102 / e85 / 20-40% Ksüleeniga mängides avastanud end 22-39 kraadi süütenurkadelt@ WOT ja kõrge pööre. See millest maha võtta on siis see mis NA-l teeb max jõu?
Ma ei näe mõtet eraldiseisval controlleril kui juhtaju suudab tegeleda nii launchi, logimise, NOSi, süüte jms kõigega veel.....tean, et dragiautod on neid täis, viperisse sai neid vist koguni 7tk Ma ei näe mõtet ehitada ka 2 või nelja stagelist süsteemi sest iga pulk ja jubin maksab raha ja need, kel on wet kitiga 4 stage jaoks 64 düüsi peavad minust ikka hulga jõukamad olema.
Idee oleks miski PWM klapp leida mis 1200PSIga suudaks avaneda ja sulguda ilma probleemideta.....saaks selle PWM ehk otseselt siduda ka süütega ja asja veidigi täpsemaks?
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
15.10.2017 at 11:41
Küsimused NOSi kohtaSilutud graafik = tänavaseade.
Kui piik ei sega, siis seda maha ajada oleks tõesti patt.
Mis on egt näit pärast piikimist võrreldes tõusu tipus?
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
15.10.2017 at 12:07
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Küsimused NOSi kohtaautot ehitades mõtlesin tõesti, et sõidan temaga ka tänaval....kahjuks või õnneks sai ta liiga halva juhitavusega ja ebamugav, et ei kipugi väga ei tänavale ega maanteele....aitab ka lubade taskuspüsimisele kaasa.
EGT-t veel kahjuks jälgida ei saa, ilmselt see võimalus siiski tuleb kuid see on vist ainus näit mis peaks mulle ütlema, et rohkem gaasi enam lisada ei tohiks?
Kui usakad on vist suht tihti 1000hp NA ja 2000hp NOSiga siis võib loota, et kuni kahekordse NA võimsuseni on võimalik mul nosiga ronida? või on neil pigem nosita vaid 1000hp NA sest peal on karburaator ja lukus jagaja? Lihtsam oleks kindlasti turboga laadida kuid mingil põhjusel olen sellele mõttes joone peale tõmmanud ja turbokana tahaks ehitada järgmist aga mitte seda autot
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
15.10.2017 at 12:16
Küsimused NOSi kohtaTurbokaid on lihtne seadistada, uued kogemused on huvitavad, las jäädagi n/a + gaas.
Ma pole kogenud, aga minu puhul on egt näit a ja o, kui jutt on tagasisidest mootoriga.
Eeldusel, et võib usaldada.... see näitab ju põlemiskambri nn peegeldust.
Kõige parem kui veel igat silindrit näha, aga see puhtalt täppis timmimiseks, ehk kütus vs säde et silindrite kiirendused oleksid võrdsed.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
15.10.2017 at 12:28
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Küsimused NOSi kohtaNeed 2 kraadi per 100hp ja muud reeglid ei pea kuidagi paika, pole olemas sellised rusikareegleid lihtsalt.
See oleneb ennekõike põlemiskambri efektiivsusest. Teed põlemiskambri ebaefektiivsemaks = tuuningaken laieneb.
Ära liialda süütega, nii nad laiali lähevad. Veidi hiline ei tee ju midagi halba.
Surve 1200psi-d? Seda on liiga palju, tähendab, mida suurem alustussurve, seda suurem/kiirem kukkumine. 900-950 ja on palju stabiilsem.
Turbomehena ära segu rikkana hoia, ennemini sihi lahjema poole. Rikas ei ole turvaline.
Mina isiklikult unustaks EGT-d sedapuhku ära. Vaata küünlaid.
Midagi logida tahad, siis sul kindlasti on mõni 2bar-ine MAP, millega karteris survet mõõta.
Küsimused NOSi kohtaKuniks gurud ärkavad ja märkavad...
Kas gaasi töörõhk piigi ajal püsib (pean silmas rõhku düüsil, mitte ballooni juures)? Kuigi see peaks olema pigem kosmeetiline probleem, kuna selles alas vist piiri peal ei sõideta? Või on reaalselt oht kaotada rehvide pidamine järsult muutuva veomomendi tõttu?
EGT on hea ja kiire mõõtevahend, kuid kas on teada konkreetse paja läviväärtus, kustmaalt asjad kiiresti hapuks kisuvad?
Ühtlasi palun puust ja punaseks, kuidas karterirõhu teadmine antud küsimuse püstituse juures mootorit koos hoida aitab? Mulle tundub, et kiire karterirõhu tõus on pigem juba toimunud hävingu tulem. Asi, mida küsija soovib ära hoida.
Kiidan huvitava teemapüstituse eest.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
16.10.2017 at 15:44
Küsimused NOSi kohtaKas just kiire tõus. Rohkem nagu piigid või pendeldamine/ebakorrapärasus.
Kui rõngad hakkavad laperdama, siis nad enam ei pea ja seda võib näha enne kui seda küünlalt näha võib.
Lihtsalt väga kiire tõus tähendab jah ilmselt seda, et pole enam kolvi, mille pärast muretseda
quote:tõnisson:
Turbomehena ära segu rikkana hoia, ennemini sihi lahjema poole. Rikas ei ole turvaline.
Ma tasapisi loodan turbode ja muud laadi forced inductioniga sõbraks saada.
Küll aga ma vastupidi aru saanud: lahjem segu = kõrgem temperatuur = suurem detonatsioonioht.
Kas turbodega on siis kuidagi teisiti?
____________________________
Daytona Shelby Z '88
Dart Sport '74
El Camino '73
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.10.2017 at 23:15
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Küsimused NOSi kohtaNitroga on olukord teistmoodi natuke.
Keegi, kes keemiat paremini teab, oskab seda ehk paremini seletada aga maakeeli võiks see ehk midagi sellist olla.
N2O sisaldab 15.5% rohkem hapniku kui õhk.
Süsivesikud nagu näiteks oktaan (C8-H18), kus on 8 süsiniku aatomit ja 18 vesiniku aatomit.
Enne süütamist need lagunevad kuskil 330 kraadi juures eraldi vesinikuks ja süsinikuks.
Seega, mida rohkem kütust, seda rohkem vesiniku ja vesinik põleb kiirelt ja kuumalt.
Nüüd aga tuleb N2O, mis on juba enne süsivesikuid "lagunenud" ja kui hapniku protsent suureneb, suureneb veelgi vesiniku põlemise temp.
Rohkem kütust = Põlemiskambris rohkem kuumust.
Küsimused NOSi kohtaKaugele minna, saad teada testides
Oluline: ei tohi segu lahjaks minna (ülisuur temp), segu afr peaks olema sama kui NA mootorilgi, õiged küünlad...
NOSiga siis võib loota, et kuni kahekordse NA võimsuseni on võimalik mul nosiga ronida?
Erinevalt turbokatest, millel tuleb power sujuvalt siis nitrol sa vajutad nuppu ja kogu see mürts on silindris.
Siin on DevilDeVille`l hea märkus. Kui tahad kasutada suurt kogust nitrot pead seda sujuvalt mootorisse laskma mitte nupp ja 500hp jagu gaasi+ kütust. Eriti nõrga mootoriga.
See millest süüdet maha võtta on siis see mis NA-l teeb max jõu? jah
Kolvirõnga vahed suureks!
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.10.2017 at 07:57
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Küsimused NOSi kohtaTänan vastuste ja süvenemise eest.
Seda videot olin näinud umbes sel ajal kui pudelit ootasin kuid tundub, et kõva pea ei pea kõike meeles ja segu jutt jooksis toona kõrvust mööda.
Hetkel on vähemalt niipalju sellest teemast kasu olnud, et sain aru kui valesti ma segu osas käitunud olen. Kuna sõidan pmt järelkontrollita monoreziimse ajuga (MS) siis olen segu osas NA jätnud 12,5:1 AFRi kanti ja valdava osa turbokaid ja ka konkreetselt oma NOSi auto 11,5 AFR kanti, et oleks veidi varu kui miski õhu või veetembi korral korrektsioon päris täpne pole ja lahjemaks kipub minema. Inreal kippus segu pigem gramm rikkamgi olema ehk, et üsnapalju oleks võinud lahjemaks tõmmata. Veidi targem.
Rõnga lukuvahede osa olin kuulnud või lugenud kuid kuna kavatsen mitte mootoreid ehitada vaid avamata lammarimootoriga sõita siis jääb loota, et 300-400k turjal on lukuvahed juba üsna suured.
Huvitav oli see, et mulle tundub see controller tavalist nosi solenoidi PWMiga juhtivat. Seega pean enda solenoidi testima, et kuidas see PWMiga toimetab. Miks maailm siis juba mõlemat stage´i läbi ühe düüsi ei "kontrolli" vaid alati 2 või 4 stagelisi ehitab on siis ehk selles, et igaljuhul peab kasutama düüsi ja eri koguse korral peab mõõt olema erinev?
Suur küsimus on minujaoks ka see, et kui ma kasutan kaht stage´i kas saan need DRY shotina lasta mootorisse läbi wet kiti düüsikorpuse ? st et teine stage jookseks läbi fuel kanali?
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.10.2017 at 10:17
Küsimused NOSi kohtaAlati kui segu lahjemaks teed, võta süüdet julgelt hilisemaks. Alati saad süüdet tagasi panna.
Kas sul praegu on 2 solenoidi, nitro ja kütuse jaoks eraldi jah?
quote:tõnisson: Alati kui segu lahjemaks teed, võta süüdet julgelt hilisemaks. Alati saad süüdet tagasi panna.
Kas sul praegu on 2 solenoidi, nitro ja kütuse jaoks eraldi jah?
Lahja segu põleb küll aeglasemalt ja vajab enam süüdet kuid saan aru mida mõtled...on selge, et "turboka" seguga olen vales kapsaaias ja see tuleb alla tuua ning süütenurga vähendamine aitab seda turvalisemalt teha. Asi on tegelikult veel hullem....otsustasin mingil põhjusel vahetada nii aju kui ka mootorit ning on võimalik, et vaatan ka ITBde suunas mis tähendab, et ma ei saa enam ühe ega kahe solenoidiga hakkama, seega pole olemasolevast seadest niikuinii mingit abi ja seade tuleb nullist.
Hetkel oli vaid 1 solenoid sest kütust lisan läbi EFI pihustite. Küsimus oli pigem selles, et kas saan läbi ühe wet kiti foggeri lasta kaht stage´i kuna kütuse osa on mul hetkel "pime" tean, et foggeri sees on need kanalid erinevad kuid düüs on niikuinii kaugel ja gaas on siiski gaas...
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.10.2017 at 11:41
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Küsimused NOSi kohtaMõnest asjast veidi paremini nüüd aru saanuna jõuan siiski oma algsete küsimuste juurde tagasi.
Püüan seekord küsida võttes aluseks NOSi juhtimisel suvaline laiatarbe progressive controller.
(Ehk on see selle foorumi inimestele kuidagi kodusem kui programmeeritav EFI aju millega sooviks tegelikult NOSi solenoide juhtida)
MIS SUUDAB: Delay time programmable from 0 to 9.9 sec.
Start percentage programmable from 0 to 99%
Ramp time programmable from 0 to 9.9 sec
End percentage programmable from 0 to 99%,
Nitrous can be programmed to ramp up or down
Siis miks kasutatakse nendega siiski 2/3/4 stage´i kui PWMiga saaks gaasi kogust muuta vastavalt vajadusele ja kuna tegu on gaasiga siis ta ilmselt düüse ei vajakski....hädapärast siis ehk max voolavuse tarbeks?
Näen seda kuidagi umbes nii, et panen düüsiga paika MAX koguse mida näiteks alates 7000 RPM rakendada (kahekordse NA jõu saavutamiseks vajaliku) ja seadistan controlleri nii, et 6000rpm = 80% 5000rPM = 60% vms..... Ehk, et PWM määrab koguse vs DÜÜS teeb sama
Rumal?
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.10.2017 at 15:34
Küsimused NOSi kohtaProbleem on veidi selles, et sa otseselt ei muuda gaasi kogust, solenoidiga "klõpsutad" seda max kogust peale/maha.
Protsendid ei ole ka lineaarsed, tähendab 25% ei ole 25% tulevast jõust ja sinna 25% veel juurde panna ei ole eelmisest jõust 25% suurem.
Kui see kuidagi loogilisena kõlab
Küsimused NOSi kohtajaa see kõik on arusaadav....samas miski 100-200hz juures ja sisselaskest kaugel pihustades mitte porti lastes ei tundu nagu midagi valesti....
ja protsentuaalsuse mitteklappimisest poleks kaa loomulikult mittemidagi kuna ma ei aja taga, et gaasi saaks mingi kindel % vaid, et dünograafikult saaksin lugeda et gaasil pole suurt piiki ja et gaasi kogus oleks madalal pöördel väiksem. 100% seadistatava lahenduse juures ei näi nagu keeruline.
Ehk on lihtsam öelda, et miks ma ei peaks seda proovima? Bensiini doseeritakse ju samal moel
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.10.2017 at 15:58
Küsimused NOSi kohtaNo polegi ju otseselt põhjust, miks sa seda tegema ei peaks.
Düüs lihtsalt peaks ikkagi olema, muidu tuleb nii palju kui solenoidist läbi mahub.
quote:jeff01:
Rõnga lukuvahede osa olin kuulnud või lugenud kuid kuna kavatsen mitte mootoreid ehitada vaid avamata lammarimootoriga sõita siis jääb loota, et 300-400k turjal on lukuvahed juba üsna suured.
Kas sa nö blowbyd ei karda selliste mootoritega? Rõnga otsapilu kasvab rõnga/silindri kulumise tõttu ning mootor jääb ebatihedam?
Puhub äkki karterist õli minema ning arvutatud võimsuse kasv jääb tegelikkuses väiksemaks
Ma suurema ülelaadimisega planeerisin karteri tuulutusele õlikoguja lisada.
Ei, hea teema on üle pika aja
____________________________
Daytona Shelby Z '88
Dart Sport '74
El Camino '73
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.10.2017 at 09:30
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Küsimused NOSi kohtaIgasugu asju võib karta. Täna tekkis hirm, et äkki pole mu ostetud S8 mootor päris korras kuna siiski niiskes seisnud ja kõhutunne ei petnud. Esimese püti kompressioon 4 bari...vihaga ei tahtnud teisi mõõtagi...niiskus klapipinnad rooste ajanud. Nüüd siis kahe mõtte vahel kas tõsta peale nosi piiri otsimiseks järjekordne 300€ne A8 mootor või 300€ eest hoopis S8 mootoril klapid korralikult pidama panna. Selles teemas nende valikute üle ilmselt rohkem ei arutaks
Aga blowby teemal niipalju, et see osa mis jookseb karterisse rõnga Üles-alla liikumise tõttu mind ei häiri sest kuna kolvirõngas on tugevam kui kolb siis seda ei lahendaks ka uued rõngad. Mis puutub aga lukumõõdu suurenemisest tulenevat bowbyd siis seda "pisiasja" ei karda Kuna seadistan ühes driftiteamis üsna ekstreemsusteni viidud M3 mootorit (parimatel päevadel 1000hp 1100NM 3,2 liitrisest 6 silindrisest) siis seal lasti hooajaga läbi 1000L etanooli ilma, et sellega vastavat õli oleks kasutatud....selle tulemusena kulusid hülsid järgmisse remontmõõtu ja kolvirõngad nii õhukeseks et lõpetasid kolvi ja silindri vahel kuid 90% turbokate kapotialt leiduva tavalise catchtangi tõttu ei esinenud mingeid probleeme. Alusil plokis pole see A8sate ja S8sate läbisõit mittemingi näitaja neli mootorit millele kõhtu olen piilunud on kõik väga heas seisus olnud (mis puudutab ploki.....mitte kaante osa)
Alusil on NOSi osas vist üldse halb mõte aga mis teha mootorit valides sellele ei mõelnud ja ega alternatiive kaa polnud sest soovisin, et mootor sobiks 1:1 kasti otsa.
Hetkel võiks keegi Pädev valgustada NOSile sobiva staatilise surveasmte osas. S8 mootorit kasutades tõuseb staatiline ühe ühiku võrra 10:1 vs 11:1
Mitte, et plaaniks nukkasid vahetama hakata kuid ka dünaamilise osas oleks huvi targemaks saada
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.10.2017 at 20:45
1 edit. Last edited 19.10.2017 at 20:48 by jeff01
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
quote:Seoses väga väikse kogemusega NOSi vallas on tekkinud rida küsimusi ja tundus mõistlik siin foorumis targematelt küsida.
Esimene küsimus on seoses sellega, et kas pihustamise alguses tekkiv "piik" on normaalne ja sellele pole mõtet tähelepanu pöörata või on see kuidagi vedelikust gaasiks muutumise probleem seoses ehk temperatuuri või rõhuga? Või on ehk asi hoopis torustiku mõõdus?
Olen nitroga BMW 3.5 mootorit dünonud paar korda. Taoline momendi piik enne keskmisi pöördeid tekkis siis, kui sai düüse suurendatud ja ise arvan, et tekkis sellest, et gaasi tuli peale küll, aga kui bensiinivajadus kasvas (pöörded tõusid) bensiini enam piisavalt ei tulnud, siis vajus moment ära. Ehk segu lahjenes. Sa wideband lambdaga kontrollisid?
Minu näitel oli tegu EFI mootoritele mõeldud dry manifold süsteemiga. Lisabensiin tulistatakse auto enda pihustitest pritserõhu tõstmise arvelt.
Enne kui sul on protsess widebandiga kontrollitav, ma ei soovitaks selliseid katseid teha - kui küsimus on bensiini vähesuses, on hetkega detonatsioon ja kõrged temperatuurid. Ise avastasin hiljem kolvipeadest sulanud kohad. Kas sulavad kolvipead ära (temp liiga suur) või lähevad rõngavahed katki (detonatsioon).
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.11.2017 at 14:36