register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
 
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : 305 sb ehk 5.0 chevy modimine.  
Poster Message
Elcamino
 
305 sb ehk 5.0 chevy modimine.
Vajaks pisut abi cilinder head sobivustega.
Kuna vana 5.7 chevy on kokku jooksnud siis jäi sealt alles cilinder head koodiga 14014416 ja sisselase koodiga 14014432.
Netis kolades ise targemaks ei saanud aga oleks vaja teada, kas need on sobivad 5.0 chevy mootorile millel on hetkel peal cilinder head 1402260. Kas peab midagi ümber tegema või jäävad surveastmed madalaks või kõrgeks. Kas pean muretesema nende peadega uue nuka jne.

Millised pead on paremad? Igasugune info teretulnud.
20.04.2013 at 17:08 1 edit. Last edited 20.04.2013 at 17:09 by Elcamino
Vanaisa
  
Moderator
305 sb ehk 5.0 chevy modimine.
14014416 - ´80...´86 305cid 58cc chambers, 1.84/1.50 valves stock. They work great on a 350 with a set of 1.94 valves installed.

Esimene otsinguvastus guugelmoogelis. Huvitav mis netti sina sirvisid? :)

____________________________
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
20.04.2013 at 18:30 1 edit. Last edited 20.04.2013 at 18:32 by Vanaisa (Moderator)
speedbird
 
305 sb ehk 5.0 chevy modimine.
Need peaks kenasti toimima. Sõitsin ise ka eelmise suve 58cc kaantega 5.7 peal. Tegelikult need ongi minu teada ainult 5.0 jaoks tehtud kaaned. 1402260 järgi otsides tuli ka vastuseks 58cc, nii et surveaste ei tohiks märkimisväärselt muutuda. Uue nuka võid alati panna, kui tahad asja käredamaks saada, kuid vajalik kindlasti ei ole. Kui uut nukka valid, pead veel vaatama, palju ta "lift" on ja uurima, palju konkreetsed kaaned kannatavad. Samas veidi käredama nukaga ei tohiks selliseid probleeme tekkida.

____________________________
'15 Challenger SRT 392 / '79 Corvette 383 Stroker
www.ameerikaraud.ee
25.04.2013 at 20:49
Elcamino
 
305 sb ehk 5.0 chevy modimine.
Pakutakse sportlikuma nukka (http://www.summitracing.com/parts/cca-12-205-2)
Kas originaal vändaga on efekti ültse tunda või peab ka selle välja vahetama?



Kuigi ütleb et:
COMP Cams High Energy camshafts are designed for street engines with an 8:1 to 9:1 compression ratio. They also work well with all stock components, including intakes, exhaust manifolds, and carburetors. These cams offer good increases in both gas mileage and power throughout the rpm range for most street applications.
27.06.2013 at 07:21 2 edits. Last edited 27.06.2013 at 07:24 by Elcamino
Olds
  
305 sb ehk 5.0 chevy modimine.
quote:
Elcamino: Pakutakse sportlikuma nukka (http://www.summitracing.com/parts/cca-12-205-2)
Kas originaal vändaga on efekti ültse tunda või peab ka selle välja vahetama?



Kuigi ütleb et:
COMP Cams High Energy camshafts are designed for street engines with an 8:1 to 9:1 compression ratio. They also work well with all stock components, including intakes, exhaust manifolds, and carburetors. These cams offer good increases in both gas mileage and power throughout the rpm range for most street applications.

Saatsin sulle ka e-maili. Teistele foormulastele ka teadmiseks- COMP Cams nukkvõlliga ja kogu COMP Cams valikuga saan nüüdsest teid aidata, kuna omame juuni algusest amtliku COMP Performance Group ainumaaletooja õigusi ning saame pakkuda paremaid hindu kui seda Summitist saate. Seda siis kõikidele COMP Performance Group all olevatele brändidele ( COMP Cams, FAST, TCI, Racing Head Service, ZEX nitrous, Quarter Master, Inglese, Powerhouse, Harley Davidson meestele Vthunder, Pro Racing simulaatorid jne )

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
27.06.2013 at 08:39 2 edits. Last edited 28.06.2013 at 07:10 by Olds
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : 305 sb ehk 5.0 chevy modimine.  
Log in: Username: Password:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.