Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7

Warning: Undefined array key "spid" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 8

Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25

Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26
tqhq.ee foorum - Tuleb musta ja sinist
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts |
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 246
mark all read
 
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Tuleb musta ja sinist  
Poster Message
Crac
Tuleb musta ja sinist
Mootoriks 2.8 R6 pritsung.
Point selles, et kui mootor on külm( alla kekmise)siis ei tule mitte mingit suitsu ega tahma sumbutist.
Kui mootor jõuab norm. temp. juurde siis hakkab tulema musta sumbutist( ise kahtlustan, et on vale segu)
Aga kui mootor kuumeneb üle keskmise siis hakkab asi julmalt sinist välja ajama. Ei ole vaja isegi üle 2000 pöörde, et sinist tuleks.

Kumb variant on tõenäolisem kas kolvirõngad või klapisääre tihedid????
Minu alaarenenud mootori teadmistega aju arvab, et klapisääred. Need peaks ju kummist olema ja mootori temp. tõustes lähevad lödiks ja enam ei pea õli.

NB! Mineraal õli võtab kuskil 1L 1000 kilomeetri peale.

Andke nõu.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
29.05.2001 at 11:52
rustang
  
Moderator
Tuleb musta ja sinist
Sa proovi kompressiooni mõõta, siis saad kolvirõngaste kohta teada.

Mis puutub klapisääretihenditesse, siis tavaliselt kui nad on läbi, siis on nad minu kogemusel muutunud lihtsalt kivikõvaks. See, et kylma mootoriga ei suitse võib olla tingitud sellest, et õli on kylmaga paksem ja mootori kuumenedes ning õli vedelamaks muutudes satub ta silindrisse kas siis klapisääri mööda nõrgudes või kulunud rõngaste vahelt.

[Edited by rustang on 29.05.2001 at 12:14 GMT]

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
29.05.2001 at 12:10
Jörm
 
Tuleb musta ja sinist
Keera küünlad maha ja vaata milline neist kõige koledam on. Kui küünal on räigelt õline ja seal ümber on moodustunud mudrumägi, siis on selle püti rõngad läbi.
Klapisääretihendid eriti oma olekut soojenemisega tahkest vedelasse ei muuda. Pigem läheb õli soojenedes vedelamaks ning pääseb paremini prigudest läbi.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
29.05.2001 at 14:55
LaSa
 
Moderator
Tuleb musta ja sinist
klapisäärtega see teena on, et kui mootor seisab tiba aega, ja siis käima pannes sinist viskab, on küll klapisääred läbi...

pärastpoole toimuv vist juba rõngaste kamm peaks olema...

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
29.05.2001 at 14:56
Crac
Tuleb musta ja sinist
Seismise peale nagu midagi ei tee.
Hommikul kui käima panen on normis.
Vahetasin hiljuti küünlaid.
Küünlad oli IMO juba nii vanad, et seal enam ei saand aru milline see nendest nüüd õline on. Kõik olid ühtemoodi mustad ja puruks.
Aga võtan millalgi uued küünald maha ja eks siis näeb.

See õli teooria on ilmselt õige.
hmmmm
nojah thanks

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
29.05.2001 at 15:52
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Tuleb musta ja sinist  
Log in: Username: Password:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.