Poster |
Message |
peep Moderator |
OMC 31.05
Tänasest on "juhend" väljas.
http://www.tqhq.ee/omc/ |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.04.2003 at 12:57 |
|
silver |
OMC 31.05
Targemad aidake teoretriseerida, kas OMC-l on kasu kohaltvõtul kumme suitsetada, tõstes niimoodi stardikiirust ja vähendades distantsi pikkust kiiruse tõstmisel? |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.04.2003 at 09:23 |
|
vkx |
OMC 31.05
Ei viitsi searchida aga siin foorumis oli sellest juttu seoses eelmise aasta võistlusega. Lühidalt öeldes polnud vist erilist kasu ega mõtet stardis eriti kummi vilistada ja muidu kohaltvõtuga üle pingutada, kuna distants on piisavalt suur ja saad oma lõppkiiruse kätte ka rahulikult startides, vist. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.04.2003 at 10:53 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
gets |
OMC 31.05
Põhimõtteliselt võiks start olla nagu kiirendusvõistlustel, võimalikult palju võimsust rajale panna. Kui ratta ringi lased, ega kiirus ei kasva ju eriti selle teepikkuse peal, kus ratas libiseb. Ise prooviks mitte libiseda. 1 miil pole teab, kui pikk maa, suurem osa autosid ei jõua oma tippkiiruseni sellel distantsil, kiirendus ikka määrab. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.04.2003 at 10:59 |
Last edited 25.04.2003 at 11:02 by gets
|
wax |
OMC 31.05
Kui sul pole just üle 400-500hp auto, siis saad lõppkiiruse kätte juba kaugel enne finishijoont. Niiet ei näe mõtet koha pealt kummi põletades minema punnitada. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.04.2003 at 11:04 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Jutulind |
OMC 31.05
Targem on siiski suss lippama lasta - sel juhul küll 60 jala aeg väheneb, kuid lõppkiirus tõuseb. OMC ja dragrace vahe ju ongi see, et ühel juhul määrab aeg, teisel lõppkiirus. Ja gets - on vahe küll, kas su 60 jala kiirus on 50 või 70 km/h.
____________________________
Team OUTLAW
'80 Jeep Wagoneer 258 cid R6 4 spd manual
'79 Jeep Wagoneer 360 cid V8 TH400
'06 Fiat Panda 4x4 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.04.2003 at 11:11 |
Last edited 25.04.2003 at 11:11 by Jutulind
|
vkx |
OMC 31.05
quote: gets: 1 miil pole teab, kui pikk maa, suurem osa autosid ei jõua oma tippkiiruseni sellel distantsil, kiirendus ikka määrab.
Eelmisel aastal olevat ju radariga just näha olnud, et paljud saavutasid oma suurima kiiruse tegelt just nats enne finišit ja finisijoonele jõudes hakkas kiirus juba langema hoopis. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.04.2003 at 11:14 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
gets |
OMC 31.05
Hm. Natuke imelik tundub see, et sussi libistades saad sama maa peale kiiruse suuremaks. Aga ega enne ei tea, kui ei proovi. OMC'l igatahes proovin mõlemad variandid ära
Edit: Re vkx: njaa, haapsalu lennuväljal ei tulnud küll tippkiirus kätte kogu väljaku pikkust (3...4km?) kasutades. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.04.2003 at 11:16 |
Last edited 25.04.2003 at 11:21 by gets
|
Vanaisa Moderator |
OMC 31.05
imelik tundub see mulle ka
Kui on mootor, millel jõumomenti jagub pikalt läbi kogu pöörete vahemiku, peaks ju asja paika panema kiirenduse kestus - kui aga saan erksust pöördevahemiku üleval otsas ilmutab(ja pikka kiirendust ei kanna) - siis vist sussilibin abistab
Või on väga loll arutlus?
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.04.2003 at 11:23 |
|
BlueStang |
OMC 31.05
pidamine on oluline aja sõitmiseks, kiiruse sõitmiseks on ikkagi hea, kui lõppjoont ületades on võimalikult kõrgemad pöörded võimalikult kõrgemal käigul - seepärast ikka suss stardis ringi, sest pidamise saavutamise punktis kiirus on suurem, kui pidavate ratastega startimisel, mis sest, et samas punktis oleme pidavate ratastega startimisel ajaliselt kiiremini.
Muidugi kehtib võimsamate autode jaoks, kuid miili peal peaks enamus võistlevaid autosid olema võimelised veel kiirust kasvatama va. mina eelmine kord olin juba poolel teel piirajas
Miks keskel kiirus suurem, kui miili peal oli ilmselt see, et rada läks läbi lohu - algul allamäge ja miilijoonele ülesmäge.
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.04.2003 at 11:35 |
|
raix_ |
OMC 31.05
ilmselt peaks ka abi olema sellest, kui alla kruvida väiksemad rattad. ntx 17" -> 15".
mina kavatsen selle triki teha. eks näis, kas ja kui palju aitab.
ning kohapealt ikka täiega minema...kuna mul jäi eelmine aasta auto veel kiirust koguma. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.04.2003 at 11:45 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Ago |
OMC 31.05
Väksemate ratastega peaks ju kiirus just langema Või olen ma millestki väga valesti aru saanud? Spido näitab küll väiksemate rataste puhul vinget kiirust. Samadel pööretel on suurema diameetriga ratta poolt läbitud maa pikem.
____________________________
Pontiac Trans Sport `96
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.04.2003 at 11:56 |
Last edited 25.04.2003 at 12:04 by Ago
|
spark |
OMC 31.05
quote: raix_: ilmselt peaks ka abi olema sellest, kui alla kruvida väiksemad rattad. ntx 17" -> 15".
mina kavatsen selle triki teha. eks näis, kas ja kui palju aitab.
ning kohapealt ikka täiega minema...kuna mul jäi eelmine aasta auto veel kiirust koguma.
pigem suuremad rattad
kiirusele mõjub siiski ratta läbimõõt (välimine diameeter)
proovi TqHq kalkulaatorit
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.04.2003 at 11:59 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
BlueStang |
OMC 31.05
Suurema läbimõõduga rehvid ikka alla ja madalam tagaülekanne, krt
Aga mind hoopis huvitab aerodünaamika teema - kas piisab, kui lauppinna vähendamiseks ja õhuvoolu kõhualla sattumise vältimiseks autot vaid eespoolt alla lasta. Või hakkab siis külgedelt tulev hoopis tagumikku maast lahti tõstma?
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.04.2003 at 12:01 |
Last edited 25.04.2003 at 12:08 by BlueStang
|
newton Moderator |
OMC 31.05
Väiksema läbimõõduga rehv = väiksema ümbermõõduga rehv = kaotad iga pöördega teepikkuses = võidad iga pöördega jõus = lühem/aeglasem peaülekanne = peaks olema parem kiirendus e. rohkem jõudu, kui pöörded otsa ei saa ja lisakäiguvahetust sisse ei tule. Spido näit sealjuures on teine teema. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.04.2003 at 12:08 |
|
Mell |
OMC 31.05
quote: Suurema läbimõõduga rehvid ikka alla ja madalam tagaülekanne, krt
...seda ainult sel juhul,kui enne finishit piirajasse jookseb,kui aga finishis lõpust niikuinii puudu jääb,siis on mõtekas ikka väiksem ratas panna,et maksimum kätte saada...
____________________________
Kaubalift 3,0 ja/või 4,0 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.04.2003 at 12:11 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
raix_ |
OMC 31.05
...seda ainult sel juhul,kui enne finishit piirajasse jookseb,kui aga finishis lõpust niikuinii puudu jääb,siis on mõtekas ikka väiksem ratas panna,et maksimum kätte saada...
seda ma pidasingi silmas.
noh, variant on ka see, et ühe stardi teha 17" ja teise 15" ning eks siis ole näha. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.04.2003 at 12:14 |
Last edited 25.04.2003 at 12:17 by raix_
|
devilc
Moderator |
OMC 31.05
quote: BlueStang:Aga mind hoopis huvitab aerodünaamika teema - kas piisab, kui lauppinna vähendamiseks ja õhuvoolu kõhualla sattumise vältimiseks autot vaid eespoolt alla lasta. Või hakkab siis külgedelt tulev hoopis tagumikku maast lahti tõstma?
Aeroünaamika ja stabiilsuse seisukohalt mõistlik tegu. Külgedelt tulev õhuvool autot nüüd küll ei tõsta.
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.04.2003 at 12:16 |
|
ollo |
OMC 31.05
quote: devilc: quote: BlueStang:Aga mind hoopis huvitab aerodünaamika teema - kas piisab, kui lauppinna vähendamiseks ja õhuvoolu kõhualla sattumise vältimiseks autot vaid eespoolt alla lasta. Või hakkab siis külgedelt tulev hoopis tagumikku maast lahti tõstma?
Aeroünaamika ja stabiilsuse seisukohalt mõistlik tegu. Külgedelt tulev õhuvool autot nüüd küll ei tõsta.
Yep, pigem vastupidi. Madal nina takistab õhu sattumist auto alla, kõrgem tagaosa tekitab hõrenduse, mille tulemusena downforce tiba paraneb. Madalad küljed muidugi suurendaks seda efekti veel.
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.04.2003 at 12:20 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
BlueStang |
OMC 31.05
quote: raix_:
...seda ainult sel juhul,kui enne finishit piirajasse jookseb,kui aga finishis lõpust niikuinii puudu jääb,siis on mõtekas ikka väiksem ratas panna,et maksimum kätte saada...
seda ma pidasingi silmas.
noh, variant on ka see, et ühe stardi teha 17" ja teise 15" ning eks siis ole näha.
Seda peab läbi kalkuleerima, mul on mingid valemid, mis arvestavad võimsust, lauppindala, massi, ülekandearve ja tagaratta läbimõõtu - seda nii õhu-, kui ka veerevtakistuse jaoks. Aga need on lõppkiiruse jaoks - kui keegi oskaks need miili peale teisendada
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.04.2003 at 12:22 |
Last edited 25.04.2003 at 12:24 by BlueStang
|
gets |
OMC 31.05
quote: raix_:
noh, variant on ka see, et ühe stardi teha 17" ja teise 15" ning eks siis ole näha.
Reeglitest välja ei loe, kuid ei tea, kas see on üldse lubatud? Kui jah, siis isegi prooviks ära. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.04.2003 at 13:35 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
417RR |
OMC 31.05
quote: gets: quote: raix_:
noh, variant on ka see, et ühe stardi teha 17" ja teise 15" ning eks siis ole näha.
Reeglitest välja ei loe, kuid ei tea, kas see on üldse lubatud? Kui jah, siis isegi prooviks ära.
tõenäliselt saavutab efekti kui KW vähe.
minul jäi 5 käiguga 15" jõudu puudu enne lõppu, samas pikema maa( lenska mnt.vaikselt kiirendades) peale lõppkiirus tugevalt parem olnud.
13" madala profiilida oli arvutuste järgi lõppkiirus 10 km/h parem, kahju et radariga mõõta ei saanud |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.04.2003 at 15:32 |
Last edited 28.04.2003 at 09:05 by 417RR
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
BlueStang |
OMC 31.05
Panen siia mõned lingid lõppkiiruse arvutamiseks:
esimesel - kalkulaator
http://home.earthlink.net/~jonaa/LS1new.xls
teisel - mõnede "levinumate autode" cd ja lauppindala
http://home.earthlink.net/~jonaa/cd.html
kolomandal - natuke teooriat ka
http://www.pumaracing.co.uk/topspeed.htm
Aga ikkagi - lõppkiirus ja kiirus miilijoonel on kaks eri asja. Kui nüüd keegi matemaatik-füüsik siia teepikkused ja kiirendused ka siduda oskaks...
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.04.2003 at 20:16 |
Last edited 25.04.2003 at 20:21 by BlueStang
|
brg |
OMC 31.05
Cartest-i nimelise programmiga annab kah natuke mängida ja uurida... http://home.earthlink.net/~patglenn/ct.html Lehekülje lõpus on link ka DOS-versioonile, mille proovimine on vaba (Win oma vist mulle eriti ei meeldinud kui ma seda mingi x aega tagasi proovisin). |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.04.2003 at 21:13 |
|
devilc
Moderator |
OMC 31.05
quote: brg:(Win oma vist mulle eriti ei meeldinud kui ma seda mingi x aega tagasi proovisin).
Windowsi, õigemini Java versioon on IMO siiski parem: ilusam graafika, rohkem võimalusi ja mugavam kasutajaliides. Ise kasutan just seda (ametlikku versiooni).
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.04.2003 at 00:55 |
|