Poster |
Message |
JustMe |
Nukkvõllide valik - NonUS
Kahjuks pole tegemist küll USA autoga , seetõttu ka vabas teemas , kuid võibolla siiski kõlbab siia:
http://www.hot.ee/mazda323/dyno032005.jpg
Tehtud 2.25" sumpajooks, 4-1 pikk kollektor, hingamist parandatud. Selline siis hetke jõukõver, järgmisena plaanis nukad.
Siin siis ongi probleem nüüd, nukkadest ma ise suht suurt ei taipa. Originaal nuka andmed on järgmised:
* sisselaske 241° duration with 8.6mm lift
* väljalaske 230° duration with 8.1mm lift.
Nüüd ka küsimus, et milliste andmetega peaksid olema uued nukad, et ka veel tänaval kannataks sõita?
Samuti kui nüüd tulevad regullitavad nukarattad, siis palju peaks varajasemaks/hilisemaks keerama nukkasid, et tooks seda jõudu ka madalamale?
Eks viimase lihvi peab saama stendis aga saaks end väheke harida antud teemal.
____________________________
www.evonet.ee - EVO 9 RS |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.03.2005 at 17:12 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
devilc
Moderator |
Nukkvõllide valik - NonUS
Mina keskenduks hoopis edasisele hingamise parandamisele. Teeks nimelt kunstlikku hingamist.
Seda just seetõttu, et (mitte-USA) vabalthingava tuunimine üks igavene keemia, kus $$$/hj suhe vilets.
Nukkade puhul on veel see häda, et enam-vähem sobiv duration ja lift ainuüksi pole veel mingi garantii, et asi loodetult toimib... Aga kui ikka hirmus tahtmine, siis parim variant kõikvõimalikud USA foorumid läbi kammida ja vaadata, mis toimib, siis tellida endale samasugused. Mingisugune progetav aju sul arvatavasti on?
PS. Stock MX-5 tõmbas Lakis 128 hj (131 hj ilma filtrita), kinnitades levinud tõde, et selle (BP) mootori tehasenumbrid (146 hj) kole optimistlikud on. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.03.2005 at 18:08 |
Last edited 09.03.2005 at 18:11 by devilc (Moderator)
|
JustMe |
Nukkvõllide valik - NonUS
Turbo peale ma ei hakka mõtlema, olgugi et oleks kõik tore aga see nõuaks ligi 100 000 investeeringut , mis oleks antud autole mõttetu.
Progetavat ajut ei ole, antud juhul oleks ainukeseks variandiks Greddy E-manage, kuid USA's seda tööle ei suudetud vabalt hingaval panna. Täis progetavat aju ei soovi kahjuks mugavuse säilitamise puhul.
Nii et hetkel peaks siis tulema nukad-rattad-kütuse surveregulaator kombo, mis hiljem kunagi täieneks ka aju näol.
____________________________
www.evonet.ee - EVO 9 RS |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.03.2005 at 18:19 |
|
silver |
Nukkvõllide valik - NonUS
Mine sinna lehele http://www.autoracing.fi/h/esitteet.html , siis lae sealt alla 2004 a kataloog PDF-tiedosto(koko 6.1M) keri see leheküljeni 56 seal on tabel nukkade kohta (küll fordi mootorid), aga tabelis on antud erinevate nukkade kraadid, tõusud, alates mis pöördest nad vedama hakkavad ja kuhu maani nad veel käivad ning orienteeruvalt palju sa jõudu juurde peaks saama.
Kuigi pood on orienteeritud fordile saab sealt ka küsida teistele autodele juppe(nukkasid) |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
10.03.2005 at 08:41 |
|
13piisab |
Nukkvõllide valik - NonUS
quote: JustMe: Turbo peale ma ei hakka mõtlema, olgugi et oleks kõik tore aga see nõuaks ligi 100 000 investeeringut , mis oleks antud autole mõttetu.
siis tuleks oopis uue auto pääle mõelda
muidugi oleneb, milleks ehitad - kui oma lõbuks, siis lase käia. Kui aga tulemus samuti oluline, mõtle hoolikalt järele.
teet,
omab mitut tuttavat, kes oma vabalthingavate punnvõrride motodesse Sinu poolt mainitud summast ca poole toppinud on; tulem on mõlema puhul ühine olnud: "tjurbo/tjurbomotor nuuzhen!"
PS! vabandan OT pärast - sama juttu kipuksid siin foorumis ilmselt kõik rääkima
____________________________
vanem on parem |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
10.03.2005 at 10:53 |
|
vvt |
Nukkvõllide valik - NonUS
Kuni 260 kraadi (mõlemad nukad). Andmed pärinevad Schricki raamatust analoogiliste mootorite võrdlusest. Sic! Neljaklapimootoride duration on paarkümmend kraadi väiksem kaheklapisest.
Tänavamootoril eelista väiksemat durationi, aga suuremat lifti. Enne muidugi selgeks teha, et klapitaldrik ei hakka vastu sääretihendit käima. Kestvuse huvides tehakse klapipuks võimalikult pikk, see aga piirab klapi käiku.
Madalamaks saab jõudu võimsuse arvelt ja vastupidi.
Sellest edasi on arvatavasti vaja panna kõvad vedrud ja visata minema hüdrotõukurid.
Ja eelista kallimat tuntud nukafirma kaupa hunõus netipoe omale. Ja mööda tasub käia reground nukkadest, kuna seal ei tea kunagi, kaua kestab. Mis näiteks kindlasti vettpidav firma on, on Schrick, kuna nad teevad nukkasid tehase valutoorikutest freesimise teel ja seega on tagatud tehasega samaväärne kvaliteet. Mazdale nad midagi igatahes pakuvad.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
10.03.2005 at 15:45 |
|
Lembit |
Nukkvõllide valik - NonUS
quote: JustMe: Nii et hetkel peaks siis tulema nukad-rattad-kütuse surveregulaator kombo, mis hiljem kunagi täieneks ka aju näol.
Minuarust on siit natuke ikka puudu:
Nukkvõlli durationi suurendamisest maksimaalse kasu saamiseks oleks vaja ka staatilist surveastet tõsta.
Ning klapitõusu suurendamisest maksimaalse kasu saamiseks, tuleks kaant mingil määral portida - väga lihtsalt võib muidu tekkida situatsioon, kus läbivat gaasihulka ei jää piirama mitte "curtain area" vaid "throat area".
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
11.03.2005 at 10:28 |
|
JustMe |
Nukkvõllide valik - NonUS
Surveastet on tõstetud, küll vähe aga natuke siiski, hetkel on see 10.1:1. Samuti on üle käidud klapid ja kanalid. Seetõttu on ka segu hetkel nati lahja, mistõttu tuleb ka kütusesurveregullaator.
quote: Lembit: Minuarust on siit natuke ikka puudu:
Nukkvõlli durationi suurendamisest maksimaalse kasu saamiseks oleks vaja ka staatilist surveastet tõsta.
Ning klapitõusu suurendamisest maksimaalse kasu saamiseks, tuleks kaant mingil määral portida - väga lihtsalt võib muidu tekkida situatsioon, kus läbivat gaasihulka ei jää piirama mitte "curtain area" vaid "throat area".
____________________________
www.evonet.ee - EVO 9 RS |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
11.03.2005 at 14:36 |
|
vvt |
Nukkvõllide valik - NonUS
Mina olen aru saanud, et tänapäeva mootorid tehakse pigem valve-restricted kui port-restricted. Ehk siis portide suurendamisega seal midagi juurde ei saa, vaja on suurendada ka klapipesa sisemõõtu ja/või materjalivarust sõltuvalt panna suuremad pesad/klapid. Kuna Hemi ja pentroof mootoritel teatavasti klapitrajektoorid lõikuvad omavahel, ei saa tihti eriti lisada, sest vastasel juhul lähevad klapid kokku või ohtlikult lähedale üksteisele.....
Surveastmega kannatab minna kuskil 11,0ni, eeldusel, et ainult 98-t kasutad. Edasi on jälle see oht, et süütetabeli muutmisel (tuunitud mootori advance on suurem) tuleb jälle detonatsioonipoiss mängu.
Niiet siin on tegelikult omajagu muutujaid.....
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
11.03.2005 at 14:43 |
|
Jesper |
Nukkvõllide valik - NonUS
Kas sellel paljukiidetud Schrickil mingi netileht või kataloog ka on?
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
11.03.2005 at 19:34 |
|
rasmus |
Nukkvõllide valik - NonUS
Schrick |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
11.03.2005 at 21:08 |
|
Jesper |
Nukkvõllide valik - NonUS
Klikkisin seal ringi, palju ilusat juttu, aga mida pole, on tehniline info. Nockenwelle all Technische Daten klikkides ei juhtu mitte midagi, sama asi ingliskeelses osas annab üldse errori.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
11.03.2005 at 22:20 |
|
godzila |
Nukkvõllide valik - NonUS
quote: Jesper: Klikkisin seal ringi, palju ilusat juttu, aga mida pole, on tehniline info. Nockenwelle all Technische Daten klikkides ei juhtu mitte midagi, sama asi ingliskeelses osas annab üldse errori.
Mis teha kui keskendutakse mitte reklaamimisele vaid kvaliteedile |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
12.03.2005 at 08:44 |
|