Poster |
Message |
tfr |
XJ väljalaskekollektor
On keegi siinsetest XJ-omanikest tegelenud selle 4.0 mootori tüüpveaga - mõraga väljalaskekollektoris? Ehk et - kust-millise uue tellisite?
Tundub, et mingit konkreetset A-osa ei ole olemas, on gaziljonite kaupa erinevaid B-osi, mis päris ühesugused ei tundu ja mille vahel valida ei oska. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.03.2018 at 14:02 |
|
Vanaisa Moderator |
XJ väljalaskekollektor
Osta torust ja et kindlasti keskel oleks lõõtsalaadne moodustis, need kestavad ka. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.03.2018 at 14:15 |
|
tfr |
XJ väljalaskekollektor
"Lõõtsalaadne moodustis" on siis midagi sellist, nagu sellel variandil?
https://www.quadratec.com/products/17601_0013_07.htm |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.03.2018 at 14:34 |
|
Vanaisa Moderator |
XJ väljalaskekollektor
just. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.03.2018 at 14:49 |
|
mrtn |
XJ väljalaskekollektor
Kas seal on nii kitsas, et ei saa normaalset kaart moodustada? |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.03.2018 at 14:58 |
|
Vanaisa Moderator |
XJ väljalaskekollektor
need kolled kuidagi paisuvad seal erinevalt, nii mulle asja kunagi mikid selgitasid. Uuematel on juba tehasest sellised lõõtsavariandid. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.03.2018 at 15:20 |
|
Xpert |
XJ väljalaskekollektor
https://www.rockauto.com/en/moreinfo.php?pk=2420876&cc=1180268&jsn=387&jsn=387&jsn=387
Seal näitab mida ja miks disaini muudeti.
https://www.rockauto.com
Foorumis Vaba Teema alt vaata rockauto.com discount koodi.
Sealt võib ka kollektoreid ja torukollektoreid uurida.
https://www.summitracing.com
Nt üks rv torukollektor normaalse hinnaga
https://www.summitracing.com/int/parts/atp-101212/overview/year/1995/make/jeep/model/cherokee
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.03.2018 at 11:18 |
|
tfr |
XJ väljalaskekollektor
Sai eile õhtul RockAutost ULTRA-POWER 674196 kolle ära tellitud, see on selle ülaloleva joonise järgi see keskmine variant. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.03.2018 at 12:17 |
|
tfr |
XJ väljalaskekollektor
Kurat, uue kolle ja suvekatega on vaiksem kui mu kunagine Renault Zoe elektrikas oli |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.04.2018 at 18:27 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
vvt |
XJ väljalaskekollektor
quote: Vanaisa: Osta torust ja et kindlasti keskel oleks lõõtsalaadne moodustis, need kestavad ka.
Torujuppidest kokku keevitatud (ka firmatoodang) omab vastupidavust 1/10 võrreldes korraliku malmkollektoriga. Eriti koormatud on just see esimene 20 cm plokikaanest, mis saab enim matsu. Püksitorud, mis sellest edasi lähevad, on juba vähem koormatud. Kui tegemist on autoga, kus mingeid performance eesmärke pole, siis ma soovitaks keskenduda toimiva originaalilaadse malmi otsimisele (kui see võimalik kuidagi on). Kui ei, siis pole nagunii valida.
Torudest tehtute puhul tasuks vältida variante, kus kaks silindrit tulistavad samasse torusse (kus kahe silindri gaasid kohe kohtuvad), seal on tõenäoline hot spoti teke ja katki minek.
Torukollektorid, kus on kollektor (primaarid suubuvad koonilisse kollektorisse), tekib täiendav heitgaaside välja imemise efekt, mis osadel autodel võib pekki keerata heitgaasid (osa küttesegust hakkab lendama väljalaskesse). 1995 a auto on tõenäoliselt katalüsaatorite ja lambdadega, st selle HC peab olema 100 piires ja seal käkib väikseimgi ümbertegemine selle ära. Soovitan vahetajal seda võimalust kontrollida, et ülevaatusel ei tuleks üllatusi.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
10.04.2018 at 10:00 |
2 edits. Last edited 10.04.2018 at 10:09 by vvt
|
Vanaisa Moderator |
XJ väljalaskekollektor
osta endale üks 4.0 motoga masin, siis saad teada et malmkollesid neil pole, ma ei tea, aastast 75? |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
10.04.2018 at 10:07 |
|
vvt |
XJ väljalaskekollektor
Ma omast arust nagu otsisin, viskas küll mingeid eri malmkollesid ette. Kui ei ole malmi, langeb ka üks dilemma vähemaks.
Mina kunagi sellise asjaga hakkama sain, et panin torukollektori ja lõikasin olemas olnud defitsiitsed tuletorud ära torukollede ja summuti kokku viimiseks.
Täna on seis, et kuigi ma ehitasin mootori omast arust ülevaatuskorda tagasi, polnud mul enam tuletorusid ja väljalase jäi endine. Tulemuseks on see, et heitgaasis on HC sisaldus vajaliku 500 asemel ca 3000, etanooliga saab selle alla 2000 peale ja noh, ei teagi, mismoodi ma selle ülevaatuse saan Ja täna pole enam need ajad, et lähed viid ülevaatajale ühe rahatähe ja asi korras.
Et nendel uuema aja autodel on häälestus päris täpne, seal keskkoolifüüsika toel midagi ümber teha võib lõppeda nii, nagu minul lõppes. Kui mootor on ehitatud arvestusega, et väljalaskest toimub teatud "tagasipuhumine" silindrisse, siis väljaimemise efektiga tuunitud torukollektori (kindel torupikkus jne) toob kaasa küttesegu väljalaskesse lendamise ja koos sellega ka HC (ehk toore ja poolpõlenud süsivesinike) näidu taevasse tõstmise. Siin on nüüd jah igaühe asi, mismoodi see ülevaatuselt läbi aetakse.
Kui originaal torukollektor läheb kindlast kohast lõhki, siis võiks katsetada kompensaatori panekut sinna piirkonda. Näiteks tugevdatud (Volkswageni tüüpi) summuti sukk. Laki Autos on neid eri mõõtusid niiet tapab. Torukollektori konfi ja harude pikkuse muutmine (mingi aftermarketi jupi panekuga) on juba keerukam küsimus. Muidugi ei ole kompensaator hea nii silindrite ligidal (gaasi kiirus suur ja segab kõvasti).
Volkswageni tüüpi sukk tähendab, et suka sees on gofreeritud lisatoru, mis vähendab suka ärapõletamist. Kui seda pole (odavad sukad), on eluiga lühike ja neid ei maksa panna ligemale kui 50 cm plokikaanest.
Vabandan üldist targutamist, äkki tulevikus on kellelgi abiks (ise järgi proovitud nali).
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
12.04.2018 at 09:19 |
|