Poster |
Message |
john100 |
100mm USA KOLB
Oleks abi vaja!
Oskab keegi õelda USA mootorit, millel on 100mm kolb sees. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.01.2014 at 19:53 |
|
partel |
100mm USA KOLB
Sealkandis oleva läbimõõduga on mitmeid. Kui täpne see "100 mm" on, äkki on 101.6 ehk 4 tolli?
Teiseks, tänapäeval võib kolb olla muu kui originaal või remontmõõdus.
Kas kolvil numbreid-tähti on?
____________________________
_ |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.01.2014 at 22:46 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
jungle |
100mm USA KOLB
Ma arvan, et mängi Summit'is paari valikuga..
____________________________
'68 Camaro
'88 Corvette
'97 Tahoe 2d 4x4 6.5TD |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.01.2014 at 08:37 |
1 edit. Last edited 06.01.2014 at 08:38 by jungle
|
2koma8 |
100mm USA KOLB
Ford Explorer 4.0
uuri ka Chrysleri 3.3/3.8 mootoreid
____________________________
Jag&Merc V8. LPG 4. ja 5. põlvkond. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
10.01.2014 at 08:52 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
jeff01 |
100mm USA KOLB
Explorer on 100mm?
Teab keegi 105 +/- 2mm kolbi mõnes mootoris?
Porsche kolbidest olen teadlik. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
12.01.2014 at 23:15 |
1 edit. Last edited 12.01.2014 at 23:18 by jeff01
|
kaedoo |
100mm USA KOLB
http://www.summitracing.com/int/search/part-type/pistons?kr=pistons&SortBy=BestKeywordMatch&SortOrder=Ascending
Vali vasakpoolsest reast sobiv bore(mm) |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
12.01.2014 at 23:29 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
jeff01 |
100mm USA KOLB
Tänan.
Nüüd aga väike segadus.
Avasin esimese ettejuhtuva ja selleks osutus see: http://www.summitracing.com/int/parts/sum-17350-60/overview/
Aga juures on kiri : "Set of 8" kas see on üldse reaalne? või olen ma rumal ja see on kuidagi 1 kolvi hind :S
EDIT: Asi läks veel hullemaks: http://www.summitracing.com/int/parts/slp-w463p60/overview/ 12$ tk :S ?
Need on miskid hiina käkid mille jaoks tuleb iga hülss ise mõõtu lasta ja pudenevad sisse ära?
Saan aru mis on CAST ja mis on FORGED aga mis võib olla: Hypereutectic ?
Ja see on ikka ebareaalne, et sepiskolvid algavad 35$ :S |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
13.01.2014 at 18:49 |
4 edits. Last edited 13.01.2014 at 19:28 by jeff01
|
Vanaisa Moderator |
100mm USA KOLB
http://en.wikipedia.org/wiki/Hypereutectic_piston
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
13.01.2014 at 19:07 |
|
partel |
100mm USA KOLB
Hyper-u on jah kõrge ränisisaldusega alumiinium. Tugevuselt jääb casti ja forgedi vahele. Üks eelis, et forged on suure soojuspaisuvusega ehk külmalt võib low-tension rõngastega suitseda nagu kahetaktiline ja kolvid lausa koliseda...
Kui mälu ei peta, siis vist on läbi käinud paar 600 hj big-block'i hyper-u kolbidega.
Aga üldisemalt, siis ei meenu, et kolb oleks ise puruks läinud, ikka vale segu, N2O või üldse jagaja lahti jäänud...
Muidugi karmimad mootorid on juba ise nii $$$, et kolbide hind ei loe, ostetakse seda, mida vaja...
____________________________
_ |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
13.01.2014 at 23:13 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
hents99 |
100mm USA KOLB
Mersul(sõiduautod) on laias laastus 2 varianti (viimase dekaadi omadega pole kursis). Forged või hypereutectic kolvid. Ülelaadida kannatab mõlemat probleemideta.
Nagu Pärtel mainis, siis kolbi enivei naljalt katki ei tee. Tavaliselt on vahetamise põhjus, kas mass või vale surveaste. Katki läheb valukolb (mitte survevalu ehk forged) võibolla ehk 400+hp silindri kohta, mitte varem, vastasel korral on tegemist ikkagi vale seadega.
Aftermarket on ikkagi billet. Ehk kui juba, siis juba. Aga detonatsioon ei päästa ka seda.
Edit: Tuli meelde, et mersul on 107mm kolb täitsa olemas. Olen seda isegi käes hoidnud. Jube kolakas. Aga see päris kallis asi. Forged`i ja billeti vahepealse tugevusega. Nõrgemad mehed ei jaksa väga käest hoida, jube raske koos kepsuga.
50`ndate mootor, mis on üsna legendaarne oma sequential süüte ja pritse (EFI) poolest.
Illustreeriv pilt.:
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
13.01.2014 at 23:28 |
1 edit. Last edited 13.01.2014 at 23:37 by hents99
|
viplala |
100mm USA KOLB
Palju huvitavam on see, et kuhu seda kolbi vaja on kui suvaliste mootorite omad kõlbavad?
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
13.01.2014 at 00:06 |
|
partel |
100mm USA KOLB
quote: hents99:Edit: Tuli meelde, et mersul on 107mm kolb täitsa olemas. Olen seda isegi käes hoidnud. Jube kolakas.
Kui ekstreemsustesse põigata, siis 5.3 tollise bore spacinguga mountain mootorite kolvid on 130 mm diameetriga! . Sellist töörezhiimi pole ühelgi teisel kolbmootoril. Näiteks probleemiks on, et kolvi tööpind paindub läbi jne.
Aga läbimõõdust, nagu ma varem mainisin, siis tänapäeval võib see olla mida iganes, lihtsalt treipingi progemise vaev.
Mis originaalkolbidesse puutub, siis vahetanud oleme esiteks lihtsalt ploki ülepuurimise tõttu, lisaks veel "igaks juhuks" või üldse "harjumusest".
Kolbide purunemine pole reeglina kolbide viga, sama ka kepsudega, need lähevad ikka õlituse puudusest (saale kiilub kinni ja murrab kepsu ära) või liigsetest pööretest.
____________________________
_ |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
13.01.2014 at 00:38 |
|
90Deville |
100mm USA KOLB
quote: viplala: Palju huvitavam on see, et kuhu seda kolbi vaja on kui suvaliste mootorite omad kõlbavad?
Teemaalgataja tegevusi jälgides pakuks et ehitatakse kiirenduspörnikat
Kas see peaks hakkama (algselt)2.0 bussimootori sehes paiknema?
____________________________
KKK-Koledate Kastikate Klubi |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
14.01.2014 at 07:26 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
jeff01 |
100mm USA KOLB
Ei ma ei ehita kiirenduspõrnikat sest uute reeglite järgi ei saa isegi mitte bracketit enam kerge autoga sõita ja 1,2L mootorit turbotada ei viitsi sest see on äärmiselt primitiivne eelajalooline kohutav mootor ja selle töömahujaoks ei ole ka häid osi toodetud...(See 1,2 + turbo läheks mu auto kaaluga kokku)
Ehitan niisama...oma lõbuks...et kunagi 10s oma autoga sõita.... 2014 midagi suurt ehitada plaanis pole vaid pigem testida originaal type 4 ehk bussimootori tugevust. (Ilmselt siis SR ava ja lõpulaksu raames saab ajavõtuga testida) Kuna mitte keegi pole suutnud kunagi 800g kaaluvat originaal kepsu purustada sai ka sellelt üle 100g mahavõetud põnevuse lisamiseks Mul lihtsalt neid originaal mootoreid kogunenud 1 hunnik ja tahan proovida mis sellel tagasihoidlikud 1,5 bari teeb (stock 1600ne sõitis 1,1 bariga 13,9 kuid seisis koos veel ka 1,5ga ja lühikest aega ka 2 bariga (Õige seadega seisnuks ka 2 bariga koos aga mul polnud IAT correction seadistatud juhuks kui intercooleris jää otsa saab... Arvan, et oma tagasihoidliku 2014 targeti (12s) saavutan igas asendis sest 800kg vajab selleks vaid 160 jõudu rattasse ja arvutuslik 170 lõppkiirus on mul tegelikult juba saavutatud 1,6ga
Miks neid suuri kolbe vaatan on see, et plaanin kunagi järgmisel talvel kusagilt sebida vanad õhkjahutusega deutzi traktori silindrid ja need treida ja hoonida vastavalt kolbidele mida leian ja kuna need on originaalis seest 100/102 mm ja 1cm seinapaksusega siis on mul suht suur maa mängida kolvimõõdu valimisel. Kuna nad on ka pikemad siis ei loe mulle eriti ka sõrme asetus kuna nii ülemine kui alumine äär tuleb silindritel ise lõigata sealtmaalt kus tarvis. Mingit Haitekki taga ei aja aga lihtsalt see protsess on fun panna selliseid lambi asju kokku ja kui 94mm kolvid 105mm vastu vahetan on mul 2 liitri asemel 2,4 liitrit töömahtu juba originaal vändaga. Miks mitte kui kuhugi klassi mahtuma ei pea. Keda huvitab siis siin on teema silindritest: http://www.shoptalkforums.com/viewtopic.php?f=1&t=123985
Alternatiivid oleks 650$ + shipping ja toll hiina sett läbi USA valukolviga ja 850 + shipping ja toll hiina sett sepiskolviga kuid neid deutzi silindreid peetakse parimateks kuni nikassiilideni ja pidid olema suht purunematud ja hiinakatest peajagu üle
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
14.01.2014 at 12:31 |
1 edit. Last edited 14.01.2014 at 12:36 by jeff01
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
viplala |
100mm USA KOLB
quote: 90Deville: quote: viplala: Palju huvitavam on see, et kuhu seda kolbi vaja on kui suvaliste mootorite omad kõlbavad?
Teemaalgataja tegevusi jälgides pakuks et ehitatakse kiirenduspörnikat
Kas see peaks hakkama (algselt)2.0 bussimootori sehes paiknema?
Mingi segadus vist. Teemaalgatajal on ainult 1 post tehtud.
E: http://www.pmkaubamaja.ee/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage_images.tpl&product_id=15561&category_id=795&option=com_virtuemart&Itemid=20&lang=et
Silinder täitsa olemas ka meitel. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
14.01.2014 at 12:32 |
1 edit. Last edited 14.01.2014 at 12:38 by viplala
|
90Deville |
100mm USA KOLB
quote: viplala: quote: 90Deville: quote: viplala: Palju huvitavam on see, et kuhu seda kolbi vaja on kui suvaliste mootorite omad kõlbavad?
Teemaalgataja tegevusi jälgides pakuks et ehitatakse kiirenduspörnikat
Kas see peaks hakkama (algselt)2.0 bussimootori sehes paiknema?
Mingi segadus vist. Teemaalgatajal on ainult 1 post tehtud.
E: http://www.pmkaubamaja.ee/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage_images.tpl&product_id=15561&category_id=795&option=com_virtuemart&Itemid=20&lang=et
Silinder täitsa olemas ka meitel.
Vabandust segaduse pärast, pidasin Jeffi silmas.
____________________________
KKK-Koledate Kastikate Klubi |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
14.01.2014 at 12:49 |
|
john100 |
100mm USA KOLB
Tere, otsin Kolbi gaz13( Tsaika). Mõtlesin et, äkki leidub mingi odavam ja kergem alternatiiv, mis annaks veits rohkem särtsu |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.01.2014 at 15:37 |
|
voy |
100mm USA KOLB
quote: john100: Tere, otsin Kolbi gaz13( Tsaika). Mõtlesin et, äkki leidub mingi odavam ja kergem alternatiiv, mis annaks veits rohkem särtsu
Türil Jüri Meltsas (Mewitep OÜ)aastaid kolbe jm.valanud..Kui tõsine huvi ,võin üle küsida. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.01.2014 at 21:32 |
|