Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7
Warning: Undefined array key "spid" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 8
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25
Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26 tqhq.ee foorum - NHRA 2010 Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
NHRA 2010TF finaalsõit:
(W) Larry Dixon (Al-Anabi Racing Dragster), RT - 0.068s, ET - 3.836s, TS - 317.05mph
(L) Tony Schumacher (U.S. Army Dragster), RT - 0.085s, ET - 3.836s, TS - 317.05mph
!!!!!!
Seda oleks tahtnud näha...
Thomas Nataas esines hästi, eliminaatorisse läks seitsmendana. Kokku läks kümnendaks platseerunud Brandon Bernsteiniga ja kahjuks kaotas...
Andy Carter ebaõnnestus ja oli esimesena väljas. Joon ei osalenud kuigi veel kuu tagasi oli minek kindel.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
15.02.2010 at 18:56
quote:Ets: TF finaalsõit:
(W) Larry Dixon (Al-Anabi Racing Dragster), RT - 0.068s, ET - 3.836s, TS - 317.05mph
(L) Tony Schumacher (U.S. Army Dragster), RT - 0.085s, ET - 3.836s, TS - 317.05mph
!!!!!!
Seda oleks tahtnud näha...
See oli poolfinaal, BTW. Finaalis oli Dixon vs Doug Kalitta
JF:
Tööjaotus on muutunud, Neff pani joonele, Coil mälus ainult hambaorki.
NHRA 2010Tänasest pühapäevani toimub kolmas etapp: "The Tire Kingdom NHRA Gatornationals" Gainesville`is, Fla. Hooaja avalöök idarannikul.
Carter, Nataas ja Erbacher on ammu oma koli kokku pakkinud ja valmistuvad peatseks hooajaks kodus. Juba mõtlesin, et natuke kahju nagu, pole omadele kaasa elada. Aga võta näpust.
Gainesville`is toimub üle kümne aasta taas ProMod`ide kui NHRA ametliku klassi esimene etapp. Ja ülla-ülla, naabripoisid Michael Gullqvist ja Adam Flamholc on samuti nimekirjas. Hetkel on kokku 28 ProMotti, peaaegu nagu Mantorpis juba... No näeme!
Edit: Lisaks on Ulf Leanders tagasi "naljakate alkoautode" reas. Melanie Troxel sõidab nii Top Fuel Funny Caril kui ka Pro Mod`is...
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
11.03.2010 at 06:59
Rada asub lahe ääres ja vaid 3 meetri kõrgusel ehk õhk on üks parimaid, mida tõestab ka lugematu arv rekordeid. Seegi kord sai Jeggie Pro Stockis 212 mph (Q2 seisuga).
John Force on hetkel liider 4.021 @ 316.08 mph, mis on kõigi aegade #2 aeg (Highti 4.005 järel, 0.855 60 ft!!). Kui 4.061 sõidab, on rekordile backup olemas.
NHRA 2010Laupäeva pärastlõunani kollitas vihm, aga Q3 ja Q4 sai siiski peetud, Q4 seetõttu hilja, mis tagas jällegi head tingimused:
TF'is oli Dixon vs Brown kõigi aegade kiireim kõrvuti sõit 3.772 @ 323.19 mph vs 3.777 @ 318.09, Dixoni 200 meetri kiirus oli 460 km/h, aeg 3.024!
Pro Stockis on kõigi aegade kiireim stardirivi, #16 6.584 sek.
FC's JF suitsetas mõlemal korral ja tegi wheeliet, aga so what, karjääri #133 Q võit, mis on vaid 5 võrra vähem kui Pro Stocki Professor Warren Johnsonil (138).
Avaraund on 11 paiku hommikul, saab uuesti rekordit üritada.
John Force läks siis avaraundis 3 sek üritama, aga seekord läks suitsema, suht kuum oli. Tema selja taga tuli Robert pea analoogse setupiga ja päeva parim aeg 4.108 ja kiirus 309.13 mph ehk siis vast parim, mida rada hetkel kannatas.
Esimese võidu sai 27-aastane Matt Hagen Chargeril (DSR). Hukkunud Scott Kalittat asendav Jeff Arend pani DHL auto teiseks finalistiks.
TF: Võitis Larry Dixon Qatari sheigi tiimist, kes muuseas ise kohapeal Pro Modi kärutas. Ebatavaliselt juhtus 7-kordsel ja valitseval Tony Schumacheril avaraundis midagi ja kaotas.
PS: Jeg Coughlin sai mõõnaperioodi lõpuks magusa võidu. Pulli sai ka: ühes sõidus oli mõlemal kõva tire shake ja käik hüppas välja mõlemal ja enam sisse ei saanud. Siis veeresid vabajooksul finishi poole stiilis, et tee uks lahti ja lükka jalaga hoogu juurde.
Võitis 12.133 @ 101.41 vs 13.538 @ 61.69
Terve stuudio naeris! Ega vast kiiruse ületamise eest trahvi poleks saanud...
PM: Ega seal paremad poldud, ühe sõidu võitis 9.09 @ 130. Hea meel, et topelttööd teinud FC piloot Melanie Troxel finaali jõudis.
PS Motorcycle: Ebatavalist jagus siiagi. Avaraundis nimelt läksid kokku abielupaar Angie @ Matt Smith. Mees võitis ja "autasuks" magab edaspidi sohval!
Esimene kahest Vegase etapist. Rada on üks korralikumaid, seekord lihtsalt päike sulatas rada, 120+ F, ehk oluliselt mahakeeratud setupi tõttu olid ajad oma 2/10 sek kehvemad.
FC: John Force'i kvalifikatsioonikoht #11 ei takistanud saada võitu #129. Teisel rajal oli palju tuttavaid, avaraundis tiimikaaslane Robert, poolfinaalis tütar ja finaalis ex-sõitja Tony Pedregon.
Hetkel siis punktiliider 120'ga ehk ühe etapivõidu võrra.
TF's seekord Larry Dixon, Pro Stockis mõistagi Mike Edwards.
NHRA 2010Keegi hea inimene on viitsinud üles laadida ESPN2 otseülekande eelviimase ehk 5. etapi finaalidest Houstonis, Texases.
Näha saab siit: http://v.youku.com/v_show/id_XMTY1MjU5MTU2.html
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.04.2010 at 07:54
Pro Stock: 6-kordne meister, 66-aastane Warren Johnson sai üle 4 aasta esimese võidu, kokku 97 (PS rekord). Teiste ebaõnn oli abiks, aga halbu võite ei ole.
FC: Valitsev meister Robert Hight sai oma sponsori AAA etapil hooaja esimese võidu, tema teise raundi ohver oli boss John Force, kellele jäi 134. kvalfikatsioonivõit.
Etapi hüüdnimeks on "Hot-lanta", vääris ka seekord. Rajatemp 120 F kandis, 1100 ft kõrgusel oleva raja korrigeeritud kõrgus 3500 kandis. 60 jala ajad olid väga head, aga näiteks võistluspäeval FC'd 300 mph ei saavutanudki. Rajad siiski suht võrdsed.
Etapp on ka oluline selles mõttes, et palju sponsorite peakontoreid on läheduses.
FC:
Q esikaksik Ashley Force ja Robert Height, papa John suitsetas reede maha ja laupäevakuumuses sai #9.
Esimesed kaks olid ka finaalis, Robert seekord võitis.
PS:
Võidu nr. 50 sai Jeg Coughlin, ühinedes üheksandana "üsna legendaarsesse" klubisse, kus juba John Force, Warren Johnson, Bob Glidden, Kenny Bernstein, Greg Anderson, Tony Schumacher, Joe Amato ja Larry Dixon.
R/U oli 23-aastane Rickie Jones, kereehitaja Rick Jonesi poeg. Osales ka Jimmy Alund Rootsist '06 GTO'ga, 6.736 @ 205.76 ja #21.
TF:
Larry Dixon nii Q kui E võit, Brandon Bernstein on end viimasel ajal parandanud ja R/U.
PM:
Esimese eurooplasena võitis NHRA etapi rootslane Micke Gullquist, kes asendas Ray Commissiot '68 Camaro tüürimisel. Eelmine kord Gainesvilles võttis finaalis punase, nüüd siis tegi ära.
Hoolimata vihmataadi kiusamisest oli rada päris hea, Funny Car'id said 0.8xx 60 jala aegu, mis kulmineerus pühap. õhtul uue rekordiga Matt Hageni poolt: 4.022 sek ja 20 boonuspunkti.
Cruz Pedregoni viimane Q sõit tühistati madala kliirensi tõttu ja sai üldse DNQ.
Uueks punktiliidriks Robert Hight, kuna papa John sai avaraundis tütre käest pähe.
TF: Larry Dixon
PS: Mike Edwards
PSM: LE Tonglet (esimene võit)
E-Town on üks kõige prestiizhikamaid etappe, mille võit on erilisel kohal. Traditsioonid on nii juurdunud, et mõnikord unustati 300 m ja 400 m finish vahetamata ja mõnesekundiline valevõidu- ja -kaotusfiiling tiimidel.
TF:
Cory Mac tegi Q2's rekordi: 3.752 @ 324.75 (522 km/h).
60ft-0.828 sec., 330ft-2.122, 660ft-3.007/284.87 mph.
Võitis punktiliider Larry Dixon.
FC:
Q esikaksik oli Hight rajarekordiga 4.025 ja John Force, kelle kiirus 313.75 samuti rajarekord.
Hooaja esimese võidu sai Bob Tasca Mustangil, boonuseks veel kodurajal ka.
PS:
Q's kõmmutati 211 mph kiirusi ja 6.5 aegu, ehk nii õhku kui ka rada oli.
Mike Edwards jällegi võitis, Larry Morgan on Mustangile hoogu juurde saanud, Q #9.
PSM: Michael Phillips, Suzuki.
TAFC:
Frank Manzo ei jätnud jällegi mingit shanssi teistele ja võit nr 88.
Traagiline sündmus jäi samuti siia klassi - Neal Parker tegi Q1's isikliku rekordi 5.732 @ 249.90 mph, aga varjud ei läinud lahti ning väljasõidul saadud peavigastused olid surmavad. RIP.
Meenutuseks eelmise aasta Alexise intsident:
PM:
Osales keegi kodanik nimega Pat Musi, 864 cid '09 Stratus, EFI + N2O.
Näitas ka Q2's, et peaaju veel ei pehmene - esimene 1/8 miili 200+ mph N2O autoga, kusjuures veel NHRA kaalus. ADRL min kaaluta rekord on 196.76.
1/4 siis 5.942 @ 240.89 ja #9. Avaraundi võit teise vanuri Ed Hooveri vastu ka.
"Thunder Valley" nimelise raja omapära on see, et paikneb orus, mis tagab unikaalse soundi.
Seekord õnneks vihm ei kiusanud, küll aga lihtlabane kuumus, 60* rada tähendab liuvälja ja kasuks ei tule ka soe õhk ja madal rõhk, mida näitasid ka vaid 205 mph kiirused Pro Stockis.
Ehk maailmarekordeid ei tulnud, küll aga said tiimipealikud oma palka välja teenida.
Funny Car:
John Force sai etapivõidu #130 ja tagasi punktiliider. Kui liuväljal enam-vähem bracketit sõita, siis pole ka kellelgi midagi kobiseda.
Top Fuel:
Tony Schumacheri võit tähendas ka tema finaali #100, esimene TF's. Dixonil muuseas on 99 kirjas ja Joe Amato omal ajal sai ka 98.
Pro Stock:
Mike Edwards, kusjuures Q võitis AJ Moparil.
IHRA endisel kodurajal toimus võistlus neljandat korda, rajaomanikest Baderite suguvõsa oskas jälle nii mõndagi huvitavat tekitada.
Funny Car:
Võistluseelne uudis oli, et Shoe impeerium vangerdas FC tiimipealikke, John Medlen pandi Hagani juurest Ron Cappsi esituunijaks, Ace ei kao muidugi kuhugi.
Capps ja Ace on koos olnud pikki aastaid, juba Prudhomme'i tiimi päevilt ehk pole kerge muutus kui keegi teine sind joonele paneb.
Q ajal oli taas faktoriks ilm, Q3 läks ootamatult kuumaks kui autodel juba hea pidamise seaded peal ja 16'st 11 lihtsalt suitsetasid rehve, Q4 aga katkestas vihm. John Force'il vedas, reedel aega kirja ei saanud, Q4's õnnestus enne vihma siiski #16 saada, mis tähendas kokkuminekut Q võitjast tütrega.
Paul Lee tegi üle 60 aasta võistelnud (!) Jim Dunn Racingule ka esimese 300 mph kiiruse.
Eliminaatoris võitis see, kes munapraadimis-temperatuuriga paremini hakkama sai ja all-Ford finaalis John Force vs Wilk, nagu vanal heal ajal.
Seekord siis Wilk, hooaja teine võit, John samas punktiliider.
Pro Stock:
Eriline võistlus PS rahvale:
* $50,000 K&N Horsepower Challenge (viimase aasta 7 parimat kvalifitseerujat + 1 fännide valik)
* Jegs & Summit peakorterid on Ohios, viimane ka etapi sponsor
* K&N võit $50,000
* Etapivõit (+double up boonus $25,000)
* Summit sponsor
Ülivõimas punktiliider Mike Edwards seevastu vahelduseks ebaõnnestus nii Q's kui avaraundis. Larry Morgan Mustangil jõudis teise raundi.
Top Fuel:
Stardis polnud midagi viga, 0.83 sek 60 ft ajad.
Larry Dixon tegi puhta töö, rajarekorditega Q võit ja hooaja 7. etapivõit.
PSM:
Matt Smith, Suzuki
Pro Mod:
Pat Musi võitis! Kliendi käest laenatud 903 cid mootoriga, muide. Tema eelmisest NHRA etapivõidust on mõnda aega möödas, nimelt oli see Pro Stockis aastal 1981...
Finaalis oli 2x EFI, kõrval turbokoll Brad Personett, kes tegi PM rekordi 253.52 (408 km/h), pole paha '68 Camaro kohta.
Algas siis "Western swing", 3 lääneosariikide etappi kolme nädalaga. Kui keegi kõik võidab ehk "teeb platsi puhtaks", saab eriauhinnaks luua.
Samuti hakkab aktuaalseks muutuma Countdowni jõudmine, kuhu pääseb peale Indy't punktitabeli esikümme. Mõned on juba koha kindlustanud, näiteks John Force esimesena FC's.
TF's sai Q #1 Doug Kalitta üle hulga aja. Pro Stockis kvalifitseerus esmakordselt Jim Cunningham, kes on 73-aastane! PS'i vanuserekord.
Võitsid Cory Mac, ja teist etappi järjest nii Wilk kui ka Greg Anderson.
Paraku jälle KIA: Mark Niver'i Top Alcohol Dragsteril rebenisid varjud küljest ja pani võrku.
Teine, lõbusam, vahejuhtum tulenes sellest, et rada oli liimitud 1000 ft, aga PS sõidab veel 1320, mistõttu lõpus läks neil libedaks ja avaraundis alguses keeldusid sõitmast.
Miks pikemalt ei liimitud - kui fuelerid liimi peal pidurdavad, täpsemalt ilma veota sõidavad, siis rebib see rehvidest tükikesi välja.
Pro Stocki Professor Warren Johnson on tuntud oma mõnitustega, et fuelerite juhtimiseks pole sõiduoskusi vaja. Seekord pani ka, et Ray Charles (pime muusik) saaks sõidetud. See ajas paaril FC piloodil kopsu üle maksa ja panid ette autod vahetada ja siis vaatame!
Piirkonna nimeks on "veinimaa" ja kuna Kalifornia on koduosariik väga paljudele ajaosalistele, on erilise tähtsusega etapp. Samuti mitmeid harvaosalevaid võistlejaid.
Reedene teine Q jäi hilja peale ja lineupis olles kukkus temp nagu kivi, lisaks jäi TF Q2 üldse sõitmata, kuna kell sai 22.
Funny Car:
"Fast Jack" Beckman parandas mõlemat rajarekordit: 4.063 @ 311.56 ja #1, järgnes ei keegi muu kui Gary Densham, isikliku kiirusrekordi hinnaks siiski õhkulennanud auto, mis ei takistanud pühapäeval rajalolemist, kus jäi alla Melaniele.
John Force on osalenud sel etapil kõigil 23. korral ja seekord võitis avaraundis "vana sõpra " Tony Pedregoni, kes suitsema läks.
Poolfinaalis oli Beckmani MOV Tasca ees 0.0004 sek, mis 500 km/h juures teeb 5 cm.
Finaalis siis Jack Beckman ja Ron Capps. See polnud vähem tasavägisem. Funny Caris nimelt istud nii taga nagu STW tagaistmel, millel küljeaknad kinnikaetud, küljepeale ei näe midagi. Teed hea sõidu ja mõtled, et oled võitnud, aga win light läheb kõrval põlema.
Ron Capps sai siis hooaja esimese võidu 3 meetriga.
Top Fuel:
Finaalis kaks põhifavoriiti Larry Dixon ja Tony Schumacher, vastavalt 100 ja 101 esinemist finaalis.
Seekord LD, 3.879 @ 510 km/h
Shawn Langdon tegi topelttööd ja võitis Super Gasi (9.900 indeks).
Pro Stock:
Q parim AJ Moparil rajarekorditega 6.545 @ 210.77 mph
Võitis Jeg Coughlin tulemusega 6.590 @ 337 km/h ning traditsionaalse puusaagimisega, RT 0.010 sek. Ega varasemaid reaktsioone ka häbenema pea: 0.019, 0.016, 0.037
Pro Stock Motorcycle:
Q Hector Arana Buellil 6.876, rajarekord.
Avaraundis olid jälle koos perekond Smithid, vaene mehike peab jälle sohval magama!
Võitis Michael Phillips 1700 cc Suzukil, tehes poolfinaalis ka maailmarekordi 197.65 mph (318 km/h).
NHRA 2010Dale Armstrong, kes muuhulgas tuunis Kenny Bernsteini TF ajaloo esimese 300 mph'ni aastal 1992, lisatakse Motorsports Hall of Fame of America.