Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7
Warning: Undefined array key "spid" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 8
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25
Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26 tqhq.ee foorum - 1959 BelAir vs 2009 Malibu crah test Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
1959 BelAir vs 2009 Malibu crah testKolasin natsa ringi ja selline hakkas silma.... http://www.viikonloppu.com/?p=38653
Pean tunnistama et natsa üllatas see kui kergelt BelAir kortsu läks....
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.01.2014 at 11:44
1959 BelAir vs 2009 Malibu crah testMöne aja tagune ise kogetud juhtum, kus kokku sain mina oma chevy kastikaga ja vastaspool honda accordiga kiirustel 50kmh, siis kortsutas kastikal ka raami kenasti ära plekist rääkimata.
Ehk jutt vana usaraua suurest tugevusest seoses raami ja paksu plekiga minujaoks enam ei kehti, mölemad autod läksid mahakandmisele ja ausaltöeldes oli accord neist kahest tervem pärast avariid.
____________________________
KKK-Koledate Kastikate Klubi
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.01.2014 at 12:22
1959 BelAir vs 2009 Malibu crah testEi ole sellistele videodele ennem pöörand erilist tähelepanu....aga nüüd neid vaadates on selge et kui ikka suurema ja uuemaga ninapidi kokku panna vana rauaga siis on üsna nirud võimalused vanas autos olijatel pääseda tervelt sellistest olukordadest
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.01.2014 at 11:54
1959 BelAir vs 2009 Malibu crah testVaruratast kastutatakse mõnikord turvalistust tõstva elemendina, seetõttu on mõnel pisemal putukal ta ka mootoriruumi paigutatud.
____________________________
92' Chrysler LeBaron LX Convertible
94&95' Pontiac TransSport 3800 +doonorid
88' Chevrolet Camaro Iroc-Z convertible- 20th Anniversary Edition
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.01.2014 at 11:11
quote:13piisab:Samas siiski ca 700kg massiga turvavöödeta (kui räägime 40+a tagustest) "punn", millel on salongi ees lisaks hädavajalikule vaid varuratas ja bensupaak. Sinutorust leitav (masin on seitsmekümnendate T1) ületab aga tõesti vähemalt mu ootusi:
Toda ma mõtsi jah ja tõesti ületab igasuguseid ootuseid, kui oled ise Põrnikat omanud ja lammutanud
Aga mis tollesse kollasesse hävingusse puutub, siis eks seegi on üks paljudst võimalustest, millega ja kuidas õnnetused päriselus juhtuvad! Lihtsalt kõikmõeldavat pole võimalk testida, autod ja testid ise on ju kallid. Aga liivakotid jms: kahjuks Eestiski kordi juhtunud laibamatsud, kus suvilast sõidab täistuubitud auto kodu poole, pagass juurikaid täis ja paneb laubaka. Tagaistmel mitte 1 laps turvatooliga vaid 2 70-kilost + kõik muu kraam autos juurde veel 150 kilo. Ja kiirus on ka mitte 64 vaid 90 km/h (sest enne oli ju "vaja" minusugusest ontlikust liiklejast 120'ga mööda uhada!) ja siis nii juhtubki.
Ehk eks need turvatestid midagi näitavad igal juhul ja see 20% ülekattega uus test koos tagaistme lapsega on juba veel rohkem päriseluline aga "võiks olla" ka näiteks 50% lubatud koormaga test - ja tulemused muutuvad jälle kardinaalselt. See oleks lihtsalt mõtlemisaineks nele, kes siin (delfi peldikuseinast rääkimata) tihtipeale tulist vannuvad, kui minusugune GPS'i järgi öösel lumetuisus Quattroga "suvatseb" 92 km/h maanteel liikuv šikaan olla. Neid omast arust sõiduässadest tatikaid peab mõnikord manitsema, sest ilma visualiseerimiseta nad ju muidu aru ei aa - füüsika tunnid kippusid ju koolis vahele jääma!
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
29.01.2014 at 15:48
1959 BelAir vs 2009 Malibu crah testTore lugeda, et leidub ka inimesi, kes avastavad uute autode turvalisuse.
Aga täpselt nii see ongi, vana versus uus auto turvalisuse vahe on mäekõrgune, lihtsalt vahepeal on toimunud tohutu areng.
Ka ise ostsin alles üsna vähe aega tagasi uuema auto, mille puhul oli suureks argumendiks, hea turvalisus.
Kui rääkida sellest Volvo 940 versus Renault Modus omavahelistest turvatestist ,siis asja mõte oli näidata, et vana suur auto ei ole midagi nii turvaline ja uus väikeauto ei ole midagi nii ebaturvaline.
Mõelge, kui võtate nüüd veel uue suure ja turvalise auto, loomulikult vaadake ka turvateste enne ja mitmeid, kaasaarvatud small overlap test.
Kuid minagi olen rääkinud, et see vana usa raud, ei ole tegelikult midagi nii raud avariis ja uus turvaline auto ei ole midagi nii plastikust ja hõbepaberist, vaid täitsa korralik turvaline masin on.
Ütlen ka seda, et avarii on tegelikult väga ränk asi, millest inimesed tegelikult ei tea suurt midagi, sellest ei saada aru, rullnokkadele ei jõua see kohale jne.
Muideks, kaks autot 100ga kokku või 100ga puusse ei jää ka uue turvalise autoga ellu, lihtsalt füüsikaseadused teevad oma.
Aga vähemalt on uue autoga ellujäämis maa kordi kõrgemal, kui vana ebaturvalise autoga, lisaks saab kõvasti vähem vigastusi või siis üldse mitte, sõltub avariist.
Samas tahaksin lisada, et turvaline ei ole mitte auto, mis on üleni jäik, vaid millel on kõik õigeja täpse ehitusega, salong tugev, turvapadjad õiged, turvavöö õige, iste õige, inimene ei löö end kuskile vasut ära, rool ei sõida näkku, aga esiots on paraja pehmusega, et suur osa lööki endale võtta jne.
Kui on üleni jäik auto, mida osad vanad autod on, siis see tapab, kuna salong läheb lössi ja mis veel hullem, g jõud on suured, pluss salongis saadavad vigastused, kuskile vastu lennates jne.
Kui rääkida turvalisusest, kui sellisest, siis korralik areng tekkis alles peale 2000ndat aastat ja kui rääkida, mingitest 30a vanadest autodest, siis nende turvalisus ei kannata tänapäeva enam mitte vähimatki kriitikat, ehk siis, kui turvalisust tahate, ostke uhiuus auto ja enne uurige ka hoolega turvateste.
Hea näide turvalistest autodest, mis 2000ndate algul tekkisid olid 2001a alates Renault Laguna, 2003a alates Toyota Avensis, edasi tuli näiteks 2005a alates Vw Passat, eks neid leiab veel, aga need oleks ühed eredamad näited, mis välja tooksin alustuseks.
Kindlasti ei maksa unustada ka esimese Volvo Xc90 väljatulekut, mis näitas väga häid turvalisuse omadusi, tõsi tegemist on ka maasturiga, aga sellegipoolest.
Kindlasti leiab veel turvalisi autosid, ei tea ju kõiki.
Kahjuks enamik inimesi ei ole autode turvalisuse teemal üldse kursis ja ajavad oma loogikat vanade pannide ja mingi "raua" teemal, mis on tegelikult turvalisuse koha pealt valesti ehitatud.
Sel teemal levib palju müüte.
Muideks, kui kaks autot sõidab omavahel 50ga kokku, siis nende kiirused ei liitu ja see ei võrdu 100ga seina sõita, vaid see võrdub sama, mis 50ga seina sõita.
Kui ei usu, siis vaadake müüdimurdjaid, nad tõestasid seda, tegid lausa reaalsed testid ja mõõtsid ka g jõude.
Osad inimesed räägivad uute autode puhul mingit plastiku ja hõbepaberi juttu, paraku ei tea nad, millest nad räägivad. Sest uute autode salongid on väga tugevad ja muidu ka turvalisuse koha pealt õige ehitusega jne. Lisan ka seda, et ainult turvapatjadest pole kasu, ka kere peab olema õige ehitusega, õnneks uued autod seda üha rohkem on.
Kui rääkida veel small overlap testist, siis seal jah põruvad paljud autod, kuid nüüdseks üha enam autosid saab seal kas normaalse või hea tulemuse, kuna on hakatud sellele mõtlema ja autosid selles suunas arendama, mis on väga tore.
Ohutut liiklemist meile kõigile.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.02.2016 at 21:22
3 edits. Last edited 09.02.2016 at 22:04 by klemmikas
1959 BelAir vs 2009 Malibu crah testSiin alguse poole räägiti veel Accordi turvalisusest.
Omalt poolt lisaksin, et Euro Accord, mis meil siin, siis peamiselt on levinud, see on väga turvaline auto alates aastast 2008 ja peale, kui tuli välja, see uuem mudel, mis võib vana meenutada, aga on tegelikult väga paljuski uus auto.
Kaasaarvatud turvalisuse suur vahe, oma eelkäijaga.
Tuleb meeles pidada, et 2008a oli saadaval mõlemat Accordi, kuid uuem on ilmselgelt äratuntav.
Samuti on turvaline auto Ford Mondeo 2007a ja peale.
Seda lisan ka, et kui neid turvateste hoolega ja rohkelt vaadata, siis tõmbab ikka jala kergemaks küll gaasipedaali peal, paneb ikka mõtlema, mida avariid tegelikult tähendavad.
Lisaks ka seda, et ei ole lihtsalt see, kumb auto jäi tervemaks, vaid g jõud ja see, kas salong jäi terveks. Muidugi ka see, et salongis ei vigastaks inimest kuskile vastu.
Tooksin ka ise ühe video välja, kus on kokku lastu vist Ameerika variant Accord ja Honda Jazz, vahed on suurema auto kasuks siiski näha, aga tegemist on mõlemal juhul uue ja turvalise autoga.
Tõsi ta on, et turvalise auto eelduseks on salongi terveks jäämine, lisaks kõigele muule, mis kaitseks vajalik on.
Loodan, et keegi teemalaiendamise üle ei pahanda, kuna autode turvalisus siin juba jutuks tuli.
Toon ka väikse näite, mis juhtub kiirusel 190 km/h seina pannes, tõmbab ehk kellegi gaasipedaali tagasi.
Ühtlasi näitaks ka, mis juhtub, kui kaks autot panevad kokku, mille kumbagi kiiruseks on ligi 100 km/h, tõsi vanad autod, aga ikkagi natuke šokiteraapiat.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
11.02.2016 at 16:59
5 edits. Last edited 11.02.2016 at 17:07 by klemmikas
quote:klemmikas: Siin alguse poole räägiti veel Accordi turvalisusest.
On sul mingi point ka või käid lihtsalt mööda foorumeid oma "sõnumeid" edastamas?
Uudiste lehtedel on sarnane jumalasõna levitaja. Me kõik oleme siin varem autodega kokku puutunud ja samuti teame ka, mis juhtub seina sõites. Milleks need accordid ja mondeod?
Usun, et valdav enamus siinse foorumi lugejatest suudab ilma nende videoteta oma autovaliku teha (siin enamasti pole see mondeo )
Mitte paha pärast aga väga veider sisenemine foorumisse.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
11.02.2016 at 23:03