Poster |
Message |
siim |
Cobra replica ´79 Chevrolet Malibust
Autori jutu järgi üks väheseid Soome V8 Cobra replicaid.
http://www.granitics.fi/Personal/Cobra/index.html
PS. See hobiauto sai valmis suveks. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.11.2003 at 14:10 |
|
NeverL |
Cobra replica ´79 Chevrolet Malibust
lahe, läheb kohe favoritsidesse
kunagi sattusin discovery-st vaatama saadet "car is born" ja seal tehti sierrast valmis cobra. pärast vahetati mootor ja käigukast ära kuna lahjaks jäi. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.11.2003 at 16:27 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Astro SS |
Cobra replica ´79 Chevrolet Malibust
Päris huvitav ja üksikasjalik jutt koos piltidega.
Loodetavasti saab sellelt lehelt Cobra potensiaalsed ehitajad innustust juurde.
Olen kuulnud jutte (naised saunas),et paar V8 Cobrat on tegemisel juba.(EESTIS)
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.11.2003 at 18:14 |
Last edited 23.11.2003 at 18:14 by Astro SS
|
tfr |
Cobra replica ´79 Chevrolet Malibust
Teemasse seonduvalt avastasin täna ühe Eesti replica kodulehe.
Sealt sai muu huvitava tehnilise jutu ja piltide kõrvalt teada ka näiteks selle, et 27. septembril toimus Tabasalus Cobra replicate kokkutulek. Osavõtuprotsent oli 100, mõlemad olid kohal. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.11.2003 at 22:20 |
|
peep Moderator |
Cobra replica ´79 Chevrolet Malibust
Tore, et keegi on reaalseid tegusid teinud vastukaaluks jutumeestele. Auto on ülikobe.
Muidu, kui omanik lugema juhtub, siis poly pukse ma eriti ei soovitaks. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.11.2003 at 22:45 |
|
LaSa Moderator |
Cobra replica ´79 Chevrolet Malibust
see kollane näikse vähemalt pildipealt küll tõeline kompu olema... |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.11.2003 at 23:15 |
|
aix22 |
Cobra replica ´79 Chevrolet Malibust
quote: peep: Tore, et keegi on reaalseid tegusid teinud vastukaaluks jutumeestele. Auto on ülikobe.
Thnx
quote:
Muidu, kui omanik lugema juhtub, siis poly pukse ma eriti ei soovitaks.
Põhjenda palun oma soovitust. Plaanisin just järgmisel nädalal need ära tellida...
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.11.2003 at 07:55 |
|
Kaido |
Cobra replica ´79 Chevrolet Malibust
Neid kasutatatakse eelkõige vaid racing-maailmas, kus neid ka vahetatakse suht tihti ja tänu sellele ei eeldata neilt meeletult pikka eluiga. OK, tänavaautol kestvusega vast probleeme ei teki, kuid tänavakasutuse teeb ebameeldivaks nende nagisemine ja kolin. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.11.2003 at 09:13 |
|
vvt |
Cobra replica ´79 Chevrolet Malibust
Lugesin seda ja mõtlesin, kuidas see Scorpio tagasild seal taga sellele v8-le vasta peab Scorpa reduktor ja poolteljed loksuvad juba 2.8 mootori taga hirmsat moodi
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.11.2003 at 10:04 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
peep Moderator |
Cobra replica ´79 Chevrolet Malibust
Poly on rohkem nagu odav kompromiss ja võistlusautodel seda enamasti ei kasutata. Jube kiire on, ei jõua eesti k. oma sõnadega põhjuseid välja tuua aga soovitan lugeda siit. Ja muidugi siis ise loogiliselt mõelda seda asja. Sest netist võib mistahes teksti leida aga ikka ise tuleb asjast aru saada ja siis otsus teha. Lisaks peab arvestama iga konkreetse vedrustuse spetsiifikat ehk milliseid funktsioone need poly puksid peavad täitma. Nagu sealt tekstist selgub, mõnes kohas on nad isegi aksepteeritavad. Herb Adamsi vedrustuse raamatu läbilugemine on ka kasulik tegevus.
Mu oma autol oli mingi hetk 100 % poly puksid, nüüd olen neid hakanud valikuliselt välja vahetama. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.11.2003 at 11:43 |
Last edited 24.11.2003 at 11:47 by peep (Moderator)
|
PlyVal64 |
Cobra replica ´79 Chevrolet Malibust
quote: vvt: Lugesin seda ja mõtlesin, kuidas see Scorpio tagasild seal taga sellele v8-le vasta peab Scorpa reduktor ja poolteljed loksuvad juba 2.8 mootori taga hirmsat moodi
Üldiselt peaks hästi vastu pidama, on ju auto kaal niipalju väiksem. Aga mis siis saab, kui tagarattad pidama saadakse, ei kujuta ise ka ette. Poolassid saab Vette kombel kardaanidega asendada, differ on teine teema Bemari uuema otsa suurte mootorite differ peaks kindlasti rohkem vastu, kuid kas seda on vabalt saada ja mis selline ka maksab Või kas on näiteks vanal 7-seeria ja 5-seeria diffritel palju vahet uuematega? 3-seeria differ peaks ikkagi nõrgaks jääma.
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.11.2003 at 12:00 |
|
aix22 |
Cobra replica ´79 Chevrolet Malibust
quote: PlyVal64: quote: vvt: Lugesin seda ja mõtlesin, kuidas see Scorpio tagasild seal taga sellele v8-le vasta peab Scorpa reduktor ja poolteljed loksuvad juba 2.8 mootori taga hirmsat moodi
Üldiselt peaks hästi vastu pidama, on ju auto kaal niipalju väiksem. Aga mis siis saab, kui tagarattad pidama saadakse, ei kujuta ise ka ette. Poolassid saab Vette kombel kardaanidega asendada, differ on teine teema Bemari uuema otsa suurte mootorite differ peaks kindlasti rohkem vastu, kuid kas seda on vabalt saada ja mis selline ka maksab Või kas on näiteks vanal 7-seeria ja 5-seeria diffritel palju vahet uuematega? 3-seeria differ peaks ikkagi nõrgaks jääma.
Mis seal tagasillas tõenäoliselt kõige esimesena laiali lendab: kas pin-pinion'ilt/pooltelje otstelt hambad maha või differentsiaal kui sõlm?
On võimalus hankida hea hinnaga Quaife ATB differ Scorpa tagasilda, kas lisaks paremale pidamisele saan ka tagasilla vastupidavust oluliselt juurde või jääb pudelikael endisesse kohta alles?
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.11.2003 at 12:30 |
|
vvt |
Cobra replica ´79 Chevrolet Malibust
Niipalju, kui on olnud au näga Scorpio't tõstuki peal (kõik automaadiga, mis peaks vähem lõhkuma), siis on silma jäänud saksa suurtest autodest (v.a Opel) suurem loks pooltelgedes ja reduktoris, tunde järgi teo ja taldriku oma (undavad ka).
Bemari reduktor peaks pikka aega suht muutmata olema.
Kui valida oleks, siis paneksin pigem nt 500-se tagasilla. Asi on kõvasti vastupidavam, samuti on romulast LSD leidmine lihtsam, kuna vaata et 1/3 autodest on see ju peal. Võimalusel suurema mootoriga mudeli oma, sest nt vanal viiesel on õõtsade kinnitus parem, mis vähendab tail-happyness'i NB! Selle posti peale palun kakat mitte loopida, ainult asjalikke kommentaare...
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.11.2003 at 12:47 |
|
PlyVal64 |
Cobra replica ´79 Chevrolet Malibust
quote: aix22: Mis seal tagasillas tõenäoliselt kõige esimesena laiali lendab: kas pin-pinion'ilt/pooltelje otstelt hambad maha või differentsiaal kui sõlm?
On võimalus hankida hea hinnaga Quaife ATB differ Scorpa tagasilda, kas lisaks paremale pidamisele saan ka tagasilla vastupidavust oluliselt juurde või jääb pudelikael endisesse kohta alles?
Ki ma seda kasutatud Scorpa lugu tegin, siis peamine häda nende tagasildadega oli olnud pin-pinion'i hävimine ja pooltelgede seesmiste otste lagunemine (mida pidi rämeraske lahti teha olema). Pooltelgede enda purunemist nagu kusagilt lugeda polnud ja Eesti meistrimehed seda ka ei maininud. Too uus sisu võiks asja kindlasti parandada, ma bemari diffrile mõtlesin just LSD tõttu. Sest Scorpa differ kannatas ka 3,0V6 Cosworth'i poweri välja, kannatab kindlasti ka mitte oluliselt võimsama V8 oma. Cobra jääb igal juhul oluliselt kergemaks, kuigi egas too Scorpagi tagaosa palju kaalu.
Sinu auto ju ei tahtnud kuidagi sirgelt teel püsida Piibe ruleerimisrajal, kui veidigi gaasiga tõhusamalt ümber käidi Pidamisega vist jääbki alatiseks probleem olema, LSD võiks seda vaid teatud piirini leevendada. Aga see ju ongi RWD mõnu.
PS: Ma kuulsin, et Sul lagunes tookord õnneks ära mitte korv, vaid siduritross ise. Vastab see tõele? Ja Aastaraamatusse lähete mõlemad mul sisse. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.11.2003 at 12:55 |
|
-fred- |
Cobra replica ´79 Chevrolet Malibust
Herb Adams soovitab oma raamatus poly pukside asemel nailon pukse, mida väidetavalt on igast laagrilaost saada.
Kust neid eestis otsida? |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.11.2003 at 12:58 |
|
peep Moderator |
Cobra replica ´79 Chevrolet Malibust
quote: -fred-: Herb Adams soovitab oma raamatus poly pukside asemel nailon pukse, mida väidetavalt on igast laagrilaost saada.
Kust neid eestis otsida?
Uuri seda teemat mujalt ka enne kui ostma hakkad, see nailoni jutt on minu mäletamist mööda vananenud - tänapäeval seda ei kasutata. Ma raamatut kiitsin rohkem seetõttu, et seal on lihtsalt kirjeldatud keerulisi protsesse mis auto vedrustusse puutub. Konkreetsete asjade/toodete osas on ta tiba vananenud. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.11.2003 at 13:17 |
|
vvt |
Cobra replica ´79 Chevrolet Malibust
Mul pole jälle targutada muust kui sellest, mida ma ise tean, aga päris hea lahendus on ajast aega olnud võimsamate mudelite vedrustuskomponentide (nt puksid) kasutamine. See aitab muidugi siis kui konstruktoritel on olnud oidu need puksiaugud samasugused teha ning suuremata mudelite tükid bolt-on-põhimõttel konstrueerida. Nt "sellel" on populaarsed nt originaalõõtsapukside asendamine nt M3 või 750i omadega, samuti pidurite upgraded, mis enamikus bolt-on olema kipuvad.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.11.2003 at 13:27 |
|
aix22 |
Cobra replica ´79 Chevrolet Malibust
quote: PlyVal64: [PS: Ma kuulsin, et Sul lagunes tookord õnneks ära mitte korv, vaid siduritross ise. Vastab see tõele? Ja Aastaraamatusse lähete mõlemad mul sisse.
Nii see õnneks oli jah. Sidurikvadrandil hambad maas.
Samas käis aga pedaal ikka liig raskelt enne kui purunes (tross ise liikus kestas OK), võtan varsti sidurikoja maha, eks siis näeb kas ka seal midagi vahetamist-määrimist tahab.
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.11.2003 at 13:31 |
|
Taavi |
Cobra replica ´79 Chevrolet Malibust
Halibrand'i velgedele ei ole mõelnud? Uute "15 replica'te jooks peaks kuskil 1500 USD maksma. Jämedad valgete GoodYeari kirjadega rehvid alla ja autol on täiesti uus ilme.
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.11.2003 at 14:18 |
|
aix22 |
Cobra replica ´79 Chevrolet Malibust
quote: Taavi:
Halibrand'i velgedele ei ole mõelnud? Uute "15 replica'te jooks peaks kuskil 1500 USD maksma. Jämedad valgete GoodYeari kirjadega rehvid alla ja autol on täiesti uus ilme.
Loomulikult olen mõelnud, ja korduvalt. Koos transaga jookseb hind ikkagi sinna min. 25-30 kEEK'i kanti. Ei ole vähe $$$. Ei ole veel raatsinud hankida.
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.11.2003 at 15:04 |
|
vvt |
Cobra replica ´79 Chevrolet Malibust
Kui arvestada seda, et selle Cobra kaal vaevalt suurt üle 1000 kg tuleb ning vedrustus on kesksuure auto oma, siis minumeelest pole sul mõtet nende poly jne puksidega nöökida - pane uued ORIGINAALpuksid ja asi tahe-su auto tuleb niikuinii nii kerge, et puksid suurt töötama ei hakkagi - olukord, kus pole suurt vahet, kas originaal või maonahast keritud hiina plastmasspuks
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.11.2003 at 15:48 |
|
ROKIPEER |
Cobra replica ´79 Chevrolet Malibust
Rootsis kah müügil AC Cobra Replica, hind vist väga kirves polegi, muidugi ühteist veel teha.
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
26.11.2006 at 11:24 |
|
ammi |
Cobra replica ´79 Chevrolet Malibust
ja Soomes.
http://www.oivanpoika.fi/auto.php?kansio=kuvat1&id=481 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
26.11.2006 at 11:44 |
|