Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25
Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26 tqhq.ee foorum - Tagasilla hambumine Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
Tagasilla hambumineTegelen siin tagasilla uuendusega ja ehk mõni spets saaks abiks olla. Kuidas piltide järgi tundub, kas või mida hambumises muutma peaks? Hetkel niiöelda testfaasis. Mul on Borg Warner 9-bolt tagasild, millel shim’id laagri saale all, seega pole keeruline käbi sisse või väljapoole saada.
Tänud. Seda Yukoni lehte olen näinud, aga ilmselt tuli natuke enesekindlusest puudu. Kui pikka aega neid jälgi võrrelda, siis lõpuks on kõik sarnased
Mida ma üldse teen? Eelmisel suvel tagasilla õli välja lastes oli kõik rauapuru täis. Saigi siis otsus vastu võetud, et vahetab kõik välja. Sees oli 3.27, nüüd tuleb 3.70. Lisaks see üsna vähe levinud ja kõik tuleb Austraaliast tellida, mikimaa ei aita siin.
Tagasilla hambumineIdeaalis võiks ju olla üleni kontakt aga kui on ilusti keskel siis kulumine tasakesi laiendab seda jälge ja kontakt paraneb kuludes. Vastasel juhul, kui kohe alguses oleks "ideaalne" siis reaalselt kulub mõnelt regioonilt kiiremini ja jälg halveneb.
Disclaimer: Kasutan siin masinaehituslikke teadmisi, tagasilda pole ise koostanud.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
27.07.2022 at 15:57
Tagasilla hambuminePilt on ilus, aga meelerahuks võiks kogu taldriku üle pintseldada ja kontrollida, ega jälg uitama lähe. Näiteks vildaka töötluse (ka ahv kukub vahel puu otsast alla!) või koostamisel märkamata jäänud liivatera pärast.
Kuniks jälg on hamba keskel, on hästi.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.07.2022 at 09:36
Tagasilla hambumineEile sai siis sisu sisse visatud ja korra veel kontrollitud, pilt sama nagu ülevalpool. Esimesed 15 km ka sõidetud ning tulemus positiivne.
Väidetakse, et aeglasem ülekanne kipub natu rohkem undama, aga minul õnneks kõik super, täielik vaikus Olen kusagil lugenud, et peaks ca 30 km
rahulikult sõitma ja siis uuesti sisse piiluma? On kellelgi kogemusi? Seal väga midagi vaadata pole ju, ainuke asi mida saaks kontrollida on backlash?
Tagasilla hambumineEnamus tootjaid ütlevad, et uus ülekanne tahab sissesõitmist. See tähendab, et esimene sõit rahulikult ca. 30 km, seejärel lasta täielikult maha jahtuda. Seejärel rahulikult veel 500 km (ei pea olema järjestsõidetud). Siis soovituslik õlivahetus. Huvi pärast küsin mis tootja ülekannet kasutasid?
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
31.07.2022 at 09:25
Tagasilla hambumineMa asjast nii aru saanud, et hambumisjälg ei tohi kuskilt hamba servani ulatuda sest siis hakkab tekkima müra.
Kulumisel hambumisjälg järjest suureneb kuni jõuab hamba servani ja siis hakkab häälitsema ning mida paremini see keskele õnnestub sättida seda pikaealisem asi on.
Teatud erisusi on muidugi hambumisjälje asetuses, kus arvestatakse asjade läbipaindumist ja detailide deformatsioone.
USA sillaosadel on üsna tihti probleeme töötlemistäpsusega ja seega kindlasti soovitan kontrollida hambumist kõigil hammastel ja seda ka mitu ringi keerutades.
Vähemalt mul Wrangleri ja Tahoe sildadega kogemus olemas kus pidi keerama taldrikut difril.
Eks mõlemad pooled viskasid pisut ja koostööna sai asja heaks.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
31.07.2022 at 18:17
quote:algaja:
...
USA sillaosadel on üsna tihti probleeme töötlemistäpsusega ja seega kindlasti soovitan kontrollida hambumist kõigil hammastel ja seda ka mitu ringi keerutades.
Vähemalt mul Wrangleri ja Tahoe sildadega kogemus olemas kus pidi keerama taldrikut difril.
Eks mõlemad pooled viskasid pisut ja koostööna sai asja heaks.
Väga hea meeldetuletus.
Kui sillast miskit kuulda ei ole, siis poel ka vajadust lahti võtta. Õlivahetus on kindlasti mõistlik kas väljapakutud kilomeetrite või hiljemalt esimese suve (kui neid kilomeetreid ikka ei kogune) lõpuks. Ning selles sisalduv (või loodetavasti, selles puuduv) metall.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
02.08.2022 at 11:05