Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7

Warning: Undefined array key "spid" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 8

Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25

Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26
tqhq.ee foorum - Split: rehvimõõtude jutt
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts |
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 246
mark all read
 
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Split: rehvimõõtude jutt   1 2 3  

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Poster Message
tfr
 
Split: rehvimõõtude jutt
quote:
antennimees: Sõiduautodel ei ole rehvimõõte passis nii et panen alla mida tahan, talverattad 18 ja suvised 20, laiusega 305.

Passi trükitud jah ei ole, aga ARK andmetes on lubatud rehvimõõdud olemas, näeb aadressile https://eteenindus.mnt.ee/public/soidukTaustakontroll.jsf oma registrimärki sisse trükkides. Ülevaatuselt sellistega, mis seal kirjas pole, läbi ei saa. Seda, kas ja kuidas politsei on suuteline tänaval seda kontrollima, ei oska öelda.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
16.02.2015 at 22:29
murukult
Split: rehvimõõtude jutt
Ei tahaks hästi uskuda, et see päris nii on. Arvestades, et esindusest ostes oli velje mõõdu vahetamine ainult lisasumma küsimus ning praegu sellelt aadressilt vaadates näidatakse ainult ostes autoga kaasas olnud velje mõõtu, siis tundub see loogika kuidagi kahtlane.

____________________________
77 C3

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.02.2015 at 09:00
Riho
Split: rehvimõõtude jutt
quote:
murukult: Ei tahaks hästi uskuda, et see päris nii on. Arvestades, et esindusest ostes oli velje mõõdu vahetamine ainult lisasumma küsimus ning praegu sellelt aadressilt vaadates näidatakse ainult ostes autoga kaasas olnud velje mõõtu, siis tundub see loogika kuidagi kahtlane.

Kui mu mälu ei peta, siis tüübikinnitused on tehtud kindlate rehvi-veljemõõtudega.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.02.2015 at 10:00
Maik
  
Split: rehvimõõtude jutt
Jah,ega loogikat ju polegi,see ju tähendaks,et ka väiksema veljega ei saa läbi. Reaalselt vast seda ikka eriti ei kontrollita kui mõõt tundub enamvähem reaalne seal all.

golf 3-med 18" velgedega hakkavad kahjuks aga liiga silma kõigile näiteks.


____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.02.2015 at 10:29
1 edit. Last edited 17.02.2015 at 19:36 by Maik
ramman
Split: rehvimõõtude jutt
OT jätkuks.
Kui kastikale ülevaatust tegin, siis enne sõitsin tööautoga sealt läbi ja küsisin meeste käest rehvide kohta. Minu omal on velje diameeter sama, aga laius on tükimaad suurem, pluss veel rehvi enda kõrgus. Kõigele lisaks on esimesed ka tugevalt laiendi alt väljas. Öeldi, et neid ei huvita rehvid-veljed, omaasi, kuidas politseiga jagatud saad, kui pihku jääd. Ja siis millalgi ülevaatusele ja tehti ära ilma midagi küsimata, lihtsalt ülevaataja ikka vihjas, et see kombo nõuab sitaste ilmadega küljeklaasi kojamehi :)


E: ülevaatuse punkt asub Harjumaal. Siia otse ei kirjuta, aga privas võin anda infi. Mehed seal vägagi mõistliku suhtumisega ja ei taha, et neile mõne pisema silma kinnipigistuse eest kraesse lennatakse.

____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.02.2015 at 15:58
1 edit. Last edited 17.02.2015 at 16:02 by ramman
ERAK
  
Split: rehvimõõtude jutt
See ülemõõduliste rehvide paanika on vist ülereageerimine. Kunagi olid minu kastika all 33''x12'' rehvid, mis olid kummaltki poolt 8cm koopa alt väljas, sellepeale läks hala lahti kui üritasin seda kastikat Eestis arvele saada. Sauel keelduti seda registreerimast ja mitmes TÜV punktis öeldi kohe uksel, et nende rehvidega sa läbi ei saa ning, et esimese mendi käest saad soolde kohe nende rataste eest ja muud hirmujutud...

Lõpuks sain Mäepealse ARK'is kastika arvele nende samade ratastega (olid ostes all) ja dok'idesse pandi kirja kahed mõõdud, uksepiilari seest originaalmõõt- väitsin, et ja-jah, talverattad ongi selliste mõõtudega ja lisaks allolevate rehvide mõõt. Sõitsin selle kastikaga Eestis pea 6 a, mille jooksul peeti korduvalt politsei poolt kinni ning kunagi ei tulnud ainsatki küsimust nende rehvide kohta. Tõsi, TÜV tuli läbida kindlates kohtades...

Sry, OT eest.

____________________________
kümblustünni rent
kaubikurent
sõidukid Rootsist
rehvide müük

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.02.2015 at 18:22
rommel
Split: rehvimõõtude jutt
Mul kastikal 35X12.5 all kuigi teh passis on ka mingid numbrid... Pole keegi märkust teinud.

Uuematel sõidukatel peaks ka (vähemalt minu omadel on) rehvimõõdud teh passis olema.

____________________________
ex Ram '04
ex Taurus '97
god hates us all

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.02.2015 at 18:51
PlyVal64
Split: rehvimõõtude jutt
quote:
ERAK: See ülemõõduliste rehvide paanika on vist ülereageerimine.
Kuis see siis ülereageerimine on, kui selliste neegriratastega, mis igatepidi kere alt kaugele välja ulatuvad oled meie kliimas ohtlik ja vastik tegelane kõigi teiste jaoks? Jah, ratta enda suurusel pole hädam idagi, igaüks ise teab, kuidas ta oma tranduletti halvemaks muudab või kui nõmedana igasugune "tuunimine" teistele see ka tundub... teatud mahus, kuniks see on juba selgelt ohtlik teistele!
Päris "mõnus" on sellise sitta pilduva käula sabas sõita, mis ülehelikiirusel graniidikildu laiali puistab! Jah, showautodena, võistlusmasinatena, näituseautodena jne on omal kohal igasugused ulme-scoopid, läbinähtamatud tumedad kaasid, kirovetsi rattad, naturaalne avatud ratastega hot-rod jms aga kui sellisega plaanitakse igapäevaselt liigelda, mitte vaid kõnealustel erijuhtudel, siis olen ma küll seda meelt, et Maanteaamet ja Politsei ütleks: käi jala või sõida eediku tasuta batrakovaga.

Eesti häda ongi see, et kuna see "ehe Eesti mees" ei oska piiri pidada ja mõistlikkusega ka üldiselt ei hiilga, siis on meil kõik MÕISTLIKUD tegevused igaks juhuks eos ära keelatud. Sest niipea kui lubad kirovetsi ratastega sõita, on terve ilm neid aastaringselt täis; lubad hot-rodi liiklusesse, otsustab keegi sellisega aastaringselt liigelda jne.
Selline näeb tõesti äge ja ülbe välja aga kahjuks Eesti kliimas liiklemiseks on see ebasobiv TEISTE kodanike suhtes. Sest kahjuks või õnneks ei ela me siin üksinda... Lisaks kõigele ootaks ma Kodanikuna, et nende kolekrusade puhul hakataks jälgima ka kohustuslike porilappide olemasolu! Olles kohe raudselt ebapopulaarne, siis sitalaoturid tuleks küll kontrolli alla saada:
quote:
Kood 629. Porikaitse
...
2) M1 kategooria sõidukil peavad olema direktiivi 78/549/EMÜ nõuetele vastavad rataste porikaitsmed (kereosad, poritiivad, jm). Porikaitsme tagumine serv ei tohi lõppeda ülalpool horisontaaltasapinda, mis paikneb ratta pöörlemisteljest 150 mm kõrgemal;

3) M2, M3, N1, mitte üle 7,5 t täismassiga ja N2, O1 ja O2 kategooria sõidukite porikaitsmete tagumine serv peab ulatuma vähemalt horisontaaltasapinnani, mis paikneb ratta pöörlemisteljel ning laius ratta pöörlemistelje pikitasapinnal olema vähemalt ratta (paarisratta) laius.


Originaal on aga hoopis teine teema, ülbe ikka aga kaaskodanikke ei häiri ja nende vara ei riku.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.02.2015 at 13:48
Vince
Split: rehvimõõtude jutt
Minu arust see viimane seal pildil näeb hirmus nõme välja. See vist ongi see n.ö nõme-tuuning. Ülemisel pildil aga tip-top.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.02.2015 at 14:18
rommel
Split: rehvimõõtude jutt
PlyVal64, hapud viinamarjad või lihtsalt paha päev? Kui esimesel pildil oleva sõidukiga siin ringi uhada siis sattub raudselt politsei huviorbiiti. Ülevaatuse läbiminegi on kahtlane kui ümberehitus legaalne pole. RAM-il on originaalis juba suur ratas (32 v 33" ja 35" läheb ilma tõstet tegemata alla kui see su perset torkis. Väiksema mudakaga pole mõtet metsa minna ja originaalporilapid jäävad esimesse poriauku. Püsivalt saab paigaldada ainult kummilappe (ei tea kas on piisavalt ohutud su jaoks).
Ma olen ka maanteemuhu ratta alt kivi aknasse saanud, maanteel aitab pikivahe hoidmine (vastu tuleva rekka ratta alt saab kivi kõige tõenäolisemalt... kas keelame ära?). Väiksemad kastikad reeglina kuuluvad N1 (N1G) kategooria alla, ei usu, et lühike porilapp seal palju kivikaitset pakub.

____________________________
ex Ram '04
ex Taurus '97
god hates us all

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.02.2015 at 15:54
1 edit. Last edited 18.02.2015 at 15:56 by rommel
Maik
  
Split: rehvimõõtude jutt
see on sama jutt,et tulepesureid on xenonitele vaja või ,et automaat regullita ei saa neid olla, VÕI ei udutulede kasutamine julmalt takistab teiste nägemisvõimet ja täiesti prses olukord on ja kuidas kõik ikka täiesti käest ära on.


Mind ei häiri üksi nendest asjadest näiteks, tolmu-ja pasapilv-vee on absoluutselt IGA auto taga ,veel enam rekkadega taga - ära tee pseudoprobleemi,et nats väljaulatuvate ratastega kastikas nüüd kordades hullem oleks.... mõttetu jutt täiesti.

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.02.2015 at 16:13
Jesper
 
Split: rehvimõõtude jutt
Pigem see on ikka niipidi, et mingile teatud seltskonnale on lihtsalt eluliselt vajalik midagi valesti teha, kuitahes jabur see ka ei oleks. Alguses olid kõigil tavalised tuled, siis tuli panna illegaalsed xenonid. Siis tekitati võimalus legaalselt xenonitega sõita ja kohe oli vaja need ära kustutada ja udukad põlema panna, sest järsku hakkasid pirnid hirmsasti kuluma. Okei, seadusandja tuli vastu ja legaliseeris udukad päevatulede asemel, pärast mida hakkasid udukad jubedalt voolu võtma ja tuli toppida selle asemel mingid talvel praktiliselt nähtamatud LED ribad stange sisse. No ja kui nüüd neile ribadele ka vastavad märgistused ja asjad seadusesse sisse pandi, siis ilmselgelt see seltskond võttis kurbusest pudeli viina ja hakkas uut asja välja nuputama, mida siis varsti tänavatel näha saab.

Suunatuled on kõigest viimase kümne aasta jooksul pidanud tingimata olema nii mustad, valged, punased, läbipaistvad, pirnid, ledid ja tõenäoliselt veel terve rida asju mis kohe meelde ei tule. Mu lemmikud on tsiklistid kelle suunatuled on ilma mingi arusaadava põhjuseta pandud tagatulega ühte korpusesse, nii et pead sõitma mingi stiilis 50cm kaugusele et aru saada mispidi ta nüüd parasjagu vilgutab.

Nüüd kui suured ja laiad rehvid kuidagi legaliseerida, siis olen täiesti kindel et järsku on vaja kõigil hoopis kitsastega sõita, ja kui siis kitsad legaliseerida on hädavajalik paigaldada topeltkitsad või tont teab mida järgmist :)

Nii palju kui ma tähele pannud olen, siis reaalselt maastiku ümber kujundamisega tegelevatel 4x4 kollidel on need koopalaiendid ja asjad enamasti küljes (kui ei ole puruks sõidetud), aga no ma pole muidugi spetsiifikaga kursis, kuidas või kas või kus nad üldse TÜV läbivad.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.02.2015 at 23:48
1 edit. Last edited 18.02.2015 at 23:51 by Jesper
Maik
  
Split: rehvimõõtude jutt
Eesti oludes vast tekiks heal juhul 100 taolist autot üldse kokku,
sest kes sellist ebapraktilist autot tahaks ? Mis annab suhteliselt olematu protsendi.

Xenon on uus leiutis, eesti jõudis hea 10a tagasi ?, taolised suured rattad on kogu elu vast olemas olnud, igapäeva elus suht ebamugavad,eriti meie kliimas :)

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.02.2015 at 00:51
ramman
Split: rehvimõõtude jutt
quote:
Maik: Eesti oludes vast tekiks heal juhul 100 taolist autot üldse kokku,
sest kes sellist ebapraktilist autot tahaks ? Mis annab suhteliselt olematu protsendi.

Xenon on uus leiutis, eesti jõudis hea 10a tagasi ?, taolised suured rattad on kogu elu vast olemas olnud, igapäeva elus suht ebamugavad,eriti meie kliimas :)
Sellised balloonid nagu mu kastikal all on sobivadki hobi/võistlusautole. Igapäevasõiduks paneks igal juhul midagi mõistlikumat alla. Tööl käies, minu puhul üle 50km ots, paneks iga lisaks kulutatud kütuseliiter mõtlema, kas ikka on vaja edevaid ülilaiasid balloonrehve näiteks. Õnneks on tööautoga kodus käimine lubatud ja hetkel kastika kütusekulu ei morjenda.

____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.02.2015 at 02:26
rommel
Split: rehvimõõtude jutt
quote:

Nii palju kui ma tähele pannud olen, siis reaalselt maastiku ümber kujundamisega tegelevatel 4x4 kollidel on need koopalaiendid ja asjad enamasti küljes (kui ei ole puruks sõidetud), aga no ma pole muidugi spetsiifikaga kursis, kuidas või kas või kus nad üldse TÜV läbivad.
Vanematel riisikatel pole rehvimõõtu passis, pane alla mis tahad , peaasi, et massina kõrgus ei muutu (kes seda kontrollib). Need LC -d mis siberis ja mujal käivad (4x4 matkad) on über ehitatud teh hoole autodeks, et tõste ja suur rehv (kuni 37") ja ülilai (viimasele sõidule otsis Rait 13.5 rehvi) legaalne oleks.
Võistlusautod on sportautod (punase numbriga) ja neil tavalisest erinev ülevaatus. Võistlusreeglites pole lubatud koopast välja ulatavad rattad, sellepärast neid eskalaatorilindist koopalaiendeid pannaksegi.

Kusjuures mind udutuled koos pooltuledega muidu ei häiri aga mõnel sigudikul on nad vastutulijale näkku reguleeritud ...

____________________________
ex Ram '04
ex Taurus '97
god hates us all

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.02.2015 at 08:11
DevilDeVille
  
Split: rehvimõõtude jutt
Kui juba rehvijutuks läks, siis mind ajavad öökima igasugu mõrapeade liikurite leednumbrituled. Ilmselt räägib minus puhas kadedus mudugi :D

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.02.2015 at 10:23
Madlobster
Split: rehvimõõtude jutt
quote:
Jesper: Pigem see on ikka niipidi, et mingile teatud seltskonnale on lihtsalt eluliselt vajalik midagi valesti teha, kuitahes jabur see ka ei oleks. Alguses olid kõigil tavalised tuled, siis tuli panna illegaalsed xenonid. Siis tekitati võimalus legaalselt xenonitega sõita ja kohe oli vaja need ära kustutada ja udukad põlema panna, sest järsku hakkasid pirnid hirmsasti kuluma. Okei, seadusandja tuli vastu ja legaliseeris udukad päevatulede asemel, pärast mida hakkasid udukad jubedalt voolu võtma ja tuli toppida selle asemel mingid talvel praktiliselt nähtamatud LED ribad stange sisse. No ja kui nüüd neile ribadele ka vastavad märgistused ja asjad seadusesse sisse pandi, siis ilmselgelt see seltskond võttis kurbusest pudeli viina ja hakkas uut asja välja nuputama, mida siis varsti tänavatel näha saab.



Seda ja sarnaseid lugusi võib lõputult kerida. Alati leidub keegi kellele ei meeldi see või teine asi. Ja iga uus asi on viinapudeli ääres kurbusest välja mõeldud
Ilmselt oleks pidanud mis tahes arengud seisma jääma. Ja kapoti servas võiks konksu otsas tolkneda midagi sellist.



Ei paista tee ääres maltsa mäletsevale punikule silma ja piim tuleb parema maitsega.
Areng ei ole mitte kunagi seisma jäänud vahet pole kui palju keegi silmi kissitab ja viina pudeli ääres kohe kohe hukka saavast maailmast pajatab

E: Rehvijutt tuleb varsti lambijutuks splittida :D

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.02.2015 at 11:14
2 edits. Last edited 19.02.2015 at 11:20 by Madlobster
vvt
  
Split: rehvimõõtude jutt
quote:
Pigem see on ikka niipidi, et mingile teatud seltskonnale on lihtsalt eluliselt vajalik midagi valesti teha, kuitahes jabur see ka ei oleks. Alguses olid kõigil tavalised tuled, siis tuli panna illegaalsed xenonid. Siis tekitati võimalus legaalselt xenonitega sõita ja kohe oli vaja need ära kustutada ja udukad põlema panna, sest järsku hakkasid pirnid hirmsasti kuluma. Okei, seadusandja tuli vastu ja legaliseeris udukad päevatulede asemel, pärast mida hakkasid udukad jubedalt voolu võtma ja tuli toppida selle asemel mingid talvel praktiliselt nähtamatud LED ribad stange sisse. No ja kui nüüd neile ribadele ka vastavad märgistused ja asjad seadusesse sisse pandi, siis ilmselgelt see seltskond võttis kurbusest pudeli viina ja hakkas uut asja välja nuputama, mida siis varsti tänavatel näha saab.

12 punkti.
Taolisele kambale on lisaks iseloomulik levitada linnalegende ja kiruda kole tagurlikku ARKi tehno-osakonda (või vähemalt TÜV punkte), kusjuures olen üsna veendunud, et 90% taolistest pole elu sees vastavat Riigi Teatajat avanud ega ka viitsinud helistada sinna tehno-osakonda ja küsida (kui sealt on arusaadava põhjuseta pikalt saadetud, siis taolisest illegaalsusest saaks veel aru). Seletaks seda fenomeni lihtsalt hollika masskultuuri mõjuga, trendikas on olla rebel/outlaw.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.02.2015 at 14:25
PlyVal64
Split: rehvimõõtude jutt
Kas keegi väidab, et see pole ülbe, suurte balloonidega, otstarbekohane jne, jne??? Aga näed: koopalaiendid ja porilapid, sest minu viidatud NÕUE käib KÕIGI Viini 1968 aasta teeliikluskonventsiooniga liitunud riikide kohta... mida muuseas USA teinud pole! Minu arust on suured rattad suurel kollil lahedad aga seda pasalaoturlust ma küll ei kannata. Teine asi on üldse suurte 35-balloonidega liiklemine, mis lihtsal tongi ohtlik. Sama, mis ET-street'iga kogu aeg sõita. See, et Eestis on keeruline saada luba auto gabariite muuta või seda ei viitsita teha, on teine teema. Janek oma Fordiga vist kunagi võitles selle tee läbi?

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.02.2015 at 15:57
Madlobster
Split: rehvimõõtude jutt
quote:
vvt:
quote:
Pigem see on ikka niipidi, et mingile teatud seltskonnale on lihtsalt eluliselt vajalik midagi valesti teha, kuitahes jabur see ka ei oleks. Alguses olid kõigil tavalised tuled, siis tuli panna illegaalsed xenonid. Siis tekitati võimalus legaalselt xenonitega sõita ja kohe oli vaja need ära kustutada ja udukad põlema panna, sest järsku hakkasid pirnid hirmsasti kuluma. Okei, seadusandja tuli vastu ja legaliseeris udukad päevatulede asemel, pärast mida hakkasid udukad jubedalt voolu võtma ja tuli toppida selle asemel mingid talvel praktiliselt nähtamatud LED ribad stange sisse. No ja kui nüüd neile ribadele ka vastavad märgistused ja asjad seadusesse sisse pandi, siis ilmselgelt see seltskond võttis kurbusest pudeli viina ja hakkas uut asja välja nuputama, mida siis varsti tänavatel näha saab.

12 punkti.
Taolisele kambale on lisaks iseloomulik levitada linnalegende ja kiruda kole tagurlikku ARKi tehno-osakonda (või vähemalt TÜV punkte), kusjuures olen üsna veendunud, et 90% taolistest pole elu sees vastavat Riigi Teatajat avanud ega ka viitsinud helistada sinna tehno-osakonda ja küsida (kui sealt on arusaadava põhjuseta pikalt saadetud, siis taolisest illegaalsusest saaks veel aru). Seletaks seda fenomeni lihtsalt hollika masskultuuri mõjuga, trendikas on olla rebel/outlaw.

Mis nagu muret teeb??? Et see "rebel/outlaw trendikas massikultuuri mõjuga hollika" seltskond on xenon ja led tuled suutnud legaliseerida ja oht on, et mõne aja pärast on võimalik veel mingi uuema lahendusega tulesi tänaval märgata? Ja siis hallmetallikdiisli mehed tunnevad hõõglambi valgusvihuga teed otsides ennast kuidagi halvasti?

E: Plyle
Mina arvan jälle, et kui ARK, TÜV, Riigiteataja ja Viinikonvektsioon lubaks tänaval sõita sinu eelmises postis olnud tõstetud kastikaga siis minu kulutused auto pesule ja aknapesuveele ei kasvaks.
Jah teistega arvestamine ja kummilapi kasutamine ratta taga on kena tegu kuid selliste masinatega kulgejaid tänaval massiliselt olema ei saa nagunii. Natuke nadi on väikse fitatiga seal kõrval küll olla aga sõnulseletamatut kibeduse vimma, kaeblemise tungi see mus ka ei tekita. Ilus auto ja kui juht on sees viisakas (laseb ka fitati mehel enda ette rivistuda kui see suunda näitab, mis pole led vms) siis on kõik hästi :)

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.02.2015 at 16:10
2 edits. Last edited 19.02.2015 at 16:32 by Madlobster
vvt
  
Split: rehvimõõtude jutt
Neid legaliseerimisi "rebelite" teeneks panna on üsna karm liialdus, pigem tasub põhjust otsida olematust liiklusjärelevalvest, mis ei suuda taolise rikkumiste massiga võidelda. Järgmine asi, mida legaliseerima asutakse, saab vast olema lubatust tumedamaks toonitud esiuste klaasid, sest nende arv linnas hakkab ka kasvama üle talutavuse piiri ja seda just uutel autodel, miks mina peaks sellisel juhul endal maha kiskuma kui mingi suva oss sõidab tuimalt ringi, esiuste klaasid süsimustad?

Et aga Lada esituledesse toppida hiina ksenoonid ja asi on seaduslik, vat seda keeldub esialgu mu mõistus uskumast- teades lihtsalt, mis on ksenoonidega tehaseautol teistmoodi kui halogeenidega.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.02.2015 at 16:14
1 edit. Last edited 19.02.2015 at 16:15 by vvt
cartmann
Split: rehvimõõtude jutt
quote:
PlyVal64: Teine asi on üldse suurte 35-balloonidega liiklemine, mis lihtsal tongi ohtlik.
Arumaeimõista?


____________________________
Ford F-250 Harley Davidson edition 6.0TD
FastFordRacing

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.02.2015 at 16:23
cipo
Split: rehvimõõtude jutt
Mhm!

Mitte midagi ei saa esimesest lausest aru.

"Legaliseerimine rebelite teeneks" versus "põhjus liiklusjärelvalvest, mis ei suuda võidelda" - et siis olematu liiklusjärelvalve pärast legaliseeriti rebelite olematud teened või...

Krt. nüüd jooksis täiesti kokku. Prooviks emakeeles ikkagi loetavaid liitlauseid koostada.

____________________________
ex. linc. continental - burn baby, burn - R.I.P.
ex. S10 - 350CID - hardcore ride
ex. TranSSport 3800 - for family

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.02.2015 at 16:28
Madlobster
Split: rehvimõõtude jutt
quote:
vvt: Neid legaliseerimisi "rebelite" teeneks panna on üsna karm liialdus, pigem tasub põhjust otsida olematust liiklusjärelevalvest, mis ei suuda taolise rikkumiste massiga võidelda. Järgmine asi, mida legaliseerima asutakse, saab vast olema lubatust tumedamaks toonitud esiuste klaasid, sest nende arv linnas hakkab ka kasvama üle talutavuse piiri ja seda just uutel autodel, miks mina peaks sellisel juhul endal maha kiskuma kui mingi suva oss sõidab tuimalt ringi, esiuste klaasid süsimustad?

Et aga Lada esituledesse toppida hiina ksenoonid ja asi on seaduslik, vat seda keeldub esialgu mu mõistus uskumast- teades lihtsalt, mis on ksenoonidega tehaseautol teistmoodi kui halogeenidega.

Aga, kas sinu uni on kuidagi rahutum tänu sellele, et ossi ladal on tõrvatud küljeklaasid, hiina xenonid ja karvased täringud peegli küljes?
Ma sõidan umbes 2 kuni 3k km kuus ja selliseid tulesi, mis ropendama panevad oma spektri pärast näen üliharva (pigem on tuled regullimata).

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.02.2015 at 16:30
PlyVal64
Split: rehvimõõtude jutt
quote:
Maik:taolised suured rattad on kogu elu vast olemas olnud, igapäeva elus suht ebamugavad,eriti meie kliimas :)
Maik, tegelikult pole ka suured rattad üldse vana leiutis, Sulle lihtsalt tundub nii. Kindlasti oli ka varem mõned üksikud erilised autod mõiste alla "suurte ratastega" sobilikud aga esimene masstootmises auto, mis sai paljuveo, eriliselt laiad rattad ja sellega ka vajaduse tiibasid laiendada, oli KrAZ 255.JaAZ214/KrAZ412 tiibasid tuli eraldi lisatiivakestega laiendada isegi NLiidus!!! Alles peale seda saame milelstki analoogsest rääkima ja see tänane neegrirattafenomen jõudis kohale üldse 90'te keskel, sinnamaani peaagu polnudki suuri rehve saada. Rehvid hakkasid vaikselt kasvama 70'tel Baja sõitudeks, 80'tel olid juba need praeguseks "liiga väikesed" mõõdud a'la 245/80R15 Cooperid jms olemas, 90'tel hakkas tulema ehedat tänast ballooni ja rehvi/veljemõõt laiuse osas läks päris käest sel sajandil.


Ahjah, Mickey Thompson oli ju teatavasti ka hullunud Baja-mees ja 1969 uhati veel selliste rehvidega :lol PS: MT oli vaid juht, auto omanik oli Steve McQueen.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.02.2015 at 16:47
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Split: rehvimõõtude jutt   1 2 3  
Log in: Username: Password:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.