Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7
Warning: Undefined array key "spid" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 8
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25
Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26 tqhq.ee foorum - Rotrex/Antonov two-speed supercharger Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
Rotrex/Antonov two-speed superchargerSearch selle kohta midagi ei paljastanud, aga Antonov (www.antonov-transmission.com) leiutas paar aastat tagasi lisamooduli Rotrex tsentrifugaalkompressorile, mis kujutab endast pisikest kahekäigulist automaatkäigukasti ning mis teeb võimalikuks tsentrifugaalkompressorile ebaomaselt saavutada kena boost juba madalatel pööretel. Ehk teoorias lihtsust, kompaktsust ja ühtlast lisajõudu läbi kogu pööretevahemiku arvestades peaks see olema tänavaautodele üks parimaid ülelaadimismeetodeid üldse.
Küsimus, kas keegi teab mingit allikat, kellel sellise asjaga kogemusi oleks, sh. kuidas töötab, mis maksab või kust teda üldse saab? Või vähemalt, kas keegi Eestis tavalist Rotrex C38 kompressorit oskab maale tuua?
____________________________
2xV8
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.10.2008 at 10:36
Rotrex/Antonov two-speed superchargerMõni teeb maha aga mõni kiidab,tea siis mida uskuda.
Taanis vist toodetakse ja kõige odavam mille mina leidsin maksis ca 30.000 eek.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.10.2008 at 18:27
Merlini 2-käigulise 2-astmelise tsentrifugaalkompressori artiklist saab ka selgemaks intercooleri ja aftercooleri mõiste. Intercooler on vahejahuti, s.t. asub kahe kompressori vahel, mitte peale kompressorit nagu aftercooler. Nagu Vortechile meeldib rõhutada.
Ja point ei olnud mitte boosti tõstmine, vaid säilitamine kõrgel hõredas õhus.
Rotrex/Antonov two-speed superchargerKas see rohkem sellistele nõrga väändega autodele rohkem ei sobi ?
St. nende jaoks on see effektiivsem,kui üle 200kw usaka jaoks...
hind iseenesest uue asja kohta väga kallis pole, tavalised centrifugaal kompressorid kõik üle 2000usd...
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.10.2008 at 08:13
Rotrex/Antonov two-speed superchargerHeh, kui tänavaautol saab legaalsetel kiirustel boosti, siis on mootoril midagi viga. Näiteks 600 hj vabalthingavaga põleb kumm igal käigul.
2004.a. Erkki blower-Camaroga võistlusele cruisates juhtus ükskord möödasõidul väike ootamatus ja pidi hetkeks 150+ tegema, 255 rehvid olid pidamise piiril, aga ikka vaakum...
ADRL'is oli/on küll 2x tsentrifugaal (paralleelselt) aparaat.
Tänavamootorite vallas on ikkagi pea kõik juba leiutatud ja (soodne) letikaup, kel raha eksperimenteerida, siis ega mina keela...
quote:partel: Heh, kui tänavaautol saab legaalsetel kiirustel boosti, siis on mootoril midagi viga. Näiteks 600 hj vabalthingavaga põleb kumm igal käigul.
2004.a. Erkki blower-Camaroga võistlusele cruisates juhtus ükskord möödasõidul väike ootamatus ja pidi hetkeks 150+ tegema, 255 rehvid olid pidamise piiril, aga ikka vaakum...
ADRL'is oli/on küll 2x tsentrifugaal (paralleelselt) aparaat.
Tänavamootorite vallas on ikkagi pea kõik juba leiutatud ja (soodne) letikaup, kel raha eksperimenteerida, siis ega mina keela...
Võibolla tõesti kui on III käiku ja tippkiirus 180 km/h piirajas. Tavaline 1,5 + tonni kaaluv auto peaks teoorias kuskil 10-12 kN suutma "maha panna" 600 hj autol peaks kiirustel 100-120 km/h igatahes ramm selles suhtes otsa saama (vähemalt arvutuste järgi )
Ok kui on mingi "vankri tagasild" ja lehtvedrud ning õõtsumine ja pööramine kaasa aitab siis võibolla tõesti saab rehvi põlema, märgusõnaks on ka muidugi REHV või KUMM.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.10.2008 at 13:41
Rotrex/Antonov two-speed superchargerGenerali või BFG põllumajanduslike rehvidega on paljugi võimalik. Mõnikord väisavad need ka tehnikamaailma rehvide loomkatseid ja saavad koos Hiina tahmarõngastega hinnanguks "vihmaga lausa eluohtlik" vms.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.10.2008 at 13:46
quote:partel: Heh, kui tänavaautol saab legaalsetel kiirustel boosti, siis on mootoril midagi viga. Näiteks 600 hj vabalthingavaga põleb kumm igal käigul.
2004.a. Erkki blower-Camaroga võistlusele cruisates juhtus ükskord möödasõidul väike ootamatus ja pidi hetkeks 150+ tegema, 255 rehvid olid pidamise piiril, aga ikka vaakum...
ADRL'is oli/on küll 2x tsentrifugaal (paralleelselt) aparaat.
Tänavamootorite vallas on ikkagi pea kõik juba leiutatud ja (soodne) letikaup, kel raha eksperimenteerida, siis ega mina keela...
Võibolla tõesti kui on III käiku ja tippkiirus 180 km/h piirajas. Tavaline 1,5 + tonni kaaluv auto peaks teoorias kuskil 10-12 kN suutma "maha panna" 600 hj autol peaks kiirustel 100-120 km/h igatahes ramm selles suhtes otsa saama (vähemalt arvutuste järgi )
Ok kui on mingi "vankri tagasild" ja lehtvedrud ning õõtsumine ja pööramine kaasa aitab siis võibolla tõesti saab rehvi põlema, märgusõnaks on ka muidugi REHV või KUMM.
Täna sõitsin just liikuriga, mis suutis *maha panna * täpselt 57 kN ja on suuteline 120 km/h
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.10.2008 at 14:08
Küsimus, kas keegi teab mingit allikat, kellel sellise asjaga kogemusi oleks, sh. kuidas töötab, mis maksab või kust teda üldse saab? Või vähemalt, kas keegi Eestis tavalist Rotrex C38 kompressorit oskab maale tuua?
Rotex C38-61 koos oiling kitga 36663eek koos km-ga , tarneaeg u 2 nädalat
Olavi
____________________________
(Varuosad & Tuuning) CARSHOP.EE - tel 6701222 (Wiseco,K1,JE Pistons,ARP,Cometic,Trend,Dart,Diamond)
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.10.2008 at 14:12
Rotrex/Antonov two-speed superchargerTahtsin öelda, et ei ole vaja mingeid imenippe, kõige "lihtlabasema konveiertoodangu" big-block Chevy'ga saab konventsionaalsete kaante ja tavabensiiniga 800+ hj. Samuti on vabalthingav mootor uimasem, s.t. gaasipedaaliga saab vabamalt ümber käia.
Teine asi on mõistagi selle mahapanek. Eriti kui ollakse harjunud tavaautodega. Kohaltvõtust saadakse aru, aga maanteel möödasõidul "tuleb ju talda anda" ja lendabki oma difrilukuga üle tee kraavi!
Kui ET Streete kasutada, siis vihma korral ei saa nendega järsust tõusust üles, libised alla tagasi. Varsti tuleb politsei ja küsib, et mis lollimängimine siin käib?
Samuti käigukastiküsimus. Tavaauto loogika järgi on ju TH700 super, overdrive'ga hoiab ju kütust kokku, s.t. raha. Kui aga neid kolm tükki on õhku lastud, siis mitu korda peab ümber maakera sõitma, et kulud tasa saaks? Samuti muutub, sõltuvalt peaülekandearvust, mõttetuks kas esimene või neljas käik. TH400 kiirused näiteks 100, 170 ja 250 km/h on natuke mõistikumad. TH700 on Van'i kast!
Arusaadav, et tavaautodega harjunu arvab, et võimas mootor peab olema tingimata ülelaadimisega, DOCH, EFI, VVT jne
Tegelikult saab kõige "lihtlabasema massikraamiga" võimsust küll ja veel!
quote:partel: Tahtsin öelda, et ei ole vaja mingeid imenippe, kõige "lihtlabasema konveiertoodangu" big-block Chevy'ga saab konventsionaalsete kaante ja tavabensiiniga 800+ hj. Samuti on vabalthingav mootor uimasem, s.t. gaasipedaaliga saab vabamalt ümber käia.
pärtel, ole normaalne. keegi ei hakka sul enda igapäevaautole big-blocki ehitama. "bolt-on" (jah klishee, aga mis siis) kompressori kit on märksa realistlikum variant
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.10.2008 at 10:51
quote:
pärtel, ole normaalne. keegi ei hakka sul enda igapäevaautole big-blocki ehitama. "bolt-on" (jah klishee, aga mis siis) kompressori kit on märksa realistlikum variant
Mis suurel plokil siis viga on, et igapäevaautole ei sobi? Lihtsalt nii huvi pärast, kuna ise kasutan suure plokiga autot daily driverina.
Mõistagi küttekulu on suurem kui kahe liitrisel rida paugutil aga kui võimalikult väike küttekulu eesmärgiks ei ole, siis milles probleem?
Rotrex/Antonov two-speed superchargerPaljudele autodele meie maailmajaos lihtsalt ei mahu BBC puhtfüüsiliselt kapoti alla ära. Ka minu küsimus oli tõstatatud silmas pidades autot, millele BBC ei ole variant. Usakate modifitseerimise teema alla sobis see arutluseks sellegipoolest, kuna ka tootja demoauto oli usakas.
Igasuguse ülelaadimise eesmärk on ilmselgelt ju saavutada väiksemast mootorist suurema mootori omadusi. Paraku aga ei ole ükski tänapäeva ülelaadimissüsteem suuteline suurt mootorit täielikult imiteerima - turbodel ja eriti tsentrifugaalkompressoritel on puudujäägid alumises otsas, Roots'il on ülemine ots lahjavõitu. Seetõttu võib see twin-speed Rotrex olla tõepoolest esimene, mis suudaks mootori töömahu virtuaalselt nt kahekordistada ühtlaselt läbi kogu pööretevahemiku.
____________________________
2xV8
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
26.10.2008 at 09:39
Rotrex/Antonov two-speed superchargerSequential turbosüsteem suudab edukalt imiteerida suurema mootori iseloomu, kuid sellise toimiva süsteemi tegemine pole enamasti jõukohane.
____________________________
www.vems.ee
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
26.10.2008 at 09:52
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Rotrex/Antonov two-speed superchargersellega oleks päris hea kütusetabeleid valmis teha,ja üldse seadistada,kui näiteks on algusest lõpuni 1 bar,jäävad ära turbode spoolupid jne..
Rotrex/Antonov two-speed superchargerMootori VE pole ju ikka lineaarne ja seetõttu pole ka ei kütuse ega süütetabelid lineaarsed, nii et häälestamise suhtes pole erilist vahet.
____________________________
www.vems.ee
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
26.10.2008 at 13:44
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Rotrex/Antonov two-speed superchargerVolkswagenil on ju praegu tarvitusel mingi turbot ja kompressorit korraga eviv 1,4 TSI mootor. Ehk need kombineerimised juba sõidavad. Uus Superb sõidab sellega nagu muiste.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
27.10.2008 at 16:59
Rotrex/Antonov two-speed superchargerRotrex/Antonovi kommentaarides oli kah öeldud, et VW twincharger ja bemmi sequential turbo süsteemid on mõttetult keerulised ja kallid võrreldes muutuva ülekandega tsentrifugaalkompressoriga, mis on võimeline sama töö ära tegema. On üsna tõenäoline, et Euroopa ja Jaapani autotootjad oma arendustegevuses nii lihtsat ja labast lahendust põhimõtteliselt ei kasutaks, kuid omal rahakotil tuunijale sobib selline asjandus väga hästi. Twinchargeri teemal meenub, et mingil Eestit väisanud lõunabaltlaste Corradol oli kah G60 kombineeritud turboga, kuid enda seisukohalt vaadates kogu mootoriruumi puhureid ja torusid täis aretada ei tundu liiga ahvatlev.
Igatahes ühtegi kohta kust seda Antonovi leiutist osta saaks või kedagi kes oskaks kommenteerida ei ole ma siiamaani leidnud. Postitan kui midagi leian...
____________________________
2xV8
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
27.10.2008 at 17:42
Rotrex/Antonov two-speed superchargerNeed pakutud variandid on mõlemad tavalised Rotrexid (Olavilt C38-61 ja eBay'st C30-94) ilma Antonovi two-speed lisamoodulita. Tava-Rotrex on eheda tsentrifugaalkompressoriga võrreldes küll ka madalatel pööretel oluliselt võimekam, kuid see Antonovi lisajupp peaks alumise otsa efektiivsust veel märkimisväärselt tõstma.
____________________________
2xV8
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
27.10.2008 at 20:21
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306