Poster |
Message |
max |
Käigukasti ja mootori vahelised kinnitused
Lõik pärineb thirdgen.org boardist, alajaotusest "Motor swap":
quote: The trans isn't an issue, the bolt pattern is the same on the 2.5 4cyl, 4.3 V-6 and the SBC/BBC. I know it's funny that you can bolt the same trans to a 2.5 that you can bolt to a 502.
On tegelikult kah nii või?
[Edited by max on 20.06.2001 at 20:02 GMT] |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.06.2001 at 20:02 |
|
peep Moderator |
Käigukasti ja mootori vahelised kinnitused
4-sil kohta ei oska öelda aga muus osas vastab tõele. Oluline on vaid, et tegu oleks Chevy kastiga, kuna teistel GM toodetel on erinev poldjagu (BOP - BuickOldsPontiac).
4,3 on ilma kahe silindrita 350 btw. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.06.2001 at 09:08 |
|
max |
Käigukasti ja mootori vahelised kinnitused
quote: peep wrote:
4-sil kohta ei oska öelda aga muus osas vastab tõele. Oluline on vaid, et tegu oleks Chevy kastiga, kuna teistel GM toodetel on erinev poldjagu (BOP - BuickOldsPontiac).
4,3 on ilma kahe silindrita 350 btw.
ülevaltpoolt kuni poole 4,3L -ni olin nõus, aga tuli selle peale, et 2,5L on väidevalt sama kast... Ühesõnaga, kui nii ongi, siis tuleks käigukasti otsinguil ka varuosadeks müüdavaid väikeseid tagaveolisi ameeriklasi vaadata.
[Edited by max on 21.06.2001 at 11:18 GMT] |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.06.2001 at 11:18 |
|
|