Poster |
Message |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
maalo |
GMC Yukon XL 2007
Heihoo,
panen ka kirja mõne rea.
Esiteks, miks 2 autot pealkirjas?
Juku on nüüd värskem liige peres ja Dodge saatus on küsimärgi all, kuna 2 autoga samal ajal sõita ei jõua, kuid äge vaheldus.
/vabandan ka ette ära, imageshack keeras piltidega käru ja palju asju läks kaotsi...
2017 sügisel, panin oma rootslase müüki ja sihtisin üht Inferno punast Magnumit pikemat aega, kuniks hind kukkus nii heaks, et enam ei olnud aega mõelda.
Ja nii see elu kulges. Ei midagi erilist, 2006.a sündinud, 3.5 liitrise südamega, 5-käiguline, tagaveoline. Mõnusalt lihtne, mõnusalt vastupidav.
Aegamisi sai remonditud küll lüliteid, küll pisiasju... Vahetasin ära ka sillaraamipuksid, mis sai USAst tellitud Energy Suspensionilt (350 euri). Ühtlasi sama töö käigus tõstsin ringi ka tagasilla ülemise eesmised poldid, et edaspidi õõtsa vahetades ei oleks vaja sillaraami alla lasta. Mersu insenerid olid vist liiga kaua Oktoberfestil (sillad on samad, mis w124 aga täiendatud W220 juppidega).
Aga siis läks asi lappama, järgnevate aastate jooksul tegin sõbra garages täiesti uue summutijooksu katalüsaatoritest alates ning H-toru lisas ainult seda mõnusat müdinat...
Kogu summuti eelarve oli 77 euri ja üks 2meetrine toru jäi ülegi tegelikult. Oleks vaja olnud veel 2 90-kraadist põlve, aga okei, tegime ise.
Ja noh, kes veel ei tea, siis minu Magnum ongi see Käsnakalle auto.
Kogu lugu sai alguse sellest, et 17" olid armetud ja tahtsin nad talveks valge emailiga üle võõbata. Sõber viis nad pritsi, ja siis üks hetk küsib, et kas tahad ikka ainult valgeks, et teeks midagi ägedamat.. No ja oligi asi käima aetud. Nädal hiljem tulid ahjust soojad Pätrikud ja Käsnakalled.
Katku ajal positiivne laeng.
Eelmisel suvel tellisin Mapco'st ka esi- ja tagasilla kaikad, tegin täisvahetuse. Uued amordid ette ja taha. Kogu eelarve asjale 552 eurot. Mapco õõtsapuksid on ainult vähe kanged, kui väljas külmaks läks, oli hommikuti kobin sildades, soojaks käis või kuskil maa-aluses seisis talvel, ei olnud häda, kuniks külm kallale puges. Alguses ehmatas ikka, kuid mis seal ikka. Tuleb harjuda. Lõtke pole, määrded liigendites, mis seal muud saab olla. Kuniks talvel avastasin,e t kui auto tiksub kohapeal, mootori soojus soojendab puksid üles ja esisilla kobin kaob. Las ta siis olla. Vähemalt teelpüsivus on hea. vanade puksidega ei kannatanud üldse sõita, rool käis koguaeg....
Ja sedasi olen ma nüüdseks 3.a jooksul läbinud temaga u 40 000 miili. Kastiaju pistik kasti küljes lekkis, tegin ka selle ära koos uue õli ja filtriga. Arvete järgi oli 100 000mi hooldus tehtud kõik, aga 140 000 oli täis ja ma raske jalaga. Õnneks õli oli vaid gramm tumedam tutikast õlist ja õli on odavaim asi siin vahetada.. Mootori õli olen ka iga 3000mi tagant vahetanud. Õli on odav ja filter 4 euri. Suitsu ei tee, alkot ei tarbi, seega ei näe probleemi. 10W30 õli oli algusest peale mulle vastu, kui auto ostsin, kolises ja mürises külmalt. Kolisin 5w30 peale ja külmkäivitused palju pehmemad ja sujuvamad. Hetkel hakkab 150 000mi odole ette kerima.
Aga nüüd uue peategelase juurde.
Pikalt vahtinud neid GMT900 platvormi kolakaid. Vanemat ei tahtnud, sest ümberringi tutvusringkonnas on ja vaid ühel on sattunud erakordselt korralik, ülejäänud on ikka aastas korra raame lappinud, teisel läheb juba kolmas jooks uksi... Eks uuemal ka omad hädad, aga mootorite ja kastide kombo tundus kasutajasõbralikum.
Kuigi eelarve oli piiratud, oli suur soov endale selline leida. Seda enam, et Magnum tuli ka oma pisihädadega parema hinnaga...
Üksühe järgi tekkisid nad müüki ja sama kiirelt läksid.. Need kallimad Escaladed ja Burbanid on endiselt müügis, nagu 2a tagasi, kui üldse huvi tärkas...
Ja kui viimane huviobjekt ka turult kadus, olin päris nukker... Kuniks paar nädalat läks mööda ja auto24 kiri tuli uute pakkumistega ja hops! Loo kangelane ka seal sees.
Taustauuring midagi hullu ei näidanud, samamoodi nagu Magnum, ka suhteliselt uuena Eestisse toodud ning siin elanud oma elu. Avariiajalugu puhas.
Auto viidi mingil hetkel Soome ära ja taheti seal temaga pulli teha, kuid Soome register ei võtnud vastu ja nii ongi, et auto on 4 aastat olnud kummitus. Aga peab ütlema, et kõige hullemini pole seismine mõjunud, raamil on pindmine rooste ja eks hind oli ka piisav argument, et mitte mööda lasta.
Varustus oli mõnus ja siiani kõik töötab ka.
5.3 Vortec, veab mõnusalt ja tundub, et kütusekulu on Magnumiga samasse auku, paberil on ka nende vahe ainult 2mpg... Müüja oli lasknud Americanis veel enne müüki asjad üle vaadata, aga noh, kivi nende kapsaaeda natuke, tagatuled on poolikult remonditud ja esituledest ei tea nad midagi, sest kontrolli ja minu kätte saamise vahe on vähem kui nädal ja no olles ise ka mehaanik, siis ma ei saa küll sedasi tagumikku lohistada...
No igatahes läbinisti mädad lisatulede releed asendatud ja kõik säras jälle. Eesmised udutule lambid vaatasin ka üle, pistikud lahti.. Taga pidurituled on väidetavalt remonditud, ei ole viitsitud isegi pirne pesast välja võtta, klemmid rohelised.. Puhastasin ka need. Ühe tagatule kinnituse on vaid kellegi raske käsi värskelt lõhkunud...
Sain ka uued kojamehed ette poeletilt ja tuju muutus justkui heaks.
Nipukad numbrite ümbert on ka kadunud, leidsin sahtlist katkiste aluste küljest klipsid ja üks segav faktor vähem.
Järgmine soov on see tüütu PIN koodiga käivitus elimineerida, tõstab kasutusmugavust.. Puldid vaja uued sebida, sest kaasasolev ei tööta enam. Lisavõtmed vaja teha samuti.
Tänane avastus oli, et roolilatt jätab tilgad maha, kui rooliga hoogsalt ringi käia. Eks peab hakkama uurima, kas lasta vana taastada või otsida lekkevaba või päris uus. Selles osas olen avatud arvamustele. Mul oma töökojas kindlasti puuduvad vajalikud vahendid seda toestada ja jätan selle töö profimatele.
Hetkel sõitu ei sega ja kallasin atfi peale, tundus, et väiksemaks jäi imbumine. Esimene ehmatus oli küll, et värske roosa õli, et raisk, kastiõli äkki. Aga liiga jahe, et olla kastiõli ja siis küljealla pikali visates vaatasin, et ainult lati kattekumm on katki ja sealt purtsab välja...
"Service 4WD" kiri ka ilmub aegajalt, aga tänu foorumitele lõppes asi vaid ühe massipunkti parandamisega raami küljes. Juhtmekimbus juhe katki, tegin uue massi ja lülitab taas.
Teine avastus oli lekkiv kolletihend juhipoolel. Aga ka murtud kollepoldid, seega suvel tuleb käised üles käärida, nina maha võtta ja kallale asuda. Külmalt sutsab, minutiga käib vaikseks, kui veel ülevaatust ei sega, siis kohe ei tegele aga suvepuhkuse plaanidesse on sisse kirjutatud.
Mõnus tank on. Edasi käib adekvaatselt, pehme ja kõrge ja ruumikas. Eelmise omanikuga on veel kolmas iste Soomes, varsti võtan selle metallist võrkseina seest välja, mis on sisse ehitatud, kes endale tahab, võib märku anda.
Lisaks on veljed all 6-soonega mutritega. FB grupis juhatati mind stance.ee lehele, kus paistab, et selline võti on olemas, mida ma kasutada saaks.
Läbisõit peale meetersüsteemile lülitamist 211 000 kopikatega. Tundub olevat reaalne, üldist salongi seisukorda arvestades.
Iluvigu on ka, mida nokkida, lõpuks tundubki, et kuigi proua oli kahe käega vastu, et Magnumi jätame ka, siis temal veel sõiduluba ei ole ja ma arvan, et kahte masinat kortermaja ees hoida on ka jama. Niigi tekkis üks ridaelamuboks üleöö ja naabrid käivad ja vahivad kaelad kõverad.
Loodan, et katkuaeg saab mööda, et saab ka Tartu seltskonnaga lähemalt tuttavaks.
Kui kellelgi peaks sahtlis 5 nupuga originaalpulte vedelema, olen suur kõrv.
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
29.03.2020 at 13:08 |
3 edits. Last edited 06.02.2021 at 16:54 by maalo
|
maalo |
GMC Yukon XL 2007
Niisiis... Juku seiklused.
Stance.ee lehelt saadud rattamutri võti ei sobinud, tiba väike ikka. Kaasa pandud kommikott siiski leevendas valu ja 7 eurot võis alla neelata. Ehk läheb mujal tarvis.. Aga Gorilla komplekte Eestis ei müüda vist kusagil, et õiget võtit saada. Eks tuleb veneaegne küünlavõti ikka käiku võtta, see istus ilusti otsa vähemasti.
Roolilati teema süveneb, täispotsik peab alati kaasas olema, hetkel autoga sõitmine minimaalne, tarbin Magnumit, et see ka kurvaks ei jääks.
Pakkumised küsitud, kuigi palju on Ameerika autodega tegelevaid ettevõtteid, siis 10st päringust on vastanud vaid 2 ja neist üks suutis panna kirja vaid sõna "lattrool 250". Jäi arusaamatuks, oli see uus, vana, katkine, või ei oska mina sealt infot välja lugeda.
Tellin lati remontkomplekti, 58.-
Nii palju mu töökojas ikka vast Korea autodest vahendeid on, et otsmised simmerid ja puksid ära vahetada ja ehk saab autoga sõita ka tilku maha jätmata. Taastatud latt maksab 10 rem.kmpl ja täitsa uus 14.5 rem.kmpl.
Kardaaniristid ja kolletihendid ka nimekirjas ja siis on esimesed sõitmist häirivad asjad eest. Edasi ootab õlivahetus ja küünlad ja siis sildade kallale. Esidifri tihendid ei ole hull töö ja sobivad õlid ka kõik majas olemas.
Eile õhtu peale tööpäeva lõppu ajasin Juku tuppa, tõmbasin armatuuri aluse plastikutest puhtaks ja hakkas taga ajama, kus see Gemel M56 end peidab.
Tunnike hiljem oli rootsik peos.
Aga töökäigus leidsin veel ühe, immot katkestava salalüliti, mis oli vasakpoolse kickpaneli külge pandud, kuid nii õnnetult, et juhe läks vist viimasel korral koos polstri tüübliga kereauku ja hõõrus seal, sest ma liigutasin seda plastikut ja sädemepilv vaid. Koodipult jäi tummaks ja seest tõmbas õõnsaks, et mida kõike ma nüüd veel sain maha põletada. Õnneks juba peale esimest taasühendatud CAN juhet auto käivitus iseseisvalt ka võtmest ja külm higi kadus otsaeest.
#jumalonolemas
Puldid on ka siiapoole teel, "megasoodukas" 2 pulti 10 euriga, tavapärase 22.- asemel. Saab näha, kui kohale jõuavad. Samast august võtsin ka uued udutuled, 18 euri paar, sest olemasolevad on ära puuritud ja ära rikutud (ilmselt mingil ajahetkel on ääretuli alla udutulesse genereeritud, kuid need on ära mädanenud). Asjad nagu ei maksagi midagi, kuid kaua peab ootama. Üle lombi tulevad väidetavalt kord nädalas lennupostiga. Elan üle.
Senikaua Juku teeb oma Juku asju.
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.04.2020 at 23:00 |
|
mrtn |
GMC Yukon XL 2007
Huvitav, kes selle pornokaabelduse tegi.
quote: Senikaua Juku teeb oma Juku asju.
Pildi järgi on tardunud tänava äärde, hirmunud jänese nägu peas. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.04.2020 at 23:12 |
|
maalo |
GMC Yukon XL 2007
Hea küsimus tõesti.
Gemel on kindlasti Eestis pandud, sest esimene omanik oli tähtis mees.
Lisatuled, nii ja naa, pakuks USA, sest releed on USA tüübi omad, vb ka pandud Eestis, sest kuni 2012 on see Ameerika Auto ajalooga 100%.
Kas kellelegi pakuks pinget salongi vahesein? Teen pärast pildid, joonistan mõõdud ja võtan selle võre seest välja. Kuju päris 1:1 GMT900 siseruumi omaga ei ole, et tõenäoliselt võib sobida veel mõnele mikihiirele. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.04.2020 at 09:08 |
|
maalo |
GMC Yukon XL 2007
Väike vahekokkuvõte, endal ka hea jälgida.
Tundub, et kui ei ela pealinnas, siis ei taha keegi sind aidata...
AmeerikaAutole au ja kiitus, veljemutrivõti sai sealt tellitud, ilmselt tuleb selle asutusega rohkem asju ajama hakata...
Texasest tuleb ka hunnik pisiasju, millega algust teha, eriti lati rem.komplekt, sest see "lattrool", mida pakuti, ei innusta ka väga. Hetkel joob ATFi rohkem, kui bensiini ja jätsin seisma, kiusan punast niikaua.
Muidu Jukule sai siin uus tagurdustuli pandud, tegin ühe pesu ja sõitsin mõnda aega.
Uurisin ka, miks kliima tühi, selgus, et tagaistujate kliimasüsteemi toru on juba lapitud ja mingil ajahetkel väänatud nii kehvasti nurga alla, et vastu keret end katki söönud. Ilmselt lähen seda teed, et kapoti alt panen tahaminevad torud pimedaks.
Soojendustorud olid ilusad ja sooja olemasolu on talvel tähtsam. Lapsed istuvad nagunii taga ja punaseski nad kurtsid, et külm on, lisaks meeldib neile sõidu ajal magama jääda... Taga kongi puhur töötab ja küll see kaasa aitab, loodan, et kompressor on elus veel.
Lati remont on siis esimene suurem töö, siis kollektori tihendid, saab sellest suminast lahti, mis ühtlasel kiirusel tekib ja mida parema jalaga reguleerida saab.
Esidifri tihendid ka natukene imbuvad, võtsin kõik 3 simmerit, 2 on lebo, kolmas, mis eriti lekib, tuleb lülitusmuhv eest ära rookida, aga see ka pigem pisiasi. Paar tundi ja tehtud.
Üldjoontes päris meeldivalt remonditav auto.
Ülevaatuse sain küll tehtud, aga noh, seisupidur on asi, mis peab pidama ja hästi pidama. Vaja üks ratas maha võtta ja uurida, mis trumlis toimub, sest tross liigub, hoob liigub aga ratas pidurdab vähe...
Proovisin ka parkimisabi korrastada, kuid keegi on hästi parkimisandurite pundist läbi saaginud ja neid põmst taastada ei annagi ja ma ei hakanud kuudiosa polstreid maha nokkima.
Keskmine kütusekulu hetkel 98'ga stabiilne 13, ei saa väga nuriseda, punane joob umbes sama, aga 2 silindrit vähem.
Kuudi vahesein on endiselt saada, kellel vaja, see küsib.
Üldjoontes, paistab, et kui iluvead kõrvale jätta, on siiski päris vahva auto. Puldid peaks ka lähipäevil saabuma, saab need ka ära katsetada. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
15.04.2020 at 12:45 |
|
Vanaisa Moderator |
GMC Yukon XL 2007
Sul Yukonil käib roolivõimus hüdroõli mitte ATF.
Ilmselt hetkel pole vahet, kui ämber all aga ära siis uue latiga enam ATF´i kasuta. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
15.04.2020 at 13:08 |
|
Penaiiter |
GMC Yukon XL 2007
Konditsioneeri torud ja kompressor on meie kliimas kulujupid, ukselingid kipuvad ka neil kätte jääma, AFM-ga 5.3 mootoritel on ka tüüpvead.
Kompressor ja amordid maksdavad 4-500 euro ringis tükist, roolilatt rohkem, konditsioneeri torude hinda peast ei mäleta, Escalade-l lasin kunagi vahetada ja odav see töö igatahes polnud.
Eelnev kehtib Autoride vedrususega autodele, Z55 Option, pardalaekas võiks RPO koodid kirjas olla.
13 on neil kolakatel pigem maanteekulu, keskmine ikka suurem, eriti Escalade-l (AWD). |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
15.04.2020 at 13:41 |
|
maalo |
GMC Yukon XL 2007
quote: Vanaisa: Sul Yukonil käib roolivõimus hüdroõli mitte ATF.
Ilmselt hetkel pole vahet, kui ämber all aga ära siis uue latiga enam ATF´i kasuta.
GM Power steering vist on jah midagi sinnakanti.
Sel juhul jälle tervitus Läike tee meeskonnale, nende poolt tehtud müügieelne hooldus ilmselgelt ei kannata kriitikat, sest roolivõim oli justnimelt kastiõli täis topitud, esimese hooga kartsin, et kasti torud on katki kuskilt, väntvõlliratta juurest on kaks toru ja ülitutikad klambrid, heleroosa mahl tilkus aga roolikeeramisel lurtsus lati kummist.. Shell (Pennzoil) lubab ATF S2 panna, see on võrdne GM rooliõliga, mis mõeldud külma kliimasse ja seda on mul laos lademetes, sest Isuzu on ka GM ja Chevy Colorado kastikas on nimelt rebränditud D-Max, millel 5 silkune mootor... Jah, vähem lekib, paar päeva saab sõita, enne kui tühjaks jookseb. Noh, saab näha, kui tihendid pusitud...
Kaasasolev Juuser Manjual väidab linn 14, maantee 20mpg. keskmine 17mpg = 13.8L/100, sõidan nagunii tagaveo peal. Nelivedu sai lihtsalt lõbupärast tööle ergutatud. :P
Ja umbestäpselt ta ikkagi nii on ka, ma pole veel mitut paaki saanud läbi sõita, esimese asjana tõmbasin kõrini 98't täis ja sellest toitun. 120.8L mahtus paaki, ehk siis auto anti üle aurude peal. Vastutuul ei meeldi talle jah, kipub vähem V4 režiimis sõitma, samas 100km/h on täpselt selline, et ka V8 režiimis on stabiilne 11-12. No ega ma seda viimast miili taga ei ajagi, ma selleks seda ei ostnud, et nüüd gaasiseade peale toppida ja kiruda, et kuradi palju neelab ikka... selle töö jätan Passati-meestele. 1.4tsi mootorile oli ka gaasiseade peale topitud.........
"Kompressori" all ma mõtlesin ikkagi kliima oma. Mu jurakas ei oma õhkvedrustust. Tavavedrustus on all ja väikesed difrid 3.73 ülekandega. Kõik teised mudelid on 3.55.
Kliima süsteemiga võtsin otsuse vastu, läheb tagumine ahel pimedaks. Omades paari ameeriklasest sõpra sealpool lompi, siis need väitsid ka, et kui just Nevada kõrbesse ei roni, ei tohiks probleeme olla külmetamisel. Vaatasin ka, et neid kõhualuseid torusid on täitsa mitmest kohast juba lapitud ja kes see pead annab, et ma nad sealt sirgena astmelaua ja raamivahelt kätte saan. Block-off fittings komplekt oli vaid mõniteist dollarit.
Roolilatt on 757.-, mistõttu ma esialgu valisin 58 eurise variandi ja kui ei toida, eks siis lähen uue lati järgi.
Minu hooldatavatel markidel on ka neid topeltkliimaga mudeleid ja tean jah, et meie kliima ei soosi seda luksust, mõnel konkreetsel mudelil tuleb lausa aastas 2x torusid lappida.
Eks mida muud ikka oodata autost, mis 4 aastat on stabiilselt seisnud, sellest viimased poolteist kohe päris kindlasti ainult seisnud. Nokime vead ära, kõhualune ka pinnaroostest puhtaks ja ongi kena vaadata juba. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
15.04.2020 at 20:28 |
|
grinch |
GMC Yukon XL 2007
See kliima kopressor pole nii kallis midagi. Vähemasti 2003 a. Tahoel maksis ta eelmine kevad u. 350 juudi rubla kui endal vahetasin. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
15.04.2020 at 21:11 |
|
Penaiiter |
GMC Yukon XL 2007
Ma pidasin silmas õhkvedrustuse kompressorit, tavalise vedrustusega muidugi pole see probleem. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
16.04.2020 at 12:59 |
|
maalo |
GMC Yukon XL 2007
Juppide hindade üle ei nurisegi. Lihtsalt tundub, et Tartus on vaid Texas, kes päriselt aidata tahab ja isegi kirjateel tehtud päringutele vastab.
Sain siis oma pakikese kätte, kuid tundub, et olen vist vanaks jäänud, oleks võinud enne ikka roolilati kummi korra maha tõmmata ja oleks pilt selgem olnud.
Ühesõnaga nüüd on üle GATES 348653 komplekt, kes GMT900 latti tahab ise pusima hakata. Katkine kattekumm on ilmselt juba ammu katki, välja tuli korralik kogus pori ja muda ja kahjuks on ka võlli ots pöördumatult kahjustunud, et ei hakanud uusi tihendeid enam roostes võlli tõttu sisse loopima. Kooliraha. Maksin ise gramm alla 60, kellel vaja, see võib küsida. Panin terve kattekummi, et enam niipalju välja ei lekiks.
Tuju tõstmiseks tegin kardaaniristi ära, mis oli u 5 minuti töö ja siis pesin kõhualust ja peale üht kohvitassi, vaatasin neid kõhualuseid kliimatorusid veel... Keegi on suuremalt jaolt juba Hydroscandi voolikuga neid asendanud, äkki peaks ka proovima... samas on just laste seisukohalt hea, et taga päris külmkapp ei ole... Peaasi, et soojatorud korras on.
Difritihendid on ka laual, järgmiseks see. 2 kolmest on kiirelt tehtav, parempoolne, sealt on vaja aktuaator eest ära lammutada, muidu ka tundub, suht iisi piisi.
Kuna töö juures hetkel samuti kriisiaeg ja peale tööd pikapäevarühm on loetud aeg, siis tõmbasin joone alla ja sõitsin koju.
Praegu mõtlen, et esmaspäeval ikka küsin V8 impordist selle müstilise "lattrooli" kohta, Riia lammarist saaks 100ga, aga näeb pildil väga armetu välja. Või on kellelgi parem pakkumine? Jaa, uute hindadega olen endiselt kursis ja tõenäoliselt olen juba uue ostmise hetkeks sama palju jõudnud ära kulutada aga tundub, et masohhism on geenides, vaja ikka lollusi teha enne, kui jõuda ringiga lõpliku lahenduseni |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.04.2020 at 11:32 |
|
90Deville |
GMC Yukon XL 2007
Seesuur et, kas sa ikka päriselt ka oled enne roolilatte taastanud, et räägid mingit juttu sellest kuidas kaitsekummi all köik on roostes? Sa ikka tead, et öli hakkab tulema hoopis mujalt ja muude problade töttu? Sinna kummideni ei tohi üldse mingit survet jöuda ju
____________________________
KKK-Koledate Kastikate Klubi |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.04.2020 at 00:20 |
|
maalo |
GMC Yukon XL 2007
quote: 90Deville: Seesuur et, kas sa ikka päriselt ka oled enne roolilatte taastanud, et räägid mingit juttu sellest kuidas kaitsekummi all köik on roostes? Sa ikka tead, et öli hakkab tulema hoopis mujalt ja muude problade töttu? Sinna kummideni ei tohi üldse mingit survet jöuda ju
Roolilatt ei ole mingi ulme teadus. inimene on ta kokku pannud, siis inimene peaks saama ka lahti teha.
Keskel on kolb ja survekambri mõlemas otsas simmerid. Stopperitega paigas. Kui sisemine rooliots ära võtta ja latt sisse lükata, on lati ots simmeriga tasa, vb mõni millimeeter sissepoole...
Kui ma kummi ära võtsin, vaatas vastu korralik peotäis roosat muda ja üleni roostes võlli ots. Vesilihviga võtsin suurema osa roostest maha, simmeri hindasin veel elusaks aga pind on piisavalt rikutud, et kauaks see nii ei jää. Ei hakanud uusi tihendeid enam sinna niisama rikkumiseks toppima. Panin kokku ja uue kattekummi, et loiku maha ei jätaks... 2 päevaga pole rooliõli kadunud, aga tuleb tulevikuks valmis olla.
Roolilatispetsialistiks end, tõsi, ei pea ja vaidlema ei hakka, aga ilmselt otsin teise/uue lati ja vaatame edasi. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.04.2020 at 16:40 |
|
maalo |
GMC Yukon XL 2007
Tegelesin vahepeal uuesti kliimasüsteemi uuringutega. Esmane survestamine tuvastas Šveitsi juustu tagasilla kohal üles pöörduvate torude asemel. Mujal UV aine ennast ei ilmutanud. Isegi õli veel süsteemis, olgugi, et ilmselt niiskunud. Vaakumit pidas, kuid surve all lekkis välja. Annab lootust.
Võtsin maha kompressori ja kuivati vahelise vooliku ja saagisin ülevalt maha tahamineva peenikese toru. Tekkis probleem, et ametlik Block-off kit on u 80 dollarit, sõber CNC pingi taga küsis vähem, järgmine sõber TIG aparaadiga veel vähem...
Nii sain "aitäh"-i eest 2 pimedat. Vooliku küljes enam liide ei avanenud ja selle saagisime kõige täiega maha, peenikese toru flants avanes ja selle muterdasin pärast tagasi ka.
Veel uuesti pole täitma jõudnud, sest ise kliimalitsentsi ei oma, aparaati puutuda ei tohi, tuleb oodata, millal kolleeg viitsib jälle aidata. Ilmselt lähipäevil, muidu ühel heal õhtul kojusõit viibib veidi, tühjenenud rehvide tõttu.
Võtsin maha ka parempoolse tagaratta, sest on tunda, et seisupidur ei ole taas rakenduv... Noh, karta oli, et hõõrdkatted olid mesti löönud ja ära jalutanud... Tuleb lisada järgmine asi nimekirja, koos tarvikutega, sest selle poole regulaator ka enam väga elus ei paistnud, pööratsil hambad maha roostetanud...
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.04.2020 at 22:09 |
|
grinch |
GMC Yukon XL 2007
Palavaga ilmselt ei jõua enam seda suurt salongi maha jahutada. On need uued torud siis nii üüratult kallid osta, et sellist kolhoosi teha? |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.04.2020 at 22:15 |
|
maalo |
GMC Yukon XL 2007
Noh, skeptikutele panen siis kirja, et jahutab suure toa maha väga edukalt.
3 päeva juba külma tuba nautinud, nii ees kui taga. Tagumise puhuri panen puhuma ja kerib õhu ringi üpris kiirelt.
Torustikus on külma poole peal täpselt 0 kraadi ja kuum toru hoiab ilusti 47-50 kraadi, ei ole karta kompressori ülekuumenemist.
Alguses põksus üpris tihti, siis hakkas ilusti hoidma ja toimib. Veidi harjumatu vaid, et süsteem on intelligentne. Puhuma hakkab, kui on põhjust, mitte et huugab koguaeg. esimese laksuga sain sõrmed härma, nüüd olen tagasi hakanud hoidma.
Tulles tagasi "kolhoosi" juurde, siis, blockoff kit on tänaseks päevaks 120 eurine ost ja üldse lisaks, et torude vahetamine ei ole meelakkumine, selleks tuleks kere raami pealt maha tõsta, mille vastu mul erilist huvi ei ole, lisaks need torud on ka korralik % autohinnast. Vana toru on lapitud oskamatult/saamatult ja asendatud voolikuga, mis on ka põimitud ümber igasugu asjade ning vastu neid kohti end katki hõõrunud...
Kui sõrme lõikad, kas paned ka plaastri, või hakkad netist otsima, kust saaks uue sõrme? Tundub nagu väga kohatu küsimus siinjuures...
Aga kui kraabib silma ja juhtumisi on ~1200 euri vedelemas, siis ma annan kontonumbri, tellin kohe homme uue torustiku ära.
1.mai tegi nädalavahetuse pikemaks, võtsin ette lekkivad kollektori tihendid. Õigem oleks öelda ainsuses, sest 12h jooksul sai vaid üks pool lahendatud ja kell 2.15 vastu laupäeva hommikut panin mutrivõtmed käest.
Juhipoolel siis 2 murdunud polti, ise keerasin veel 2 puru, kätte tuli tervelt 2. 4 köndi väljasaamiseks kulus aega u 5h ja 16 keevitatud mutrit. Aga tulid ilusti kätte lõpuks. 4h ajast röövis ka 3 polti, mis summutit kolle otsas hoiab. Oli kindel plaan kolle autost kätte saada lihvimiseks ja tuli ka selle takistusega võidelda.
Õnnestus. Tagasi läks ilma tikkudeta, spilkade köndid sai samuti välja keevitatud ning summuti läks tagasi kinni poltidega. Oluliselt mugavam.
USAst tellitud tihendid ja uued poldid läksid käiku ja sai päris hea. Teine pool sutsub ka, aga tuleb leida uus aeg tolleks. Seal 1 murdunud polt, seega kardan, et on samuti tõenäosus 6 köndi välja keevitamiseks...
1 küünal läks ka katki, aga ei ole hullu, läks asendus, sest on plaanis teha suurem hooldus kohe-kohe ning küünlad olid juba nimekirjas.
Logari eemaldamisel on ideaalne ligipääs, kõrvalistuja poolel on kliimakuivati veidi asukohaga eksinud, aga vast saab hakkama.
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.05.2020 at 15:41 |
|
maalo |
GMC Yukon XL 2007
Nii, nüüdseks olen siis jõudnud niikaugele, et mõlemad kollektoritihendid on tehtud.
Teise poolega sujus natuke paremini ja sain veidi kergemalt hingata. Küll jääb mõistmatuks, et miks juhipoolsel kollel ei ole summutiühendusega ühtegi koonust, vaid siledad pinnad, samas kui kõrvalistuja poolel on kenasti liikuv flants ja koonuspinnad.. Aga see selleks. Enam ei sutsu ja Steamboat Willie jäi möödanikku...
Sõber laenas taaskord garaažinurka mu toimetuseks.
Tegin mõned päevad tagasi ka hoolduse, õlid ja filtrid.. Nüüd on probleem, et õlirõhk on stabiilne 6 bar. Samas nüüd tutvusin olukorraga, et õlisurve peabki olema 6, hiljem pisut langema, kui enne jäi seier 4 peale, siis nüüd langeb vaid veidi. ACDelco filter, mis enne oli, pidavatki survet maha laskma. Nüüd panin Hengsti filtri. Kartsin juba korra, et nüüd on hõissa, kuid veel pole kuskilt välja pressima hakanud. Remondijuhend lubab arvata, et hetkel ongi tegu normaalolukorraga.
Küünlad läksid ka uued. Sedapuhku Championid ja mõeldud Aston Martinile, kuid need olid odavad ja kohe laost võtta. Denso ja muud loomad oleks olnud tellimise kaup. Sädevahe paika ja läksid külge. Hetkel töötab.
Hapniku anduri viga nautisin ka juba mingi nädal aega - P0135. Mõõtsin - Open Loop, seega soojendusahela katkestus. Uus andur Boschilt ja natuke näputööd ja tehtud. Paraku tuli vana andur koos keermega, aga käisin pulgaga üle ja uuele andurile piisavalt niite, et paigal püsida.
Sellega sai see viga eemaldatud, lülitub V4 režiimi ka oluliselt kiiremini, enne vaid töösoojana ja suuremal kiirusel.
Siis peale maale sõitu hakkas loopima "Service Stabilitrak" ja "Service Traction Control", mõtlesin juba, mida järgmiseks näppida, kuid kuskilt internetinurgas oli juttu mootori ja kere ühendustest. Mäletan, et juhipoolel olev massijuhe oli küll juba parajalt roheline ja pudi. Kuna autodest eemaldatud massikaableid vedeles töökapi sahtlis, vedasin uue lisamassi ja tundub, et oligi kasu. Pidurilüliti, mida ka selle veaga seonduvaks peetakse, mina välistasin sellega, et mul püsikiirushoidja töötamist ei mõjutanud see absoluutselt. Ja tundub, et midagi paranes veel, mootor muutus rahulikumaks aiste vahel.
Endiselt ootan veel oma pulte, mis on toppama jäänud koroonakriisi tõttu... |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.05.2020 at 18:34 |
|
Vanaisa Moderator |
GMC Yukon XL 2007
näoraamat ei lase pilte näidata teistel lehtedel |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.05.2020 at 19:08 |
|
maalo |
GMC Yukon XL 2007
Huvitav.. Kõik teised näevad... Küllap siis jälle üks probleem kaelas.. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.05.2020 at 08:39 |
|
Vanaisa Moderator |
GMC Yukon XL 2007
Tööarvuti nüüd jällegi näitab. Ju on koduläpakas näoraamat liiga tugevalt kinni kägistatud |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.05.2020 at 08:47 |
|
maalo |
GMC Yukon XL 2007
Olen täitsa nõus, et see on individuaalne. Praegu vaatan tööarvutis, kui jään windowsi, siis näen aga kui login VPNi ja vaatan läbi serveri, siis seal on FB port kinni, samuti pilte ei näe. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.05.2020 at 14:49 |
|
maalo |
GMC Yukon XL 2007
No lõpuks saabusid puldid. 1 aprill tellitud, 29.mai sain automaadist kätte. Müüja sai 5*, sest sai lubatud asja ja ainuke miinus, et patareid pultides olid juba hääbunud. Mõlemast sain vaid 2.8v. Panin uued. Läksin rõõmsa tujuga autosse, aktiveerisin kellaplokist õpperežiimi ja mõlemad puldid naksti mälus. Nüüd töötavad ka lombivalgustid ja kaugkäivitus. Isegi tagaluuki avab. Oli küll kahtlus, et hiinaka trükkplaat sisaldas vaid 3 suurt kiipi, originaalil oli neid seal mingi 40, aga hakka veel tühjast tüli tegema. Elu parimad 9 eurot ja 83 senti.
Teine võti sai ka tellitud, samuti hiinast. Sedapuhku Cadillaci logoga. Õppimine samuti lihtne - töötava võtmega keerad auto käima, siis kinni ja süüde välja ja kohe uue peab uue võtmega käima keerama ja ongi immo õpitud. GM on imelihtne.
Gorilla võti saabus ka USAst, see tuli natsa kiiremini, u 1.5 kuud, sest Trump otsustas, et Eestisse ei pea pakke viima... Ameerika Auto ja Einar saavad kiituse, et ainsana nendest paarikümnest ameerika varuosade putkadest tegeleda viitsis.
Jäänud siis veel - esidifri simmerid, seisupidur koos riistvaraga ja tagadifri juures olevat viimast kardaaniristi peab ikka modima. Ei taha see rist seal ikka tihe püsida. Polditavad klambrid on kas kulunud või milles asi, et kausid toetavad ilusti küll, aga ristil on mõlemas suunas paar mm liikumisruumi.. Teeb nukraks. Vahetasin esidifri klambritega ära, midagi ei muutunud. Või siis ongi natuke vales mõõdus rist.. Sai küll SKF võetud... Oh well..
Siiani vähemalt need Aston Martini küünlad tuska pole tekitanud, kütust joob eeskujulikult ja on plaanis rehvid ikkagi välja vahetada. 8 aasta vanused Cooperid on veel päris okei mustriga, kuid 2 tk vaikselt ikka sussuvad tühjemaks ja külgseintel on lõhed. Metsa kõlbaks nad veel, aga maanteele mitte, turvis on piisavalt kandiline. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
01.06.2020 at 21:26 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
maalo |
GMC Yukon XL 2007
Nii, 29 päeva möödas viimasest päeviku sissekandest.
Puldid on endiselt vahvad, distantskäivitus veelgi ägedam. Liiale ei tohi ainult minna. Puldist saab järjest vaid 2x käivitada, siis peab jälle ohates autosse lonkima ja võtme auku pistma.
Siiamaani ainult sõitnud ja nautinud, vahepeal kollitas üle päeva ka "Service StabiliTrak" ja "Traction Control Off", vaatasin kriitiliselt üle taaskord selle massijuhtme, mis ma kollektoreid eemaldades pidin ka lahti laskma... Ja kuna mul sahtlis vedeles hunnikus Hyundai vanu massikaableid, tõmbasin lihtsalt mootorile lisamasse paari kohta juurde. Kohe kadusid ka anomaaliad.
Teine hea päev oli, kui kuller helistas, et toome paki. Nimelt siis roolilatt. Eestis olevad ettevõtted on kas mugavad, laisad või midagi muud, kas 1 kuu oodata ja 900.- või leia ise alternatiiv. Kolasin leedu lammutuse lehtedel ja nii palju, kui vene keel lubas, leidsin ühe asutuse, kes hangeldab ka usakate juppidega. Saatsin kirja, saadeti vastus ja paluti telefoni numbrit. Isegi helistasid. Tehti hind heaks, saatmine hinna sees ning 557 eurot ja 2 päeva hiljem oli särav vidin ukse taga.
GMi koodi järgi tõmbasin ka kohe rooliõli kõrvale.
32 minutit hiljem lati vahetus teostatud. Tegelikult läks veel aega sellega, et kuna see ei ole OEM, vaid ka ilmselt järeltoode, siis lati kaela minevad roolivõimutorud jäid loksuma. Originaalil on mõlema toru sisendavade seinad kaetud kummiga, sellel mitte. Läksin lattu, võtsin kummitihendite kasti ette ja lükkasin aga O-rõngaid täis. Probleem lahendatud. Võimendi võiks kergem olla, samas arvan, et latitootja on natuke vb palju peale keeranud. Hetkel ei häiri, on täiesti ühe käega roolitav see korter.
Järgmine projekt oli jaanipäeva paiku, kui avastasin eelneval ööl, et täistuled on lahjaks jäänud. Üks lisakas kustunud ja tõenäoliselt plokist, sest plokkidesse minevaid juhtmeid ümber tõstes on sama tuli ikka kustus ja multimeeter näitas voolu peale tulevat...
Nüüd otsin, ehk on mõnel audi või bemmivennal midagi rupskiteks, sest Hella on kasutanud auto plokke ja neid leidub lausa Hiinas 15 euri eest, aga ma ei viitsi kuu aega oodata jälle.
Samamoodi suutsin jagu saada ühest lähitulest ja selle mure lahendas jälle üks reis poodi. H13 on haruldus. On keegi LEDi või pätikat proovinud, et kui hull jääb? Magnumil mul on 4300K ledid ja väga viisakas valgusvihk ja keegi ei vilguta.
Ja siis sättisin natuke tulesid ümber ja vahetasin juhtmestikku, sest see, kes kunagi on ümberehituse teostanud, on kasutanud kiirliiteid ja vasksed juhtmed on otsast otsani mädad, oli raskusi jootmisega ja lihtsam tundus uus kimp tekitada.
Pisinokitsusi veel jagub veermiku kallal, kuid tellisin ka uued rehvid ära. Hind oli hea, kogemused selle rehvitootjaga viimasel ajal väga head ning vahetasin need beebimudakad normaalsete tänavarehvide vastu.
Sailun Attrezzo, mõõt jäi sama 275 55 R20. Sõidumugavus läks paremaks, kuigi need Cooperid ei ulunud ega urisenud, tundusid need siiski veel vaiksemad olevat. Cooperid paiskasin turgu, kui keegi tahab, siis võib hõigata, teen eraldi kuulutuse nagunii.
Korra olen ka juba pidanud auto võimeid katsetama. 1.800kg kaaluv auto, millel 2 ratast all polnud ja mis ei olnud veerev, tuli lohistada, siis ei saanud arugi, et midagi taga oleks.. samamoodi ei tundnud veerevat autot taga. Imeline.
Leidsin ka käetoe seest kaabli, esmapilgul pidasin seda Samsungi juhtmeks, kuid tuli välja, et iPodi kit on autol peal. Nüüd vaja üks 2004-2008 põlvkonna iPod leida autosse tiksuma.
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
30.06.2020 at 21:43 |
1 edit. Last edited 01.07.2020 at 10:06 by maalo
|
ervin |
GMC Yukon XL 2007
quote: maalo:
Leidsin ka käetoe seest kaabli, esmapilgul pidasin seda Samsungi juhtmeks, kuid tuli välja, et iPodi kit on autol peal. Nüüd vaja üks 2004-2008 põlvkonna iPod leida autosse tiksuma.
... või siis adapter, mis üle bluetoothi sinna juhtmesse striimida oskab. mul on paar tk kuskil teadmata kohas, siinse postiasutuse poole teel. kui kohale jõuavad, võin proovida anda |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
01.07.2020 at 11:25 |
|
Six-Fo |
GMC Yukon XL 2007
quote: ervin: quote: maalo:
Leidsin ka käetoe seest kaabli, esmapilgul pidasin seda Samsungi juhtmeks, kuid tuli välja, et iPodi kit on autol peal. Nüüd vaja üks 2004-2008 põlvkonna iPod leida autosse tiksuma.
... või siis adapter, mis üle bluetoothi sinna juhtmesse striimida oskab. mul on paar tk kuskil teadmata kohas, siinse postiasutuse poole teel. kui kohale jõuavad, võin proovida anda
Mul praeguses Lexuses on kah esindusest kunagi 30pin kaabel pandud. Eelmisel omanikul oli sinna 30pin->lightning adapter otsa pandud, seda leidub kohalikes kauplustes kah.
Aga kuna ma androidi peal siis tellisin erinevaid hiina bluetooth adaptereid mida auto omaks ei võtnud, lõpuks tellisin mingi kallima otsa asja mis töötab ideaalselt. Saab rooli/raadio pealt spotify lugusid vahetada jne, helikvaliteet väga hea. Sellel tootjal veel mingid mudelid valikus, aga mul toimis see:
https://www.amazon.co.uk/Airdual-Bluetooth-Interface-Audi-Interface-Volkswagen/dp/B07G3893JY
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
01.07.2020 at 13:35 |
|
|