Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7
Warning: Undefined array key "spid" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 8
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25
Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26 tqhq.ee foorum - ADRL 2008 Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
Peamiselt on sinna kogunenud Pro Modi kaader, s.h. legaalsete Pro Mod'ide tegijad, kel on siiber igasugustest piirangutest ja poliitikast.
Eripära on see, et blower ja nitro on eraldi klassidesse löödud, mis välistab võrdsustamise fiasko. Lisaks on veel väga populaarne 10.5 rehvi klass ja ka tsiklid.
Outlaw'l siiski reegleid ikka ka on, läbiv see, et töömahtu ei piirata ja miinimumkaalu ei ole. Viimane tähendab enam-vähem seda, et peale toruraami, firewalli ja põranda on kõik süsinikkiust. Kulutada $1000, et 1 kg alla saada ei ole probleem.
Pro Extreme klassis tohib näiteks kasutada ülelaadimisega (mõistagi ka turbod) koos N2O'd, kütuseks võib olla nitrometaan (max 50%).
Tegijamatel on lisaks blowermootoritele näiteks 600 cid 91mm twin-turbod, N2O mootorite töömaht võib olla 900 cid kandis (15L!!!).
ADRL 2008Olen nende sõite pidevalt vaadanud erinevatest videosaitidest... seal on alati kõikidele probleemidele üks lahendus - more power! Segased inimesed.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.01.2008 at 21:17
Eriti tasub tähele panna Mike Castellana uut '68 Firet (Feb 14). Sel on Reher-Morrison'i 800 cid (13.1L) + 4-stage nitro, valmistajaks SpeedTech, mille taga on arvatavasti #1 nitroguru Shannon Jenkins. Aga üks asi on arvatavasti puudu, nimelt "raha kokkuhoid".
(Feb 29) Thomas Patterson'i '70 Superbird, David Reese'i 600 cid (9.8L) twin crankdriven ProCharger, mis võistleb Pro Nitrous klassis.
(Feb 27) Ja mõistagi vanameister Shannon Shenkins'i kaubamärk: '68 Camaro. Ta on arvatavasti #1 N2O guru, ja ma kahtlustan, et sel autol ei ole ühegi koha pealt sentigi kokku hoitud...
Tundub, et trend on, et mul on raha, oleks ainult keegi, kes mulle annaks konkurentsieelise, ma maksaks talle mistahes raha.
ADRL 2008Pärtel, Sa siin nimetad vapralt automarke. Kas seal mingi seadus ka on, mis seda ''marki'' reguleerib ?
Minu arust on nad samapalju sarnased, kui omaaegne Norma kuulus plastmasskallur MAZ kallajaga ...
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.03.2008 at 22:46
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
ADRL 2008Tsitaat FIA Pro Modi reeglitest, tõenäoliselt USA omad on sisult sarnased, ehkki ADRL-i lehel pole antud asja eriti lahti kirjutatud:
All cars must have full body. Original OEM body or replica shell mandatory. Chopping, channelling, sectioning, or other alterations to contour, length or width permitted as long as the body can be identified with original appearance. To accommodate allowable body relocation/wheelbase modifications, front end may be lengthened in cowl area. All windows must be retained with 50 % of original opening showing. Body must be permanently attached to the frame or chassis. One-piece or Funny Car-type bodies prohibited. Maximum front overhang 45 inches (1143 mm) from centerline of front spindle, or OEM, whichever is greater. Lightweight aftermarket replica body components permitted as long as same appearance is retained for body being used. /--/
New car plans must be submitted to ASN Technical Director for design approval prior to body construction, along with three photos of completed body prior to painting. If a particular body style creates a condition that is detrimental to the variety of the elminator, adjustments may be made at any
time, at the discretion of the FIA competition department. If front end overhang for the selected body is less than the maximum 45 inches (1143 mm), an FIA accepted extension may be used to accommodate vehicle to maximum length.
Ehk siis ette on nähtud et peab meenutama aluseks võetud seeriamudelit. Seda, kas konkreetne aparaat meenutab piisavalt või mitte, otsustab sarja juhatus.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.03.2008 at 01:36
See aasta siis spetsiaalselt ADRL 1/8 miilile ehitatud autod, mitte lihtsalt natuke kergendatud 1/4 miili omad. S.t. arvestatud min kaalu puudumisega, iga nael on arvel. See siis lihtsalt vaid üks asi...
Kui keegi väidab, et rekorditest ei jää suurt midagi järgi, siis mõned eeldused on olemas:
*30+ aastase kogemusega maailma tipp-spetsialistid
*Piiramatu eelarve
*No Rules
*Parim ei ole küllalt hea
*Fuck the money
Billy Harper 3.92 - kiireim N2O 1/8 aeg. (117rt 60ft: .984; 330ft: 2.609; and 660ft: 3.929/187.13). Tal oli kaks Viperit, mida sõidutas nii PX's kui PN's.