Poster |
Message |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Motorist |
M:Chevy Scottsdale/Fleetside 81 , 5,7D
Panen siia ka infona ülesse et selline auto on täitsa müüdav.
Ilma kuudita selline siis
Tagant koos kuudiga.
Autoks siis selline asi nagu Chevrolet Scottsdale/Fleetside. Kumb ta on ega teagi, armatuuril logod Scottsdale, passis autol Fleetside.
Ilmavalgust nägi kuskil 1981 aastal. Tehase värvast on ta välja lastud meeletu masuudipressiga mis evib kaheksat silindrit ja 5,7 liitrit töömahtu. Kuna mootor tundub olema veel sama sünniga nagu auto siis pole ka see enam esimeses nooruses. Kuid nagu kütet kätte saab nõnn ta ka kohe jorisema hakkab. Kummastki kollektorist on eest taha välja veetud küllaltki otse torud ja mingid summutaja moodi asjad on ka torudele vahele keevitatud, vaatamata sellele röhitseb see rotikas küllaltki häälekalt ja meeldivat oma kaheksa silindri mölinat.
Starter sai hiljuti noorenduskuuri ja anti 6 kuud garantiid.
Salongi on täiendatud musta sametiga ja kole plastine armatuur on kohe palju meeldivam vaadata, samuti ka uksepapid ja käetoed. Käetugedele on isegist mingi huvitav puudekoor peale tehtud. Põrandale on samuti meeldivamast vaibast tehtud uus must kate. Kohti nagu ikka on 3, kuigi jah , sohva vajaks olulist kohendamist või väljavahetust. Ilmselt vahetab selle siiski kunagi välja kahes osas liigutava pika pingi vastu millel ka käetugi keskel leidub. Aknad on ise keritavad ja mugavust seal pole. Rooli asend on siiski muudetav.
Loomulikult on salongis veel asendatud kole tehaserool, Granti kolme kodaraga kroomitud disainrooliga, mis sobib nagu valatult.
Viimati on ka auto saanud päris uue esiklaasi ja viisaka paigalduse, samuti uue süüteluku.
Autol on ka selline meeletu kuut, mis õnneks mõne poldiga maha käib. Kohati on hea asju vedada kuivalt punktist A, punkti B. Kuid ilusama ilma tulemisel on ka eriti vahva kastis ntx erapidu pidada...
Kast on parajalt suur ikka
Käigukasti tüüpi ma peast ei oska öelda, kohapealt astub hästi minema, teine käik natuke uimane, samas maanteel mingi 90 pealt saab ilma binoklit kasutamata ka viisakalt mööda sõita.
Kasti õli kena puhas.
Kuna auto on ikkagist juba 31 a vana siis paluks illusioone mitte omada. Auto ei ole tipptopp. On natuke roostet siin seal., mõni lisahääl kostub ka siit sealt aegajalt, sõltuvalt kiirusest, teeoludest või tuulesuunast, pagan seda teab millest. Elektri osa on lihtne ja see töötab ilma muredeta. Üks hea asi on küll, autot natuke aega tarbides on pidurid aina paremaks läinud. St et ennem auto seisis pikalt ja nüüd on kõik uuesti toimima hakanud. Kettad ja klotsid tunduvad olema väga värsked veel.
Kasti põrandas on pisikesi auke mitmes kohas märgata, läbi ei kuku küll kuskilt. Kabiini osal on alumine külg õnneks väga viisakas.
Raam ise on täitsa heas korras, ei pungu ei mädane.
Mootor võib vajada mingil ajahetkel ilmselt mõningast remonti, sest kipun arvama et siiani pole seal küll kellegi näpud sügaval sees käinud. Anomaalia on selles et mingi perioodi jooksul lükkab natuke jahutusvedelikku paisupaaki, radikasse jääb ülesse ca 4cm õhuvahe. Samas sellisena see auto töötab ja on saanud palju linnasõitu ja kruiisi jõnksutamise elas ka ilusti üle, ei lähe keema kuigi selline kummaline teema on. Töökäigus mootor teeb ka paisupaaki natuke mulle, nagu oleks mingi võimalus et kaanetihend lekiks, kuid kuna asi on stabiilne ja kontrolli all siis olen vedeliku taset jälgides suutnud rahulikult kulgeda. Vedelikku ei kao.
Muid häid ja halbu asju ei oska rohkem välja tuua. Võimalik et pumba ajastust peaks veel sättima. Natuke rikas tundub. Kerge põlemata kütuse vine on kõvema tallamise korral taga. Võimalik et aja jooksul saan ühe asjatundja abiga sellest lahti.
Kuid, auto on ülevaatusega ja kindlustusega ning ülevaatus ei leidnud probleeme.
Tarbin autot nii nagu vaja on ja kuna olen rahul siis on hind ka selline nagu ta mu arvates on. Otsus just edasi vaidlemisele selles vallas ei kuulu.
Hinda küsin 2000 euri. Selle eest saabki auto nii nagu ta mul on, istu sisse ja sõida. Kuid nagu nii vana tehnikaga ikka on siis raua sisse ei näe ja mingeid garantiisid ma küll ei anna.
Auto on enamjaolt Tartus. Kõnetraat millelt selle auto kohta veel üle küsida saab on 53 900 300. Samas kuna on teada et seda foorumit loeb ka muu rahvas kui raua omanikud, siis ütlen kohe ära et igasugu vahetused mondeote ja muu jama vastu jääb ära. Mul järgmine kastikas juba silmapiiril ja selle auto müügiga kiiret pole. Lihtsalt on müüdav, see oli lühidalt teadmiseks.
Ütleme nii et hea rotikas kastikas. Ise sõidan ja rahulolu on mul ilmne.
Tänud tähelepanu eest.
____________________________
http://www.motoristiklubi.eu Teeme: Roostevaba väljalase KÕIGILE! info tel 53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.08.2012 at 23:20 |
3 edits. Last edited 22.08.2012 at 00:16 by Motorist
|
|