Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7

Warning: Undefined array key "spid" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 8

Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25

Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26
tqhq.ee foorum - Uut väljalaset vaja - aga mõistust napib endal
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts |
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 246
mark all read
 
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Uut väljalaset vaja - aga mõistust napib endal  

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Poster Message
M.J
Uut väljalaset vaja - aga mõistust napib endal
Härrased USAraua omanikud ja muud V8 kummardajad. Mul on teie abi vaja.
Nimelt hakkab mu projekt SL500 varsti järgmisse etappi jõudma. Mootoriks on MB V8 kompressor, millest ma see aasta üle 500hj eriti välja pigistama ei hakka.
Seoses sellega on vaja autole teha otsast lõpuni uus väljalase. Ma tean, et minu (lollid) küsimused ja (võibolla mõtetud)arutlused panevad nii mõnegi mehe kukalt kratsima, aga ma lihtsalt sooviks väikest arutelu.
Ausalt öeldes ei tea ma isegi veel seda, kas antud autole ka torukollektor ära mahub - roolikarbi tõttu on ruumi suhteliselt vaja. Oletame et mahub.
Mis edasi. Olgu kohe ära öeldud, et ei taha karjuvat isengit vaid pigem sellist mõnusat urinat/mörinat, mille häälte järgi võiks nagu midagi eeldada, kuna pill on ise ka suht selline kulgemise auto. Ja katalüsaatoreid ei ole vaja.

I Kõigepealt niiöelda minu jaoks tähtsamad küsimused - mis mõõtudega peaks toru üldse olema. Kas kaks 2 tollist toru on piisavad; või on vaja 2x60 mm või hoopis ühte 3 tollist? Äkki variant kus eest on laien ning taga kitsam!! Loomulikult sõltub see ka auto iseärasuset ja ruumikusest põhja all - olen sinna ika korduvalt kiiganud, aga mõõdulint käes pole käinud.
Auto tagumine osa on selline kummaline, et varuratta koopa tõttu ei ole mõeldav, et torud lähevad üle silla mõlemalt poolt. Seetõttu tuleb vist taha ainult üks pütt. Või mingi hullu aretamisega ikka kaks

II praegu on eest taha üks toru ja lõpus vana ja väsinud "pütt". Madalalt on hääled OK, aga kui tuur üle 2500-3000 lähevad (ja kiirendada), siis peab nii endal kui ka jalakäiatel troppe kasutama hakkama. Rõve lihtsalt. Ehk siis küsimus - mida tuleks sinna torule vahele sokutada? Ma saan isegi aru, et kui eelmine küsimus endal vastamata, siis on ka järgmist suhteliselt raske vastata, aga siiski. Kui üks toru siis äkki kaks resonaatorit järjestikku; kui kaks toru siis kaks resonaatorit paralleelselt?

III Milliste mõõtudega (või ma ei tea kuidas resosid üldse iseloomustatakse) peaksid need olema?Kas kõlbavad ka mingid universaalid (www.fenno.ee), või tuleb tuuningu poodidesse (ja netti) kiikama hakata.

IV Midagi peaks peale resonaatoreid ka olema? Et siis mis häält veelgi vaigistaks.

Ühesõnaga selline mittemidagi teadev, aga kõike nõudev jutt tuli. Siiski loodan targemate abile.

Hiljem peaks arutlusele võtma ka vist tähised X, Y ja H, aga las nad praegu olla.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
12.07.2007 at 15:58
1 edit. Last edited 12.07.2007 at 15:58 by M.J
Ri-Q.
 
Uut väljalaset vaja - aga mõistust napib endal
quote:
M.J:
II praegu on eest taha üks toru ja lõpus vana ja väsinud "pütt". Madalalt on hääled OK, aga kui tuur üle 2500-3000 lähevad (ja kiirendada), siis peab nii endal kui ka jalakäiatel troppe kasutama hakkama. Rõve lihtsalt. Ehk siis küsimus - mida tuleks sinna torule vahele sokutada? Ma saan isegi aru, et kui eelmine küsimus endal vastamata, siis on ka järgmist suhteliselt raske vastata, aga siiski. Kui üks toru siis äkki kaks resonaatorit järjestikku; kui kaks toru siis kaks resonaatorit paralleelselt?
III Milliste mõõtudega (või ma ei tea kuidas resosid üldse iseloomustatakse) peaksid need olema?Kas kõlbavad ka mingid universaalid (www.fenno.ee), või tuleb tuuningu poodidesse (ja netti) kiikama hakata.
IV Midagi peaks peale resonaatoreid ka olema? Et siis mis häält veelgi vaigistaks.
Hiljem peaks arutlusele võtma ka vist tähised X, Y ja H, aga las nad praegu olla.
Selle auto põhja all on vist nii vähe toimetamisruumi, et võib-olla olekski mõttekam jätta üks toru ja kohendada seda lisajõule vastavaks. Jääks ära ruumi suhtes nõudlikute (jõudluse mõttes ei tohiks neid sugugi suvaliselt lisada), X-, H-pipe´ide peavalu ning kaks toru ilma ühenduseta ei pruugi tagada ka soovitud heli.
Aga praegu Sa võid ju vana ja väsinud püti lihtsalt eemaldada ja asendada vaikse, meeldivamat heli võimaldava uuega - sellest peaks täiesti piisama - tootevalikutes on artikleid igasugustele mootoritele, maitsetele. Kui ikka liiga vali, siis on täiesti OK järjestikku panna "pütt" ja selline klassikaline, torust veidi laiem, eelkõige summutava funktsiooniga resonaator.


____________________________
REC
BB

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.07.2007 at 19:00
vvt
  
Uut väljalaset vaja - aga mõistust napib endal
Summuti ehitus hakkab ju headeritest peale ja antud juhul on kõige mõistlikum osta ikkagi valmistoode. Header on paras raketiteadus, eriti kitsas kapotialuses. Summuti enda layouti määravadki valmisheaderid - milline toru sealt lõpust välja tuleb, niiet leiutada pole midagi. Ma vaatasin sealt mersu foorumist neid pilte - need "headerid", mis dünotamisel peal olid, on planeeringult paras porno, parem pane seeria kollektorid tagasi. Läbimõõt on otsast lõpuni sama. Kui originaalsüsteem on piisava läbimõõduga, ei maksa seda ära põlata, sest korralikel autodel on kõik pütid "otseläbi" tüüpi nagunii. Ei ole nende takistus midagi suurem kui poe läikivatel tjuuningpüttidel. Ehk siis lärm ei tähenda veel võimsust. Mina isiklikult ei kujutaks ette mersu kupeed, mingi plärisev kroompurk stange all....

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.07.2007 at 21:47
M.J
Uut väljalaset vaja - aga mõistust napib endal
Tänud vastuste ja kommentaaride eest.

Täiesti nõus vvt-ga, et tegemist ei ole kollektoriga vaid " ......-ga". Põhjus lihtne - originaali ei ole, kuigi saaks selle Silberautost (kui mälu ei peta) 2X7500.- eest kätte. Niipalju kui netist uurinud paigaldatakse vähimagi "järelaitamiskursusega" SL autole torukollektor . Seetõttu sai ka selline mõte endale sihiks seatud. Kuid kuna mootorit pole veel autole proovinud (teine mootor peal ja auto sõidab veel niikaua) ei saanud ka kollesid teha.
Kui nüüd peaks selguma, et millegi pärast "ÄNGISTAVAD" need torud mootori dünomisel, siis peab tõesti originaal kolled ostma ja uuesti proovima. Ise hästi ei usu, sest MB originaal kolled (M113 mootor V8 5L) on täpselt samasugused kui AMG (5,5 Kompressor). Kui veel lisada sinna, et 5,5L mootor kasutab tavalise 500 mersu plokikaasi siis ei tohiks nagu asi üldse töötada. OK selles suhtes, et 500 hj ei olegi palju võibolla 5,5L kompressormootorist aga mulle piisab sellest tänavale täiesti.

EDIT: hind on 2*7500.- :(

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.07.2007 at 14:59
2 edits. Last edited 19.07.2007 at 18:19 by M.J
Lembit
Uut väljalaset vaja - aga mõistust napib endal
Ma arvan, et sa ei peaks ka sarnaste kollektoritega, nagu mootoril dünomise ajal küljes on, eriti põdema.
Vähemalt olen ma küllaltki kindel, et nende dünokollektorite väljavahetamisel 15000 EEKU tehasekollektoritesse mattes oleks hj/EEK suhe ikka üsna nutune.

Crossplane V8 mootoril ei ole ka headerite equal length niivõrd oluline, kui flatplane V8'l või R4'l.
Niiet, kui leiad kellegi, kes sulle mõistliku hinnaga sinna mingid enam-vähem ühepikkuste torudega ja laugemate kurvidega torukollektori teeb, siis saad muidugi parema tulemuse.
Oluline on ka peale torude ühinemist tuleva toruosa pikkus. Kui sul sealt edasi tuleb niiehknii mingi põhiliselt äramahtumise ja SL autole sobiva hääletämbri valitud väljalase, siis ei ole mõtet üle mõistuse kah väljalaskega minna.

Lugesin just mingit paberit crossplane V8 väljalaske kohta. Väga võimalik, et link oli kusagilt siitsamast foorumist. Enam ei mäleta. Artikli sisu oli V8 mootorile vaikse ja mitte võimsust rööviva väljalaske ehitamine.

Edit: Just seesama artikkel, millele allpool viidati.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.07.2007 at 21:08
1 edit. Last edited 19.07.2007 at 23:23 by Lembit
Raceboy
 
Uut väljalaset vaja - aga mõistust napib endal
Vist oli see artikkel: http://www.popularhotrodding.com/enginemasters/articles/hardcore/0505em_exh/index.html

____________________________
www.vems.ee

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.07.2007 at 22:04
vvt
  
Uut väljalaset vaja - aga mõistust napib endal
Nojah, osatakse ikka küsida, 15K kahe malmkäraka eest....Tegelt pidasin silmas, et kui sul vanad tehasekollektorid alles on, siis ega need nii hullud polegi. Ja kui frees pihku võtta, saab neid natuke "viilida" kah. Võimalik, et 15K eest saab sinna juba kvaliteetsed lühikesed headerid.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.07.2007 at 14:53
1 edit. Last edited 23.07.2007 at 14:54 by vvt
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Uut väljalaset vaja - aga mõistust napib endal  
Log in: Username: Password:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.