Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7
Warning: Undefined array key "spid" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 8
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25
Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26 tqhq.ee foorum - SPLIT: veoautojutud Vette'i teemast ära Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
quote:orikas3: Mis efekti see annab? Veo autodel sarnaseid klappe näinud
Ma nüüd ei tea, miks Corvette`l sellised klapid, aga veokatel on sellised klapid väljalaskesüsteemis mägipidurduseks. Et siis pikkadel mägedest laskumisel ei hoita pidevalt jalga kergelt piduritel, vaid suletakse klapp väljalasketorus. Niiviisi ei pääse heitgaasid enam mootorist välja ja mootorpidurduse efekt on palju suurem. Samuti läheb külma ilmaga tühikäigul töötades mootor palju kiiremini soojaks, kui see klapp sulgeda.
SPLIT: veoautojutud Vette'i teemast ärakas selline teooria on võimalik nende klappidekohta, et väiksematel pööretel on klapid rohkem kinni, tekitab rohkem vastusurvet mootorile, sellega seonduvalt madalalt peaks ka rohkem väänet r smth olema, kuigi ei tundu eriti tõenäoline, V8 peaks seda väänet niigi piisavalt olema. Sellised klapid on superbikedel igaljuhul (nim. exup klapp), et tekitaks madalal rohkem jõudu (R4 1000ccm mootor mis annab 130+kw ei saa madalalt eriti võimekas olla ju).
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
31.12.2008 at 12:05
quote:orikas3: Mis efekti see annab? Veo autodel sarnaseid klappe näinud
Ma nüüd ei tea, miks Corvette`l sellised klapid, aga veokatel on sellised klapid väljalaskesüsteemis mägipidurduseks. Et siis pikkadel mägedest laskumisel ei hoita pidevalt jalga kergelt piduritel, vaid suletakse klapp väljalasketorus. Niiviisi ei pääse heitgaasid enam mootorist välja ja mootorpidurduse efekt on palju suurem. Samuti läheb külma ilmaga tühikäigul töötades mootor palju kiiremini soojaks, kui see klapp sulgeda.
Veidi offtopicut, aga sa vist räägid "jake brake'st"? Küsimus, et ega seda pole pandud äkki mõnele pickupile ka peale nagu RAM või F-350 vms?
quote:orikas3: Mis efekti see annab? Veo autodel sarnaseid klappe näinud
Ma nüüd ei tea, miks Corvette`l sellised klapid, aga veokatel on sellised klapid väljalaskesüsteemis mägipidurduseks. Et siis pikkadel mägedest laskumisel ei hoita pidevalt jalga kergelt piduritel, vaid suletakse klapp väljalasketorus. Niiviisi ei pääse heitgaasid enam mootorist välja ja mootorpidurduse efekt on palju suurem. Samuti läheb külma ilmaga tühikäigul töötades mootor palju kiiremini soojaks, kui see klapp sulgeda.
OT, aga vast mitte ainult mind huvitav, et ühe USA rekkajuhi amatöörõppevideost mäletan, et mootorile mitte kõige parem. Et üleval paned sama käigu, millega üles tuleks ja kõik. Ilmselt mõtles siis pikaajalist, oli vist Kaljumägedes tehtud. Rattapidureid ei kasutata üldse, kärssavad kiiresti sisse.
quote:OT, aga vast mitte ainult mind huvitav, et ühe USA rekkajuhi amatöörõppevideost mäletan, et mootorile mitte kõige parem. Et üleval paned sama käigu, millega üles tuleks ja kõik. Ilmselt mõtles siis pikaajalist, oli vist Kaljumägedes tehtud. Rattapidureid ei kasutata üldse, kärssavad kiiresti sisse.
mägipidur ei tee mootorile muud kui väljalaske kollektori tihendeid peab tihedamini vahetama. mõelge ise kui mingi klapp sumpas kõmm kinni lüüakse. sellega on mootoril raske käiia ja nii pidurdabki. ma veokate remondiga 5a raha leiba teenind
ja käikudega on see värk,et usas kõik rekkad sünkroniseerimata käigukastidega. nagu SISUd.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.01.2009 at 14:19
quote:orikas3: Mis efekti see annab? Veo autodel sarnaseid klappe näinud
Ma nüüd ei tea, miks Corvette`l sellised klapid, aga veokatel on sellised klapid väljalaskesüsteemis mägipidurduseks. Et siis pikkadel mägedest laskumisel ei hoita pidevalt jalga kergelt piduritel, vaid suletakse klapp väljalasketorus. Niiviisi ei pääse heitgaasid enam mootorist välja ja mootorpidurduse efekt on palju suurem. Samuti läheb külma ilmaga tühikäigul töötades mootor palju kiiremini soojaks, kui see klapp sulgeda.
Veidi offtopicut, aga sa vist räägid "jake brake'st"? Küsimus, et ega seda pole pandud äkki mõnele pickupile ka peale nagu RAM või F-350 vms?
Ram'idele on pandud neid isegi juba tehases peale.
NB! *JakeBrake* on firmamärk , mitte tüüp.
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.01.2009 at 14:57
SPLIT: veoautojutud Vette'i teemast äraSiis on küll täitsa kihvt kui RAMidel ka selline vigur peal. Need diisel-RAMid on üsna korralikud veokad, mulle tundub Et kui on selline inimene, nagu mina, kes tahaks iga päev rekkaga sõite teha, siis RAM oleks vist rekkast üsnagi järgmine alternatiiv?