Poster |
Message |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Astro SS |
Kui suurele mootorile sobib K-28 turbo?
Huvitav oleks teada,kui suurele (või väiksele) mootorile sobib KKK poolt toodetud K-28 turbo.
See peaks olema mingi diiselmoootri küljest,kubatuurist pole õrna aimugi.
Neti avarustest eriti midagi leida ei olnud, vähemaklt ei osanud otsida.
edit: mõningad numbrid on veel turbo 'pirka' küljes
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.02.2005 at 19:04 |
Last edited 28.02.2005 at 19:05 by Astro SS
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
askeldaja |
Kui suurele mootorile sobib K-28 turbo?
Netis ringi liikudes on pinnapealset juttu Audidest, BMW-dest jms, mis kasutavad nimetatud turbot.
2,2 Audi mootorist 500-600hj jne.
Siin ka väike vihje. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.02.2005 at 21:00 |
Last edited 28.02.2005 at 21:01 by askeldaja
|
Astro SS |
Kui suurele mootorile sobib K-28 turbo?
Kui K28 suudab 2,2 liitirlise konega 2,0 bar'i tekitada (475 hp),siis peaks 5,7 liitrilisega 0.75 bar'i tekitama küll.
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.02.2005 at 21:04 |
|
jyrki |
Kui suurele mootorile sobib K-28 turbo?
Not necessarily. The exhaust housing is propably way too small for a 5.7 to produce anywhere near similar results than with a 2.0. It isn't that straight forward. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
01.03.2005 at 11:10 |
|
Astro SS |
Kui suurele mootorile sobib K-28 turbo?
Mõned numbrid turbo 'pirka' pealt.
4180180
K-28
3264002029
53289706410
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
01.03.2005 at 11:23 |
|
Hylas |
Kui suurele mootorile sobib K-28 turbo?
Pakun umbes, et sul oleks vaja neid 2 tükki, et 5.7 mõistlikult ära puhuda |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
01.03.2005 at 13:44 |
|
Raceboy |
Kui suurele mootorile sobib K-28 turbo?
K28-l on kuum osa peaagu sama suur, kui K26-lgi, ehk siis väga väike. 2.0 mootoriga kasutadeski on lag väga väike, ja V8 jaoks on see paras ilmselt 2000rpm töötama Edasi on ta juba deforsseeriva toimega, st. on väljalaskegaasidele takistuseks. Aga quad-turbo, st. iga silindripaari jaoks üks oleks paras
____________________________
www.vems.ee |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
01.03.2005 at 15:14 |
|
Renar |
Kui suurele mootorile sobib K-28 turbo?
Ma usun ka et twin-setupis toimivad nad küll ideaalselt. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
01.03.2005 at 18:47 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
vvt |
Kui suurele mootorile sobib K-28 turbo?
Kui sa suurt turbot otsid, siis turboclubi foorumis müüb üks kodanik K-31 turbot, tuliuus ja hind naeruväärne. See peaks SBC taha juba sobima (toetab kuni 750 hj).
Nendest numbritest on vähe kasu, KKK omadel määrab asja kuuma koja suurus, selleks on sisenemisaugu kõrvale koja sisse pressitud üks kahekohaline arv, mis näitab area ristlõikepinda cm2. See on kõige olulisem. Vanal nühi see koht puhtaks, siis paistab. Välimise raadiuse peal.
K-28 on sobilik ehk kuni 4 liitrisele bensumootorile.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
11.02.2006 at 14:23 |
2 edits. Last edited 11.02.2006 at 14:25 by vvt
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Astro SS |
Kui suurele mootorile sobib K-28 turbo?
Hind on igati sobilik aga kuna selle turbo kohta igasugune info puudub (fow map, housing size jne ..),siis on tegemist suht mõtetu ostuga minu jaoks.
Lihtsalt proovimise mõttes on natuke kallis.
Mul endal oleks vaja tulevikus (Twin turbo komplekti jaoks) Holseti HX 55 turbot, 22 kojaga ,et saavutada max boost 60 psi ja rohkem
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
11.02.2006 at 15:10 |
1 edit. Last edited 11.02.2006 at 16:08 by Astro SS
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Raceboy |
Kui suurele mootorile sobib K-28 turbo?
BTW, see konkreetne Astro SS'i K-28, mis nüüd minu omanduses, oli pärit suurema Deutzi diisli pealt ning mingile väiksele reasneljasele jäi selle turbiiniosa väga suureks. V-8-le oleks seevastu sobinud nagu rusikas silmaauku.
Kuum osa on veel alles mul koos keskosaga, ning mõne 5.0/5.7 madalrõhuturbotamise jaoks saab sinna vabalt mõne teise kompressori külge panna.
vvt-l oli kuumaosa sisselaskesse stantsitud numbri suhtes õigus, see näitab "suurust".
K31, mis turboclubi lehel, sobiks hästi kuni 6-l small-blocki jaoks. KKK turbote mape pole avalikutl saada suuremaid kui K27 mõned versioonid, tolle K28 oma sain Rennlistist ühe Porsche AG ja KKK-ga (nüüd Borg-Warneri allüksus) lähedalt seotud isiku käest eraldi kontakteerudes.
Kel viitsimist veidi netiavarustes sobrada, leiab päris palju võrdlevaid comp. mape Garretti omadega, st on toodud Garretti analoogid teatud KKK mudelitega, milledega mapid 90% ulatuses samad on.
BTW, TAG-Porsche F1 mootorid kasutasid koguni 2x K36 turbosid
____________________________
www.vems.ee |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
11.02.2006 at 15:47 |
1 edit. Last edited 11.02.2006 at 15:48 by Raceboy
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
vvt |
Kui suurele mootorile sobib K-28 turbo?
KKK turbode ainuke suur puudus ongi totaalne andmete puudus. Edasi on head küljed
Kui hr Belli raamatu teooriaid uurida, siis üks kirvereegel on väljalaskeava läbimõõdu seostamine kompressoripoole eeldatava cfm-tootlikusega. Mootori cfm saab ise arvutada ning kui K-31 exeducer bore on 76 mm, siis taoline turbo toodab compressoripoolel ca 700-900 cfm, niiet kurjema SB jaoks peaks enam-vähem sobima.
K-31 on peal tavaliselt Volvo ja Mercedese diiselveoautodel, töömahuga 6-13 liitrit (sõltuvalt kuumast kojast). Et töömaht ei ehmataks, siis 13-liitrisel mersul boostib see juba vägevalt 1500 rpm. Ehk siis SB-l 3000 rpm.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
11.02.2006 at 17:48 |
1 edit. Last edited 11.02.2006 at 17:49 by vvt
|
cyber |
Kui suurele mootorile sobib K-28 turbo?
Äkki kulub kellelegi ära see inf: Hunnik erinevate turbode andmeid. KKK omasid küll vähe, kõige lõpus mõned read. Tegu SAABide edasiaitamisele pühendunud saidiga. 900aero.com turbo info |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
11.02.2006 at 19:26 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
BlueStang |
Kui suurele mootorile sobib K-28 turbo?
Ajakohane teema - huvitaks 4.6 liitrise, 305hp ja stockis 1100cfm tarbivale mootorile sobiva turbo valik. Eelkõige on oluline sobivus ringrajale ehk siis mitte niivõrd suure võimsuse tagaajamine kuivõrd kiire järgitulemine.
vvt, sinu info põhjal sobiks see K-31 mulle nagu silmaauku - pööretevahemik 4800-5800 peaks olema rinkasõiduks optimaalne.
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
11.02.2006 at 20:20 |
3 edits. Last edited 11.02.2006 at 20:24 by BlueStang
|
Raceboy |
Kui suurele mootorile sobib K-28 turbo?
BlueStang, K31-st piisab küllalt, lisaks pole tarvis ka eriti suurt vahejahutit, kuna turbo töötab selle õhukoguse ja näiteks rõhu juures 1 bar väga efektiivses diapasoonis. See kõik kokku tähendab jällle paar kraadi varasemat süüdet ja väiksemat detonatsiooniohtu (= rohkem võimsust ja momenti )
____________________________
www.vems.ee |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
11.02.2006 at 20:38 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
twist |
Kui suurele mootorile sobib K-28 turbo?
quote: vvt: K-31 on peal tavaliselt Volvo ja Mercedese diiselveoautodel, töömahuga 6-13 liitrit (sõltuvalt kuumast kojast). Et töömaht ei ehmataks, siis 13-liitrisel mersul boostib see juba vägevalt 1500 rpm. Ehk siis SB-l 3000 rpm.
Mul on pakkuda üks Volvo diiselveoauto turbo. Kahjuks pole õrna aimugi tema andmetest,peale numbrite.http://tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=17627
KKK ta igastahes on.
Lisaks sellele veel kaks Garrett M24 turbot(kah diiselveokale).
____________________________
Miki |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
11.02.2006 at 20:58 |
2 edits. Last edited 11.02.2006 at 21:00 by twist
|
BlueStang |
Kui suurele mootorile sobib K-28 turbo?
Mul on kitis kõik muu olemas, cooler ka. Isegi turbo oli aga Laki Kaimo väitis, et see on liiga pisike - sellepärast uut otsimas
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
11.02.2006 at 22:04 |
|
Raceboy |
Kui suurele mootorile sobib K-28 turbo?
quote: twist: quote: vvt: K-31 on peal tavaliselt Volvo ja Mercedese diiselveoautodel, töömahuga 6-13 liitrit (sõltuvalt kuumast kojast). Et töömaht ei ehmataks, siis 13-liitrisel mersul boostib see juba vägevalt 1500 rpm. Ehk siis SB-l 3000 rpm.
Mul on pakkuda üks Volvo diiselveoauto turbo. Kahjuks pole õrna aimugi tema andmetest,peale numbrite.http://tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=17627
KKK ta igastahes on.
Lisaks sellele veel kaks Garrett M24 turbot(kah diiselveokale).
See on sul K27, aga vanema tüübi oma, mis on madalama efektiivsusega. Uuemad olid juba HF ja HF2 (High Flow).
Mitme labaga kompressori tiivik on, 12 või 14?
Ja sry, aga 5K sa ta eest küll ei saa.
____________________________
www.vems.ee |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
11.02.2006 at 22:52 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
twist |
Kui suurele mootorile sobib K-28 turbo?
See on sul K27, aga vanema tüübi oma, mis on madalama efektiivsusega. Uuemad olid juba HF ja HF2 (High Flow).
Mitme labaga kompressori tiivik on, 12 või 14?
Ja sry, aga 5K sa ta eest küll ei saa.
12 laba on. Ega ma neid turbo hindasid ei teagi. Äkki ütleks palju nende eest küsida(ma mõtlen neid Garretti omasi kah).
Edit:14 laba on ikka.
____________________________
Miki |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
12.02.2006 at 15:59 |
1 edit. Last edited 12.02.2006 at 18:11 by twist
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
vvt |
Kui suurele mootorile sobib K-28 turbo?
quote: BlueStang: vvt, sinu info põhjal sobiks see K-31 mulle nagu silmaauku - pööretevahemik 4800-5800 peaks olema rinkasõiduks optimaalne.
Ma ei ole nii suur asjatundja, et kohe öelda, et sobib või mitte, siin kõvastit targemaidki mehi. Minul oli ta plaanis kombineerida 3.5 suht kiirete pöörete, kõrge peaülekande ja ca 1000 kg autoga. Rootsi targad kinnitasid, et selleks pidada kärama. Ilmselt SB-ga päris hea kompott.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
12.02.2006 at 17:41 |
1 edit. Last edited 12.02.2006 at 17:42 by vvt
|