Poster |
Message |
newton Moderator |
Arhiiv - Trucki mootori ostmine F-bodyle
Max:
Pakuti sellist [350 CID] mootorit '84 Suburbani pealt (monopritse?). Tasub sellist ligi võtta ja millised näitajad sellisel mootoril olla võiksid?
PeepP:
Kahjuks ise infi ei oma aga search abiks.
Vähemalt BB'l on truck'i mootoril hoopis teistsugused kaaned pisi-pisitillukeste kanalitega. St. kaaned ja sisselase vaja vahetada kindlasti. Kui kaaned vahetatud tuleks ka neile vastav nukk + muu kama leida. Selle kuluga võiksid arvestada.
Kui asi on pritsega siis peaks tal ka aju olema ? See tähendab, et vaja on ka juhtmeid. Lihtsam oleks vast asi karbussi peale ümber teha. Siis muidugi karbussi vaja.
lauri454:
Kui see mootor on tehasepoolt pigaldatud selle truck'ile, siis tehase andmed peaks olema sellised:
vin:L 165hp 8,2:1
vin:M 160hp 8,3:1
Mõlemad mootorid peaks olema varustatud 4bbl. karpaga, kuna monoprits(TBI) tuli tootmisse alles 1987 aastast.
Max:
Ju siis ajas sell mulle mingit kägu, sest ega ta vist isegi täpselt teadnud, mis tal seal on. Nii et siis alles mõningate Peebu poolt nimetatud parendustega saab sellest alles asja, stockina selline asi vist väga püss ei ole (160-165 hp) Mida selle mootori juures enne võimalikku ostu jälgima peaks, kui üldse seda mõtet osta on?
P.S. Kas vin-koodi 8. koht näitab mootorit?
PeepP:
Ma kindlalt ei tea, kas SB Chevy trucki plokikaantega on sama case kui BB puhul. Just guessing.
Lauri andmete põhjal võib öelda, et surveaste on tal küll madal, kui kaaned muidu kõlbavad siis tuleks neid igal juhul "õhemaks" lihvida.
Mingit valmis performance mootorit Sul vaevalt õnnestub siit leida, seega on sellise natuke nutuse algmaterjaliga projekt vist paratamatus. Plokk on ju sama neil kõigil ?
Igal juhul osta odavalt.
Max:
Odavalt?... Mis hinnaga selle ära võiks rebida (koos 700 kastiga)? 15? 10? 5? (mõõtühik kilo, EEK)
Muide, Lauri, kust sa selle infi mootori kohta välja ajasid, on äkki veel mingeid andmeid? Sina kui suurte mootorite spetsialist, mida sellest jurast arvad?
PeepP:
Üks loogika on, et kui Sa tead palju peaksid lisaks vajaminevate juppide eest välja käima ja kujutad ette palju oled valmis powerisse investeerima. Kui Sa nüüd teisest arvust esimese maha lahutad ja tulemus positiivne on, ongi see mootori ostuhind, kui tulemus negatiivne siis sõida vana mootoriga edasi.
Sry kui jutt kohtlasena tundub, kolleegi sünnipäev ja parasjagu veini juba sees.
Mõni teine ehk oskab paremat nõu anda. Mis ta küsib ?
lauri454:
8.koht vin# näitab tõepoolest mis mootoriga tegu on. Truck'i kaantega on lugu nii et üldjuhul kipuvad need low perfomance tüüpi olema kuigi esineb ka erandeid. See sõltub klapi läbimõõdust jne.
Truck'i mootori pluss on see et tavaliselt raam saale känd/pukk on 4poldiga ploki külge kinnitatud mis tähendab et mootori alumine ots kestab rohkem jõudu.
Arvan et seda mootorit tasub osta küll, sõltub muidugi sellest et mis hinnaga sa selle kätte saad, kuna pooled osad oleaks soovitav ära vahetada perfomace osade vastu.
Martin460:
Kas tasuks äkki kohe hoopis BB peale mõelda?Sellest kogemusest oskab Lauri454 rohkem rääkida.Jah Lauri,miks Sa vahetasid 350 454.vastu välja?
Max:
Mootori eest tahetakse paar kilo alla kümmet.
Eks see rahahäda vist ikka ole, mis sunnib tasapisi sõnnikust alustama ja siis jupikaupa sinna kõike peale ostma. Lauril on järelmaksuga juba BB-ni jõudnud, Max kõhkleb alles esimese V8 ees
PeepP:
Mina soovitaks SB, parem handling & odavam ehitada, bena võtab ka vähem. BB annab muidugi monster hj, kui õiged jupid külge keerata aga see ikka rohkem maksimalistidele mõeldud (sry Lauri ). Daily driveri jaoks SB ruulib. Alati saab ju stroker kit'i osta kui cu. in. 'dest puudus tuleb ja $$$ üle on.
lauri454:
Põhjus miks ma 454 kasuks otsustasin on lihtne. Nimelt, et tulevikus kiiremini sõita.
Max, kui sa oled BB'st huvitatud siis üks 454 mootori porjekt on momedil saadaval.
Max:
BB mõte on muidugi ahvatlev, aga ma kardan, et hammas ei hakka peale... Mis $uurusjärgust muidu jutt käib?
Samas on ka veel üks 350 cid saadaval, mis vist oli ühe Fire peal, aga sellel oli mingi kiiks karpal juures ning käigukastil samuti. Käigukasti sisu on väidetavalt vahetatud, aga mingi viga on ikka veel küljes - käikude vahetamise vahel on pikad pausid vms.(??) Selle eest tahetakse 6k ning seda ei saa proovida enne kui endale peale paned. On äkki hoopis seda mõtet vaadata (vähem juppide vahetamist: plokikaaned jms.) Möh? Mõtted?
PeepP:
Siis tähendab seda truck'i mootorit saad Sa enne proovida? Kui jah, siis mina eelistaks seda varianti (juhul kui proovimise tulemused positiivsed on muidugi).
Max:
Suburban on praegu väidetavalt täitsa sõiduvalmis, nii et pidavat saama proovida küll. Mina ei oska seal muidugi eriti midagi vaadata, kui siis ainult seda, et sumparist suitsu ei aja, mingeid teravaid kõrvalhelisid ei ole ning normaalselt pöördesse (niipalju kui trucki mootor üldse minna saab) läheb. Mida veel tsekata saab/peab?
PeepP:
Well, visuaalselt lekked muidugi, tühikäik, surve (õigemini selle puudumine) karteris, vedelikud (jahutusvedelikus ei tohiks õli olla ja vastupidi ), hea oleks ku saaks surved ära mõõta. Selleks muidugi mõõdik vajalik ja küünlad maha aga mootori ostmise puhul peaks ka müüja asja vajalikkusest aru saama.
Samuti vaata õlitaset, kui alla normi siis tõenäoliselt sööb õli, kui normis siis see ei tähenda midagi. Kui üle normi siis eriti kahtlane.
Vaata õhufiltrit, kui on väga must siis ilmselt pole ka õli regulaarselt vahetatud. Skeptitsism sellistes asjades abiks igal juhul.
Need vaid mõned asjad mis meenusid, keegi vast täiendab ?
lauri454:
Veel üks asi. Kui sa V8 paned siis sa pead ka kasti ära vahetama kuna 2,8 V6 kasiti korpus on väiksem ja V8 otsa ei sobi.
Max:
Asjal tuleb käigukast kaasa.
Silindri rõhke olen korra mõõtnud, aga kuidas ma karteri rõhku kontrollida saan?
PeepP:
Karterirõhku kontrollida eriti keeruline pole. Võta töötaval mootoril õlivarras välja. Kui sealt tuleb palju tomu on asi paha. Natuke võib vana mootori puhul isegi tulla. Kui kõik korras siis ei peaks midagi tulema.
Jyrki:
When buying a used engine you should always at least pull one cylinder head to take a look. That alone will tell quite a lot, how clean is the valvetrain, what kind of pistons are in there, are the cylinders worn etc. When going to take a look, invest for intake & head gaskets for this teardown, it's money well spent. Many buyers will let you do that, and if they wont, pass it.
Buying a used engine is a wise move if you know what you are buying. That way you'll usually get the engine with minor cost compared to one built your self, even if you have to do some 'rebuilding'.
I built a Mopar 318 last year I installed to my wifes Aspen; I built it with mostly used parts that were CHEAP, heads were 200FIM, the engine 200, headers 350, oil pan 100 etc. etc. I did a basic rering; new rings, one piston, bearings, cam, timing set, gaskets etc. The only machine work was head milling that cost 1200. Heads were milled 2.25mm to raise the CR up to 8.7:1! All the parts used were very basic and the main goal was to spend as little money as possible. At first I was going to use a swap meet 10 FIM quadrajet as a carb, but I forgot it tot the cleaning solevent for so long that it melted! Then I got a 650 dp Holley for free, but it was a chevy replacement carp and it refused to work in a Real Car properly. So I invested on a brand new 625 Carter with electric choke; 1800. Should have gone with a 1850 Holley instead. Anyway, this engine worked as expected, fuel consumpion was 3 litres more / 100 km than with the \6 it replaced and it had about 240 hp. The Aspen run 9.71/123 km/h in 1/8 mile without a sure grip, 2.95 gears and with the engine not quite in tune. That translates in to 14.9-15.1 in the 1/4. This swap cost me 11800 FIM alltogether and about 10000 of that went to the engine that had NOTHING. And I can do most of the work including some machining myself. So, if you can buy a ready mildly hopped up 350 for 4000&up, consider it a s a good deal.
[Edited by newton on 09.02.2001 at 13:09 GMT] |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.02.2001 at 12:09 |
|
newton Moderator |
Arhiiv - Trucki mootori ostmine F-bodyle
Jäi thirdgen.org'i arhiivides silma:
-----
I did this very swap in an 86 several years ago.
I would NOT do it again. You will need....
1 complete v8.. including induction, accessories
ignition, exhaust manifolds.. get the idea?
2 New transmission including torque converter etc.
I reccommend a TH700-R4, if you do not use a
700-R4 you will also need driveshaft and crossmember
3 Engine mounts
4 radiator, hoses, etc..
5 front springs.. v8 is heavier.
6 exhaust
7 Power steering pump from V8 f-body of similar
year
here's what it comes down to. your v6 car cant be worth
more than $3,500.. this swap WILL cost at least half that
Sell it!! go buy one with a V8.
These items assume you go carburated with no emmissions
or computer. If you plan on swapping in a TPI
or simmilar double the cost, and hire some experts.
------------
V8 ostusoovitus pole paraku meie oludes eriti abiks :%, aga ehk muu on. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
16.02.2001 at 19:32 |
|
max |
Arhiiv - Trucki mootori ostmine F-bodyle
Sain siis pea-aegu valmis listi juppidest, mida on nimetatud swapi puhul vaja. Pu**i, te ei taha seda näha... Kui hinnad kah lisada, ei ole alla 30-kilose rahakotiga mõtet tõmblema ja kõvaks ajama hakata. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.02.2001 at 10:50 |
|
peep Moderator |
Arhiiv - Trucki mootori ostmine F-bodyle
Kui palju Sa siis oled nõus välja käima kiire V8 mootoriga sportauto eest, kui 30 k. palju on ? |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.02.2001 at 11:24 |
|
max |
Arhiiv - Trucki mootori ostmine F-bodyle
Jutt ei ole kiirest mootorist, pigem töökorras V8-st, millest annaks midagi alles tegema hakata.
Samuti ei ole jutt tervest autost, vaid ainult mootorivahetusest.
[Edited by max on 21.02.2001 at 12:03 GMT] |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.02.2001 at 12:01 |
|
peep Moderator |
Arhiiv - Trucki mootori ostmine F-bodyle
Jajah - ma lihtsalt tahtsin öelda, et meie tingimustes on teatud rahakulu sellise aretamise juures paratamatu. Jänkid võivad muidugi käia romulates juppe küljest keeramas, $5 tükk. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.02.2001 at 12:11 |
|
|