Poster |
Message |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
capricorn |
Buick LeSabre 3.8L 1989
Plaanin siin vaikselt oma auto müüki panemist, ja tahtsin ennem asjatundjatelt küsida, et mis oleks see reaalne hind siin mida selleeest saada võiks, et ma mingi naeruväärse hinnaga pärast müüma ei hakka. Müüki panen sellepärast, et liiga kulukas on kahjuks, tuleb osta midagi lahjema mootoriga!. Auto ostsin eelmise aasta suvel, sellest ajast alates olen sellega praktiliselt igapäev sõitnud ja poole siiamaani suuri probleeme olnud. Sügisel vahetasin esiamordid, amordilaagrid ja parempoolsed sarniirid. Millagil on vaja vahetada ka tagumised amordid ja seisupiduri trossid(seisupidur ei tööta). Mootor on siis 3.8L 127 kW ( läbisõitja läheneb 85000 miilile, ma ei tea kas see ainult tõele vastab, kahtlane,) esivedu, minu arvutamist mööda on keskmine bensu kulu seal 15 liitri kandis. Kont on, aga süsteem on tühi, CruiseControl on, aga mingil põhjusel ei töötab, Aut.kast on ja töötab ideaalselt, natuke roostetab uks äärtest, ja rohkem nagu ei olegi midagi negatiivset sellejuures. . Homme teen vist ka mõned pildid ja panen ülesse kuhugi. Kriitika ja kõik hinnaarvamused on teretulnud. nb:kehtiv ülevaatus puudub
BUICK
____________________________
ex. Buick owner
Buick rocks
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.08.2004 at 21:22 |
Last edited 04.08.2004 at 18:30 by capricorn
|
epsum |
Buick LeSabre 3.8L 1989
Auto müümine on nagunii joppamise asi. Sinule on kindlasti asi väärt vähemasti 15k, ostja jaoks oleks õiglane hind 5k. Eks sa vaata analoogseid autosid ( hiljuti liikles siit üks bonneville läbi, üks olds 88 peaks ka olema müügis).. ehk siis mida kiiremini tahad oma autost lahti saada, seda madalamaks pead hinna määrama. Samas sinu sõidustiili teadmata, keskmine kulu 15l/100 viitab miskile probleemile, juhul kui ainult linnas ei sõideta, muidu peaks keskmine kusagile 12..13 kanti jääma..
Isiklikult arvan, et miski 8..12k peaks olema sellisel seisukorras hind, kui kõik pisivead likvideeritud, siis vast 16..19keeku.
____________________________
srx '07 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.08.2004 at 12:59 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
capricorn |
Buick LeSabre 3.8L 1989
Täna käisin ka ülevaatuspunktis pidureid, veermiku ja amorte kontrollimas. Amordid esimesed 60% tagumised 53%. Veermik muidu ok aga veovõlli kummid on läbi. Pidurid aga ees 2,92 ja 2,81, taga 1.04 ja 1,66. Seega päris läbi. Muidu palju need veovõlli kummid umbes maksta võivad ja missugused nad välja näevad.
Ja äkki keegi oskab soovitada midagi, probleem selles et ei sa õhu filtrit ära vahetada, neljast kruvist ainult kolm saab lahti.
____________________________
ex. Buick owner
Buick rocks
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.08.2004 at 18:36 |
Last edited 04.08.2004 at 18:38 by capricorn
|
Vanaisa Moderator |
Buick LeSabre 3.8L 1989
Pean sind kurvastama -
Kui veovõllide katted on katki, siis suure tõenäosusega on ka poolassi liigend omadega pees - see mees korjab kogu teedel vedeleva saasta määrde külge, mis siis korraliku abrasiivpasta moel laagreid sööma hakkab.
Ja esiamordid - kuidagi kehvad on nad, arvestades, et sügisel ära vahetasid
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.08.2004 at 19:04 |
|
capricorn |
Buick LeSabre 3.8L 1989
amortide asjus imestasin isegi, kuid sammas need olid ka kõige odavamad. Aga kuule kas ma siis peaksin kohe koos veovõlli kummidega tellima ka poolassi liigendid siis, on need väga kallid asjad
____________________________
ex. Buick owner
Buick rocks
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.08.2004 at 21:26 |
|
Vanaisa Moderator |
Buick LeSabre 3.8L 1989
Ei pea tingimata - lahti võta nad ikka - uus määre sisse ja uus kumm peale. samas kontrollid ära, kas loksu sees pole. Kui need lutid on alles katki läinud (s.o. pole palju sõitnud), siis võid väikse ehmatusega pääseda. Kallid on nad muidu jah, aga ilma ei saa ka kuidagi sõita
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.08.2004 at 21:33 |
|
porge |
Buick LeSabre 3.8L 1989
10 K -ga oleks üks huviline minu näol juba olemas |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.08.2004 at 15:11 |
|
capricorn |
Buick LeSabre 3.8L 1989
quote: porge: 10 K -ga oleks üks huviline minu näol juba olemas
kuule veel ei müü, proovin sügisel ülevaatusest läbi saada, vaatan kas saan asja korda tehtud või mitte. Muide tegin ka sellest veovõlli kummist paar head pilti, paistab et asi on täiesti ära murdunud, muide kui keegi teab kus seda saab vahetada kiiresti ja kus järjekordi ei ole siis ütelge mulle ka, kummid ise on juba olemas. Kaua nii muidu veel sõita kannatab, kolm nädalat on palgapäevani, igapäev tuleks mingi 20 km
ParempoolneVasakpoolne
____________________________
ex. Buick owner
Buick rocks
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.08.2004 at 20:34 |
|
Ragnar |
Buick LeSabre 3.8L 1989
quote: capricorn: quote: Kaua nii muidu veel sõita kannatab, kolm nädalat on palgapäevani, igapäev tuleks mingi 20 km
Üldse ei kannata! Selle ajaga ilma katteta on poolassidest järele paljas puru. Nende vahetamine on kallis lõbu. Kui pole raha, pane auto seisma. Kuigi paha eelaimus ütleb, et need assid on juba praegu omadega õhtul. Kui tahad neist veel asja saada, tuleb mõlemad maha võtta puhtaks pesta ning uue määrdega kokku teha - loomulikult uus kumm peale. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.08.2004 at 21:43 |
|
Ets |
Buick LeSabre 3.8L 1989
Tee proovi platsi peal: kohapealt minema minnes keera rattad ühele poole välja ja kiirenda, kui kuuled eest klobinat siis on poolass õhtal! Igaksjuhuks proovi ka teisele poole kiirendades sama!
Kuna tegemist on USA-rauaga siis ei anna nõu, kuidas ostjat proovisõidul tüssata! Kui suudad osta uued, kui ei suuda, ole aus! |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.08.2004 at 22:11 |
|
blood |
Buick LeSabre 3.8L 1989
veovõlli otsa saad jah nii testida nagu Ets ütles.
Aga seda ma sulle ütlen odav löbu see vahetus pole . Kunagi ise peilisin Buickile välja Ebay.comist täis assi - ja siis koos kohale toomisega sain (remonditud st korda tehtud ass - ei teadnud küll kas uskuda asja et ta kestab jne) 1500 krooni. Mudu üks veovõlli ots oli Centuryle 2500 ja terve assi eest taheti mudugi hirmsat raha saada....
Ja kui need ka juba autol ära vahetad ja pidurid ka korda teed - siis ma leian et müümisel enam suurt mõtet ei ole.
15L/100le tundub ka suht suur nr olevat ilmselt on ka kapoti all kuskil mingi kala. mu 4,5v8 võtab 12,2 keskmiselt. ja century 3,3 võttis ka mingi 12 kanti . Nii et ilmselt ka siin mõtlemis ainet.
Arvan et kui masin ikka meeldib ja südame lähedane siis tuleks hakata otsast tegema - küll see "õnn" ka ükskord õuele saabub.
Ära pead norgu lase :-)
____________________________
ex Deville Coupe 1971
ex STS 2005
ex FWB 1993
ex Escalade 2003
CTS 2008 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.08.2004 at 23:00 |
|
capricorn |
Buick LeSabre 3.8L 1989
ei ole veel klobinat, aga kas nad siis tõesti lähevad nii kergesti peeeese?
____________________________
ex. Buick owner
Buick rocks
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.08.2004 at 23:00 |
|
blood |
Buick LeSabre 3.8L 1989
lähevad küll - selles võid sa kindel olla - parem lase need kiirelt ära vahetada need kummid ja uus ködi sisse - kuula tarkade meeste sõnu : Vanaisa ja Ragnari omi.
____________________________
ex Deville Coupe 1971
ex STS 2005
ex FWB 1993
ex Escalade 2003
CTS 2008 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.08.2004 at 23:02 |
|
capricorn |
Buick LeSabre 3.8L 1989
aga kui kerge või raske neid ise vahetada on, tahaks proovida kui just eriti keeruline ei ole, Ragnar sa oled nagunii ise teinud seda, äkki suunad natuke
____________________________
ex. Buick owner
Buick rocks
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.08.2004 at 23:20 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
blazerK5 |
Buick LeSabre 3.8L 1989
odavam on investeerida uude määrdesse ja kaitse kummidesse kui hiljem kummid osta ja umes 1500 krooni tükk veel uued poolassi otsad mõned asjad tuleb lihtsalt ära teha. Ratta keskel on suur mutter kui selle lahti saad on hullem osa möödas, siis ratas alt ära nüüd pead lahti päästma roolivardaotsa ja sarniiri kui need on oma pesast väljas siis ei ole muud kui sikutad amordi putke nii palju väljapoole et saad pooldelje nuudist välja aga kui amordi puttke sikkutad pead sama aekselt pooldelge kasti poole suruma et ta kasti poolsest otsast välja ei tuleks!kui need protseduurid tehtud siis aruta see katkine kumm seaklt pealt maha sealt peaks paistma 5 hambaga tähik vaata hoolikalt ega ei ole tähikul sisemise augu serval väikest sälku kust paistaks stopper võru kui on siis pead stoppri otsad laiali suruma ja saadki pooldelje otsa võllilt kätte kui aga seda sälku ei ole siis võta veits kaalukam haamer ja vääna liigend sellise nurga alla et saaks selle tähiku pihta lüüa peab võllilt lihtsalt lüües maha tulema aga pead võlli ennast kinni hoidma et kasti poolsest otsast välja ei tuleks muidugi löök haamriga peab olema järsk ja tugev(see muidugi ei tähenda et peab puruks lööma)! kuidagi pikk ja segane sai see lugu aga ehk on veits kasu kah ,kui ei siis helista 55625898 kui midagi sai valesti siis teised parandage
____________________________
LINCOLN TOWN-CAR 1978 (460cid)
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.08.2004 at 00:06 |
Last edited 05.08.2004 at 00:12 by blazerK5
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
capricorn |
Buick LeSabre 3.8L 1989
Tänud BlazerK5, vähemalt tuli põhjalik jutt. Homme hommikul vaatan siis kaugele jõuan(natuke kül pelgan asja, ei taha nagu hullemaks ka seal midagi teha), kui liiga keeruline tundub siis hakkan remonditöökodadesse(sai otsitud netist 6 kõige lubavamat) helistama ja uurima kuhu kõige kiiremini saaks.
Need kummid mis ma ostsin tulid muide kohe koos selle mögaga ja need liigendid pidavat mul maksma 2400- tk(päris jube).
Aga jah Blood, auto on tegelikult tegija, pole kül V8 aga selle V6 hääl on ka päris hea, ja kui veel mõtelda palju siia juba raha on läinud siis oleks ikka jube kahju ta maha müüa kül.
Kes oskab tõlkida? "timing chain", "plastic camshaft sprocket", "
____________________________
ex. Buick owner
Buick rocks
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.08.2004 at 01:46 |
Last edited 06.08.2004 at 02:21 by capricorn
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Ragnar |
Buick LeSabre 3.8L 1989
keskmine suur mutter lahti - rattamutrid lahti - ratas tungiga üles - ratas alt ära - pidurisadul lahti/eemale - ketas maha - keskmine suur mutter maha - laager maha (- rooliots lahti) - vana lohv noaga puruks - stopper poolassi seest pinge all avali lükata - veovõll käigukasti poole surudes välja lükata [minuarust on see kõige raskem ülesanne selle asja juures, mida sageli on üksi üsna keerukas sooritada - just tulenedes sellest stoppervedrust - peavad olema spets tangid või peenete otsdega näpitsad! Minul on siiani kõik poolassid kergelt otsast tulnud - mõtlen ilma mingisuguse haamrita] |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.08.2004 at 23:27 |
Last edited 06.08.2004 at 23:34 by Ragnar
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
blazerK5 |
Buick LeSabre 3.8L 1989
ei tea kuidas konkreetsel isendil aga stopper võrusid on 2 tüüpi ühed mis on laiali lükkatavad teised mis on maha löödavad.viimast esineb põhiliselt (riisidel) miks ketas maha saab ka ilma aga pidurisadul tuleb eemaldada jah
____________________________
LINCOLN TOWN-CAR 1978 (460cid)
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.08.2004 at 02:51 |
Last edited 07.08.2004 at 02:53 by blazerK5
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
capricorn |
Buick LeSabre 3.8L 1989
vaatamata eriti headele juhenditele otsustasin esimene kord lasta proffidel asi ära teha, õnneks sain järgmiseks nädalaks juba AB-sse aja kinni. Ja mis värk selle ilukilbiga on, teile pakkub see vist nalja aga mina ei saanud seda lahti, proovisin igatipidi keerata seda mutrit seal keskel aga ei saand lahti, on seal mingi nipp või lihtsalt tuleb toorest jõudu kasutada, sest ma kartsin et ma murran seal midagi ära lõppuks, kui ma seda veel palju oleks väänanud aga jube naljaks oli endalgi lõppuks, mees tahtis rattast saada alt ära ja ei saanud ilukilpigi kätte, hea et mul siiamaani pole kumm veel katki läinud
____________________________
ex. Buick owner
Buick rocks
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.08.2004 at 14:32 |
Last edited 07.08.2004 at 14:35 by capricorn
|
Ragnar |
Buick LeSabre 3.8L 1989
quote: capricorn: Ja mis värk selle ilukilbiga on, teile pakkub see vist nalja aga mina ei saanud seda lahti
On olemas kilpe, mis käivad keskelt kruviga... Sellel seda muret ma arvan et pole, lihtsalt tuleb suure kruvikeerajaga äärest kangutada - kipuvad tõesti väga kõvasti kinni olema. Ega tagasi peale panemine kergem pole. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.08.2004 at 16:09 |
|
capricorn |
Buick LeSabre 3.8L 1989
Sai siis AB-s käidud ja minu õnneks olid poolassi otsad veel OK. Muide küsiks teilt, et mis bensuga sõidate, ma olen koguaeg 98 kasutanud. Tahaks just teada, et mis bena nagu peaks kasutama, mis bensiini on standardis kasutatud siis kui see auto välja tuli ja on seal ültse mingi erinevus(peale hinna) 98-l ja 95-l, nagu on seal mingi erinevus minu autol.
____________________________
ex. Buick owner
Buick rocks
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
10.08.2004 at 23:50 |
|
epsum |
Buick LeSabre 3.8L 1989
Võid vabalt sõita näiteks ka 91'ga. Ja mis kõikse huvitavam, siis meeriklase mootoril läheb madalama oktaaniarvuga bensiini vähem..
____________________________
srx '07 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
11.08.2004 at 08:17 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
LaSa Moderator |
Buick LeSabre 3.8L 1989
Nende 91tega tasub igatahes ettevaatlik olla!
Vähemalt korra Alexela küürualusest automaadist ostetud poolik paagitäis 91 oli ikka täielik saast, Zigullil hakkasid sellega klapid klõbisema nagu eluaegsel diiseltaksol... Enne, kui veel UnoX müüs 91te ja sellega sõitsin, polnud mingeid probleeme ja mootor käis väga hästi.
usa-rauda pole see vahejuhtumi tõttu julenud 91-ga joota...
edit: loo moraal: 91 sobiks kindlasti hästi, kui ta kvaliteetne oleks. On keegi veel mõne teise tankaketi 91te katsetanud? |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
11.08.2004 at 15:20 |
Last edited 11.08.2004 at 16:19 by LaSa (Moderator)
|
Marco |
Buick LeSabre 3.8L 1989
USAs kasutatakse minu mäletamist mööda 88 oktaanist bensiini, seega julgeks arvata, et 98 on küll liiast. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
11.08.2004 at 15:44 |
|
PlyVal64 |
Buick LeSabre 3.8L 1989
quote: LaSa: On keegi veel mõne teise tankaketi 91te katsetanud?
Lukoil ja ei mingit probleemi Igaljuhul on see solk poole vähem solk, kui teiste 95. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
11.08.2004 at 16:25 |
|