Poster |
Message |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
malloc |
Elektriline bensupump karburaatorile
Esiteks, hoiatan ette, et antud juhul on tegu Baierimaa toodanguga, ning karpagi üldse mitte Holley vms. vaid Weber.
Ühesõnaga, otsin elektrilist bensupumpa, rõhku võiks olla ca. 0,2-0,3 bari juures, aga tootlikus võiks tubli olla. Äkki kellegil pakkuda, või oskab suunata õige inimese juurde, kellelt küsida? |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
29.06.2015 at 17:50 |
1 edit. Last edited 29.06.2015 at 17:57 by malloc
|
abarth |
Elektriline bensupump karburaatorile
Tööriistamarketist võib leida Facet`i elektrilise kütusepumba, hind on kõikse soodsaim võrreldes teiste pakkujatega Eestimaal.
Sellised nad on: http://www.facet-purolator.com/cube-fuel-pumps.php
Autot silmas pidades on ainuvõimalik paigalduskoht põhja all, paagi ligidal. Olen sõitnud ka mootoriruumi paigaldatud Facet`iga , kuid siis kippus veerand-täis paagiga seistes kütus alla vajuma. Käivitades toksis pump tükk aega tühja.
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
29.06.2015 at 18:58 |
|
wagoneer |
Elektriline bensupump karburaatorile
Mina omale kunagi karpale sobiliku bensupumba US-Partsist soetasin. Hinna kohapealt ei oska kommenteerida.
____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76` |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
29.06.2015 at 18:59 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
malloc |
Elektriline bensupump karburaatorile
Faceti kohapealt siit-sealt vastakaid arvamusi kuulnud, aga siiski tänud vihje eest. Ootan veel pakkumisi, kui keegi mingit "asjalikumat" loovutama ei ole nõus, või miskit paremat alternatiivi ei leia (tellimine ka hetkel kahjuks kõne alla ei tule, kuna asjaga võrdlemisi kiire) siis võtan tolle ära.
Lisaks mõtisklesin siin, et äkki oleks hea hoopis kasutada mõne pritsemootori pumpa ja siis surve regulaatoriga parajaks saada (siin jälle tekib saadavuse küsimus) kuid kas siis ohtu pole, et surve küll on sobiv, kuid voolavus kannatab? Nimelt vähemalt Weberi puhul pidi äärmiselt oluline hea tulemuse saamiseks olema pidev ühtlane ja tugev kütuse pealevool. Niiöelda "pulseerivad" originaalpumbad pidid väga kõvasti piirama jääma, seda võin ka kinnitada, sest originaalpumbaga muutus küll pöördel käitumine ühtlasemaks, ehk tuli ka veidi jõudu juurde, aga tühikäiku normaalselt madalaks saada oli suhteliselt keeruline. Oligi häda, et sõidust tulles, kuni bensu karpa täis oli, siis tiksus kenasti, kuid peale natukest seismist tahtis välja surra. Nüüd küll seoses äkilisema kaanega kadus originaalpumba võimalus üldse ära.
Paigaldusvõimalus jah ainult põhja all. Paaki endasse ei õnnestu midagi pista. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
29.06.2015 at 20:17 |
1 edit. Last edited 29.06.2015 at 20:18 by malloc
|
berg_CSG |
Elektriline bensupump karburaatorile
Kui paned võimsama pumba ja regulaatori siis on ju vajalik tagasivool? Kas sellel on yldse originaalis?
Ise kasutasin ajutiselt mingid MSD pumpa ja siis regulaatorit 0,45 bari peal. Toimis kenasti Edelbrocki karpaga.
____________________________
CSG Customs - Keretööd - Autoremont - 58IOO793 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
29.06.2015 at 22:29 |
|
hents99 |
Elektriline bensupump karburaatorile
Tööriistamarketi Facet`i pumpa võin soovitada. Nädal-paar tagasi panime ühe sellise pumba paadi mootorile etteandepumbaks, sest tagasivoolu trassi polnud. Kompressormootori (1.5l ja 170-200hp) toitis ära, seda suhtkoht pigem rikkamapoolse seguga.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
30.06.2015 at 09:01 |
|
Astro SS |
Elektriline bensupump karburaatorile
Kuulutus rally.ee lehelt:
Hind: 25 EUR
Kirjeldus: elektriline madalsurve pump, karburaator mootoritele.
Asukoht: viljandi
Kontaktisik: ats
Telefon: 55990031
E-Mail: arohtla.ar@gmail.com
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
02.07.2015 at 20:51 |
|
Olds |
Elektriline bensupump karburaatorile
Pakkuda korralik Aerospace 350 pump koos filtriga huvi korral
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
02.07.2015 at 21:19 |
|
altraditional |
Elektriline bensupump karburaatorile
Veidi teemassepuutuvalt, kui on karburaatormootoril faceti-sarnane tiksuv pump, mis annab näidiku järgi 9 PSI = 0,62bar. Seda rõhku on veidi palju karburaatori jaoks, mõnel hetkel võtab nõel voolu kinni, teisel hetkel mitte. Kas kellelgi on kogemust regulaatoritega mida sellisel juhul kasutada, ja millel ei oleks tagasivoolu? Kas kuskil meie maal müüakse selliseid? |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
02.07.2015 at 23:02 |
|
tõnisson |
Elektriline bensupump karburaatorile
https://holley.com/products/fuel_systems/fuel_pumps_regulators_and_filters/regulators/carbureted_regulators/parts/12-803
USparts, soomes laos olemas vähemalt.
____________________________
446+727+Dana60
225 slant six+904+8 3/4
446+727+NP203+9 1/4+dana44 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.07.2015 at 06:04 |
|
trihei |
Elektriline bensupump karburaatorile
Pierburg 7.21440.53.0
0,15bar 100l/h
Atoy müüb |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.07.2015 at 10:20 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
vvt |
Elektriline bensupump karburaatorile
quote: Niiöelda "pulseerivad" originaalpumbad pidid väga kõvasti piirama jääma, seda võin ka kinnitada, sest originaalpumbaga muutus küll pöördel käitumine ühtlasemaks, ehk tuli ka veidi jõudu juurde, aga tühikäiku normaalselt madalaks saada oli suhteliselt keeruline. Oligi häda, et sõidust tulles, kuni bensu karpa täis oli, siis tiksus kenasti, kuid peale natukest seismist tahtis välja surra. Nüüd küll seoses äkilisema kaanega kadus originaalpumba võimalus üldse ära.
Kui selle "pidid" allikas on miski interneti jutuklubi, siis noh....saad isegi aru. Teoretiseeriks veits siis.
Karburaatori puhul ei ole see pulsseerimine teema, ku tootlikkus vastab - kahtlustan, et taolise tarkuse autor ajas tootlikkuse ja pulsseerimise segi.
Nn pulseerivad ehk mehhaanilised membraampumbad ning vibropumbad on kõik ise reguleeruva tootlikkusega ja kui max tootlikkus/surve pelab, siis see tööpõhimõte mootori töös küll pilli ei puhu.
Nimelt on sellistes pumpades tööorgan (ehk see, mis surve tekitab) mitte mehhaaniline membraani ajam, vaid vedru ja kui karpa hakkab täis saama, siis ei lasta vedrul enam täielikult pikeneda ning tootlikkus ise langeb.
Nullvõllilt aetava membraanpumba tootlikkus aga sõltub tema hoova liikumisulatusest ning selle mõjutamiseks tuleb muuta kas ekstsentriku kõrgust või pumba ja ploki/kaane vahel oleva vahetüki paksust (õhem tükk suurendab tootlikkust/kompenseerib ekstsentriku/pumba hoova kulumist).
Väiksemaid elektrilisi, karpa toiteks mõeldud pumpasid kasutas nt Ford 80ndatel, ma kunagi otsisin paadi päramootorile sobivat ja see leidus ladu24.ee poes mingisse 80 euro eest, seda kasutas Ford Escort.
quote: Lisaks mõtisklesin siin, et äkki oleks hea hoopis kasutada mõne pritsemootori pumpa ja siis surve regulaatoriga parajaks saada (siin jälle tekib saadavuse küsimus) kuid kas siis ohtu pole, et surve küll on sobiv, kuid voolavus kannatab?
Karpamootorile mõeldud regulaatorite probleem on väiksevõitu reguleerimisvahemik, samal põhjusel on üsna keeruline leida sobivat regulaatorit nt blow-throuh tüüpi ülelaadimisele (väga üksikud tooted on).
MPFI bensiinipump sülitab sul mingi 5 bar pumbast välja, millest pead sa saama 0,4, teoorias on see võimalik, kuid praktikas on levinud regulaatoritel vahemik nt 0,3-0,8 bar.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.07.2015 at 11:12 |
1 edit. Last edited 07.07.2015 at 11:21 by vvt
|