Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7

Warning: Undefined array key "spid" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 8

Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25

Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26
tqhq.ee foorum - Veidec Festival, Mantorp Park Rootsi
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts |
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 246
mark all read
 
tqhq.ee foorum : Üritused : Veidec Festival, Mantorp Park Rootsi  
Poster Message
foke
 
Veidec Festival, Mantorp Park Rootsi
Sai siis jällekord maavärinat käidud nautimas. Rootsis kolmandat korda.
2004 - http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=10716&spid=115158#115158
2005 - http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=15280&spid=156259#156259
2006 jäi käimata.

Panen paar kirjarida ka 2007 aastal toimunu kohta.

Seekord väisasime üritust laupäev-pühapäev. Kohale jõudsime öösel vastu laupäeva, mõisalaager oli selleks ajaks maani... No ei hullu, telk püsti ja magama. Laupäeval hakkasid juba hommikul vara mootorikärgatused kostuma, aeg tõusta. Ilm oli väga tuuline ja vahelduva pilvisusega, kokku kahel päeval 2 umbes tunnist vihmapausi, niiet suhteliselt kenasti püsiti ajakavas.
Mis kohe silma hakkas - kiiresti sõidavad kurjamid. Vist polnudki sellist klassi, kus igasuguseid rekordeid kuhjaga ei tulnud. Raske rootsikeelsest kommentaatorist aru saada, aga vahepealsete inglisekeelsete ülevaadete alusel võis järeldada, et rada on tänavaasta hirmus kiire. Näha oli ka umbes poole raja ulatuses uut katet, mis mingite 100-200 m lõikudena oli paigaldatud. Varasematel aastatel ei jäänud silma toonierinevusi.

Seekord siis juba 3. aasta mantorpis ja protseduurid kui kõik muu on tuttav. Piletiostnutele kaasa jagatavad raamatukesed on informatiivsed, sisaldades kõikide klasside lühitutvustust ning sõitjate liste. Hea sirvida ja jälgida.
Pikemalt mõtlemata sai ka sel aastal kohe täiendav tribüünipilet (200 sek päev) soetatud. Kuna enamus rada on tribüünide vahel ja Alastaro nõlva pole, siis see on ainus mõistlik, aga ka mugav võimalus võidusõitu jälgida.

Peale NDRS klasse tulid Pro Stock Biked (16), Super Twin (17) ja Top Fuel Biked (13), kaks viimast sõitsid miskipärast 1/8 miili. Ei saanudki aru, miks, võibolla kõva tuule tõttu, tuul oli kohati 20 m/s. Vastu. Olgu öeldud, et leidis aset ka üks kukkumine, mis küll halvasti vaid tsiklile mõjus, mees oli kraps püsti veel enne kui kiirabi kohale jõudis. Tsiklitest siinkohal rohkem ei räägiks, eriti ei tea neist ja kahjuks sõitsid nad ka 1/8, mis aegade osas keerukas hinnata on. Peale UEM Bike klasse oli ees FIA pro-klasside teatrietendus.

Qualifying

FIA Pro Stock. Osavõtjaid 14. Kiireid aegu tuli külluse sarvest. Tegemist oli esimest korda EU dragiajaloos võidusõiduga, kus 8 parema hulka ehk elliminaatrisse sõitjad said kõik ajad alla 7 sekundi. Parim kvalifikatsiooni aeg Michale Malmgrenil - 6.8190/324.60

FIA NDRS Pro Modified. Osavõtjaid FIA pro-klassidest kõige rohkem - 22. Samuti suurepärased ajad. Parimana pääses elliminaatorisse Andy Robinson - 6.2269/363.94. Kiireim lõppkiirus jäi 2. tulemuse saavutanud Micke Lindhali nimele ajaga 6.2668/367.72. Meie sõber Seppo Saapola suutis sõita end kvalifikatsioonis 3.-ks tulemusega 6.3021/363.99. Selle sõitis ta kohe 1. ringis. Mingil põhjusel oli meie saabumise ajaks, laupäeva hommikuks, Saapolal asi ühelpool, mis juhtus, ei õnnestunudki teada saada. Viimasena pääses 16 parema hulka Hans Knuters - 6.6712/338.14. Muide, parimad Pro Modid suutsid 60 ft teha alla 1 sekundi.

FIA Top Methanol Funny Car. Võistlejaid 10. Äärmiselt hull klass. Nii ebastabiilselt ei sõida ükski teine masinaklass, hulljulged mehed ja karmid riistapuud. Parima kvalifikatsioonitulemuse eest hoolitses Ulf Leanders - 5.7117/395.71, alla 6 sekundi suutsid sõita 4 meest, kellest viimane rahva suur lemmik juba eelmiste aastate madalamate klasside ajast tuttavate 200 m burnoutidega Freddy ehk Frederick Fagerström - 5.9082/395.65. Elliminaator oli 8-ne, viimasena sees ajaga 6.1939/379.42 Arvid Groderm.

FIA Top Methanol Dragster Osavõtjaid 9. Eurodragster.com poolt välja pandud 1000 SEK-se auhinna sai endale Timo Habermann ajaga 0.000 - tegemist siis reaktsiooniajaga, mille ta võttis viimases kvalifikatsiooniringis, olles esimene pro-klassi piloot Euroopas, kes sellele pihta sai. Kvalifikatsioonivõidu napsas Rob Turneri (5.5060/408.85) eest seekord Dave Wilson ajaga 5.4569/414.35

FIA Top Fuel Dragster 10 võistlejat. Karm. Superajad. Pea kõigil isiklikud rekordid. Üksikud lõpuni lastud sõidud ka üle 5 sekundi.

Kirjeldan siis veidi kuningklassis toimunud sündmuseid.

Kvalifikatsioon

Round 1:

1. Urs Erbacheri nime taha parim aeg ja uue EU rekordi esimene katse lõppkiiruses - 4.8081/505.44
2. Mickhael Kagered 4.8331/467.16, 1/8 - 3.2551/406.62, 60 ft 0.8931, paraku mootor lendas enne lõppu ja ülihea aeg jäi tulemata
3. Tommi Haapanen 4.9248/434.12
4. Thomas Nataas 4.9753/472.81
5. Stig Neergaard 5.1970/393.48 - hea start, aga distantsi 2. poolel mootori vasakul poolel leegid. Finishijoon langevarjudega.
6. Janne Ahonen 5.2549/409.80
7. Lex Joon 5.3220/327.75 - superstart, 60 ft 0.8600, aga poolel maal kadus 1 silinder, kaldus väga seina lähedale, siis läks bloweri rihm, sai masina otseks.
Siw Nystadi auto lükati stardist tagasi, Andy Carter ja Joran Persaker ei startinud

Round 2:

Oma esimese joone tõmbas Andy Carter - 4.7322/492.32, 60 ft 0.8383! 1/8 - 3.1900/414.35, Auto kaldus lõpus seina äärde, Andy hoidis jätkuvalt peal ja sõitis uue Euroopa rekordi 1. ületuse. Vaja 2. saada 1% sisse. Aega on veel poolteist päeva.
Esimese stardi tegi ja Joran Persäker, aga sõit ebaõnnestus, Korraliku 1. poole järgi u 250 m peal lasi gaasi maha, veeres lõpuni ja sõitis viimaks veel liivakasti mingil põhjusel. Aeg 5.2201/404.40
Aega parandas ka Janne Ahonen astudes ajaga 4.8810/443.50 täismeeste sekka. Seejuures distantsi 2. poolel hakkas nitrolõhna ja suitsu tulema ning Janne oli sunnitud mootori seiskama enne finishijoont.
Taas sai aja alla 5 sekundi Tommi Haapanen - 4.9309/476.35.
Siw Nystad ei startinud jälle.

Round 3:

Õnnetu Siw sõitis stardihetkel purunenud bloweririhmaga lõpuni ja sai ajaks 12.1668/107.45.
Lex Joonilt lõpuks korralik aeg - 4.8169/452.79, enne finishijoont lendas blower pauguga.
Aega parandas ka Thomas Nataas - 4.8692/501.80. 100 ft peal lendas autolt midagi küljest, aga see ei seganud sõitmast suurepärast tulemust.
Uude kümnendikku raius end ka Haapanen - 4.8883/476.01, tehes seda väga lähedal rajapiirdele. Selle ajaga aga oma sõitu võita tal ei õnnestunud, kuna kõrval näitas oma TF'i "tagatulesid" Andy Carter. Ja kuidas veel! 60 ft - 0.8710, 1/8 - 3.2039/411.59, 1/4 - 4.7378/506.18 Uus Euroopa rekord läks kinnitamisele!
Micke Kageredilt 4.9831/428.90, probleemid mootoriga raja viimasel veerandil.
Ainus 5-sekundi mees selles roundis oli Jöran Persaker - 5.0749/461.36, Silinder kadus peale 200 m, aga kuna ta oli halvas seisus enne elliminaatoreid, tuli panna lõpuni. Imekombel see õnnestus.
Stig Neergardil kadus revers ja veeres peale burnouti finishisse ära. Ahonenil ei õnnestunud burnout ja meeskond lükkas stardialast masina tagasi.

Lõplik kvalifikatsioonijärjekord:

1. Andy Carter 4.7322/492.32
2. Urs Erbacher 4.8081/505.44
3. Lex Joon 4.8081/505.44
4. Micke Kagered 4.8331/467.16
5. Thomas Nataas 4.8692/501.80
6. Janne Ahonen 4.8810/443.50
7. Tommi Haapanen 4.8883/476.36
8. Jöran Persaker 5.0749/461.36
-----------------------------------------------
9. Stig Neergaard 5.1970/393.48
10. Siw Nystad 12.1668/107.45



Elliminaator

Round 1:

Nathaas 4.9612/488.20 vs Kagered 6.24417224.97
Reaktsioonid vastavalt 0.08909 ja 0.1368. Kageredil lendas bloweri rihm.

Haapanen 4.8908/473.58 vs. Erbacher 17.5612/41.59
Reaktsioonid 0.1631 ja 0.1489. Ursil lendas peale 60 ft blowerrihm aupauguga. Tommi kaldus väga keskjoone lähedale, kuid korrigeeris asja ning sai siiski ilusasti omal rajal finishisse.

Joon 6.4459/211.16 vs Ahonen DNS
Janne mehhanikud ei suutnud mootorit käivitada, Joon tegi burnout'i ära, tagurdas stardialasse, siis saadi Ahoneni masin käima. Starter palus teha lühikese burnouti, Janne üritas, aga siiski veeres auto suhteliselt kaugele. Kiire tagasijooksutaminse ei aidanud, Jooni mehhanikud juba shestikuleerisid, et asi on piiri peal ning starter käskis Ahoneni mootori seisata, Joon startis. Tegi kerge sõidu, kuna mootor oli liiga kaua töötanud. Kurb, et seekord nii läks.

Carter 4.74097496.03 vs. Persaker 5.05727423.18
Reaktsioonid 0.1630 ja 0.1299, 60 ft Jöranil 0.8888, Andy rebib järgi - 0.8350, poolel maal oli Andy visuaalselt juba ees, ka aeg parem - 3.2148/416.92 vs. 3.3701/383.44. Persaker i mootor vaikis enne finishijoont ja kindel võit Carterile suurepärase ajaga.

Round 2:

Nataas 11.7528 vs. Carter DNS
Carteri blower tegi kõva paugu burnouti ajal ja ta sõitis finishi poole minema burnout'i ajal. Mingil põhjusel tuli üks langevari lahti ning ta ei jõudnudki finishisse, rajameeskond tuli teda ära sikutama. Andy oli rajal, rajameeskond siblis ja Thomas Nataas on juba stagenud. Start anti nii, et üks rajapool oli askeldavatest tegelastest kihamas finishijoone lähistel. Kogenud Thomas pakkus rahvale ka mõnusat närvikõdi, virutades täie lauluga esimesed 60 jalga - 0.8839. Loomulikult tõsiseks sõiduks ei läinud ja rahulikult veeres ta konkurendist sõbralikult lehvitades mööda.

Joon 4.7910/453.08 vs. Haapanen 4.89527476.01
Lex väljus stardist esimesena - 0.1289 vs 0.1449, 60 ft samuti Joonile - 0.8463 vs. 0.8661, Lex võttis kaheksandik-miili endale - 3.2143/408.37 vs. 3.2712/390.84. Järsku jäi Lexi mootor seisma 1100 ft peal, Haapaneni õnnetuseks oli konkurendi edu ja kiirus piisav, et mitte järgi jõuda, kaotus napp 0.1042 sekundit. Hea nädalavahetus Tommi Haapaneni teamile. Paistab, et masin ja meeskond on koos hingama saadud!

Finaal:

Lex Joon 4.9590/411.64 vs. Thomas Nataas 12.0272/127.70
Nataasi burnout mingil põhjusel ei tulnud kõige paremini välja. Tulemuseks korralik burnout stardis ja 2. koht Rootsi etapil.
Joonil oligi etapivõit käes, kuigi 60 m enne lõppu lendas ka tema bloweririhm minema.

3 korda üle 500 km/h, 17 sõitu alla 5 sekundi. Esmakordselt ajaloos 8-st elliminaatorisse pääsenust 7-l piloodil aeg alla 5 sekundi. Tegelikult koguni alla 4.889 sekundi. Harva häviti raja esimesel poolel, ajakadu tuli just raja 2. poolel ning tingituna tehnika vastupidamiset. Selge tõestus väga hea pidamisega kiirendusareenile.

Inglisekeelseid kokkuvõtteid ja täpsemaid ülevaateid kõikidest võistlusklassidest võib leida eurodragster.com-st.
Siin on toodud klasside võitjad ja püstitatud Euroopa ning raja rekordid: http://www.eurodragster.com/news/news.asp?Story=july30#july30

Kokkuvõttes väga meeldiv üritus. Rootslased olid selleks aastaks hankinud ka teise reaktiivpuhuri raja kuivatamiseks. Kõik toimis hästi!

Reisi eelarve tuli ca 3500 kr. Laevapiletid, söök-jook, ürituse kahe päeva pass, tribüünipiletid kahel päeval, telkimisplatsi pilet.


Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
31.07.2007 at 14:23
foke
 
Veidec Festival, Mantorp Park Rootsi
Olgu lisatud veel, et kokku osales ligikaudu 350 võistlejat 13-st riigist. FIA pro-klasside võistkondi oli rajal 65, UEM Bike pro-klassides 46. Pealtvaatajaid hinnanguliselt 20 000+

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
31.07.2007 at 14:35
Ets
Veidec Festival, Mantorp Park Rootsi
Fred ütles:
3 korda üle 500 km/h, 17 sõitu alla 5 sekundi. Esmakordselt ajaloos 8-st elliminaatorisse pääsenust 7-l piloodil aeg alla 5 sekundi. Tegelikult koguni alla 4.889 sekundi.

Kadestamistväärt portfell, sõnatu! :hail

Lex Jooni kommentaarid raja pidavuse suhtes olid üdini positiivsed. Kiiresti muutuvate ilmastikuolude kiuste suutis rajameeskond alati kiire töö tulemusena saavutada parimat. Korra pidi Lex rajalepääsemist peale boxist väljumist, ootama ligi kolm tundi: järjekordne vihm, rajakuivatus ja sellele järgnenud õlitamine. Mootori ja masina seaded olid aga paika pandud just vihmaeelseid tingimusi silmas pidades. Õnneks suutis rajameeskond raja vastavaks taastada.
Esimeses kvalifikatsioonis sõitis Joon paremal rajal ja raja keskel lahkus kaks parempoolset silindrit, dragsterit tõmbas paremale poole seina, juht suutis püsida rajal.
Kolmandas kvalifikastioonis sõitis Lex vasakul rajal, lahkusid kaks vasakpoolset silindrit ja masinat tõmbas vasakule, juht suutis püsida rajal. Mõlema sõidu lõpus lendas rihm. Kes on näinud, need suudavad ette kujutada.
Video paarist sõidust Janne, Seppo, Lexi, ja Tommi poolt esitatuna.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
31.07.2007 at 19:31
Sarv
  
Veidec Festival, Mantorp Park Rootsi
Mõningaid pilte üritusest

____________________________
We may be human, But we're still animals.
Eldorado '85

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
01.08.2007 at 22:43
partel
  
Veidec Festival, Mantorp Park Rootsi
Nii et silindrid kippusid ära kukkuma... Siis on jah roolimist kuhjaga, kuna väljalaske reaktiivjõud on erinev. Nitro Funny Caril on veel hullem, kuna mootor on ees ja teljevahe vaid 125 tolli TF 300 vastu. Kui samalt poolt kaks silindrit kukub, siis ega ikka rooliga ei kompenseeri. FC'd tuleb niigi tõsiselt roolida, kui NHRA's staazhikas FC piloot Whit Bazemore läks TF'i üle, pidi ta selle külili keerama. Samuti on TF esirattad mitte niivõrd rajaga kontaktis, vaid nagu lennuki pöördetüürid, 500 km/h juures on aero päris võimas.

quote:
FIA Top Methanol Funny Car. Võistlejaid 10. Äärmiselt hull klass. Nii ebastabiilselt ei sõida ükski teine masinaklass, hulljulged mehed ja karmid riistapuud.
Seda peetakse jah üheks kõige raskemini juhitavaks, kuna lisaks lühikesele teljevahele tuleb ka käiku vahetada.

Pisut muhelemist: mõni aeg tagasi vahetas Kagered funny cari TF vastu, mille peale Leif Andreasson ütles, et TF on naisteauto ja ostis talle rinnahoidja...


____________________________
_

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
02.08.2007 at 09:10
Ets
Veidec Festival, Mantorp Park Rootsi
Lõpuks ka Kageredi eliminaatortabel ja kommentaarid.
Pärtel, kas Ashley Force on ainuke TFFC tädi?
Ehheee, tegi isale ära.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
02.08.2007 at 18:52
hunt
 
Veidec Festival, Mantorp Park Rootsi
SRY, OT
Aga jälgige elliminaatorite paare - nagu mujal spordis, kus turniiritabelid

1-8 2-7 3-6 4-5

____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
02.08.2007 at 23:47
partel
  
Veidec Festival, Mantorp Park Rootsi
quote:
Ets:Pärtel, kas Ashley Force on ainuke TFFC tädi?
Ehheee, tegi isale ära.
Esimene kord sai jah tütre käest pähe.

http://www.nhra.com/2007/events/race06/video/index.html

Teine kord oli peale Johni shashiivahetust, siis papa John võitis avaraundis. Mõistagi ei ole Ashley mitte avalikkuse luubi vaid mikroskoobi all, alguse asi, kuna TFFC'd on väga raske juhtida ning kogemus on critical, siis on lõpujooneanduritest üle sõidetud, reaktsioonid ei ole just tippklass jne. Aga perekonnas ei puudu õpetaja :)

TF's on kaks naisterahvast:

Melanie Troxel ja noor Hillary Will, kes mulle mingil põhjusel sümpaatne on.

Muuseas, Melanie vastas mõni aasta tagasi ühele mu postitusele, et tegelt eelistaks Funny Cari, aga sponsoriteema...


____________________________
_

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.08.2007 at 10:57
Andrus BHRA
 
Veidec Festival, Mantorp Park Rootsi
Väisasin seda toredat kohta ka sel aastal. Kahjuks töö lubas ainult natuke neljapäeva ja natuke reedet.
Seppo sai jah esimese rahuldava aja kirja aga nagu see hooaeg algas viltuvedamistega, siis nii ka Mantorpis. Peale suurepärase aja sõitmist ei avanenud langevarjud ja Seppo tegi Mantorpi põllulesõitmise rekordi, ligi 200 meetrit. Autol väändus raam banaaniks, põhjaplekk tuli lahti, kere sai kannatada, flipp pilbasteks aga see pole kõige hullem. Seppol sai kannatada selg ja ta viidi kiirabiga minema. Haiglas avastati selgroolülimurd. Praegu on mees juba kodus ja arstid ennustavad 4 nädalast paranemist. Kõige kurioossem selle asja juures on see, et esmaspäeval, lamades veel haiglas, tellis mees mult uue flipi ja kere, et 5 nädala pärast Santa Podi sõita!!! Täitsa haige on ta ikka küll! Seda muidugi heas mõttes!
Miks langevarjud ei avanenud Seppo ei kommenteerinud, kuid teades seda, et ta alati pakib varjud ise, siis kahtlustan, et tegemist on mehaanikute veaga. Mehaanikud, olge valvsad, teie kätes on sõitja elu.
Siit veel meeldetuletus kõigile "traksidega" sõitjatele - vööd tuleb enne starti korralikult pingutada, siis on tõenäosus suurem, et kondid terveks jäävad.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.08.2007 at 11:50
partel
  
Veidec Festival, Mantorp Park Rootsi
200 m põllule?

Ega gaas peale jäänud? Meenub üks kord FC'ga NHRA's, õnneks lendas mootor mõistagi kähku õhku. Varjudega on ikka probleeme, raja lõpus olevasse liivakasti on sõidetud küll ja päris korraliku hooga, aga piloodi vigastusi ma küll ei mäleta.

Aga noh, mis teha, kas tuled tagasi või hakkad postmarke koguma.

____________________________
_

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.08.2007 at 12:27
Andrus BHRA
 
Veidec Festival, Mantorp Park Rootsi
Vaata Pärtel, Mantorpis ei ole liivakasti. Seal on kergkruusast väike riba, millest Seppo lihtsalt üle lendas ja edasi on põld, kus tihti ka vilja kasvatatakse. On ette tulnud juhtumeid, kus korraldajad on kohalikule redneckile ka tallutud vilja eest kahjutasu maksnud! Miks ta nii pikalt sinna sisse sõitis - peale finišit lükkas varjud lahti, kütuse kraan kinni, selleks hetkeks peaks nagu juba varjud pidurdama aga ei.... Järgmiseks lülitas voolu välja, kuna oli selge, et tuleb offroadi lõik. Siis hakkas vajutama piduriheeblit (kes ei tea, siis ProMod´idel vajutatakse pidurit käega), kiiruselt 300+ peab seda tegema ettevaatlikult, et mitte külg ees põldu minna, ja juba oligi asfalt otsas.... Ok, seal põllul on kaks küngast, kuskohast auto õhku lendab ja tänu sellele veelgi pikendab pidurdusmaad. Gaas peale ei jäänud. Piduriketaste sinine värvus tõestab, et pidurid töötasid. Varjud lihtsalt loperdasid taga.....Pidurdusmaa on tõepoolest jube lühike Mantorpis, seepärast TF tsiklid ka 1/8 sõidavad. Eelmisel aastal räägiti ka sellest, et kõikide TF´ide võistlusmaad vähendatakse, kuid nähtavasti piirduti siiski vaid baikidega.
Küsisin just Seppolt kommentaari varjude kohta: kui nad line-up´is seisid siis hakkas sadama. Kõik saadeti boksidesse tagasi ja mingi tunni pärast kutsuti uuesti line-up´i. Oleks pidanud boksis varjud avama ja tuulutama neid, kuna need said vett, see jäi aga tegemata. Arvatavasti nii vähesest piisaski.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.08.2007 at 13:20
Ets
Veidec Festival, Mantorp Park Rootsi
Väga häid pilte ja pisut juttu.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
16.08.2007 at 19:18
Gsinut
Veidec Festival, Mantorp Park Rootsi
Thnx Ets, ülikõva link.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
16.08.2007 at 20:51
tqhq.ee foorum : Üritused : Veidec Festival, Mantorp Park Rootsi  
Log in: Username: Password:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.