Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7

Warning: Undefined array key "spid" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 8

Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25

Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26
tqhq.ee foorum - Tahaks mingitki põhjendust USA autode hindadest
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts |
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 246
mark all read
 
tqhq.ee foorum : Autod : Tahaks mingitki põhjendust USA autode hindadest  

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Poster Message
PlyVal64
Tahaks mingitki põhjendust USA autode hindadest
Oleme siin paar korda arutlenud, hädaldanud, kurjustanud jne, et miks ei müüda Eestis head korralikku uut USA rauda. Kui töörahvapühani ehk EL'i tulekuni oli takistuseks ARK, siis sealt edasi saab neid pisikese lisavaevaga ilusti arvele. Soomes testid, kollased tuled ja rohkem probleeme vist pole.
Mõte hakaks idanema, kui USA Aasta Truckiks valiti just 2003 Ram (2004 sai selleks F-150) ja nägin Autonova toodud uut Dodge Rami, mis varustet Cumminsi turbodiisliga ja omab päris luksuslikku paketti.
2003 Aasta veoauto USAs.
2004 kandidaatautode valik.
RAM 2500 Laramie 779 000 krooni.
Motor Trendi või tootjate kodukatelt tuleb välja, et absoluutne lagi ülitegijate truckide kohalt on 45 000 USD, mida maksab Ram SRT-10 ehk siis "kastiga Viper". Kõik muud kõvad aparaadid jäävad sellest allapoole, V8 hindade algus 22 000 USD, keskmine 2WD HEMI(354 Hj:uhoh) maksab 28 000 USD, 4WD vähe rohkem. Selles hinnaklassis on kõik truckid, olgu nad siis Toyotad, Nissanid, Fordid, GM'id või MOPAR'id. Need siis hinnad koos maksudega, nagu ma aru saan.
Oletame, et peab ostma otse poest ja mingit maksutagastust ei saa.
SRT-10 siis: 45 000 + transport 2500, kurss julgelt 12, kokku siis auto Muugal 570 000 EEK. Liidame juurde selle testimise Soomes, no paneme julgelt 4000 EUR ehk 62500 EEK, kokku enne riigiamakse 632 500 EEK. 10% toll + 18% KM, kokku siis 821 000 krooni. No paneme veel siis 80 000 megakasumit juurde ja 900 000 hind täis. Tegelikult peaks selle SRT-10'ne 100-150 tuhat odavamalt kohale saama, sai ju kõike jubeda varuga arvutatud. Selle 80kilo eest saab need paar tuhandekroonist tuleehitust tehtud küll:D
Ahjaa, näiteks Dodge Magnum(300C) Wagon 4WD HEMI hind on USAs 32700 USD, kuhu juurde saab osta veel vaid miski meganavi ja klaasluugi, no lagi 35 000 USD. Silberi pakutavast hinnaklassist võib seega kuidagimoodi aru saada, kuigi pisut absurdselt kõrged on need hinnad ikkagi. Kas tõesti keevitab tehas Eurooplastele müümisel autodele sellised summad otsa? Diiler peaks ju igal juhul maksude jagu odavamalt auto kätte saama. No ei saa aru. Äkki keegi oskab midagi tarka välja pakkuda? Meie omal ajal saime BaltMotorsis STS'i hinna sinna 800 tuhande teisele poolele 100 000 kasumiga ja STS ise maksis USA's alates 42500 USD(konkreetselt valgeSTS'i "venna" väljamüügihind Ameerikas), taala kurss oli siis 16 ja maksudest oli 10% asemel uue auto toll. Sellest USA hinnast saime maha mingid maksud ja veel midagi, kuid transa oli kallis, üksinda konteineris ja kindlustatud.
Seega küsimus: kuskohast võetakse Euroopas sellised hinnad, mida USA-raua eest küsitakse??? Ja äkki saab Valdek seal "unistustemaal" olles sisse kiigata mõne diileri juurde ja mõne RAMi reaalse müügihinna täpselt välja uurida. No näiteks just sellise musta diisel 2500 oma, mida meil siin müüakse.

Edit: vähemalt üks auto, mida ka Eestis müüakse ja 99% ulatuses identne USAs müüdava mudeliga: Toyota Prius. Võrdlesin näitajaid, no on identsed. Isegi tuled on samad, vähemalt pildilt vaadates. Eestis hind 433 000 EEK(36000 USD), USAs 20-26 tuhat USD. Kuhu pannakse Euroopas 10 000 USD??? Hinnad võetud jällegi Motor Trendi lehelt sealse Aasta Auto valimise alt. Vaevalt, et ajakiri autode hindasid maksudeta annab, "price as tested" peaks siiski konkreetse varustusega auto hind olema.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.12.2004 at 00:26
Last edited 04.12.2004 at 01:26 by PlyVal64
Märt
Tahaks mingitki põhjendust USA autode hindadest
Kindlasti saab ametlik müüja auto odavamalt, kui inimene tänavalt. Minu siin ostetud Hemi oli odavam, kui sama auto USA-s.
Kohalik toll on 5% auto hinnast, seega vähemalt vedamine ja 5% lastakse alla:D

PS. hemi oli 345 hobest, mitte 354:p

____________________________
..
Saab 900 cabrio
..

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.12.2004 at 06:37
Max3,0
 
Tahaks mingitki põhjendust USA autode hindadest
OT: mind panid imestama GMC ja CHEVY mikromootorid :uhoh

____________________________
3,0 rear wd & 3,0 four wd

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.12.2004 at 10:38
autodusa
  
Tahaks mingitki põhjendust USA autode hindadest
no aga proovi müüm.Paned see 800 000.- sinna alla seisma,kes teab mis ajaks .Ei müü aastaga maha ka ja oledki peaaegu oma kasumist ilma. Sellise rahaga saab lihtsamalt ka see 80 000 teenida. Kui keegi tellib sellise on teine asi.
Ja lisaks sellele ei garanteeri sulle keegi seda testi vastust positiivset. Ja ma ei kujuta ette kuidas üldse näiteks selle Ram SRT-10 müratesti läbitud saab.Tavline Viper on juba aasta otsa siin ja no ei saa testi tehtud. Tavaline 3.8 Mustangi käis seal 3 korda enne kui asjaga ühelepoole sai.


____________________________
www.usacar.ee https://www.facebook.com/usacarest
Porsche 964
Ford Mustang Boss 302
MB C43 AMG

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.12.2004 at 15:45
Last edited 05.12.2004 at 15:48 by autodusa
vvt
  
Tahaks mingitki põhjendust USA autode hindadest
Nähtavasti on sellel mittemüümisel põhipõhjus see, et ei tasu ära. Müügiarvud on ju siiski marginaalsed, kulutusi müügi alustamiseks on tüübikinnitusest müüügikontori ja mingise kordineeritud turunudustegevuse loomiseni. Praegu müügil olevate usa autode (uute) hindu vaadates (eriti GM) mingist koordineeritud tegevusest rääkida ei saa-autosid müüakse selgelt mittevastava hinnaga. Analoogiline olukord oli euroautogega krooniaja alguses, kus 440 Volvo vaat et 500k maksis.

Natuke sirvisin AMS numbreid, mis kodus lauasahtlis vedelesid ja seal (tõsi, tegu oli 99 ja 00 aastatega) oli väga selgelt välja toodud probleemid heitgaasides. Ehk kui 99 saksa keskautod täitsid Euro 4 norme, siis Chrysler 300 täitis vaid Euro 2-e. Sama on ka muudega. Ehk siis jutt usa ülikõrgetest normidest, mis lõdvalt kõik muud normid ületavad, on supiaur. Praegu pakuks, et kui tuled üritad nt Euro 2-le vastavat Viperit siia pakkuda, siis tuleb mitte vähe tööd ära teha, et üldse müügile pääseda. Sellepärast ei müüdagi.


____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.12.2004 at 16:24
peep
 
Moderator
Tahaks mingitki põhjendust USA autode hindadest
quote:
vvt:Ehk siis jutt usa ülikõrgetest normidest, mis lõdvalt kõik muud normid ületavad, on supiaur. Praegu pakuks, et kui tuled üritad nt Euro 2-le vastavat Viperit siia pakkuda, siis tuleb mitte vähe tööd ära teha, et üldse müügile pääseda. Sellepärast ei müüdagi.


Selle peale ma ütleks, et sertifitseerimine pole mingi lambi protsess ja samas ka lõplik tõde. Mõõdetakse kindlaid parameetreid kindlatel tingimustel. Ja just nende tingimuste ja metoodika jaoks ka sertifitseerimisele kuuluv auto häälestatakse. Samamoodi ei saa DOT serti euro-spec auto, kuna ülisuure tõenäosusega tema saastesüsteemid sellisena ei vasta esitatavatele nõuetele. Sellega, palju reaalses igapäevakasutuses torust tossu tuleb on asjaga vähem pistmist.

Sama käib ka müra mõõtmise kohta, eri sertifitseerimissüsteemide puhul kasutatakse erinevat metoodikat ja kõrva järgi vali süsteem võib ilusti läbi saada, samas kui teise turu jaoks tehtud, kõrva järgi vaiksem süsteem lihtsalt ei kvalifitseeru. Mis te arvate, kuidas on Porsche tehase sportväljalase ja Audi RS6 legaalsed euro normide järgi.;)

Mis USA autode euro hindu puudutab, siis ma ei usu, et nende pealt rohkem kasumit teenitakse, kui euro autode puhul. Ühe auto kohta ehk küll aga kui koguseid arvestada, siis pole see ilmselt suurem asi äri. Ja ei saa kunagi olema, kuna autode tootmine on globaalne äri ja kõikidel usa tootjatel on oma esindatus teistes maailmajagudes olemas ning oleks suur ebaefektiivsus turu nõudmisele mittevastavaid masinaid siin poolvägisi tarbijaile maha müüa üritada.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.12.2004 at 21:28
Last edited 05.12.2004 at 21:36 by peep (Moderator)
tfr
 
Tahaks mingitki põhjendust USA autode hindadest
quote:
peep:Mõõdetakse kindlaid parameetreid kindlatel tingimustel. Ja just nende tingimuste ja metoodika jaoks ka sertifitseerimisele kuuluv auto häälestatakse. Samamoodi ei saa DOT serti euro-spec auto, kuna ülisuure tõenäosusega tema saastesüsteemid sellisena ei vasta esitatavatele nõuetele. Sellega, palju reaalses igapäevakasutuses torust tossu tuleb on asjaga vähem pistmist.

Nagu ma ühes teises threadis korra juba vihjasin, siis järjest suureneva tõenäosusega saan ma varsti sellel teemal kogemusi jagada :rolleyes

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.12.2004 at 21:55
Taavi
Tahaks mingitki põhjendust USA autode hindadest
quote:
PlyVal64:

Edit: vähemalt üks auto, mida ka Eestis müüakse ja 99% ulatuses identne USAs müüdava mudeliga: Toyota Prius. Võrdlesin näitajaid, no on identsed. Isegi tuled on samad, vähemalt pildilt vaadates. Eestis hind 433 000 EEK(36000 USD), USAs 20-26 tuhat USD. Kuhu pannakse Euroopas 10 000 USD??? Hinnad võetud jällegi Motor Trendi lehelt sealse Aasta Auto valimise alt. Vaevalt, et ajakiri autode hindasid maksudeta annab, "price as tested" peaks siiski konkreetse varustusega auto hind olema.

USA baas-Prius on Eesti omast kehvema varustusega. Eesti omaga sarnane Prius maksab 24.400 USD. Sellele lisandub käibemaks, mis on osariigiti ja isegi maakonniti erinev, sellepärast automüüjad oma veebilehtedel usa-s käibemaksu hinna sees ära ei märgi. Minimaalselt on see 6%. Seega min maksab sarnase varustusega Prius 25.800 USD. USA maksustab väljaspool riiki toodetud autosid 2.5%-ga (see on juba müügihinna sees) ja nagu me kõik teame EL 10%-ga. Lisaks tuleb otsa meie kohalik 18% käibemaks. Kui maksudest lähtuvaid erinevusi arvestada, siis USA ja Eestini jõuavad Priused tootja poolt Jaapanist suht sarnaste hindadega.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.12.2004 at 23:01
PlyVal64
Tahaks mingitki põhjendust USA autode hindadest
Taavi, seda ma kuulda tahtsingi. EL lihtsalt nöörib kogu täiega oma inimesi. Aga siit küsimus, kuidas siis USA oma riigieelarvet täidab? Maksud on olematud aga kurat, ikka maailma võimsaim ja rikkaim riik?
Miks ma viimasel ajal kogu aeg mõtlen, et mis kurat mind siin sit...ses euroopas kinni hoiab? Raha ei ole, elu on viis korda kallim, kliima on saast. Müüks kurat ulmekalli kinnisvara maha ja koliks Okeaaniasse elama. Pakiks konteinerisse jahi, raamatud ja veel midagi ning pühiks selle saasta oma jalgadelt??? Siinse kinnisvara hinna eest elad mõnel vaiksel saarel järgmised 20 aastat rahulikult, purjetad, teed pisut tääd hinge sees hoidmiseks ja ongi kõik. Mul miski paarituhande köiteline raamatukogu, no ei ole aega lugeda. Ripuks võrkkiiges ja loeks. Lisaks võib ju meiliga siinsetele sopalehtedele kaastöid sealsete inimeste ja kuulsuste elust saata.
Viimane eriti jõhker "nali" on liiva keelustamine libedusetõrjel. Nõmmekas ei või teed liivatada ... isegi jooma ei aja enam see värdjas EL oma poliitikaga:(

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.12.2004 at 01:09
Last edited 05.12.2004 at 01:13 by PlyVal64
tfr
 
Tahaks mingitki põhjendust USA autode hindadest
quote:
PlyVal64: Viimane eriti jõhker "nali" on liiva keelustamine libedusetõrjel. Nõmmekas ei või teed liivatada ... isegi jooma ei aja enam see värdjas EL oma poliitikaga:(

Ju siis neil rohelises mundris jobukakkudel (loe: munitsipaalpolitsei) sai tööpõld otsa - viimastel ringidel enam spanjeleid ja bolonkasid aedadest, kus puudus hoiatav "ettevaatust, koer" silt, ei leitud. :D

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.12.2004 at 01:15
_martin_
  
Tahaks mingitki põhjendust USA autode hindadest
quote:
PlyVal64: Aga siit küsimus, kuidas siis USA oma riigieelarvet täidab? Maksud on olematud aga kurat, ikka maailma võimsaim ja rikkaim riik?
Ei ole ise ka Euroliidu fänn, aga samas ei saa kuidagi mainimata jätta, et ega USA ka mingi paradiis ei ole. USA rikkus ei sugugi nii üüratu nagu arvatakse, näiteks dollar ei ole eales olnud euro suhtes nii madalal kui praegu. USA valuutareserv on praktiliselt olematu ja väidetavalt jätkuks sellest ainult 3-ks minutiks kui võlausaldajad hakkaks oma raha nõudma. Juba ammu kaotab USA autotööstus turgu teiste maade automarkidele, eelkõige jaapanlastele. Ameeriklased ise on võimsa võlakoorma all lookas, olgu see siis kodulaen, autoliising vmt.

Paar netist leitud artiklit, kus teemast pikemalt juttu:
http://www.globalresearch.ca/articles/ENG407A.html
http://www.usatoday.com/news/nation/2004-10-03-debt-cover_x.htm

Ehk et mida ma öelda tahan, on see, et "igal pool mujal on parem kui kusagil mujal" ;)

____________________________
'97 Mark VIII

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.12.2004 at 08:39
vvt
  
Tahaks mingitki põhjendust USA autode hindadest
Pakuks, et USA-s on sotsiaalteemad teisejärgulised - ehk niipea kui sa kinga saad (mida saab seal päevapealt), siis on kogu toredus paugust kadunud. Seepärast sõltub seal keskmise kodaniku heaolu ikka kõvasti majanduse tõusudest-langustest.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.12.2004 at 09:38
spirit93
  
Tahaks mingitki põhjendust USA autode hindadest
Asi pole lihtsalt EL-is või USA-s. Teatavasti on igas suures äris marjamaad ära jagatud, et teineteise eksistentsi mitte ohtu seada. Suurtööstused on koondunud erialaliitudesse piirkondade kaupa ning omavahel kokkuleppinud mängureeglid. Üksikute firmade vahelisi leppeid taunintakse ehk nimetatakse kartellikokkulepeteks, liitude vahelisi aga kaubanduslepinguteks ning soodustatakse igati. Seal vahepeal sebivad veel igasugu standardite ja sertifitseerimisasutused ning riikide valitsused, et kindlustada piirkondade vahelised takistused, et tagada turgude kaitse. Näiteks Euroopa turg on jagatud ACEA (Euroopa autotootjate assotsiatsiooni, tähelepanu, siia kuuluvad ka GM Europa AG, DaimlerChrysler AG ja Ford Europa Inc), KAMA (korea tootjad) ja JAMA (jaapani tootjad) vahel. Kuna tehnilised standardid ja lepingud on turgude lõikes erinevad on ka hinnad erinevad, et katta näiteks turgude maksejõust tulenevaid erinevusi ehk konkurentsi lubatakse turgude siseselt mitte mingil juhul turgude vahel. Seda, et ARK-is on jobud ja ei tea mida veel ei maksa küll arvata. Nii enne EL-i tulekut kui ka praegu lepitakse tehnonõuded kokku ÜRO Euroopa majanduskomisjonis. Ühel riigil pole siin mingit sõnaõigust, EL ainult kindlustab seda, mis ÜRO majanduskomisjonis kokku on lepitud. Loodan, et see annab mõtlemisainet, miks hinnad on sellised nagu nad on. Ja kui keegi hakkab mingit teemat palju torkima, siis tehakse üsna ruttu selgeks, milline väärtusetu ussike ta on, näiteid pole vist vaja tuua.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.12.2004 at 09:41
BENBEN
  
Tahaks mingitki põhjendust USA autode hindadest
To vvt: VOLVO 440 maksis ´92 aastal 180tuhhi, ma tean mul oleks tookord peaaegu, et diiliks läinud... :P

sorry OT

____________________________
Ford Maverick`75(Filmiauto:) "Soovide puu", "Free Range")
PerTronix, Doug Headers, JBA Exhaust, H-D exhaust systems, Cambertire dealer.
Ask for price!
www.benben.ee

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.12.2004 at 09:41
vvt
  
Tahaks mingitki põhjendust USA autode hindadest
Autoäri on suur äri ja enamik on oma seljatagust kaitsnud just nende normide ja maksudega.

Sama, mis siin väidetakse usa auto-euroopas teemal võiks ju väita ka importauto-usa-s teemal. Ehk siis neid kohalikke jaemüügihindu on mõttetu võrrelda.

Meie siin aga lehvitamine liberalistlikke loosungeid seepärast, et meil puudub tugevast impordi survest tulenevate majandusprobleemide ja töötuse ajalooline kogemus. Kui Eestis ikka töötaks autotööstuses 100 000 inimest, küll siis räägitaks mõnestki asjast teistmoodi. Kui neid ähvardaks odavast impordist tulenev tööta jäämine, siis oleks ka siin treadis kommentaarid pisut teised. Selsamal põhjusel rakendataksegi võõrastele igasugu tõkkeid ja tavaliselt on tõkete puudumisest huvitatud seltskond ikka väga karjuvas vähemuses;)

Me ei tooda suurt midagi (isegi Skandinaavia plaanis), vaid tarbime sisseveetavaid hüvesid ja seepärast oleme huvitatud sellest, et hüved oleks mitmekesised ja odavad.
Kes aga elab nt Narvas (Kreenholm), see tajub seda probleemi teistmoodi.


____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.12.2004 at 09:55
Last edited 06.12.2004 at 09:57 by vvt
spirit93
  
Tahaks mingitki põhjendust USA autode hindadest
Me ei tooda suurt midagi (isegi Skandinaavia plaanis), vaid tarbime sisseveetavaid hüvesid ja seepärast oleme huvitatud sellest, et hüved oleks mitmekesised ja odavad.
Kes aga elab nt Narvas (Kreenholm), see tajub seda probleemi teistmoodi.


ja kui me oleks prantslased, sakslased või itaallased, kannaks me loosungeid "Yankee's go home" ning streigiksime ja nõuaksime oma valitsuselt selgitust kui saab teatavaks, et mõni tahab meie FIAT või Peugeot või AUDI tehase kõrvale veel mingit Tsevroletti hakata püsti panema.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.12.2004 at 10:17
Andrus
Tahaks mingitki põhjendust USA autode hindadest
ei tohi unustada usa tulumaksu systeemi, mis on keskerakonna stiiliis:(
kaibemaks on vaike voi lausa puudub mones osariigis.

usa dollari kursist nii palju, et tavalist ameeriklast see ei huvita mis see kurss on ja kuidas ta liigub. tema jaoks on gallon piima ikka cirka 3 taala ja tunni palk ikka sama, mis ala 2 aastat tagasi jne.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.12.2004 at 11:18
spinna
Tahaks mingitki põhjendust USA autode hindadest
1) Ei mahu teatavasti USA autod euronõuetesse ega ka mitte Euroautod USA nõuetesse. Mõlemat pidi peab testima, sertifitseerima, ümber ehitama ( kas enam peab?) jne. Rõhukohad ohutuses ja saastes on vist erinevad, halvad ei ole aga kummagi kontinendi sõidukid.

2) USAs maksud väiksed..... eks see 6% käibekas laksab kuskilt mingi habememaksuna, aktsiisina või muu varjatud koormisena ikkagi täie rauaga mööda mütsi.... Muidugi, rahvast on neil ka ikka omajagu.

3) Euroopas on ameerika sõidukit ilmselt üsna raske müüa ja sellest ka väiksed müügikäibed mis viivad kasumiosa tunduva tõstmise vajaduseni.
Miks raske müüa? Eks proovi leida majanduslikku põhjendust, miks asfaldilaevaga Õismäelt Mustamäele tööle käia. Prius on selleks otstarbeks oluliselt mugavam ja ratsionaalsem valik. Ja eks mõni Caprice omanik võiks prooviks kuskil Tallinna parkimismajas ju Nissan Micraga mürad, siis saab aru küll :) Mõte muutuks kohe, kui iga päev tuleks nühkida mööda kiirteed 100....200 km kaugusele ja õhtul tagasi.



Sellised mõtted...ei mingeid fakte.
PS. Eks need "kallid" ameeriklased maksavad umbes sama palju nagu sama luksuslikud eurooplased või jaapanlasedki meie oludes....

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.12.2004 at 11:34
tqhq.ee foorum : Autod : Tahaks mingitki põhjendust USA autode hindadest  
Log in: Username: Password:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.