register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
 
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : 350, 378 ja 400cid kopott  
Poster Message
juuriaadol
 
350, 378 ja 400cid kopott
378 on sama plokk mis 400 ainult et 350 väntvõlliga, on mul õigus?
kui panna 378d ehk 6,2diislile 400b ehk 6,6l bensuka kaaned saaks 6,2l bensuka?
kas 378cid plokile sobiksid 350 kaaned?
12.05.2013 at 10:23 4 edits. Last edited 12.05.2013 at 10:32 by juuriaadol
DevilDeVille
  
350, 378 ja 400cid kopott
quote:
juuriaadol: 378 on sama plokk mis 400 ainult et 350 väntvõlliga, on mul õigus?
kui panna 378d ehk 6,2diislile 400b ehk 6,6l bensuka kaaned saaks 6,2l bensuka?
kas 378cid plokile sobiksid 350 kaaned?

Miks peaks sellise pornograafiaga tegelema?


____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
12.05.2013 at 12:27
juuriaadol
 
350, 378 ja 400cid kopott
Olen kaitseväes, kottigi pole teha, lugesin netist võõrkeelseid jutte, millest keele oskamatuse töttu suurt midagi aru ei saanud. Sealt järeldasin, et kõik asjad sobivad omavahel. mõtlesin küsida kas on reaalne.
Siit veel küsimus, et kas 6,2d kaaned sobivad 5,7diislile?
Miks 5,7d on nõrk, halb ja paha aga sama plokiga 5,7bensukas kannatab hullumoodi jõudusid?
12.05.2013 at 13:14 1 edit. Last edited 12.05.2013 at 13:26 by juuriaadol
_siim_
350, 378 ja 400cid kopott
Sest 5,7 on diisli kaantega bensukas
23.05.2013 at 17:49
R.Ott
 
350, 378 ja 400cid kopott
quote:
_siim_: Sest 5,7 on diisli kaantega bensukas
Et see müüt ka ei sure. Pikalt-laialt sellest, mis on seal bensukaga sarnast ja mis mitte ning miks kogu värk võssa läks:
http://www.autosavant.com/2009/08/11/the-cars-that-killed-gm-the-oldsmobile-diesel/

____________________________
92' Chrysler LeBaron LX Convertible
94&95' Pontiac TransSport 3800 +doonorid
88' Chevrolet Camaro Iroc-Z convertible- 20th Anniversary Edition
23.05.2013 at 18:16
_siim_
350, 378 ja 400cid kopott
It was a new design, with the same bore and stroke, but it did use many parts from its gas-powered sibling....

Ning see artikkel küll mingi eriti pädev ei tundu.
29.05.2013 at 21:10
DevilDeVille
  
350, 378 ja 400cid kopott
ega pole vist eriti määrava tähtsusega kah, et mis komponentidest ekskrement koosneb. on see siis mustikakisellist ja šaslõkist või hoopis keeduvorstist ja hirsipudrust :D

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
29.05.2013 at 21:33
ivoalaska
 
350, 378 ja 400cid kopott
quote:
_siim_: It was a new design, with the same bore and stroke, but it did use many parts from its gas-powered sibling....

Ning see artikkel küll mingi eriti pädev ei tundu.

Artiklis selgitatakse ju ilusti ära, miks need diislid laiali lendasid.

____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks
30.05.2013 at 08:04
Hellborn
350, 378 ja 400cid kopott
quote:
juuriaadol: 378 on sama plokk mis 400 ainult et 350 väntvõlliga, on mul õigus?
kui panna 378d ehk 6,2diislile 400b ehk 6,6l bensuka kaaned saaks 6,2l bensuka?
kas 378cid plokile sobiksid 350 kaaned?


Ärme chevy 6.2 l diislit segamini aja GM autode peal kasutatud Oldsmobile 5.7 liitrise diisliga mis tõesti on diislina natuke õnnetu peale 30 aastast ekspluatsiooni.

Kap remonditud diislid kestavad normaalselt hooldades ja normaalselt ekspluateerides päris edukalt ja mis oluline...on üsna ökonoomsed.

Kui nüüd rääkida aretamisest siis ei ole kuulunud, et Chevy 6.2 l diislist bensukaid oleks ehitatud kuid Oldsmobile diislist on Eestiski üks valmis tehtud kunagi "Pisikese" poolt. see oli selline bensuka kaaned peale ja käima see oli läinud versioon.

Mikimaal on Oldsu diisli põhja kasutatud üsna rajude võistlusmootorite jaoks, kuna diisli plokke on kahte tüüpi D ja DX , siis viimane on kaudselt aretatud Oldsmobile NASCAR programmi jaoks loodud mootorist.

DX plokk on palju tugevam kui harilik bensiini OSB ja OBB plokk! Oldsmobile foorumites leiab tihti mootori friikide üleminekut Olds 455 võistlusmootorilt 350 DX-ile kuna see on tugevam.

Illustratsioonid ja lugemist järgnevalt lehelt:


http://www.robertpowersmotorsports.com/DieselWeb.html




Ja siin mõned koostatud mootorid diisli plokist :


http://realoldspower.prophpbb.com/topic232.html

http://realoldspower.prophpbb.com/topic261.html




____________________________
Harley 88"
Chevrolet M1028 379"
Buick Le Sabre Coupe 468"
Shvetsov ASh-62IR Radial Engine 1830"
NOTHING BEATS CUBIC INCHES --- BIGGER IS BETTER

FULL THROTTLE CLUB
31.05.2013 at 21:02
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : 350, 378 ja 400cid kopott  
Log in: Username: Password:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.