register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
 
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : LQ4 6.0 väljalase  
Poster Message
ilikeiroc
LQ4 6.0 väljalase
Tervitused.

Tekib väljalaske suuruse kohta küsimus selle mootori juures. Googeldades hüppavad teemad enamus üles 3'' singel kui ka 2.5'' dual kohta ning muidugi kuidas keegi modib ning kui suureks hobused pürgivad jne.
Ls1 pidavat tulema 3'' stockis ning ega too LQ4 eriti eriline siin ka pole selle juures, kuid endal on hetkel all 2.5'' kuni lõpuni välja. Kui läheks moto vahetuseks ning sama setupi kasutades lämmataks stockist tulevad hobuseid ära? Või peaks mõtlema jämedamale vihmaveetorule?

aitäh.
09.05.2017 at 12:28
DevilDeVille
  
LQ4 6.0 väljalase
Pole sel 2x2.5 häda miskit.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
09.05.2017 at 14:13
ilikeiroc
LQ4 6.0 väljalase
Vabandan siinkohal, 305 all on shorty ypipe, mis läheb üheks 2.5' torukeseks lõpuni välja.
09.05.2017 at 14:17 2 edits. Last edited 09.05.2017 at 14:58 by ilikeiroc
DevilDeVille
  
LQ4 6.0 väljalase
Eks siis panedki asenduseks kolmetollise üheraudse, küll see LQ4 hingatud saab.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
09.05.2017 at 15:15
Vanaisa
  
Moderator
LQ4 6.0 väljalase
küsimus on, kas sa tahad rohkem jõudu alla või üles..
Mida suurema läbimõõduga väljalase, seda vähem backpressure´t ja vähem jõudu madalatel pööretel. Ja vastupidi.
09.05.2017 at 15:20
ilikeiroc
LQ4 6.0 väljalase
Aru saadav ning sellepärast küsingi, et kas praegune auto all olev 2.5 väljalaskesüsteem on sellise mootor litraasi juures kägistav või mitte? Soov oleks säilitada stockist tulevaid 300 hobust ega rohkemat esialgu.
09.05.2017 at 16:24 4 edits. Last edited 15.11.2017 at 22:52 by ilikeiroc
Vanaisa
  
Moderator
LQ4 6.0 väljalase
ei ole. ja kui tahad vabamaks vahel, installid siin just käsitletavas teemas nimetet cut-out´i
09.05.2017 at 16:51 1 edit. Last edited 09.05.2017 at 16:52 by Vanaisa (Moderator)
incognito
 
LQ4 6.0 väljalase
Soovitan vaadata:



____________________________
Daytona Shelby Z '88
Dart Sport '74
El Camino '73
09.05.2017 at 20:38
ilikeiroc
LQ4 6.0 väljalase
Tänks ning ikka on üle vaadatud poiste tegemised 'muricas. Too 350 küündib 364 kubatuuridega enamvähem tolle juurde ning usun ka, et ei tohiks probleeme tekitada kahe poolesega. Keegi jagaks oma kogemusi oleks tore. Rõõm kuulda ning näha, et ei pea vanaraua peale mõtlema (Y)
09.05.2017 at 21:27
ilikeiroc
LQ4 6.0 väljalase
samas räägib ka sellistest numbritest
09.05.2017 at 22:38
tõnisson
 
LQ4 6.0 väljalase
quote:
Vanaisa: küsimus on, kas sa tahad rohkem jõudu alla või üles..
Mida suurema läbimõõduga väljalase, seda vähem backpressure´t ja vähem jõudu madalatel pööretel. Ja vastupidi.

Ma kohe vaidlen vastu :)
Vastusurve kui selline, ei ole kunagi ühelegi neljataktilisele kasuks või heaks.
Maksimaalse pöördemomendi saavutad alati õige pikkusega sumpsiga ja alati tühja toruga.



____________________________
446+727+Dana60
225 slant six+904+8 3/4
446+727+NP203+9 1/4+dana44
10.05.2017 at 23:34
Vanaisa
  
Moderator
LQ4 6.0 väljalase
vaidle vaidle :)

siin on küsimus väljalaske läbilaske võimes ja gaaside kiiruses. Ja ükskõik millise mootoriga tahad sa saavutada kiireimat gaaside liikumist soovitud pöörete vahemikus.
Kui lähed liiga suure diameetriga toru peale, kaotad jõudu kuna väljalaske maht on küll suur aga gaaside liikumiskiirus seda pole.

Kas tegu on sirge toru või pütistatud väljalaskega, ei mängi erilist rolli. Tähtis on valida optimaalseim variant oma magusaima soovitud pööretevahemiku jaoks, paljudele on ilmselt tähtis ka mörina tugevus ja toon, mis torust kostab :)
11.05.2017 at 08:23
max
LQ4 6.0 väljalase
Rusikareeglid on netis olemas, nt siin:
http://forums.motortrend.com/70/9548234/the-general-forum/how-to-calculate-muffler-size-and-exhaust-pipe-dia/index.html

Tegelikult on muutujaid palju rohkem: mootori karakteristikud, pütid, kuidas toru veetud on jne. Teisisõnu, et viimane hp kätte saada, pead hunniku torude, püttide, headerite ja keevitusega päevi dünos veetma. Selle tulemusena saad ehk viimased 10 hp kah kätte ;)

Kui sul on juba väljalase olemas ja lähedane sellele, mis olema peaks, siis pane auto sõitma ja küll saad hiljem ümber ehitada, kui tundub, et igav hakkab. Ühes lingitud videos saadi jämedama toruga 600hp kandis ca 15hp juurde ehk 300 hp puhul oleks see 7,5 hp, mida ei pruugi tundagi.
11.05.2017 at 08:50
Vanaisa
  
Moderator
LQ4 6.0 väljalase
jep, kogu see ilus teooria hakkabki praktilist pilli puhuma alates 500+ hobusest.
11.05.2017 at 09:17
ilikeiroc
LQ4 6.0 väljalase
Praegune toon, mis sealt tagand välja tuleb on parim üldse enda meelest ning kartsin, et oleks võinud lämmatada sõbrakest uue südamega kui nii oleks olnud no no way.
Kui tulevikus tekib iha võimsamate hobuste järgi tegutsen ka vastavalt.
tänan.
11.05.2017 at 15:50 1 edit. Last edited 17.05.2017 at 23:41 by ilikeiroc
vvt
  
LQ4 6.0 väljalase
Mehed, ajate asja ilmaasjata keeruliseks.
Kui sa kasutad seeria malmkollektoreid, määrab ju tegelikult summuti mõõdu kollektori väljalaskeava läbimõõt.
Kui see on nt 51 mm (2 tolli), siis pannes toru sealt edasi nt 45 mm tekitab lisatakistuse ja pannes 75 mm tekitab lisamöla ning mitte lisavõimsust. Väljalasketoru mõõtu võiks muuta summuti teises pooles ja mitte rohkem kui 1 mõõt väiksemaks (nt 51 mm pealt kahaneb 45 mm peale). Miks? Sest gaasid jahtuvad ja tõmbavad kokku, võib saada müra väiksemaks.

Headerite kasutamisel (pean silmas 4-1) määrab jällegi toru mõõdu ju headeri kollektori väljund.
Oluline on see, et vabahingava summuti on piisavalt keerukas asi, et keskkooli füüsika pealt ei anna ristlõikepindalade muutmine tulemusi.
Eri arvu eri mõõduga toru puhul arvuta lihtsalt ristlõikepindala ja ürita seda võimalikult vähe muuta.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
16.06.2017 at 08:44 1 edit. Last edited 16.06.2017 at 08:45 by vvt
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : LQ4 6.0 väljalase  
Log in: Username: Password:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.