register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
 
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : 3.4 V6-le alu kaante conversion   1 2  
Poster Message
trackday
3.4 V6-le alu kaante conversion
Kas keegi siinmail sellise asjaga on kokku puutunud? Väljasmaa foorumeid lugedes on mõned kodanikud midagi nagu teinud, päris ideaalset edulugu ma kohe ei leidnud, aga peale mõningat pusimist on siiski midagi valmis saadud. Mõtlesin oma gen 4 Camaro peal ka järele proovida. Vahe pidavat olema mäekõrgune alu kaante voolavuse kasuks originaal malmkaante ees ning ka sisselaskekolle parema ehitusega. Doonorkoneks kasutaks 3.1 pontiac trans sporti.
13.10.2016 at 22:26
Draal
 
3.4 V6-le alu kaante conversion
Minu mäletamist mööda peaks Transspordi 3.1 mootor rauast kaantega olema ... Ma arvan et mootor mida sa tahad kasutada on 3100 (ei mäleta et seda transpordile oleks pandud. transpordil oli siis 3.1 LG6 mootor, 3100 on L82 mootor ja too on küll alumiin kaantega)

Või äkki siis Chevrolet Transspordi 3400 mootorit, too peaks ka olema alu kaantega (3400 on 3100 suurem vend ...)


____________________________
Pontiac Fiero 2.8
Chevrolet Express 1500
14.10.2016 at 10:19 2 edits. Last edited 14.10.2016 at 10:30 by Draal
trackday
3.4 V6-le alu kaante conversion
Minu viga, 3.4 on jah õige mõõt.
14.10.2016 at 12:48
Peeter82
 
3.4 V6-le alu kaante conversion
tegevuse mõte? Tahad lihtsalt ehitada?

____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93
14.10.2016 at 13:09 1 edit. Last edited 14.10.2016 at 13:11 by Peeter82
trackday
3.4 V6-le alu kaante conversion
quote:
Peeter82: tegevuse mõte? Tahad lihtsalt ehitada?
See 3.4 stockina ju lämbub ära 4500 pöörde juures eelnimetet põhjustel.
14.10.2016 at 14:11
AK1
3.4 V6-le alu kaante conversion
quote:
trackday:
quote:
Peeter82: tegevuse mõte? Tahad lihtsalt ehitada?
See 3.4 stockina ju lämbub ära 4500 pöörde juures eelnimetet põhjustel.
Palju lihtsam ja palju parema tulemusega oleks kas LT või veel parem LS mootor kohe vahele. Tulemus palju tummisem ja hääl läheb kah õigeks.
17.10.2016 at 21:27
DevilDeVille
  
3.4 V6-le alu kaante conversion
LS-swap poleks probleem, kodanikul kogu vajalik tehnika olemas. Hetkel teemaks ikkagi see, et testida, mida annab "vapustavast" 3.4 pajast väljameelitada.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
17.10.2016 at 21:41
krooks
  
3.4 V6-le alu kaante conversion
Kui juba niikuinii ehitada plaanid siis
1. Müü see v6 rahus maha
2. Osta midagi millel on uuem small block. Sest see on v8, vahe 3400ga on mägede kõrgune. Lisaks ei poo igal hetkel kinni kui gaasipedaali kasvõi vaadata. Alguses tundub äge ja fun. Lõpuks tundub kiire/võimas nagu traktor tagurpidi mäest üles vihmas.
3. Müü small blokiga asi maha kuna sellest niikuinii pigistab vaid hädist hobust välja ja sedagi vaid korralike raha pakkidega loopides ja osta päris mootoriga auto.




4th geni kapoti alla mahub küll


http://www.z28.com/threads/anyone-ever-seen-a-bbc-swap-in-a-4th-gen.118566/


____________________________
Team OUTLAW
Ilus Aed
Fishing on Åland
17.10.2016 at 21:49 1 edit. Last edited 17.10.2016 at 21:51 by krooks
max
3.4 V6-le alu kaante conversion
Nende autode hinnataseme juures pole absoluutselt mõtet midagi swappida - müüa see auto maha ja osta V8 isend. Seal on automaatselt kõik olemas, mida vajad, ...olematu vaevaga ja kõige odavamalt.

Kui tahad ehitada, pusida, katsetada, siis on see hea odav platvorm. Ratsionaalselt seda ette võtta poleks siiski mõistlik.

Kõige hullem, mida sa teha saad, on kiirema auto soovist lähtuvalt olemasolevat ümber ehitama hakata.
18.10.2016 at 08:54
trackday
3.4 V6-le alu kaante conversion
Eks vaatab hoopealt. Mul lihtsalt on olemas juba doonor mootor. Ja me ei räägi hetkel 3.4 kergest modimisest, vaid välja kukuks hoopis uus mootor. Eelarveliselt võiks miski LM7 V8 koos kastiga 1,5-2k€ kanti olla. Sama eelarve juures ilmselt sellest V6-st võtab lõõtsa ja proge ajuga rohkem päeva lõpuks välja. Hetkel doonori peale kulu 180€ mis on suht huumor, sest ebays neid kaasi üksikuna pakutakse ca 100$ juures. 3.4 alumise otsa kohta lugesin, et parim asi ever :) , et puudub töötamisel vibratsioon ja hästi balanssi aetud mootor.
18.10.2016 at 09:06 3 edits. Last edited 18.10.2016 at 09:17 by trackday
max
3.4 V6-le alu kaante conversion
4. gen V8 Camaro saaksid juba LS1-ga, mis on ikka muu maailm võrreldes moditud V6 või LM7-ga. LS1-ga sõidetakse 12-neid, kui õhk juurde lasta ning väljalase, konverter ja tagaülekanna ära vahetada.

Vähemalt on sind hoiatatud :) Arvesta kindlasti miljoni juurde mineva pisisasja ja töö kuluga, mis on samapalju juurde kui algne eelarve.
18.10.2016 at 10:06
anryo
  
3.4 V6-le alu kaante conversion
quote:
trackday: Eelarveliselt võiks miski LM7 V8 koos kastiga 1,5-2k€ kanti olla. Sama eelarve juures ilmselt sellest V6-st võtab lõõtsa ja proge ajuga rohkem päeva lõpuks välja.
Heh-heh...
Kui sa TAHAD ehitada, siis anna minna. Mina näiteks ikkagi kõige kiuste olen hakanud arvama, et oleks pidanud Typhoonile LS-swapi tegema (ja kasvõi sinna turbo(d) panema, et ajastu "hõngu" säilitada").
Liiga palju vaeva, selle asemel et lihtsa swapiga rohkem jõudu saada.


____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
18.10.2016 at 13:57
M_YAZ
3.4 V6-le alu kaante conversion
Ehita terviseks ja viruta tulem lauale - lõi paavst kirikus risti vastupidi - kõik ei pea olema elevandid, samas ei saa öelda, et sobiks mõni leemur, küll aga oleks hää 1 shot põõsarocket!



____________________________
V8 BB Rat Rod FS OL or other Bollocks
18.10.2016 at 18:18
trackday
3.4 V6-le alu kaante conversion
Basic list peaks selline olema:
3.4 block
3.4 crank
3.4 cam
3.4 accessories
3.4 headers (ilmselt teen ise torukolled)
3400 pistons
3400 heads
3400 lower Intake
3400 upper intake
3400 throttle body
3400 head gasket set
3400 fuel rail and injectors (pihustid tulevad 380cc-sed Boschid)
Longer throttle cable (universal)
Custom length pushrods
Custom brackets for accessories
Etc...
18.10.2016 at 20:32
trackday
3.4 V6-le alu kaante conversion
Täna sai üks kaantest maha võetud doonori pealt ja täiesti õiged D-shape asjad, vaata kummast otsast tahad.

21.10.2016 at 01:24
Maik
  
3.4 V6-le alu kaante conversion
Nojah,aga mul see läbikäidud etapp. Mul oli 3.8l camaro ja vahetasin lt1 vastu.
Sest v6-el on ju kogu tagasild ka veel trummelpiduritega ja see oli ikka rõveeeeeee :)

Kokkuvõtvalt : v6 sucks
:)

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
22.10.2016 at 07:39
trackday
3.4 V6-le alu kaante conversion
See originaalvelg varjab selle trumli suht viisakalt ära ja auto suunitlus tuleb puhtalt linnas tõmblemiseks. Ehk ei mingit dragi ei mingit rinkat ja kui rinkat ei sõida siis linnakiirustel on maa ja ilm sellest trumlist. Las järgmine mees ehitab edasi või viib auto kaalule kui kunagi müüki läheb. Ainus asi on hääl, mida taga nutta võrreldes V8-ga.
22.10.2016 at 10:04 1 edit. Last edited 22.10.2016 at 10:06 by trackday
kaedoo
 
3.4 V6-le alu kaante conversion
Kuna Sulle viiteid ei jagatud ja Sa soovid ehitada siis anna tuld. Ehk leiad laiast intermeediumist midagi. Tore et inimesed soovivad oma kätega midagi teha, tulem ei ole kõikse parem ja teed ikkagi ringi. Jõudu ja :beer
22.10.2016 at 18:37
vvt
  
3.4 V6-le alu kaante conversion
Kas neid laiatarbe V6 öko-möko mootoreid ei nimetata muidu asukohariigis lihtsalt "junk", et need ongi konstrueeritud nii, et nendest millegi arendamisel tekib miljon takistust väikse tugevusvaru, nõrkade materjalide ja asjade tõttu?

Kui on mingi töömahu või kaalu piirang, siis tänapäeval peaks olema igasugu põnevaid DOHC mootoreid saada, mis arendavad samu võimsusi, mis nimetatud ökomöko mootor peale rasket raha kulutamist. Kõnealune pushrod V6 raud on lihtsalt liiga ürgaegne ja töömahtu ka pole. Kas seal huvitav on valatud väntvõll?

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
30.11.2016 at 16:15 1 edit. Last edited 30.11.2016 at 16:16 by vvt
trackday
3.4 V6-le alu kaante conversion
Praegu teen oma teisi autosid ja ei ole tahtnud autot laiali lammutada jalgu. Seega 100% kindlusega vända osas sepist ei luba, aga tõenäoliselt peaks seal ikkagist selline olema.
06.12.2016 at 20:07
ramman
3.4 V6-le alu kaante conversion
quote:
trackday: See originaalvelg varjab selle trumli suht viisakalt ära ja auto suunitlus tuleb puhtalt linnas tõmblemiseks. Ehk ei mingit dragi ei mingit rinkat ja kui rinkat ei sõida siis linnakiirustel on maa ja ilm sellest trumlist. Las järgmine mees ehitab edasi või viib auto kaalule kui kunagi müüki läheb. Ainus asi on hääl, mida taga nutta võrreldes V8-ga.
Kui ainult linnas tõmblemiseks, siis ongi V8 ainumast õige asi. On hääl, mis linnas kohe meelitab, on madalast otsast liikumist mistahes V6-ga võrreldes ja kokkuvõttes varem või hiljem lõpetad V8-ga aiste vahel.


____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize
06.12.2016 at 20:38
DevilDeVille
  
3.4 V6-le alu kaante conversion
Inimesed ilmselt ei vaevu eriti lugema - kodanikul on LS arhitektuuriga 5300 tükkis kasti ja kimbuga täiesti olemas, aga eesmärgiks on teha veekuuest eluloom.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
06.12.2016 at 01:57
trackday
3.4 V6-le alu kaante conversion
Huumor on hoopis selles, et ma ei suuda pildil paistvaid kolle tikkegi kaane seest välja keerata ja ise unistan siin jõulisest conversioni teostamisest :D
12.12.2016 at 08:41
M_YAZ
3.4 V6-le alu kaante conversion

asi seegi - siiras unistamine



quote:
trackday: Huumor on hoopis selles, et ma ei suuda pildil paistvaid kolle tikkegi kaane seest välja keerata ja ise unistan siin jõulisest conversioni teostamisest :D



____________________________
V8 BB Rat Rod FS OL or other Bollocks
14.12.2016 at 10:05
trackday
3.4 V6-le alu kaante conversion
quote:
trackday:

Olles väga ebausklik inimene, otsustasin vana aasta sees murdunud ja mitte murdunud kaanetikud eemaldada. Pikad tulid peale tule andmist ja 3-e mutri abil vabatahtlikult välja. Murdunud tikud tahtsid poltideks saada. Joppas, et nad nii sügavalt suht lebolt välja tulid, samas kõik need kuud olin neile leotusainet ka järjepidevalt selga lasknud.

Kuna igapäevaaudi, millega ma iga aasta ei sõida, hakkab ka varsti valmis saama siis modifitseerimine algab uuel aastal uue hooga, head lõppu!
31.12.2016 at 15:54
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : 3.4 V6-le alu kaante conversion   1 2  
Log in: Username: Password:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.