Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7

Warning: Undefined array key "spid" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 8

Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25

Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26
tqhq.ee foorum - MC 39 NIGHTRACE.
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts |
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 246
mark all read
 
tqhq.ee foorum : Üritused : MC 39 NIGHTRACE.   1 2 3 4 5 6  

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Poster Message
PATS39
MC 39 NIGHTRACE.
Ommik. Nightrace toimub 18.augustil,Ülenurme lennuväljal.Asjal on muidugi pisike probleem juures,nimelt peab seal samal päeval maanduma mingi NATO võll.Juhul kui ta teeb seda hommikul on meie jaoks kõik ok,kui mitte siis toimub asi Raadil.Saime selle infi alles hiljuti ja loomulikult anname oma parima,et kõik asi sujuks ja info teieni jõuaks.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.08.2007 at 09:35
prr
 
MC 39 NIGHTRACE.
Praeguseks kindel, üritus toimub Ülenurme lennuväljal.

Varsti ka täpsem võistlusjuhend, ajakava etcetc.

____________________________
lapsest peale on hobused meeldinud

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.08.2007 at 20:11
Olds
  
MC 39 NIGHTRACE.
quote:
prr: Praeguseks kindel, üritus toimub Ülenurme lennuväljal.
Väga hea! Sellel rajal on vähemalt pidamist, mitte nagu Raadil. Jääme huviga ootama


____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.08.2007 at 12:31
tmac
 
MC 39 NIGHTRACE.
tulemas on ma usun LÄBI AEGADE põnevaim finaalüritus. B klassis parimad mehed ca 200 punktise vahe sees.

MC 39 Gigiantide võitlus

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.08.2007 at 15:48
apuracing
  
MC 39 NIGHTRACE.
Mitte ainult B klassis..
Isegi näiteks E-s ja F-is käib praegu suur võitlus. Samuti tahetakse viimasel võistlusel uusi rekordeid teha seega üritus tuleb vinge. Tehke ainult sellele reklaami.

____________________________
Aitan USA-st asjade tellimisel. Ebay, Paypal-iga maksmine ja kõik muud kohad.
Ise asun USA-s.Firmade nimekiri kelle edasimüüa ma olen:
http://www.estperformancegroup.com

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.08.2007 at 09:48
LaSa
 
Moderator
MC 39 NIGHTRACE.
Ja Ülenurmel on hea sile rada - saab täiega lajatada!
Pidamine peaks seal ikka päris hea olema.. :burnout

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.08.2007 at 22:44
1 edit. Last edited 08.08.2007 at 22:44 by LaSa (Moderator)
nataly87
 
MC 39 NIGHTRACE.
Tuleb ka üle pika aja sellisel üritusel jälle käia. Muidu läheb meelest ära, kui ägedad need on ;) Õnneks palju pole oodata jäänud, ainult nädalake. Loodetavasti veab ikka ilmaga ka ja need ilusad ilmad ei lõppe veel

____________________________
www.basic.ee - kvaliteetne arvutilaud & lisavarustus

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
10.08.2007 at 15:10
prr
 
MC 39 NIGHTRACE.
1. Võistluse andmed
1.1 Võistluse nimetus: MC39 NIGHTRACE
1.2 Võistluse statuut: rahvusvaheline (RV), EM IV etapp
1.3 Võistluse toimumise koht: Ülenurme Lennuväli, Tartu
1.4 Võistluse toimumise aeg: 18.august 2007

1.5 Võistluse ajakava:
09.00-12.00 võistlejate lõplik registreerimine, dokumentide kontroll (litsentsid jm) – CHECK IN / mootorsõidukite tehniline ülevaatus/ võistlusnumbrite väljastamine

NB! Klassi D võistluseelne tehniline ülevaatus toimub võistleja ja võistlusauto boksis!

11.00 avatakse sissepääs pealtvaatajatele
12.30 võistlejate koosolek
13.00-18.00 ajasõidud
18.00-19.00 vaheaeg - finaalsõitude ettevalmistus/meelelahutus programm
19.00-22.00 eliminaatorid/finaalid
22.30 autasustamine

2. Võistluse korraldamine ja juhtimine
2.1 Võistluse korraldab MC39
Võistluse peakorraldaja andmed: MTÜ Äksi Motoklubi, Äksi, 60502 Tartumaa

2.2 Võistlus peetakse vastavalt EAL Võistlusmäärustikele ja käesoleva Juhendi alusel kooskõlas FIA Spordikoodeksiga.
2.3 Võistlus viiakse läbi vastavalt Eesti kiirendusvõistluste tehnilistele tingimustele, käesolevale juhendile ning üldlevinud heade käitumise tavadele.
2.4 Võistlust juhivad BHRA, BHRA poolt kinnitatud ametnikud, kohtunikud ja žürii.
2.5 Ametlikud Isikud:
Žürii liikmed: Heiti Vassila, Andrus Mõsovski
Võistluste juht/Peakohtunik: Kaupo Porovardja
Võistluste sekretär ja sekretariaadi ülem: Sofia Krist
Tehniline komisjon ja kontroll: Ardo Kalda
Peaajamõõtja: Rauno Linnamäe
Rajakohtunike ülem ja rajakohtunikud: Heiti Vassila, Riivo Sinijärv, Tarmo Sillaste
Starter: Laas Valkonen
Prestarter: Indrek Saluvee

3. Osavõtjad, võistlusautod ja võistlusklassid
3.1. Võistlusest võib osa võtta kehtivat sõitjalitsentsi omav isik. Võistleja peab tundma võistlusreegleid ja neid aktsepteerima.
3.2 A, B, C, D klassides nõutav EAL`i sõitjalitsents. E, F klassides nõutav EMF sõitjalitsents.
3.3 Kõikidel võistlejatele on nõutav registreerijalitsents.
3.4 Sõitjad, kes ei oma litsentsi, saavad sõita vaid bracketi või streetmani klassis.
3.5 Võimalik on osta ühekordne litsents, hinnaga 500 EEK. Ühekordse litsentsi eest tasutakse kohapeal, enne tehnilise komisjoni ülevaatuse algust.
3.6 Juhul kui võistleja ei oma EAL hooaja litsentsi, siis osalejatasu (registreerimistasu) ei vabastada teda ühekordse litsentsi tasust.
3.7 Kasutada võib kõiki Riiklikus Autoregistrikeskuses või välisriigi vastavas registris arvel olevaid M1 kategooria sõidukeid, mis vastavad käesolevate reeglite nõuetele.
3.8 Punkt 3.7 ei kehti klassile D.
3.9 Osaleja on kohustatud esitama sõiduki võistluseelse ülevaatuse käigus auto tehnilise passi vm vajalikud dokumendid (k.a isikut tõendav dokument, hooajaline sõitjalitsents, registreerijalitsents vm)

3.9 Võistlusklassid.
A: Kuni 4l. vabalthingav.
B: Üle 4l. vabalthingav ja kuni 4 l. ülelaadimisega, v.a bigblock.
C: Üle 4 l. ülelaadimisega ja bigblock.
D: autode vabaklass (outlaw)
E: kuni 600 cm3
F: üle 601 cm3
Bracket autodele

Lisainfo - Kiirendusvõistluste tehnilised reeglid http://www.bhra.ee/index.php/page,tehnilisedreeglid2005
(võistlusautode klasside piirangud, reeglid, tehnilised nõuded jm kirjed)
http://www.bhra.ee/index.php/page,mootorrattareeglid (mootorrattad)
Bracket : http://www.bhra.ee/index.php/page,bracketreeglid05

4. Võistlusele registreerimine
4.1. Võistlusel osalemiseks peab iga võistleja täitma registreerimisvormi ning tasuma osalemistasu.
4.2 Eelregistreerimine toimub veebis http://www.bhra.ee/index.php/page,voistlejareg
4.3 Eelregistreerimine lõpeb: 17. augustil kl 22.00
Eelregistreerunuks loetakse ainult võistlejat, kes on ka tasunud võistlusmaksu.

4.4 Kohapealne registreerimine toimub: 18. augustil kl 09.00 - 12.00
4.5 Osalemistasu kõikidele võistlejale on 500 kr.
4.6 Osalemistasu BHRA liikmetele on 400 kr.
4.7 Osalemistasu maksmine toimub MTÜ Äksi Motoklubi a/a SEB-s nr 10220014805016
4.8 Osalemistasu sisaldab võistlussõiduki, saateauto ja 3 inimese pääsu võistluspaika(sõitja pluss 2 mehaanikut).
4.9 Registreerimiseks vajalikud andmed: võistlussõiduki omaniku ees-ja perekonnanimi, litsentsi-andmed, sõiduki mark ja mudel, valmistamisaasta, mootori töömaht ja võimsus vm nõutud andmed.

5. Võistluse läbiviimise kord
5.1 Võistlusdistantsi pikkus on ¼ miili, ehk 402,33 meetrit.
5.2 Võistlus koosneb ajasõitudest ja finaalsõitudest ehk eliminaatorist. Võistlejad paigutatakse eliminaatorisse ajasõitude tulemuste põhjal. Eliminaatoris osalevate võistlejate arvu otsustab korraldaja vastavalt klassi võistlejate arvukusele. Eliminaatori skeemid: http://www.bhra.ee/index.php/page,eliminatoriskeemid
5.3 Juhul kui võistleja ei ilmu õigeaegselt stardijoonele, loetakse ta kaotajaks. Vastane peab sõitma soolosõidu, kuid läheb edasi järgmisesse ringi ka juhul, kui ta teeb valestardi.
5.4 Burnout on lubatud ainult selleks ettenähtud kohas stardialal ja vaid siis kui Starter on andnud
vastava loa.
5.5 Joonele asetumine (stagemine) on lubatud vaid Starteri märguande peale. Juhul kui stagemine ebaõnnestub ehk auto liigub üle stardijoone tuleb tagurdada tagasi üle stage ja pre-stage joone ning alustada otsast peale.
5.6 Sõiduki võistluseelne ülevaatus:
Sõiduki ülevaatus toimub korraldaja poolt määratud ajal ja kohas. Võistleja kohustus on sõiduki õigeaegne toimetamine ülevaatuse kohta. Juhul kui peale ülevaatuse läbimist teostatakse sõiduki juures muudatusi, mille tagajärjel sõiduk ei vasta enam käesolevate reeglite nõuetele, võistleja diskvalifitseeritakse. Samuti kuuluvad võistluselt eemaldamisele sõidukid, mille turvavarustus ei vasta nende poolt võistluse käigus saavutatud aegadele. Erandina on lubatud võistlust jätkata juhul, kui järgmiseks stardiks suudetakse auto ohutusnõuetega vastavusse viia.

6. Karistused
6.1 Võistleja kuulub karistamisele alljärgnevatel juhtudel:
6.1.1 Peale ülevaatuse läbimist teostatakse sõiduki juures muudatusi, mille tagajärjel sõiduk ei vasta enam käesolevate reeglite nõuetele.
6.1.2 Sõiduk ei vasta ohutusnõuetele või on sõitnud välja kiirema aja, kui tema turvavarustus võimaldab.
6.1.3 Burnout väljaspool selleks ettenähtud ala.
6.1.4 Auto mootori käivitamine/soojendamine/reguleerimine ilma, et keegi istub juhikohal.
6.1.5 Võistleja on tarvitanud narkootilisi aineid või alkoholi. Lubatud piirmäär on 0,0 promilli.
6.1.6 Võistleja lülitab automaatkastiga autol sisse vabakäigu stagemisel enne starti ja peale pre-stage joone ületamist.
6.1.7 Väljaspool võistlusrada kehtestatud kiiruspiirangutest (üldiselt 30 km/h aga korraldaja otsustab) mittekinnipidamine.
6.1.8 Kiirendusrajal vastupidises suunas sõitmine.
6.1.9 Ebasportlik käitumine ja/või ohuolukorra tekitamine.
6.1.10 Juhul kui võistleja ületab raja keskjoone ja peale seda juht jätkab kiirendamist (ei lase gaasi järele) ning seejärel tekitab kahjustusi ajavõtusüsteemile või kui võistleja tekitab kahjustusi ajavõtusüsteemile rohkem kui korra ühe võistluse käigus või on tuvastatav tema süülisus kahju tekitamisel, kuulub tekitatud kahju hüvitamisele. Iga purustatud anduri maksumus on 5000 krooni.
6.1.11 Juhul kui võistlusmasinast valgub rajale õli, ning autol puudub mootori alune õlipüüdmismatt, või jahutus- või pidurivedelikku, rohkem kui üks kord võistluse jooksul, on võistleja kohustatud maksma trahvi 5000 krooni.

6.2 Võistleja langeb eliminaatorist välja, kuid jääb lõpp-protokolli selleks hetkeks saavutatud tulemusega alljärgnevatel juhtudel.
6.2.1 Hilinemine stardialale.
6.2.2 Ei ole võimeline startima, mootor ei käivitu, muu tehniline rike.
6.2.3 Valestart, süttib foori punane tuli. Juhul, kui mõlemad võistlejad teevad valestardi, vähem varastanu võidab.
6.2.4 Sõit üle rajale märgitud kesk või äärejoone või kujutletava keskjoone ületamine ja rajalt väljasõit. Erandiks on ohtliku takistuse vältimine, sellisel juhul antakse kordusstart.

6.3 Muud tingimused
6.3.2 Alkoholi või narkojoobes võistlejad ja nende meeskonnaliikmed (mehaanikud, muud abilised) peavad korraldaja esimesel nõudmisel võistlusalalt (k.a. boksiala) lahkuma.
6.3.3 Kõik võistlejad on kohustatud kogu võistluse vältel järgima üldlevinud hea käitumise tavasid: http://www.bhra.ee/index.php/page,kodukord

6.4 Karistus võib olla:
6.4.1 Hoiatus.
6.4.2 Rahaline karistus, summas 500 või 1000 EEK.
6.4.3 Kohene diskvalifitseerimine.
6.4.4 Muu karistus, mis on määratud käesoleva juhendi punktis.

6.5 Otsuse võistleja karistamiseks teeb võistluse Peakohtunik.
6.6 Karistuse määrab žürii ja karistuse määr sõltub rikkumise iseloomust ja juhtumi tagajärgedest.

7. Tulemuste arvestamine
7.1 Võistluse tulemused arvestatakse vastavalt sõidukiklassides toimunud eliminaatori tulemustele. Võistluse tulemused tunnistatakse ametlikeks 15 minutit peale võistluse tulemuste avaldamist teadetetahvlil või viimase protesti lahendamist. Juhul, kui võistlus seiskub enne eliminaatorite lõppu, arvestatakse tulemused vastavalt ajasõitudes saavutatud parimatele aegadele.
7.2 http://www.bhra.ee/content/view/15/45/

8. Protestid
8.1 Protestiaeg on 15 minutit peale eelsõitude või eliminaatori tulemuste avaldamist.
8.2 Protesti esitamiseks tasub võistleja protestiaja jooksul protestimaksu ja esitab protesti kirjalikul kujul peakohtunikule.
8.3 Protestid lahendatakse võistluste žürii ja BHRA poolt.
8.4 Protestimaks on 1000 EEK. Sõiduki tehnilise korra kohta esitatava protesti maks on 5000 EEK
8.5 Proteste peakohtuniku tegevuse kohta võib BHRA-le esitada 3 päeva jooksul peale võistluse toimumist. Protestidega peakohtuniku kohta ei kaasne toimunud võistluse tulemuste muutmist.

9. Autasustamine
9.1. Võistluse iga masinaklassi kolme paremat võistlejat autasustatakse.
9.2. Toetajatel on õigus välja panna eriauhindu.

10. Võistluse üldtingimused
10.1 Võistlejate ja registreerijate koosolekust osavõtmine on kohustuslik.
10.2 Kõik tekkinud küsimused ja probleemid mis juhendis ja tehn. tingimustes pole kirjeldatud lahendab võitluse žürii v. Peakohtunik kohapeal, võistlejat soosides.
10.3 Võistlusest osa võtta soovivate võistlejate arv ei ole piiratud.
10.3 Võistlusest osa võtta soovivate võistlejate arv on piiratud vaid bracket klassis.
Bracket autodele klassis saab võistelda kuni 25 võistlejat

10.4 Võistlustrassi läbimisel peab sõidukis viibima ainult juht. Teistel isikutel sõidukis viibimine keelatud. Välja arvatud korraldaja loal ja kohtunike teadmisel, demo sõitudes ja ainult juhul, kui see ei sega võistluskorraldust ning on ohutu.
10.5 Ilma kaitsekiivrita starti ei lubata.
10.6 Võistluskäigus on võistlusauto hooldamine, remont ja tankimine lubatud ainult temale ettenähtud boksis.
10.7 Võistleja, kes ei viibib stardikoridori kutsumise hetkel temale ettenähtud boksis, kõrvaldatakse
võistlustelt.
10.8 Võistleja peab järgima võistluse kodukorda.
10.9 EAL ja BHRA ei vastuta võimalike avariide/õnnetuste ja nende tagajärgede eest. Registreeritud võistlusel litsentsi omavate võistlejate poolt tekitatud õnnetuste ja võimalike avariide tagajärjel tekkinud kahjud korvab kindlustus.
10.10 Litsentsita sõitja eest vastutab võistluse korraldaja, juhul kui litsentsita sõitja põhjustas võimaliku avarii/õnnetuste.
10.11 Võistleja on kohustatud võimaldama EAL, BHRA või korraldaja poolt autodel esindada oma reklaame, vastavalt rahvusvahelistele võistlusmäärustele.

11. Sissepääs võistlusalale
11.1. Sõidukite sissepääs
11.1.1. Alale pääsevad kõik võistlusele registreerunud võistlusmasinad
11.1.2. Alale pääseb üks võistlusmasina hooldeauto reg.numbri / vastava loa alusel.
11.1.3. Muude sõidukite sissepääs territooriumile on keelatud v.a. korraldaja loal ja teenindav transport.
11.2. Isikute sissepääs
11.2.1. Tasuta pääsevad alale kõik registreerunud ja osalemistasu tasunud võistlejad ja mehhaanikud (vt p. 4.8)
11.2.2. Vajadusel võib korraldaja nõuda isikut tõendavat dokumenti.


12. Võistluste üldküsimused
12.1. Korraldajad tagavad võistluspaigas tasulise toitlustamise.
12.2 Korraldajad tagavad võistluspaigas võistlejatele eraldi, tasuta WC kasutamise, vee ja stardirajal burnout vee kasutamise.
12.3 Teadetetahvel:
Ametlik teadetetahvel asub boksialal piirdeaia küljes. Teadetetahvlil avaldatakse kogu ametlik teave: täpne ajakava, bülletäänid, esialgsed tulemused jms.
BHRA ei vastuta võimalike avariide/õnnetuste ja nende tagajärgede eest. Registreeritud võistlusel litsentsi omavate võistlejate poolt tekitatud õnnetuste ja võimalike avariide tagajärjel tekkinud kahjud korvab kindlustus.
12.4 Küsimuste korral saab infot +3725052128, Imre Tiido



____________________________
lapsest peale on hobused meeldinud

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
13.08.2007 at 11:06
1 edit. Last edited 13.08.2007 at 11:09 by prr
VKM
 
MC 39 NIGHTRACE.
Kas hooaja viimasel võistlusel saab lõpuks autot ka kaaluda?

____________________________
Nissan 300zx Best ET 1/4 6.63sek 338km/h
www.vkmmotors.ee
Dynotuning
Haltech ECU
Hoosier tires

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
13.08.2007 at 13:52
matuy
MC 39 NIGHTRACE.
Sellel üritusel peab kindlalt kohal olema.... see vist viimane ka sellel aastal :P

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
13.08.2007 at 15:26
Olds
  
MC 39 NIGHTRACE.
quote:
matuy:.... see vist viimane ka sellel aastal :P

Kahjuks jah. Kuigi vaadates ilma, siis suvi alles algab

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
13.08.2007 at 16:35
hunt
 
MC 39 NIGHTRACE.
A teeks veel ühe - Haapsalus, näiteks ...
Ei oska küll eelarvet prognoosida, aga ajamõõdusüsteem vist ainus (suurem) kulutus ?
Mis see küll maksta võiks ?
Naised saunas rääkisid, at Audi Club ka ''ei välista'' ühte drag'i Haapsalus ....

HUNT@ ila tilgub 10 järele ...


____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
13.08.2007 at 17:02
prr
 
MC 39 NIGHTRACE.
quote:
hunt: A teeks veel ühe - Haapsalus, näiteks ...
Naised saunas rääkisid, at Audi Club ka ''ei välista'' ühte drag'i Haapsalus ....

Ja need naised ei valeta :)

AC teeb tõesti 09.09.07 oma klubisisese võistluse, aga juba on lubadus olemas, et "rekordite" nimel tehakse ajakava ka mitte-audidele. Niiet toimub kindlasti.

Täpsem info tuleb järgmine nädal.




____________________________
lapsest peale on hobused meeldinud

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
13.08.2007 at 17:09
1 edit. Last edited 13.08.2007 at 17:09 by prr
hunt
 
MC 39 NIGHTRACE.

Jussi, kui pooleestlane juhtuks ka sinna tulema - siis 10,xx on lihtsalt vormistamise küsimus ....
Saaks Eesti audidele ka ilusa numbriga algava alguse ...

____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
13.08.2007 at 17:21
1 edit. Last edited 15.08.2007 at 22:53 by hunt
peep
 
Moderator
MC 39 NIGHTRACE.
Eesti rekordit saab siiski sõita vaid Eesti kodakondsusega isik... Lisaks peab rekordil olema EAL'i heakskiit, st. kas see sõidetakse EAL'is registreeritud üritusel, kus on kohal EAL'i poolt vastava kategooriaga tunnustatud kohtunik(ud) või siis spetsiaalselt korraldatud rekordikatsel. Kuidas see viimane täpselt peaks toimuma, ma ei tea, keegi pole seda veel tahtnud.

Hetkel on lahti läinud rekordihullus, mis pikas perspektiivis ei mõju kahjuks alale hästi, sest see tõstab veelgi kiiremini kulud taevasse ja konkurents kannatab. Publik tahab näha võrdsete võitlust võidu peale, täiesti ükskõik, kas need autod on seal rajal sajandiku kauem või vähem.

Tunnistan ennast osaliselt süüdi, kuna lubasin BR reklaamis kasutada sloganit "Eesti rekord on ohus" :(

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
13.08.2007 at 17:43
3 edits. Last edited 13.08.2007 at 17:54 by peep (Moderator)
hunt
 
MC 39 NIGHTRACE.
quote:


Hetkel on lahti läinud rekordihullus, mis pikas perspektiivis ei mõju kahjuks alale hästi, sest see tõstab veelgi kiiremini kulud taevasse ja konkurents kannatab. Publik tahab näha võrdsete võitlust võidu peale, täiesti ükskõik, kas need autod on seal rajal sajandiku kauem või
Vasatupidi, Peep !
C-klass, kui kõige nõrgem (osaliselt tänu ka reeglitele) küll põleb rekordi püstitamise soovist !
Ma ei tea, mispidi muudes klassides need kulud on - a selleks, et C-klassis 11,xx sõita nüüd küll ülearu palju ei kulu ...


____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
13.08.2007 at 20:35
peep
 
Moderator
MC 39 NIGHTRACE.
Kui nüüd lõpuni aus olla, siis C klassis, kui indeksiklassis, ei ole õige rekordeid registreerida. Midagi alakomiteele mõtlemiseks järgmiseks hooajaks, et kuidas siit jätkata ? Sest samas, kas tänu indeksile või mitte, sel hooajal on elu sellesse klassi sisse saadud.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
13.08.2007 at 20:51
hunt
 
MC 39 NIGHTRACE.
A, mis see õige kriteerium oleks ? ... Tänavalegaalsus ... oma jala peal kohale tulek ... toruraami puudumine ?!?
Kusjuures teistes klassides pole need tingimused nõutavad ? (Ints, Eero jt.)
A tegelikult on reeglid kõigile samad - oma eralõbu, kui igapäev oma autoga piima järgi käid ...
Kuigi küsimus selline - et mis on C ja D klassi vahe ?? Kas ainult 10,5 -piir ??


____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
13.08.2007 at 21:29
Gsinut
MC 39 NIGHTRACE.
Hunt rahune natuke. Meie reeglid on niigi üsna auklikud ja valed praegu. Küll millaski koguneb meeskond ühe laua taha ja tehakse kõik selliseks nagu vaja.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
13.08.2007 at 22:28
wax
 
MC 39 NIGHTRACE.
Kel plaanis minna, soovitan arvestada sellega, et Tallinna ja Tartu vahel Ussisoo kandis algasid eile teetööd ja ummikus on võimalik istuda kuni tund aega ;) Ja kuna Piibe maantee on kapitaalremondis, siis sealtkaudu saab 3,5 tundi kulgeda, autot lõhkudes...

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
14.08.2007 at 15:22
peep
 
Moderator
MC 39 NIGHTRACE.
quote:
wax:Ja kuna Piibe maantee on kapitaalremondis, siis sealtkaudu saab 3,5 tundi kulgeda, autot lõhkudes...

Piibe maanteed kindlasti vältida, see mis Järva-Jaani kandis toimub ei ole normaalne...

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
14.08.2007 at 15:24
PlyVal64
MC 39 NIGHTRACE.
quote:
peep:
quote:
wax:Ja kuna Piibe maantee on kapitaalremondis, siis sealtkaudu saab 3,5 tundi kulgeda, autot lõhkudes...

Piibe maanteed kindlasti vältida, see mis Järva-Jaani kandis toimub ei ole normaalne...

Soovitan sõita: Tallinn-Jüri-Alavere-Kaalepi. Sealt Paide peale, Kirissaare ristist võib veel minna läbi Ämbra-Peetri Müüslerisse ja sealt edasi Mäekülasse aga võib ka otse alumisse Mäo risti sõita. Jeebuvendadele aga soovitan soojalt sõita läbi Kiili, sealt mööda ralliteid läbi Tuhala otse Paidesse ehk Väätsale. Mõnusad siledad ja kurvilised kruusateed, mind võtavad need mõnust ruigama. Ja kiirust ei ületa:D
Kaart kätte ja tutvuge ilusa Eestimaaga, need mõttetud peamaanteed võite üldse kõrvale jätta. Samamoodi saab mööda hiilida Tartu kandis ummikutest.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
14.08.2007 at 16:06
1 edit. Last edited 14.08.2007 at 16:06 by PlyVal64
max000
MC 39 NIGHTRACE.
Kas EM kokkuvõte tehakse kohe pärast etappi...kui üldse tehakse ja kas sellekohane autasustamine ka on?

____________________________
For WEEKENDS and daily: GMC Vandura 1999
For DRIFTING: BMW M3 93/98a.
For Offroad&Fishing: Lada Niva

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
14.08.2007 at 18:17
Ets
MC 39 NIGHTRACE.
EM kokkuvõte tehakse peale etappi ja ametlikustatakse tulemused nädala jooksul. Klasside kolme paremat, eesotsas Eesti meistriga, autasustatakse sügisel, iga-aastasel EALi lõpupeol.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
14.08.2007 at 19:33
max000
MC 39 NIGHTRACE.
Registreeria litsentsinumber?Kust selle saab ja miks vaja?

____________________________
For WEEKENDS and daily: GMC Vandura 1999
For DRIFTING: BMW M3 93/98a.
For Offroad&Fishing: Lada Niva

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
15.08.2007 at 21:04
tqhq.ee foorum : Üritused : MC 39 NIGHTRACE.   1 2 3 4 5 6  
Log in: Username: Password:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.