Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7
Warning: Undefined array key "spid" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 8
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25
Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26 tqhq.ee foorum - Motoristi ilusamad hetked Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
quote:mrtn: Ma jõudsin mingil hetkel Wärtsilä 22 rpm diislini.
Ega sa vähemalt 10 kordselt mööda ei pane, kui jutt ikka pööretest käib?
Olin ise varem meremees, 1. mehhaanik Norras kalalaeval. Seal oli 320-liitrisel R8 peamasinal max. pöörded 600, see oli kiirepöördeline mootor, suured mootorid saavutavad max. võimsuse 100 rpm ja alla selle. Tühikäik on tõepoolest paarümmend pööret.
____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.03.2017 at 19:52
quote:mrtn: Ma jõudsin mingil hetkel Wärtsilä 22 rpm diislini.
Ega sa vähemalt 10 kordselt mööda ei pane, kui jutt ikka pööretest käib?
Olin ise varem meremees, 1. mehhaanik Norras kalalaeval. Seal oli 320-liitrisel R8 peamasinal max. pöörded 600, see oli kiirepöördeline mootor, suured mootorid saavutavad max. võimsuse 100 rpm ja alla selle. Tühikäik on tõepoolest paarümmend pööret.
kui palju sellistel mootoritel kolvi ja silindri vahel "loks" on
quote:mrtn: Ma jõudsin mingil hetkel Wärtsilä 22 rpm diislini.
Ega sa vähemalt 10 kordselt mööda ei pane, kui jutt ikka pööretest käib?
Olin ise varem meremees, 1. mehhaanik Norras kalalaeval. Seal oli 320-liitrisel R8 peamasinal max. pöörded 600, see oli kiirepöördeline mootor, suured mootorid saavutavad max. võimsuse 100 rpm ja alla selle. Tühikäik on tõepoolest paarümmend pööret.
kui palju sellistel mootoritel kolvi ja silindri vahel "loks" on
Miks seal loks peaks olema
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.03.2017 at 10:58
quote:mrtn: Ma jõudsin mingil hetkel Wärtsilä 22 rpm diislini.
Ega sa vähemalt 10 kordselt mööda ei pane, kui jutt ikka pööretest käib?
Olin ise varem meremees, 1. mehhaanik Norras kalalaeval. Seal oli 320-liitrisel R8 peamasinal max. pöörded 600, see oli kiirepöördeline mootor, suured mootorid saavutavad max. võimsuse 100 rpm ja alla selle. Tühikäik on tõepoolest paarümmend pööret.
kui palju sellistel mootoritel kolvi ja silindri vahel "loks" on
Miks seal loks peaks olema
Kutsutakse täpsemalt siis kolvilõtkuks ja see peab tõesti olema.
Arusaadavalt mõeldi paisumiseks arvestatud lõtku.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.03.2017 at 18:33
Motoristi ilusamad hetkedHiired vahelt läbi ei pugenud, kuid selliste tolerantsidega ei saaks sõiduauto diislit käimagi, liialt kohvi oleks. Rõngastepark tihendab asja ilusti ära. Rõngad käisid muidugi heeblitaolise spetsaalse instrumendiga peale. Turbo külm koda oli täiskasvanud mehe kõrgune, pöördeid tegi max. 23 000. Laevamootorites on üldse igat sorti andureid kordades rohkem, kui muul tehnikal. Igat silindrit monitooritakse eraldi, sisselaske õhu, väljalaske gaaside, kütuse, õli jne temperatuurid, lisaks kõikvõimalikud rõhud, pöörded jne. Õli maht karteris on 4,5 tonni, miinimumi ja maksimumi vahe kuskil 600 liitrit. Staretrit polnud üldse, käima ''löödi'' 15 baarise suruõhu laksuga. Kaks 600 liitrist õhupaaki olid tühjad kuskil 7-10 sekundiga.
Tehniline kirjandus oli paksuselt umbes selline, nagu ''Tõde ja õigus'' kõikide köidetega, ''Mahtra sõda'' ja ''Kalevipoeg'' kokku. Ühesõnaga, huvitav ja tehnikaga sina peal olevale inimesele igati väärt lugemine ka üldhariduslikus mõttes.
Kui õigesti mäletan, siis kütusekulu oli täiskoormusel 14 tonni päevas. Suurte peamasinatega võrreldes on see muidugi teeklaasi täis, aga üksjagu palju ikkagi. Kilovatte arendas minu mälu järgi 3500 juures. Sadamast lahkudes pandi masin käima ja siis järgmised kaks-kolm kuud käis 24/7 590rpm, kuni tripi lõpuni.
Krt, kõike ei mäleta ka enam. 9 aastat tagasi tulin laevatöölt ära ja panin meremehe ameti maha.
____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.03.2017 at 19:20
Motoristi ilusamad hetked Talvel sai kaks K701 korralikult häälde aetud, remonditud, hooldatud. Ettevõttes 2 tükki alles sest mõndadeks asjadeks asendamatud masinad.
Mootoriks 22 liitrine V12. Iga kord, kui mootorile vaatad, tõmbab irve näole. Jõudu tagasihoidlikud 300 hobust, väänet ei mäleta peast. kütusepump ca meeter pikk, lauapeal oli päris naljakas vaadata. klappide ja pihustite regull võttis ka omajagu aega .
Ja ei ole veel näinud inimest, kes pead ei pööraks kui see käima ajada, nõrgemanärvilised lausa hüpatavad, kui 12 pütti järsku köhima hakkavad.
Täitsa huvitav ja omamoodi lahendustega mootor.
Pole siis ka ime, miks peale kolhoosiaega need põldudelt kadusid.
Kündmisele kuluva kütte teeniks vist tagasi ainult kanepit kasvatades.
Mingist mälusopist mäletan, et see peletis töötati algselt välja rakettide vedamiseks, aga miskit olla viltu läinud ja siis mugandati põllumajandust "edendama".
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
26.04.2017 at 14:17
Pole siis ka ime, miks peale kolhoosiaega need põldudelt kadusid.
Kündmisele kuluva kütte teeniks vist tagasi ainult kanepit kasvatades.
Mingist mälusopist mäletan, et see peletis töötati algselt välja rakettide vedamiseks, aga miskit olla viltu läinud ja siis mugandati põllumajandust "edendama".
Kütusekulu on näiteks silo tallates ca 10-13l/h . See on täiesti uskumatu kui ökod need pillid on. algselt tõesti raketiveokiks projekteeritud. Aga peab ütlema, et selle masina juures on vene insenerid natuke isegi mõelda viitsinud.
Motoristi ilusamad hetkedMäletan poisikesepõlvest seda, kui suvel röhatused ja möirged olid üle aleviku kuulda ja kogu küla poistel oli selge, et silotegu käib. Jalgrataste selga ja vahtima, kuidas vana DT100 ja K701 siloaugus majandasid.
____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
26.04.2017 at 21:13
Pole siis ka ime, miks peale kolhoosiaega need põldudelt kadusid.
Kündmisele kuluva kütte teeniks vist tagasi ainult kanepit kasvatades.
Mingist mälusopist mäletan, et see peletis töötati algselt välja rakettide vedamiseks, aga miskit olla viltu läinud ja siis mugandati põllumajandust "edendama".
Kütusekulu on näiteks silo tallates ca 10-13l/h . See on täiesti uskumatu kui ökod need pillid on. algselt tõesti raketiveokiks projekteeritud. Aga peab ütlema, et selle masina juures on vene insenerid natuke isegi mõelda viitsinud.
Kasutati muuhulgas palju ka kündmiseks, aga see peletis oli nii raske, et 20cm sügavusel oleva vihmaussi vajutas pudruks...