Poster |
Message |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Method187 |
04 GTO Ram Air
Ei tea kas on jooknud läbi foorumist ja ei ole kindel kas masin on seeriatootmises või mitte kuid.......
Miskit juttu siis kah
Engine
389 cubic inch (6.4 liters) V8
Transmission :6 speed manual
Torque :500 lb-ft @ 5200 rpm
HP :575 hp @ 6800 rpm
HP/Liter :89.8 hp per liter
(from GM Press Release) GM’s Performance Division unveiled the Pontiac GTO Ram Air 6 Employee Enthusiasm (EE!) concept vehicles at the 2004 Woodward Dream Cruise. Created for show purposes, the vehicle was completed by GM employee volunteers using parts donated by GM Powertrain, GM Performance Parts, and GM Design Center.
“This year, our project teams wanted to create a couple vehicles that really captured the spirit of the Woodward Dream Cruise,” said Mark Reuss, GM’s executive director for Performance Division. “In this, the third year of our Employee Enthusiasm program, we wanted to continue building on our partnerships with our division partners and I think this was a perfect vehicle to help achieve that goal.”
The 2004 Pontiac GTO Ram Air 6 is reminiscent of the production Pontiac GTO Judge of the 60’s and 70s. This vehicle is a modern interpretation of the classic, from its rollback orange exterior color to its authentic and functional ram air hood. The 389 cubic-inch V8 powerplant, matched with 6-speed manual transmission, supplies 575 horses to the 335/30/R20 inch rear tires. The front wheels are fitted with 285/30/20 high performance tires.
http://seriouswheels.com/top-2004-Pontiac-GTO-Ram-Air-6.htm
IMHO väga õnnestunud masin ilus(originaali kõrval), tänapäevane, võimas, jne kokkuvõttes siis kena
____________________________
Objects In Mirror Are Closer Than They Appear |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.02.2005 at 05:00 |
Last edited 07.02.2005 at 01:03 by Method187
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Method187 |
04 GTO Ram Air
sry for 2 my bad .Oleks pidanud tulena edit kuid tuli vale ühesõnaga link jäi puudu.
____________________________
Objects In Mirror Are Closer Than They Appear |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.02.2005 at 05:06 |
Last edited 07.02.2005 at 05:07 by Method187
|
topis |
04 GTO Ram Air
jaa... näitajad pole tõesti papist. aga pole siiski õige asi- GM viilis. sai lihtsalt valmis asi võetud ja uus märk külge kleebitud nagu neile suht tihti tavaks. ja kuigi välimusel otseselt häda pole, võiks sellise auto nagu algupärane GTO järeltulijalt midagi enamat oodata. eks kõige selle pärast see ilmselt nii hästi müüma ei hakkagi kui 300c ja uue mustangi tippversioonid. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.02.2005 at 00:43 |
|
Method187 |
04 GTO Ram Air
tänud fire83 asi korda aetud.
____________________________
Objects In Mirror Are Closer Than They Appear |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.02.2005 at 01:04 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
fire83 |
04 GTO Ram Air
quote: topis: jaa... näitajad pole tõesti papist. aga pole siiski õige asi- GM viilis. sai lihtsalt valmis asi võetud ja uus märk külge kleebitud nagu neile suht tihti tavaks. ja kuigi välimusel otseselt häda pole, võiks sellise auto nagu algupärane GTO järeltulijalt midagi enamat oodata. eks kõige selle pärast see ilmselt nii hästi müüma ei hakkagi kui 300c ja uue mustangi tippversioonid.
Ma ei oleks nii pessimistlik, välimus välimuseks, aga refereerides Newtonit "ma tean väga hästi kumb parem auto on" annaksin oma hääle GTO-le. Ram-air lisamisest ei tohikski vast mingit kerekujunduse revolutsiooni oodata, küll on aga tegemist väga tõsise ristlejaga impordiga tänavatel pidavas lõppematus sõjas, mida ameerika just vajab. Küll stangid ka liikuma saab, seda küll fännide rahasüstiga, mis kokkuvõttes vähemalt GTO hinna väja annab, aga vähemalt on inimestel millegiga tegelda ja kõik õnnelikud - tehas - aftermarket, lõpptarbija. Thats all folks.
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.02.2005 at 01:15 |
Last edited 07.02.2005 at 01:19 by fire83
|
Method187 |
04 GTO Ram Air
Ka mulle on gto südamelähedasem ja mis hea siis saadakse võimsus jälle ainult cubic intch-st ja kui inimene saab juba sellist versiooni esindusest osta siis heheh fordi salongi asemel võtaks küll gm-i omad ennem ette
____________________________
Objects In Mirror Are Closer Than They Appear |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.02.2005 at 13:09 |
|
newton Moderator |
04 GTO Ram Air
Et mitte nii hirmsasti Pontiaci-friigina paista (kuigi ma tegelikult seda olen), siis ütlen taaskord, et uus Mustang oma efektse välimuse ja sisuga, hea handlingu ja võimsusega ning soodsa hinna ja ikoonistaatusega teeb muskelautode traditsiooni jätkamiseks/taaselustamiseks kõvasti enam, kui praegune GTO - kuigi viimane on võib-olla isegi objektiivselt pisut parem auto.
Ja et õlekõrt veel natuke lõhki ajada, siis võrdluses '05 Stang vs '05 GTO ei saa ikkagi üheselt väita, et GTO saab võimsuse ainult töömahust:
Stang: 281 CID / 300 hp = 1,07 hp/CID
GTO: 364 CID / 400 hp = 1,1 hp/CID
OK, '04 GTO siiski 346 CID / 350 hp = 1,01 hp/CID
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.02.2005 at 13:27 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
vvt |
04 GTO Ram Air
Matemaatika on sellisel puhul lihtne. Suuremat mootorit saab forseerida suurema erivõimsuseni, sest suuremal mootoril on ka alumine moment suurem ja sõidetave probleeme on vähem karta. Sellest, et Fordi kogemus ülanukamootoritega on heal juhul 10 aastat, Chevy kogemus pushrodmootoritega ulatub varsti 50 aastani pole siin vist mõtet rääkidagi
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.02.2005 at 13:33 |
Last edited 08.02.2005 at 13:33 by vvt
|
fire83 |
04 GTO Ram Air
Veebis populaarsed:
http://autos.msn.com/advice/article.aspx?contentid=4019411&src=LP%20new
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.02.2005 at 14:33 |
|
newton Moderator |
04 GTO Ram Air
No et vahelduseks midagi Fordi kaitseks öelda, siis vähemalt väiksemate mootoritega oli neil OHC kogemus juba 70-ndatel olemas ja sama 2,3L mootori turboversioon oli vist isegi arvestatav performance mootor - SVO Mustangites näiteks.
Aga LS2/LS6 on päris muljetavaldavad mootorid küll - Hot Rod testis viimases numbris karpasisselaskeid LSx mootorile ja sai 228/232 nukaga täiesti stock LS6 kaantega 346 CID mootorist ligi 530 hobujõudu Tava-SBC tehasekaanest oleks sellist numbrit üpris raske ette kujutada. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.02.2005 at 09:30 |
|