Poster |
Message |
rnx69 |
Kaasamõtlemist uksehingede koha pealt
Endal hetkel väga ideid pole, ehk torkab kellelgi midagi pähe. Nimelt oleks vaja nelja peidetavat uksehinge autole. Aga... kaasaegsed (või vähemalt need, mis mulle silma on jäänud) ei sobi, kuna nende puhul enamasti on käändumistelg vales kohas - ukse serv keerab end avamisel sisse, kuna oleks vaja asendada kere pinnal paiknevad hinged peidetutega, siis oleks vaja selliseid, mis keeraks ukse serva avamisel kere pinnast välja. Boonuseks oleks doonorilt relakat kasutamata eemaldamise võimalus ning paigaldamisel võiks olla piisav reguleerimisvõimalus, et ukse ka normaalselt ette istuma saab. Lisaboonuseks remonditavus - nagunii on aastaega lõtk sisse kulunud.
Ehk torkab kellelgi midagi sarnast pähe, mida kasutada annaks. Igasugused tellitavad valmis kitid hinna pärast jätaks esialgu tagumiseks variandiks
____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.08.2012 at 08:00 |
|
ramman |
Kaasamõtlemist uksehingede koha pealt
Lexusel on olemas vanem mudel SC400 (tootmisaeg 90-ndate keskpaik ja edasi), millel uksehinged on suhteliselt erilised. Avavad ukse kerepinnast välja poole ja samas liigub uks ka natukene ettepoole, hõlbustades sissepääsu. Kui nende hingade miinus on see, et nad vajavad paigaldamiseks rohkem ruumi, kui tavalised hinged ja ise on suht keeruka ehitusega. Üldiselt on nad suht tugevad, sest kannavad pikka ja rasket ust.
Saadavuse koha peal ei oska muud öelda kui romulad, rohkem lootust on ehk välismaistest lammutusest midagi leida kui Eestist.
Kui sul on võimalus uurida Sapika (968, nö. seebikarp) uksehingesi, siis vbl saad idee, kuidas ise teha või otsida sarnast lahendust. Sapika uksehinged avavad ka ukse kere pinnast välja poole.
____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.08.2012 at 11:38 |
|
Jesper |
Kaasamõtlemist uksehingede koha pealt
Pagasiluugi hinged avanevad tavaliselt väljapoole, vähemalt vanematel autodel. Kas neid annab vertikaalseks keerata, ei tea.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.08.2012 at 11:47 |
|
rnx69 |
Kaasamõtlemist uksehingede koha pealt
quote:
Kui sul on võimalus uurida Sapika (968, nö. seebikarp) uksehingesi, siis vbl saad idee, kuidas ise teha või otsida sarnast lahendust. Sapika uksehinged avavad ka ukse kere pinnast välja poole.
Sapakas torkas endale ka pähe, aga nende puhul on vist jah ise replika tegemise lust ainult.
____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.08.2012 at 11:58 |
|
v6sa |
Kaasamõtlemist uksehingede koha pealt
quote: Jesper: Pagasiluugi hinged avanevad tavaliselt väljapoole, vähemalt vanematel autodel. Kas neid annab vertikaalseks keerata, ei tea.
Kapoti omad kah. Galloperil kohe kindlasti on nii tummised tükid, et kannatavad keskmise ukse mõnekümnekilost raskust kenasti. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.08.2012 at 13:07 |
|