Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7

Warning: Undefined array key "spid" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 8

Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25

Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26
tqhq.ee foorum - Blown Vette -87
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts |
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 246
mark all read
 
tqhq.ee foorum : Minu auto : Blown Vette -87  

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Poster Message
krooks
  
Blown Vette -87
Kiire kokkuvöte: 383 stroker plus ati p600 blower, msd al6, dana60, linelock, korralik tugeva sisuga 700 kast, 3000 stall, 4.11 tagasild jne.. Veerandmiilil seni 11.29 parim aeg enne strokerkiti ja surveastme madalamks viimist... Jupp kiiret inffi.

Läikiva, punase, vilinaga löriseva Kreveti omanik. Otseselt mingit vajadust plastikust koleauto järele polnud aga supercharged 383 stroker Vettele selga naljalt ei pööra kui vöimalus avaneb:smokin

Elulugu..

Uuena Soome ostetud ning sama omaniku käes olnud kuni 2006. Pole kordagi matsu teinud ega ette jäänud. Ls on tänase seisuga 69600 ja ÜV ning hooldusdokumentide järgi öige. Vanusest tingitud kulumismärke on, jänkile omased plastiku kriuksumised ja sitad esituled kävaid asjaga kaasa. Samas köik klaasid tuled terved ja nupud lülitid möjuvad sinna kuhu nad möeldud olid tehases.

2003 aastal sai too 350 L98 omale peale ATI ProCharger kiti. Ja juhtus mis pidi ning vastu ei pidanud poole suve pealt enam käigukast. Kast Rootsi tugevaks tegemisse ning kevadel oli teel tagasi. Siis ütles üles tagasild peale pidamise leidmist, järgmine nörgim lüli selles kombos. Uus sild, sisu, vedrustus, kinnitused köik mis vöimalik. Siiani vastu pidanud.
Yhel hetkel sai omanik Viperi ning Vette seisis kuni 2009 garaazi all. 2010 uus omanik. Sai talve alul kätte kuna suurem on parem siis mootor maha ja 350 pealt 383 strokitud. Kokku ja käima. Aga.. Mootor oli töökojas ilma autota millel oli kogu elektroonika. Mootor on söitnud ca 30 km peale kogu uue sisu/kaante saamist ning ei käi päris 100% öigesti/segud valed. Mis tähendab seda,et too asi vajab seadistamist ning korralikku ja asja tundvat meistrimeest.

Muul juhul aga igati vinge muskel. WELD prostar racing wheels, 4.11 lukuga sild, linelock, eemaldatav katus jne. Kere nagu uus, sisu siuke 8punkti 10st. Plastik pole kuskilt väänatud muljutud ega vormist väljas. Kellasid on muidugi autosse pandud igast asendist, istumine on krdi madal aga vähemalt mugav.
4 komplekti köige haigemaid salatihakkija velgi tuli kaasa. Plus kastide viisi uusi juppe mis varuks ostetud ning kogu mootori sisu mis maha kruviti enne strokimist. Plus igast nipet näpet kreveti kirjadega saasta.

Positiivseim asi on paberid. Paberitesse märgitud "paigaldatud puhur" kuid märkimata on täpselt kui suur :finger

Hobujöududest pole örna aimugi. Enne strokerdamist väidab üks, et 540+ ja teine, et 500+. Ma ei usuks kumbagi enne kui paberit nädatakse. Aga kui ta nüüd öige hingamise, asisema puhuri ja korraliku seade saab siis vöib minna ükskord dynosse nuusutama tulemust.

Tagasillas 4.11 sees, kaasas on 3.73 ja 3.54. Dana60 sild koos korralike kinnituste, U-jointidege jne peale seda kui originaalsild saba andis. Kast on tehtud mitte soomes nagu eelmine omanik targa ajuga teadis vaid rootsis kus on juurde pandud kettaid, tugevdatud kogu sisu kannatama vähemalt 750jöudu ning ka HoleShot 3000 turbiin B&Milt, samuti B&M Supercooler kasti jahutuseks. Surveaste vanas seades 8.66:1 ja Walbro 340 pump kytusele. Pritse on upitud originaalist 38lelbs/hr ja nyyd istuvad pesas 42lbs/hr. Kytte pealeandmist peaks kontrollima ati enda fmu. Aju on saanud custom perf kiibi Blowerworksilt vastavalt andmetele vana setiga mis seletab ära ka selle miks ta ei taha korralikult käia. Hookeri keraamilised headerid, 3" torud ja Flowmasteri summutid. Kiireim veerandmiil 11.29, enne strokerkiti paigaldamist. Hursti linelock, AutoMeteri näidikud ja Weldi ProStari veljed ja blablabla. Masinasse on maetud ehituse käigus dokumenteeritult ca 30k euri. Enne kui strokerkit sisse sai pistetud. Crazy.

Elektroonikakauge inimesena ootaksin asjalikke soovitusi mis seda kombot köige ehedamalt vöiks juhtida? Vems VS Megasquirt VS accel gen7?




Masin on piltidel tolmune. 8 aastat garaazis lahtise topiga.... Istmed vajavad yle käimist, auto pesu ja poleerimist ja köikke muud. See köik alles peale seda kui ta öigesti hingab. Suurem puhur?:evil




















____________________________
Team OUTLAW
Ilus Aed
Fishing on Åland

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.03.2018 at 17:59
6 edits. Last edited 04.03.2018 at 01:36 by krooks
max
Blown Vette -87
Palju õnne!

Õhku võetakse blowerisse nii valesti kui vähegi saab, sealt saad "100 hp" juurde ;)

ECU osas on silma jäänud, et vali see, mida sinu seadistaja valdab.

Weld ei pidanud tänavale sobima (kui sul see üldse plaanis). Pole uurinud, miks.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.03.2018 at 10:05
Bikerman
 
Blown Vette -87
Ilmselt peetakse vale õhuvõtu juures seda sündroomi silmas - ja Vettel nad tõesti punased ka on(kapotialune ei saa piisavalt õhku)...õhu temperatuur puhurisse on ülikõrge väljalaske kohal .Pildil küll mootor vale,aga mõte jääb samaks.Olnud sellise omanik,tuleb tõdeda,et mulle see auto väga meeldis.Simpel ja mõnusalt sabaluu järgi :)

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.03.2018 at 13:13
1 edit. Last edited 05.03.2018 at 13:14 by Bikerman
krooks
  
Blown Vette -87
quote:
max: Palju õnne!

Õhku võetakse blowerisse nii valesti kui vähegi saab, sealt saad "100 hp" juurde ;)

ECU osas on silma jäänud, et vali see, mida sinu seadistaja valdab.

Weld ei pidanud tänavale sobima (kui sul see üldse plaanis). Pole uurinud, miks.

Tänud.
Õhuvõtt tuleb ümber teha ja alla või ette viia. Praegune on mõttetu jh.
Hetkel veel lahtine kelle juurde ta tassida ning mis kompott seda käitama hakkab.
Weld ProStarid mis tollel all on race/street. Samad junnid ka GTO all ning tegelikult olemas ka Cragarid 15x10 ja 14x8.5 plus 4 komplekti 16" kreveti enda algupäraseid salatihakkijaid. Aga eks välimusega tegeleb alles peale seda kui too keskeakriisi lendtraktor juba käib ilusti. Korra mõtlesin, et võtan mootori ja tõstan GTOle aga las ta olla. Oldschool autole võiks ikka miski karpaga jõujaama peale saada.



____________________________
Team OUTLAW
Ilus Aed
Fishing on Åland

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.03.2018 at 13:15
1 edit. Last edited 05.03.2018 at 13:16 by krooks
Henri_
 
Blown Vette -87
Minul on kogemus kahe programmeeritava ajuga (MS v3 ja EMU Black, kohe lisandub nimekirja kolmandana MoTec). Vali eelkõige selle järgi, mis loeb sinu mootori andureid ja millele on Eestis mitu seadistajat. Ma ei tea, milline on LT1 trigger wheel, aga nt vanema tüübi LSx 24 hambaga ratast (pildil tundub LT1 asi sarnane) mitmed ajud ei suuda lugeda. Siis tuleb aretada damperile lisaks ette ka triggerwheel ja tuua ka andur ette. Mina LM7/LS1 jaoks tegin nii. Minuteada VEMS ka ei loe seda vanema tüübi triggerit, aga sellele oskab vastata kindlasti kasutaja Raceboy. Megasquirt luges seda hammakat vabalt, aga jällegi MS kvaliteet sõltub koostajast ja esineb teatud vigu, samas ta on odav ja koduseid seadistajaid on palju, aga tuntud dünode omanikud (va jeffi düno Tartus) ei soovi seadistada ja pead oma tegija kaasa võtma.

Kui viitsid selle triggeri aretusega tegeleda (minul aitas ATI Super Damperi peale selle teha ja paigaldada kasutaja jeff01), siis EMU Black on väga popp asi, millel juba seadistajaidki üksjagu ning toimub kiire arendamine. Korpus ja pistikud on väga kvaliteetsed. Hinna-kvaliteedi suhe väga paigas (ca 1000€ aju, mis võrreldavate parameetritega asjadest pea poole odavam).

Kõige hullem on mingi aju, mida keegi seadistada ei taha, seega igasugune eksootika tuleb kohe välistada. Isiklik soovitus on ka see, et seadistaja ja paigaldaja võiksid olla sama maja inimesed, probleemide tekkimisel leiab lahenduse sedasi kiiremini-odavamalt. Mina väldiksin ka asju, mis kirjelduse-speccide järgi on ülihead, aga seadistab vaid üks inimene. Mis siis, kui sul on vaja justnimelt sel hetkel teha, aga see tegelane on poe kinni pannud või pikemal puhkusel?

____________________________
http://petrolheads.ee/ ; EVO RX ; E46 V8

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.03.2018 at 14:31
1 edit. Last edited 05.03.2018 at 14:37 by Henri_
max
Blown Vette -87
MS puhul oli (toona) deal breaker seadistaja puudumine, kes tabelid lõpuni teeks tänavale sobilikuks - tehti tühikäik ja WOT (reeglina driftimasinatele) ja ülejäänu jäi "enam-vähem". Võib-olla on nüüd teisiti, igal juhul tasub küsimist.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.03.2018 at 15:07
hents99
  
Blown Vette -87
Vems loeb vist kõige rohkem ja erinevaid triggereid.
Ma kasutan varsti juba 10a oma pritsekomplektides vems aju ja 24-1 triggerit v8 juhtimiseks.

Usast saab vast plug n play kiti mõistliku hinnaga.

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.03.2018 at 16:37
tqhq.ee foorum : Minu auto : Blown Vette -87  
Log in: Username: Password:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.