Poster |
Message |
vvt |
Värvi viga
Öelge targemad, mis on auto värvimise juures mööda pandud, kui värvipind on kaetud üleni selliste pisikeste mullilaadsete moodustistega, mis nähtavad alates meetri kaugusest?
Pind on kergelt krobeline käega silitades.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
13.01.2014 at 16:32 |
|
DevilDeVille |
Värvi viga
Miljon võimalikku viga - matistamata pind, kondensaat, tolm etc.etc.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
13.01.2014 at 16:45 |
|
rescue |
Värvi viga
silikooni pritsmed?
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
13.01.2014 at 16:58 |
|
viplala |
Värvi viga
Kui mull on selline kraatri taoline, kus keskelt on tühjem ja servadesse on värv ära lükatud, siis on tegemist silikooni jääkidega pinnal. Teistel juhtudel võib olla tõesti mitmeid muid apse, alates tolmust, lõpetades kurat teab millega. Kogenud silm peaks sellise vea põhjuse koheselt ära ütlema. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
13.01.2014 at 17:59 |
|
vvt |
Värvi viga
Kas sellist jama on võimalik lahendada tugeva poleerimisega (värvitud on sama värvi peale) või tuleb üle värvida? Kui üle värvida, kas peab selle mullitava värvi eemaldama või piisab selle siledaks lihvimisest?
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
13.01.2014 at 20:16 |
|
tõnisson |
Värvi viga
Kui lakki vähe, jääb ka selline kraatliline..?
Tee pilti.
____________________________
446+727+Dana60
225 slant six+904+8 3/4
446+727+NP203+9 1/4+dana44 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
13.01.2014 at 21:12 |
|
90Deville |
Värvi viga
Ei seal poleeri enam midagi ma arvan....
Vöib tekkida kui pahtlisees niiskus ja ronib välja läbi kihtide
Samuti kui miski materjal pole ära kuivanud köige all
____________________________
KKK-Koledate Kastikate Klubi |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
13.01.2014 at 21:23 |
|
viplala |
Värvi viga
Silikooni puhul ei aita isegi karestamine ja ülevärvimine, viskab mullid uuesti sisse. Sellisel juhul peab värvi maha nühkima. Aga tee tõesti pilti, siin oskavad nii mõnedki öelda, millega tegu on. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
13.01.2014 at 21:59 |
|
rosco |
Värvi viga
Silikoonpesu ainega üle enne värvimist ja enamasti jääb ka tulemus hea.
Aga pilti jah. Kui lakki piisavalt ja see tõesti tolm näiteks, siis saab vesilihvi ja poleeriga ilusaks. Iseenesest saab ka silikooni auke täita lakiga. Lihvida ja poleerida. Aga kui neid palju, siis ajaliselt see mõtetu tegevus. Lihtsam ja kiirem uuesti teha kõik. Värvitöödes on võimalik teha "miljon" viga, mis siis erinevalt väljenduvad. Pilti pilti.
____________________________
1.8 Eaton M62 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.01.2014 at 20:33 |
|
pimeroolis |
Värvi viga
quote: vvt: Öelge targemad, mis on auto värvimise juures mööda pandud, kui värvipind on kaetud üleni selliste pisikeste mullilaadsete moodustistega, mis nähtavad alates meetri kaugusest?
Pind on kergelt krobeline käega silitades.
Mis autot sa värvisid?
____________________________
Ford Excursion 6.0 Limited
...rõõm ilma diislita on teesklus... |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.01.2014 at 20:59 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
DevilDeVille |
Värvi viga
Pakuks, et mingit foorumiga haakuvat jewrojäpsi
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.01.2014 at 02:00 |
1 edit. Last edited 20.01.2014 at 02:00 by DevilDeVille
|
trs200 |
Värvi viga
Ei aita see silikoonipesu ka alati ja teda valesti kasutades nühid lihtsalt läbu laiali. Kõige olulisem on alustada kohe õigesti ja välistada keretööde ajaks samas ruumis igasugune muu tegevus, mille tõttu võib keegi õlise käega pinda näppida või kasutab keegi mingit määrdespreid või poleerib kõrval midagi või läheb tavotiste riietega vastu või mida iganes. Ja seda alates päris algusest. Teiseks on oluline temperatuur. Temperatuur peab olema ühtlane(nii ei saa, et tuled +5C garaaži, lükkad puhuri järgi, 30min pärast on õhk +18 ja hakkad tegema. Autol plekk on alles +6 ja kompressor+vollad ka jne=kondenseerumine) ja igasuguse keemia jaoks vähemalt 20C+pahtlite ja krundi küpsetamine infrapunaga, kui ei ole piisavat temperatuuri. Kui temperatuur on kahtlane, siis soojenda pinda ette ja soojenda mõistusega ka pahtlit/krunti, et 2-komponentsetel asjadel ikka normaalse reaktsiooni sisse võtaks. Eriti epokruntide ja pahtlitega on see väga oluline. Kompressoril samuti pütt veest tühjaks lastud, veefilter vahel ja odavate filtrite ja pikkade voolikute puhul veel lisaks püssi alla ka filter. Tolmu vastu tavalises garaažis eriti ei saa, aga saab vähendada, kui eelmisel päeval põrand puhtaks pesta ja igalt poolt tolm eemaldada ning värvimise ajal kasutada puhast ürpi, puhtaid kindaid ning püss, mask ja vooliku viimane 2m vahalapiga üle tõmmata, et sealt midagi ei pudeneks. Kui need asjad on tehtud, siis edasi on juba värvimise tehnoloogia ja jamad võivad tekkida liiga õhukesest või paksust kihist, millegi valesti segamisest, valedest ajalistest vahedest jne. Üldiselt on nii, et värvitööd pole asjata kallid. Kvaliteedi tagamiseks on vaja järgida tehnoloogiat ja see tähendab kallist olude loomist ning palju suht kalleid kulumaterjale. Mis ei tähenda, et vahest ka kellelgi ei joppaks kodusel teel värvides normaalne tulemus.
Viletsates oludes värvimise spetsialist |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.01.2014 at 10:28 |
|
madis |
Värvi viga
Oma värvikambris kasutan sellist "ajutist" lahendust - suruõhk jookseb läbi vaskspiraali, mis on paigaldatud soojapuhuri ette. Niiviisi saab püstol normaalse temperatuuriga suruõhku ja tulemus on päris hea.
Detailide soojenemine on ka väga oluline. Samuti tasub värve hoida soojas, sest kui sa võtad 5 kraadise potsiku ja viid sooja ruumi, siis läheb vist 2 päeva enne kui läbinisti üles soojeneb.. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.01.2014 at 18:26 |
|
trs200 |
Värvi viga
Õhu kütmine on ka ilmselt võimalus, et kondenseerumist vähendada, aga olen näinud pigem selliseid lahendusi, et õhk jookseb enne filtrit mööda torude süsteemi kambrist väljaspool või lausa õues(no -20C ilmselt see külmub kohe ära) ning jahedates torudes kondenseerub veeaur välja. Vertikaalsed torud ulatuvad horisontaalse ühenduskoha või põlve kinnitusest jupike allapoole ning all otsas kraan. Torus kondenseeruv kraam saab niriseda sellesse umbtoru ossa ja alt kraanist lased välja või jätad vaikselt susisema. Ja pärast kogu seda süsteemi siis filter, mis püüab kinni kõik veetilgad, mis ringi rändavad. Tavaline filter püüab vett, mitte veeauru. Kui pikem volla(90% on filter kohe kompressori juures) ja kompressor samas ruumis, siis voolikus hakkab kondenseeruma. Tekivad veetilgad ning jõuavad tööriista või värvipüssi. Kui värvid soojas kambris, siis kambrisse sisenedes on filtrid ning kambris sees olevates voolikutes ei tohiks kondensaati tekkida. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.01.2014 at 19:11 |
|
madis |
Värvi viga
Niiskuseraldi töötabki külma kondenseerimise põhimõttel. Ja nüüd, kui peale seda õhk üles soojeneb, muutub ka selle vähese jääkniiskuse kondenseerumisoht väikseks, kuna kõrgel temperatuuril mahub õhku rohkem niiskust. Seetõttu talvel tubades nii krdi kuiv ongi.. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.01.2014 at 12:31 |
|
jeff01 |
Värvi viga
Ilma hea pildita sa foorumist selles osas abi ilmselt ei saa. Põhilised võimalikud variandid on kõik siin kirjas. Ma eristaks silikooni vs niiskuse mullid sellega, et silikooni probleem tekib kohe värvimise / lakkimise käigus ja iga kihiga järjest vähem, niiskusmull tuleb reeglina üles peale kuivamist ja võib seda päris palju hiljem teha....väliselt on need kui siga ja kägu muidugi.
Silikoonist niipalju, et eks loeb ka palju neid kihte seal silikooni peale on saanud sest krunt teadupärast jääb peale...Oma autol tehti eeltööd õliga köetava ahju kõrval ja samas ruumis teostati kõikvõimalikke autoremondi töid....nägin tihti õlilaike krundil...korralikke pritsmeid ahju juures möllamisest aga kui enne pealisvärvi sai kogu auto lihvimine + üleni kruntimine siis mitte ainsatki probleemi polnud kuigi kartsin seda väga sest olin konkreetselt silikooni ja vahadega päris usin enne auto värmist. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.01.2014 at 19:08 |
|