Poster |
Message |
madis |
Kolvirõngad hüdromootorile
Tre !
On vaja lappida kiirelt üks hüdromootor, 5 silindriga (silindrimõõt 22mm
Küsimus selline - mis teraslehest valmistada kolvirõngad ? Mingit marki ? Vanakooli soovitusi ? Rõnga paksus ideaalis 0.4mm, seega 0.5mm terasleht sobiks, kuid oluline on teada, mis mark see võiks olla.
Tänud ette ! |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
16.11.2010 at 14:48 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
lkruus |
Kolvirõngad hüdromootorile
quote: madis: Tre !
On vaja lappida kiirelt üks hüdromootor, 5 silindriga (silindrimõõt 22mm
Küsimus selline - mis teraslehest valmistada kolvirõngad ? Mingit marki ? Vanakooli soovitusi ? Rõnga paksus ideaalis 0.4mm, seega 0.5mm terasleht sobiks, kuid oluline on teada, mis mark see võiks olla.
Tänud ette !
Kolvirõngad on ikka malmist. Treitakse toorik valmis. Karastatakse. Lihvitakse mõõtu. Lõigatakse lahti.
• Materjaliks tavaliselt kõrgekvaliteediline kõrgtugevlibleline malm(3,4%C; 0,5%Cr; kuni 0,25%Mb)• Kasutatakse fosfaatkatteid. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
16.11.2010 at 23:40 |
1 edit. Last edited 16.11.2010 at 01:00 by lkruus
|
madis |
Kolvirõngad hüdromootorile
Malmist on natuke keerukas, hästi kiiresti on tarvis. Mootori eluiga ei pea väga pikk olema.
Kas messinglehest õnnestuks ? Messing on natuke pehmem kui silindrisein ja siis saab hiljem uuesti remontides ainult rõngastega piirduda. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.11.2010 at 10:11 |
|
viplala |
Kolvirõngad hüdromootorile
quote: madis: Malmist on natuke keerukas, hästi kiiresti on tarvis. Mootori eluiga ei pea väga pikk olema.
Kas messinglehest õnnestuks ? Messing on natuke pehmem kui silindrisein ja siis saab hiljem uuesti remontides ainult rõngastega piirduda.
Ma prooviks ennemini mingi kõvema plastrõngaga. Tekstoliit, kapron äkki, või mõni taoliste omadustega plast.
Ma ei kujuta hästi seda hüdromootorit ette, aga ka pidurisilindrite kolvirõngad on mõõtudelt midagi sinna kanti. Nad on küll pehmed ja annavad jällegi venima aga mis veelgi tähtsam, neid annab väiksemasse avasse sisse suruda. Uuena on nad pidurikolvist suuremad, kuid peale pidurisupordisse kohale paigutades, jäävad tihkelt ümber kolvi. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.11.2010 at 10:38 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Stang-R |
Kolvirõngad hüdromootorile
Kunagi sai üks custom hüdrosilinder projekteeritud ftoroplastist (fluorplast) rõngastega.
Täpsemat infi:
http://www.ticronik.ee/tehnilised_andmed/fluorplast.htm
____________________________
Mustang 68 HT |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.11.2010 at 14:08 |
1 edit. Last edited 17.11.2010 at 14:10 by Stang-R
|
madis |
Kolvirõngad hüdromootorile
Natuke uurimistööd, selgus et originaal oli karastatud terasest. Ilmselt on analoog sisepõlemismootoriga natuke meelevaldne.
Rõngaste häda selles, et on õhukesed ja suhteliselt laia servaga, mistõttu plastid ei ole ilmselt mehhaaniliselt piisavad.
Proovin roostevabast 0.5mm vedrulehest. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.11.2010 at 15:35 |
|