Poster |
Message |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
max000 |
Eesti Drifti karikasarja I etapp 08-09.05 Raplas
Eesti Drifti Karikasarja I etapp
08-09 Mai 2009a Toimub Rapla Kardirajal Eesti esimene Drifti karikasarja
etapp.
Võistlusele on oodatud kõik driftihuvilised.
Võistlema on oodatud ainult tagarattaveolised autod.
Võistluse reeglid.
Võistlus peetakse vastavalt EAL võistlusmäärustikele ja käesolevate
reeglite alusel kooskõlas FIA spordikoodeksiga.
Võistlust korraldab
Eesti Drifti Liit Mtü
Reg.80277164
Kloostrimetsa tee 6 Tallinn 11911
Sampo pank 332811210003
Sampo IBAN: EE913300332811210003
Võistluse Peakorraldaja: Marko Opmann (Tel:+3725255561,e-mail marko@driftime.ee )
Võistluste juht/Peakohtunik: Reio Orasmäe (litsentsi nr. BHRA 609)
Võistluste sekretär ja sekretariaat: Eili Orumägi (litsentsi nr. BHRA 309)
Tehniline kontroll: Henry Karming (litsentsi nr. BHRA 209)
Küsimused seonduvalt üritusega: +3725289380
Võistlust hindavad.
Ardo Kalda
Aigar Pärs
Andre Raud
Võistluse tasud.
Pealtvaataja pilet 50.- allameetrimehed vanemaga koos tasuta.
Osavõtutasu 500.- sisaldab 1 juhi pilet +1 mehaaniku pilet.
Tasumisel ülekandega enne 07.05.09 500.- sisaldab 1 juhi pilet + 2
mehaaniku piletit.
Selgitusse kirjutada "Osalemistasu EKV I etapp"
Sampo pank 332811210003
Registreerumiseks vajuta siia: REGISTREERUMINE
Ajakava:
a) esimene päev 08.05.09
Trennid 18:00 – 21:00
b)Teine päev 09.05.09
Registreerimine 9:00-11:00
Tehniline 9:00-11:00
Võistlejate koosolek 11:00-11:30
Vabatrenn 11:30-13:00
Kvalifikatsioon 13:30-15:00
Finaalid 15:30-17:00
Autasustamine 17:15
REGISTREERUNUD 06.05.2009 seisuga:
Kristjan Salmre BMW540 388hj?
Eduard Vahemets BMW535 200hj
Gert Roosipõld BMW 323 150hj
Henri Puhmas Audi90 RWD 230+hj
Tõnis Kipper Nissan 200SX hj
Kaarel Pihlakas Nissan Skyline R33 554hj
Ivan Khreliats Nissan 200SX hj FIN
REEGLID
Eesti Drifti karikasarja reeglid tänavaklassile
Etapi osalustasu 500.-EEK peab olema makstud enne võistlust määratud tähtajaks.Määratud tähtaja möödumisel kindlustavad eelregistreerunud maksnud võistlejad enda võistlusel osalemise ja saavad kaasa kaks (2) mehhaanikupassi.Kohapeal registreerunud saavad kaasa ühe(1) mehhanikupassi.
Osalemiseks peab sõitja järgima järgmiseid reegleid:
1.Võistelda ja harjutada saab vaid selleks määratud rajal.Boksialas tuleb olla ettevaatlik auto transportimisel ja liigutamisel.
1.1 Enne rajaleminekut peab auto olema läbinud turvakontrolli ja sõitja peab olema saanud sõiduloa kohtunikelt ja osalenud sõitjate koosolekul.
2.Harjutussõitude ajal võib autos viibida kaasreisija.Võistluse ajal võib autos olla vaid sõitja.Võimalikul kaasreisijal peab kasutuses olema samasugune turvavarustus nagu ka juhilt nõutakse.
3.Võistlemiseks või harjutussõitudel osalemiseks ei pea ennast sarja registreerima. Vaid sarja osalustasu tasunud võistlejad osalevad sarja punktiarvestuses.
4.Võistlusele tuleb registreeruda vähemalt 2 päeve enne võistluse toimumist makstes ära osalustasu ja saates kinnituse võistluse korraldaja e-posti aadressile,mis on märgitud võistluskutsel või reklaamis.Eelregistreerunud saavad lisaks kaks(2) mehhaanikupassi.
5.Võistluste info ja registreerimine toimub internetiaadressil http://www.driftime.ee
6.Võisluspäeval ja päev enne on piisavalt aega reserveeritud harjutamiseks.
7.Võistlusjärjekord selgitatakse kvalifikatsioonisõitudega,mis on soolosõidud.Võistlusrada,hindamiskriteeriumid ja clipping-punktid selgitatakse kõigile sõitjate koosolekul.
(clipping-punkt=rajale märgitud punkt,millest auto peab külglibisemises mööduma võimalikult lähedalt,et saada maksimumpunktid) Võrdluseks optimaalsed trajektoorid tavalises ringrajasõidus.Võistlejate koosolekul tasub kuulata tähelepanelikult ja küsida küsimusi jooksvalt,et ükski asi ei jääks selgusetuks.Kvalifikatsioonis on ette nähtud kaks sõitu,millest arvesse läheb parem sooritus.Finaal kus on 8-16(finaalis osalevate sõitjate arv antakse teada pärast registreerumise lõppu) paremat esimese vooru sõitjat,sõidetakse ühe katsena.
8.Hindamiskriteeriumid on samad,mis profisarjas.Vahe on selles,et tänavaklassi sõitjad sõidavad kõik sõidud soolosõitudena,mitte kunagi tandemina.
Võistleja
1.Võistlejal peab olema kehtiv vähemalt B-kategooria juhiluba.
Võistleja peab olema vähemalt 18 aastane.Alla 18-aastased,kuid üle 16aastased pääsevad võistlema,kui on sooritanud rajatreeningu ja omavad EAL-i poolt aksepteeritud autospordiklassi võistluslitsentsi.
2.Võistleja olukord kontrollitakse enne võistlust alkomeetriga,kui korraldajatel on põhjust uskuda joovet. Nii harjutussõitude kui võistlussõitude ajal rakendatakse joobe suhtes nulltoleranssi.
3.Võistlusalale saabumisel peab võistleja koheselt ilmuma registratsiooni.Võistleja peab täitma vastutusest vabastamise avalduse ja esitama kontrolliks väljavõtte osalustasu maksmise kohta ja juhiloa Peale registreerumist peab võistleja ilmuma tehnilisse kontrolli.Tehilise kontrolli mitteläbimisel osalustasusid ei tagastata .
4.Võistleja vastutab ka oma mehhaanikute ja külaliste eest kogu võistlusaja jooksul.Ebasobiliku käitumise tõttu on korraldajal õigus võistleja võistlusest eemaldada.
5.Võistleja vastutab võimaliku rajale ja rajaümbrusele tekitatud kahju eest
6.Võistleja on kohustatu nii harjutus- kui võistlussõitude ajal kandma vastava kvalifikatsiooniga kiivrit :
Snell Memorial Foundation-SA95,SA2000 ja/või
SFI Foundation-Spec 31.2,Spec 31.2A ja/või
British Helmet Standard-BS 6658:1958 või uuema markeeringuga kiiver.
Kabriolettidega võistlehatel peavad lisaks olema visiir või kaitseprillid
7.Võistleja peab osalema võistlejate koosolekul ja ta peab järgima koosolekul jagatud juhiseid.
Auto
1.Sõiduk peab vastama EDL-i poolt kehtestatud tehnilistele tingimustele.Kindlustus on kohustuslik ka ilma numbrimärkideta sõidukile.Auto võib olla nii parem- kui vasakpoolse rooliga.Auto turvavarustus peab olema heas korras.Sõitjal peab olema vähemalt 3-punktiline E-nõuetele vastav turvavöö. Soovitame korvtooli.Samuti soovitame turvakaari ja turvapaaki ning auto sisemusse kinnitatavat tulekustutit.
2.Kui auto roolisüsteemis on tehtud muudatusi,peavad need olema korralikult tehtud need peavad vastupidavuselt vastama originaalile.
3.Auto võib olla täiesti standardvarustuses. Auto seaded on vabad.
4.Auto sõidu-,piduri- ja ohutuled peavad olema töökorras
5.Autost ei tohi lekkida vedelikke.
6.Harjutus ja võistlussõitude ajal ei tohi autos olla lahtiseid esemeid.
7.Auto läbib enne võistlus ja harjutussõite turvakontrolli.Erilist tähelepanu pöörame turvalisusele.Pidurite,veermikuosade ja roolisüsteemi,kui ka aku,kütusepaagi,velgede,turvavööde ja muude osade kinnitustele.
8.Auto läheduses peab boksialas olema tulekustuti.Tankimise ajaks peab auto lähedal olema vähemalt 6kg vahu-/pulber- tulekustuti.
9.Auto välimus peab olema võimalikult korras ja puhas.
10.Auto tekitatav mürapiir on seatud vastavalt üritusele,kuid mitte rohkem kui 110db
11.Rehvid peavad olema tänavakõlbulikud.
12.Õnnetuse puhul jätab korraldaja endale õiguse fikseerida tekkinud kahju,mille järel sõiduki omanik organiseerib sõiduki transpordi boksialasse.
13.Autole võib paluda 10 minutit remondiaega sõitude vahelisel ajal.
14.Võistluse korraldaja jätab endale õiguse paigaldada autole reklaame harjutus ja võistlussõitude ajaks
PUNKTISÜSTEEM
Kvalifikatsioon
Kvalifikatsioonisõidud määravad sõitjate paremusjärjestuse finaalsõitudeks.
Kvalifikatsioon sõidetakse üks auto korraga nii,et iga võistleja saab harjutussõidu ja kaks arvesseminevat võistlussõitu,millest parema punktisummaga sõit läheb arvesse.
Viigi puhul määrab sõitja asetuse esimesse kurvi sisenemise kiirus,mis mõõdetakse teatud punktis radari abiga.Kui ka need on samasugused,siis tehakse valik viletsama kvalifikatsioonisõidu punktisumma alusel.16 parimat saavad finaali,kus jagatakse sarjapunkte järgmistel alustel:
1=20p 2=15p 3=14p 4=13p 5=12p 6=11p 7=10p 8=9p
9=8p 10=7p 11=6p 12=5p 13=4p 14=3p 15=2p 16=1p
Kohad 17. ja edasi saavad kõik ühe(1p) punkti,mida loetakse sarja punktiarvestuses.
Finaalid
Finaalsõitudes moodustavad 8-16 kvalifikatsiooni paremat(finaalikohtade arv antakse teada iga ürituse kohta eraldi) väljalangemisgraafiku järgmiselt:
Finaalsõitudes sõidavad kaks skeemis vastakutti olevat võistlejat rajal ühe korra nii,et madalamal positsioonil olev sõitja sõidab esimesena. Sellest sõidust kõrgema puntisumma saanud sõitja siirdub järgmisele tasemele,kus ta läheb kokku teise paari võitjaga.Viigi puhul määratakse kordussõit.Sellisel juhul tuleb võitjal läbida enne Top16-tase,siis Top8-tase ,kuni veerandfinaalis kohtutakse tabeli teise poole parima sõitjaga.Veerandfinaali kaotajad kohtuvad teineteisega pronksivõitluses.Kohad 5-8 määratakse Top8 tasemelt väljakukkunute vahel nii,et neist kõrgeima asetusega saab koha 5 ja madalaima asetusega koha 8.Kohad 9-16 määratakse nii,et Top16-st välja kukkunud parima asetusega sõitja saab koha 9 ja madalaima asetusega sõitja saab koha 16.Kohad 7 ja ettepoole määratakse vastavalt sõitude tulemustele.
Lõpujärjestuse järgi jagatakse sarjapunkte järgnevalt:
1.=100p 2.=90p 3.=81p 4.=73p 5.=66p 6.=59p 7.=54p 8.=48p
9.=43p 10.=39p 11.=35p 12.=31p 13.=28p 14.=25p 15.=23p 16.=21p
Sarja lõpuseisu määramine viigi puhul.
Kõrgeima asetuse saab sõitja,kellel on hooaja lõikes enim etapivõite.Kui ka need on viigiseisus,tehakse võrdlus 2.(teiste) kohtade arvu järgi ja selle järal 3.(kolmandate) kohtade arvu järgi jne.Kui ka nii ei ole võimalik võitjat selgitada,tehakse otsus kvalifikatsioonitulemuste põhjal
Lisainfot saab kodulehelt http://www.driftime.ee
Samal lehel on ka registreerimisvorm ja tingimused.Kuna lehte hetkel pidevalt uuendatakse,siis võib esineda tõrkeid,seega pisut kannatust.
_________________
http://www.driftime.ee/foorum
____________________________
For WEEKENDS and daily: GMC Vandura 1999
For DRIFTING: BMW M3 93/98a.
For Offroad&Fishing: Lada Niva
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.05.2009 at 07:27 |
1 edit. Last edited 07.05.2009 at 07:27 by max000
|
|