Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7

Warning: Undefined array key "spid" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 8

Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25

Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26
tqhq.ee foorum - Vedru paigaldus
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts |
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 246
mark all read
 
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Vedru paigaldus  
Poster Message
vvt
  
Vedru paigaldus
Soetasin uued sportlikumad vedrud ja nendel üks ots hõredamate keerdudega kui teine. Mingeid märke ja selgitusi pole. Osad kodanikud väidavad, et tihe ots üles, osa vastupidi. Oma loogika ütleb, et hoopis hõre üles. Kuidas tegelikult need käivad?

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.02.2005 at 13:03
deathdog
Vedru paigaldus
kas on ültse võimalik pooli vahetada .....itaalaste loominugul sellist võimalust pole näinud ...ülemine alumine taldrik ise mõõtu

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.02.2005 at 13:15
MossOpel
Vedru paigaldus
Ise paneks hõredama otsa alla aga vaevalt, et see suurt rolli omab kui mingeid selgitusi kaasa ei antud...

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.02.2005 at 18:21
mrtn
Vedru paigaldus
loogiliselt võttes peaks kergem ots vedrustamata poolele käima, elik alla.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.02.2005 at 18:28
silver
Vedru paigaldus
Need peaks olema muutuva jäikusega vedrud, tihe osa peaks aeglasel sõidul pehmendama ja hõre osa hakkab tööle kiiretes kurvides suurematel koormustel. üldjuhul pannakse vedru hõre osa allapoole. Tegelikult ei tohiks vahet olla kumba pidi neid alla panna, sest vedru töötab siiski ainult ühes suunas.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.02.2005 at 08:34
matukas
  
Vedru paigaldus
quote:
silver:Tegelikult ei tohiks vahet olla kumba pidi neid alla panna, sest vedru töötab siiski ainult ühes suunas.

Täpsustaks, et survevedru töötab mõlematpidi (siis hõre üleval, tihe all või vastupidi) sama moodi.

Seega peab jälgima ainult seda, et vedru istuks mõlemast ostast kaussidesse sama moodi nagu originaalvedru.

____________________________
Belief is harder to shake than knowledge

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.02.2005 at 10:36
Mart ja auto
Vedru paigaldus
Reeglina on siiski kõik progressiivvedrud paigaldatud nii ,et hõredam samm jääb jõu mõjumise suunda. Hea näide on kasvõi klapivedrud.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.02.2005 at 10:45
kefka
Vedru paigaldus

Kui autoks bmw ,ja taga vedru siis hõre samm alla. tavaliselt küll väike nooleke (top) peal.


____________________________
Oldsmobile Custom Cruiser '80
chevrolet k30

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.02.2005 at 22:09
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Vedru paigaldus  
Log in: Username: Password:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.