Poster |
Message |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
LaSa Moderator |
Teooria - H ja X pipe
jättes kõrvale hetkel testide objektiivsuse teema..
Kas neid pluss-miinus numbreid on õigem tõlgendada kui protsente hobijõududest või kui kindlat arvu? Oma peaga mõtleks neist siiski kui protsentidest... |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.02.2004 at 12:49 |
Last edited 18.02.2004 at 12:49 by LaSa (Moderator)
|
karikas |
Teooria - H ja X pipe
Einoh, kõigega täiesti nõus. Kahtlesin iseisegi selle testi motiivides, seda enam, et tüno testi tulemusi ei antud. Max moment oli neil kõigil sama koha peal, mis näitab, et momendikõveras pilt ei muutunud. Lahtise kollega peaks see aga totaalselt erinev olema sellest, mis ta on koos summutitega. Aga selles jutus olid mõned vihjed X-ga kaasnevate nähtuste kohta ja pildid läbilõikest, mis arvasin, võivad ka teistele huvi pakkuda.
Pakun, et kui omal käel H asukohti jms. katsetada, siis ei tohiks pöörata numbrilistele väärtustele niivõrd suurt tähelepanu, kui momendikõvera kujule. Sealt on näha, kus suunas mingid kühmud liikusid ja selle abil on nende tekitajad identifitseeritavad. Siis saab ka välja mõelda, kuidas neid kühme kõvera lõppu kuhjata maksimaalvõimsuse kasvatamiseks. Ei usu sellistesse asjadesse, et kogu pildu ulatuses moment ühtlaselt suureneb, kui just tuuningu võtteks pole mahu kasvatamine
Karikas |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.02.2004 at 12:58 |
|
crasher |
Teooria - H ja X pipe
quote: LaSa: .. aga kuna juba vanad eestlased rääkisid, et pikk möla foorumis hobujõude märgatavalt juurde ei anna, siis teeksin käesolevaga kodanik Karikale sellise ettepaneku:
mina toon omaltpoolt dünoäärde (ilmselt peale Liguri düno midagi pole siinmail töötavat hetkel) V8-ga varustatud sõiduki, mis hetkeseisuga evib kahe eraldi toruga exhausti ja siis teeme 3 katset: esimese katse eraldi torudega, siis proovime 'värvitrikiga' vahele keevitatud H-toru efektiivsust ja kolmanda katsega siis prooviks isand Karika teooriaid reaalsuses. Karikas omaltpoolt toetaks dünomist ja keevitustöid, kuna praktiku ja teoreetiku vahel pidi olema ju vaid võimaluste evimise vahe.....
Isiklikku kasu ma sellest katsest ei saa, hetkel all olev torustik läheb anyway mingil hetkel prügimäele ja asendub jämedamaga. Lihtsalt pakuksin omaltpoolt lõikumiseks ühte dual-exhausti.. Tegu oleks kindlasti üldhariva eksperimendiga, et ka foorumirahvale oleks rõõmuks lugeda kuis need asjad siis TEGELIKULT on.
Igatahes kinnas on visatud minupoolt...
Kes vana asja meenutab sel ....
Kas siis toimus mingisugune üritus või jäi asi poolikuks?
____________________________
I have a dream...... |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.09.2004 at 13:24 |
|
Astro SS |
Teooria - H ja X pipe
H ja X pipe on ilmselt toredad asjad aga Caddy tehase taaadid on pidanud õigeks Fleetwoodi LT1 kone puhul nenid teooriaid eirata.
Fleetwoodil on täiesti eralid süsteemid, mõlemast väljalaskekollektorist jooksevad eraldi 2,5'' torud koos püttidega tagumise stange alla .
Väändest puudu nagu ka ei ole.
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
30.09.2004 at 12:50 |
|
vvt |
Teooria - H ja X pipe
Mind ka täitsa huvitaks see dünovärk. Õigemini on varsti vaja enda autole midagi väljalaskeks välja mõelda. Kuna kõik see värk väga custom on, siis tuleb ise teha. Kõik selle tehase kahe või nelja tuletoruga süsteemid kasutavad ühist resonaatorit (ehk siis sama efekt mis need vahepiped) ja töötavad need vahemikus ökokärust poolvõidusõiduni. Enne torude lõikamist tasuks kohe teada, et kas sedasi või teisiti...
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
30.09.2004 at 12:59 |
|
LaSa Moderator |
Teooria - H ja X pipe
noh, mul eraldi torud endiselt all... |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
30.09.2004 at 13:21 |
|
vvt |
Teooria - H ja X pipe
Olen nõus töö ja kaasrahastamisega osalema selles katses. Kempi, traati ja gaasi saab. Kes veel?
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
30.09.2004 at 14:52 |
|
udu |
Teooria - H ja X pipe
katsetage minu vette peal, ma võin selle eest raha ka anda pärast, kui mingi väljalase alla jääb
____________________________
Chevrolet Corvette '80
Cadillac CTS '06 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
30.09.2004 at 15:39 |
|
vvt |
Teooria - H ja X pipe
Vette jaoks on juba mõttes selline "rolling thunder" tüüpi süsteem, mis koosneb 1,5 meetrist 4'' tühjast torust mõlema väljalaskekollektori taga
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
30.09.2004 at 16:08 |
|
Olds |
Teooria - H ja X pipe
quote: LaSa: noh, mul eraldi torud endiselt all...
Ja ega vist muudagi või mis?
LaSa-l see naljakas asi, et väljalaske gaaside heli meenutaks pigem nagu mootoratast kui V8 mootorit kuid omamoodi huvitav.
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
01.10.2004 at 10:59 |
|
LaSa Moderator |
Teooria - H ja X pipe
Praegu jah siuke chopperi sound on... Aga sellegipoolest, I like it
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
01.10.2004 at 11:56 |
|
diesel |
Teooria - H ja X pipe
firel ka kulgevad kaks sirget toru lõpuni välja ja mu meelest häälitseb piisavalt
poweri puuduse üle ka justkui kurta ei saa. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
01.10.2004 at 19:58 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
vvt |
Teooria - H ja X pipe
Piisavalt suurel harjukeskmisel mootoril võib paljud asjad viltu panna ja minekut on ikka piisavalt ilma, et kontrollinstrumentideta/testisõitudeta sellest üldse aru saaks. See on üks suure töömahu suuremaid plusse, mis laseb linnalegendidel (a'la tühi toruväljalase+tänavaauto headus) järjest rohkem innukaid pooldajaid koguda.....
Taolist asja oli täheldada juba nõukogude ajal, kus AI-93 bensiini panemine A-76 asemel tuntavalt minekut parandas ning kus karpa alused "turbonaatorid" ja sumpa otsa käivad "väljaimejad" kümnete protsentidega võrreldava jõudluse kasvu kaasa tõid.
Tegelikkuses on 98% vabalthingavatest V-mootoriga autodest tehtud nii, et vasakud-paremad torud omavahel ühenduses on ja selles peaks mingi headus peidus olema, et autotehased oma optimeerimistuhinas on projekteerinud selliseid stantsitöö imesid (loe $$$) otse torude vedamise asemel (loe odavam).
Suure võimsusega käib tihti kaasas suur mürin. Aga suure mürinaga suurt võimsust kaasas ei käi /ameerika vanasõna/
Edit: viimase parem sõnastus on vist: suur mürin on suure võimsuse kõrvalprodukt - suur võimsus aga ei ole suure mürina kõrvalprodukt.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
01.10.2004 at 20:16 |
Last edited 01.10.2004 at 20:20 by vvt
|
diesel |
Teooria - H ja X pipe
well, kui katsetada tahate siis võiks fire ka välja pakkuda.
ja sarnaselt udule, võiksin parima tulemuse (ja düno ka) kinni maksta, juhul kui see siis autole külge jääb (ja kui ta praegusest "setupist" parem on). |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
01.10.2004 at 21:19 |
|
Madman |
Teooria - H ja X pipe
quote: vvt: Tegelikkuses on 98% vabalthingavatest V-mootoriga autodest tehtud nii, et vasakud-paremad torud omavahel ühenduses on
Selle 2% sisse mahub näiteks uus Pontiac GTO ehk Holden millel väljalasked täiesti eraldi ja erineva pikkusega pealekauba.
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
01.10.2004 at 21:55 |
|
vvt |
Teooria - H ja X pipe
Nende võimsusteemade alal tundub maailmas (seega mitte ainult siin) kaks arvamust/koolkonda olevat:
1.esimesed, kes arvavad, et mootorist läbi käiv õhk on pidev vool, mootor on pump ja mida rohkem läbi pumbatakse, seda võimsam saab. Seega kollektorid peaks olema võimalikult lühikesed ja jämedad, klapid-pordid suured ja nuka tõus/dur niipalju kui kannab. Nimetagem neid cfm-stid.
2. teised, kes arvavad, et mootorist läbi käib õhk on pulsseerimine ja mootori võimsuse määrab põletamise kiirus/kvaliteet - selle nimel mängitakse kõikvõimalike gaasi seaduspärasustega ja kiivalt hoolitsetakse selle eest, et kuskilt midagi kaotsi ei läheks. Nimetagem neid resonantsistid
Tegelik tõde on nähtavasti kuskil vahepeal. Kui ikka sisse-väljalase on tehtud teatud pööretel rõhulaine maksimumi tekitama, siis on kogu kaane flowbench pool tõde. Mis kasu on voolamisest, kui kollektorid seda ei toeta - tulemuseks on toss ja puterdamine.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
02.10.2004 at 07:56 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
max |
Teooria - H ja X pipe
Lasa ja diesel, powerit pole kunagi küllalt Vahed erinevate süsteemide vahel, eriti teie leebete tänavaautode puhul on mõni hobujõud. Isegi kui saad erinevaid süsteeme proovida, siis tagumik seda ei tohiks tunda. Tänavaautole väljalaske tegemisel tuleks lähtuda ikka pigem sellest, mis sinna kõige paremini alla istub, mitte 2hp kaalutlusel mingi imesüsteemi ehitama hakata. Need +2 hp muutvad kehva koostekvaliteedi tõttu -5hp-ks Pealegi avalduvad need valdavalt kõrgetel pööretel, kus teie autod väga harva viibivad. Kordi suuremat kasu saaks tõenäoliselt karpa ja süüte timmimisest, kui mootorid muidu korras.
Pealegi on neid teste pärs palju juba tehtud, otsisin ka mõned lingid.
http://www.carcraft.com/techarticles/69238/
http://www.mustang50magazine.com/techarticles/4376/index2.html
http://stockcarracing.com/techarticles/83698/
http://www.ls1tech.com/forums/showthread.php?t=132829 (+ lingid) |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
02.10.2004 at 15:03 |
Last edited 02.10.2004 at 15:04 by max
|
diesel |
Teooria - H ja X pipe
max, ma ju eriti ei arvagi, et torumajandus mingit tummist effekti annaks, seepärast firel siiamaani torud täpselt samas konditsioonis ongi, kui ostmise hetkel.
a powerit on küll piisavalt ja jääb ülegi. seda võib järeldada näiteks tagumiste susside kulumise kiirusest.
muide hetkel aparaadil külmalt käivitades paar pütti ei taha bensu põletamisest midagi teada, ehk siis kone on alamõõduline ja lombakas, aga suss ikka kulub.
seega ei saa poweri puuduse üle justkui kurta. mahapanemine on juba iseasi.
aga vankri pakkusin välja kuna vaidlejatel siis ehk lihtsam tõde välja selgitada. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
02.10.2004 at 18:59 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
BlueStang |
Teooria - H ja X pipe
Hm, Tuleb välja, et veel parem on H ja X-pipe koos kasutada. Otsides modularidel kasutatavtest suveks parimat väljalaskevarianti jäi silma Ford Racing Team(FR500) oma:
Pildil siis pärast potte kasutatud veel lisaks eespool olevale H-torule veel X-toru. Sobib hästi Side Exhaust jaoks ning pidi efektiivsemalt summutama heli ning mis peamine vähendama takistust gaaside vabaks väljajooksmiseks - paremini, kui X või H eraldi kasutades
Juttu ja pilte ka:
http://mustang50magazine.com/featuredvehicles/4272/
Auto on nad muidugi eestotsast koledaks Hondaks keevitanud
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
10.01.2006 at 20:53 |
Last edited 10.01.2006 at 21:00 by BlueStang
|
Qubik |
Teooria - H ja X pipe
Hmm ma pole kindel kas eestist sellist ajakirja nagu Engine Masters saada on. Nendele kes ei tea sisi tegemist on mootori ehituse ässade ajakirjaga kelle tööks on vôistlusel vôimalikult suur vôimsus mootorist välja sikutada etteantud jubinaid kasutades. Otsisin läbi miski 3 aastakäiku ja leidsin kôik kokku yhe artikli torustiku ehitamisest. Seal kirjutaja seisukoht oli et niikaua kuni mootori vôimsus ei yleta umbes 600Hp ei ole märkimisväärset vajadust heaterist tahapoole muidu muudatusi teha kui kasutada vabamini gaase läbi päästvat pytti toru/ torude otsas. Need mehed panevad rôhku rohkem heaterile ja pidevalt läbijooksev teema on see et pannakse liiga suure toruläbimôôduga heater. Sealne soovitus on väljalaskeakna järele max 10% väljalaske klapi läbimôôdust suurem toru ja torustikku ostes kui on kaasas dyno graafik ostke torustik mille max vôimsus on madalam aga jôugraafik on stabiilsem.
vat selliseid soovitusi sealmaal. Ise olen kasutanud sealt saadud teadmisi kliendiautodel ja corvette omanikud on siiani rahul olnud. Oma masinale ei ole veel valmis ostetud väljalaset aga ilmselt H ja X väänamisega ma mängima ei hakka. Eks see suvel joonepeal näha ole. kui 400hp-d yltse joonele kuskile lastakse |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
29.03.2006 at 08:01 |
|
Andresp87 |
Teooria - H ja X pipe
Tere.
Kaevan vana teema üles aga tekkis selline küsimus selle h pipe kohapealt, osades kohtades räägitakse, et oluline on gaaside väljumiskiirus väljalaske süsteemis. Aga kas see h pipe just ei aeglusta gaaside kiirust või siis just suurendab gaaside kiirust kuna langetab rõhku seal punktis kus see tekib ja tänu sellele silindrist tulevad gaasid saavad kiiremini liikuda väljalaske otsa poole.
Gaaside kiiruse jutt on pärit sellelt leheküljelt: http://www.rbracing-rsr.com/exhausttech.htm
Aitäh kes viitsivad vastata ja ma loodan et keegi väga tige pole, et ma vana teema üles kaevasin. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
10.01.2009 at 21:42 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Maik |
Teooria - H ja X pipe
X-iga on gaaside kiirus kiirem.
http://www.vetteweb.com/tech/0307vet_x_pipe_performance_info/index.html jutu võtsin siit.
Isiklikult lähen väljalaske kallale küll suht viimasena vist tundub. Originaalid paistavad ka suht head torukollede moodi asjad olema
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
11.01.2009 at 09:57 |
2 edits. Last edited 11.01.2009 at 10:00 by Maik
|