Poster |
Message |
Gnade |
USA auto EU legaalseks. Esituled, mis võimalused?
Tere!
Tldr: Ees xenon tuled kuid autol puuduvad pesurid ja puudub tulede automaatne reguleerimis võimalus. Mis võimalused tulede asendamiseks, et saada auto arvele?
Soetasin hiljuti ameerika auto ja nüüd vaja esituled ümber teha, et saada auto arvele. Välismaa foorumitest lugesin, et autol (Mustang s550) ei olegi pesureid ega tulede automaatset regulleerimist vaid EU turule olevat tehas loonud autod mis kasutavad väiksema võimsusega xenon pirne, ning need ei vaja pesureid ega tulede automaatset regulleerimist. Võib selline asi tõene olla ja kui on siis millised oleksid need pirnid? Kui xenoneid ei ole võimalik kasutada (pesurite ja automaatse tulede regulleerimis vüimaluse puudumise tõttu), siis mis oleksid alternatiivid. Halogeen ja Led?
Tänan! |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.08.2021 at 17:22 |
|
emty |
USA auto EU legaalseks. Esituled, mis võimalused?
mina panin pesurid ja hella regulaatorikomplekti...sain 2 aastat tagasi ameerikaautost eelviimase seega vaevalt et neid seal enam on, aga kysida v6id...tootmine on neil l6petatud igatahes...
teine variant on (ultraheli-/infrapuna-/mehaanilisest)andurist, arduinost ja servodest ise regulaatorid ehitada...
kolmas variant on arvelev6tu jaoks halogeenpirnidid sisse teipida ja auto k2hku maha myya p2rast...
neljas variant hella halogeen-luubid sisse ehitada...
____________________________
'88 Van g20, 350 TBI...
'15 Challenger, 345 Hemi... |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.08.2021 at 18:44 |
|
TrailMaster |
USA auto EU legaalseks. Esituled, mis võimalused?
Juhul, kui vedrustus on piisavalt jäik, ei ole automaatne regullaator nõutav. Kes selle üle otsustab tuleb MNT tehnoosakonnast küsida. Tulede pesuks sobib suvaline pesuri komplekt.
MNT poolt ülevaatajatele kirjutatud juhend: https://www.mnt.ee/sites/default/files/content-editors/Failid/Ylevaatajad/Juhendmaterjalid/kood_204_-_gaaslahenduslambiga_lahitulelatern_mille_valgusvoog_ei_uleta_2000_lm_v_1.2.pdf |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.08.2021 at 08:59 |
|
maalo |
USA auto EU legaalseks. Esituled, mis võimalused?
25W gaaslahenduslampidel ei ole nõutav pesur, tõsi, kuid paigalduskomplekte ei leia ja järelturul ka lampide leidmine on peavalu ja valgustugevus on ikka suht saast. 2006a Passati xenon annab ka rohkem luxi välja, kui 25W xenon, seega seda teed minna on tagasiminek oma silma nähtavuse ja seega turvalisuse osas. Lisaks on 25W xenon D5S pesaga. D1S pesaga ühilduvus puudub ja pistikud on erinevad ploki küljes.
Ilmselt sinu Mustangi küljes on D3S, mis on kallim variant nendest plokkidega lampidest. Ja siia pessa ka D5S ei istu, sest pistikud on taaskord teistmoodi.
Kõige lihtsam on asenduseks LED tellida, mingi 4000K variant ja ütled, et halogeen ja kogu lugu. Ma ei ole kordagi pidanud ülevaatusel põdema, kollakas valgus ja ütlen vaid, et need on need naitbreikerid ja ÜV onu noogutab mõistvalt.. Asendusi on, ei pea tulesid laiali lammutama. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.08.2021 at 00:36 |
|
Gnade |
USA auto EU legaalseks. Esituled, mis võimalused?
Oleksimine ülevaatuse järgus, siis tõenäoliselt saaks lihtsamalt läbi, aga hetkel on meil ARKiga teema, et saada tüübikinnitust. Ja ARK peenestab tunduvalt rohkem. Mõtlesin ise ka alguses minna LED esitulede poole, aga kuna 2015-2017 aasta mustangidel ei ole seda tehase valikus siis ei sobi see ARKile. Hetkel oleme ka jõudnud järeldusele, et proovida panna pesurid ja regulaatorikomplekt. Vaadates müügis olevaid 2015-2017 mustange, siis on näha, et nendel on ka paigaldatud vähemalt pesurid. Regulaatorid, ei tea. Kirjas ei ole ja nendel millel on lülitist pilt, on näha, et ei ole. Vähemalt mitte selline, et kust juht saab ise reguleerida. Seega võibolla alguses targem proovida lihtsalt pesurid panna ja kui läbi ei lähe, siis panna ka regulaatorid. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.08.2021 at 08:45 |
|
emty |
USA auto EU legaalseks. Esituled, mis võimalused?
automaatsetel regulaatoritel enamasti mingit lylitit polegi...juhikohalt rullitav asi ei sobi...
____________________________
'88 Van g20, 350 TBI...
'15 Challenger, 345 Hemi... |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.08.2021 at 14:07 |
|
Gnade |
USA auto EU legaalseks. Esituled, mis võimalused?
quote: emty: automaatsetel regulaatoritel enamasti mingit lylitit polegi
Seega üks kahest- Kas puudub või on ka lastud paigaldada isereguleerivad. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.08.2021 at 14:28 |
|
matu1988 |
USA auto EU legaalseks. Esituled, mis võimalused?
Sel juhul kui on osereguleeriv paigaldatud siis peaks olema ka rataste juurde paigaldatud andurid mis seda automaatselt reguleerivad
____________________________
CB kanal 8am kutsung MATU |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.08.2021 at 16:29 |
|
mrtn |
USA auto EU legaalseks. Esituled, mis võimalused?
quote: matu1988: Sel juhul kui on osereguleeriv paigaldatud siis peaks olema ka rataste juurde paigaldatud andurid mis seda automaatselt reguleerivad
See ongi isereguleeruva definitsioon. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.08.2021 at 17:22 |
|
maalo |
USA auto EU legaalseks. Esituled, mis võimalused?
quote: Gnade: Oleksimine ülevaatuse järgus, siis tõenäoliselt saaks lihtsamalt läbi, aga hetkel on meil ARKiga teema, et saada tüübikinnitust. Ja ARK peenestab tunduvalt rohkem. Mõtlesin ise ka alguses minna LED esitulede poole, aga kuna 2015-2017 aasta mustangidel ei ole seda tehase valikus siis ei sobi see ARKile. Hetkel oleme ka jõudnud järeldusele, et proovida panna pesurid ja regulaatorikomplekt. Vaadates müügis olevaid 2015-2017 mustange, siis on näha, et nendel on ka paigaldatud vähemalt pesurid. Regulaatorid, ei tea. Kirjas ei ole ja nendel millel on lülitist pilt, on näha, et ei ole. Vähemalt mitte selline, et kust juht saab ise reguleerida. Seega võibolla alguses targem proovida lihtsalt pesurid panna ja kui läbi ei lähe, siis panna ka regulaatorid.
sa ei saanud aru ikka. mitte ei pane LED esitulesid, vaid paned olemasoleva xenoni asemel sooja valgusega LEDi, kehitad õlgu ja ütled, et halogeen. Oleks kõige lihtsam.
Kõikidel ameeriklastel pole regulaatorit üldsegi, niiet ei pruugigi olla sul ka automaatset regulaatorit. Sel juhul on halogeen ainuke lahend. Aga nagu ma ütlesin, et mida ei tea, pole olnud. 4000K LED on aastaid ülevaatuselt läbi läinud Osram Nightbreakeri pähe ei ole keegi küsimusi esitanud. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.08.2021 at 09:49 |
|
antennimees |
USA auto EU legaalseks. Esituled, mis võimalused?
Auto esmane registreerimine ja ülevaatus on kaks täiesti erinevat protseduuri. Esmasel regamisel ei saa tule sisse panna mida iganes kuna ameerika tulel on peale kirjutatud mis pirn seal sees käib ja nad lähtuvad sellest. Võimalus on vahetada tuled sama mudeli halogeenide vastu kui on olemas või siis panna vajalikud lisaseadmed xenonitele. Ülevaatusel samas on paljud asjad võimalikud palju lihtsamate vahenditega kuna ülevaatajad on palju ebapädevamad.
____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.08.2021 at 10:53 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Gnade |
USA auto EU legaalseks. Esituled, mis võimalused?
Lasime pesurid paigaldada ja proovisime ARKis uuesti, et täpselt teada saada mis võimalused on. Kuna esimene kord ise ei käinud, siis oli see raport veidi segane. ARKis öeldi, et kõik muu sobib, mis ei sobi on ikkagi puuduvad tulede regulaatorid. Aga sellega on sedasi, et kui Ford euroopa turu mustangidele neid regulaatoreid ei paigalda, siis ei tohi neid lasta ka paigaldada. Vaid peab saama tehasest sertifikaadi mis ütleb, et neid ei ole vaja. Kui tehasest ei saa seda paberit, siis tuleb minna Arki ja nemad uurivad seda kusagilt saksamaalt ise, kuid see võtab kusagil 30 päeva aega. Kui tehas paigaldab neid regulaatoried euroopa turule, siis tuleb lasta esindusel need ka paigaldada. ARKis öeldi kohe ära ka, et teisi tulesid ei või panna kuna see minevat ümber ehitamise alla ja siis on jällegi probleem.
Edit: Tuleb välja, et olime raportit veidi teisiti lugenud. Ma ei tea kuidas me ekslikult lugesime välja "2000lm ja üles poole vajavad pesurit + regulaatoreid". Ford on euroopa mustangidele paigaldanud D8S tuled, mis on täpselt 2000lm. Ja seega pesureid ega regulaatoreid ei pea olema. Hetkel ongi D3S tuled mis nüüd tuleb välja vahetada D8S vastu. Iseeneset vahetus olevat lihtne. Tavaliselt omanikud on teinud vastupidi: D8S -> D3S. Ning sellisel juhul tuleb D3S pirni plastik kaelusesse (ma ei tea kuidas seda eestikeeles nimetatakse täpselt) teha sälk. Loomulikult lähevad "muundurid/ballastid/plokkid" (Ma ei tea kuidas neid eesti keeles nimetatakse) ja kaablid vahetusse, kuid need on juba plug'n'play. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
10.09.2021 at 11:00 |
1 edit. Last edited 12.09.2021 at 10:34 by Gnade
|
antennimees |
USA auto EU legaalseks. Esituled, mis võimalused?
quote: Gnade: Lasime pesurid paigaldada ja proovisime ARKis uuesti, et täpselt teada saada mis võimalused on. Kuna esimene kord ise ei käinud, siis oli see raport veidi segane. ARKis öeldi, et kõik muu sobib, mis ei sobi on ikkagi puuduvad tulede regulaatorid. Aga sellega on sedasi, et kui Ford euroopa turu mustangidele neid regulaatoreid ei paigalda, siis ei tohi neid lasta ka paigaldada. Vaid peab saama tehasest sertifikaadi mis ütleb, et neid ei ole vaja. Kui tehasest ei saa seda paberit, siis tuleb minna Arki ja nemad uurivad seda kusagilt saksamaalt ise, kuid see võtab kusagil 30 päeva aega. Kui tehas paigaldab neid regulaatoried euroopa turule, siis tuleb lasta esindusel need ka paigaldada. ARKis öeldi kohe ära ka, et teisi tulesid ei või panna kuna see minevat ümber ehitamise alla ja siis on jällegi probleem.
Edit: Tuleb välja, et olime raportit veidi teisiti lugenud. Ma ei tea kuidas me ekslikult lugesime välja "2000lm ja üles poole vajavad pesurit + regulaatoreid". Ford on euroopa mustangidele paigaldanud D8S tuled, mis on täpselt 2000lm. Ja seega pesureid ega regulaatoreid ei pea olema. Hetkel ongi D3S tuled mis nüüd tuleb välja vahetada D8S vastu. Iseeneset vahetus olevat lihtne. Tavaliselt omanikud on teinud vastupidi: D8S -> D3S. Ning sellisel juhul tuleb D3S pirni plastik kaelusesse (ma ei tea kuidas seda eestikeeles nimetatakse täpselt) teha sälk. Loomulikult lähevad "muundurid/ballastid/plokkid" (Ma ei tea kuidas neid eesti keeles nimetatakse) ja kaablid vahetusse, kuid need on juba plug'n'play.
Vaata siis kindlasti, et ka tuleklaasil olev pirni tähis oleks D8S muidu tõenäoliselt läbi ei lasta sest tuledesse teiste pirnide panemine ei sobi neile.
____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
12.09.2021 at 11:44 |
|
Gnade |
USA auto EU legaalseks. Esituled, mis võimalused?
Ja ongi nüüd tuleklaasiga tupikus. D3S peale märgitud ja see neile ei sobi. Teoorias võiks otsida 2 klaasi D8S märgistusega, kuid reaalsem on otsida 2 tervet laternat ja siis klaasid ümber tõsta. Tegelt ei saa ka viimast varianti reaalseks lugeda, sest tõenäosus leida kaks sellist tuld mille klaasidel oleks see vajalik markeering, on väike.
Võtsin huvi pärast ka ühendust töökodadega, kes tegelevad selliste probleemidega. Üks neist pakkus ~1500 euroseid LED tulesid, mis nende arust oleks kindla peale minek kuna nad on varem sedasi teinud ja nii läbi saanud, aga mida teine pakkus oli veel huvitavam. Pms, et tüübikinnituses peaks olema märge, et regulaatoreid ei ole vaja. Ja nüüd ma ei saagi aru, et mis moodi....Selleks, et saada autole tüübikinnitust lähedki sa ju registreerimiseelsesse kontrolli, kus ju kontrollitakse sõiduki tehnilist vastavust seadusele ning peale seda saadetakse edasi tüübikinnitamisele.
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.04.2022 at 14:35 |
|
DevilDeVille |
USA auto EU legaalseks. Esituled, mis võimalused?
Miks peaks kvalifitseeruvatelt laternatelt midagi ümbertõstma?
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.04.2022 at 20:39 |
|
Gnade |
USA auto EU legaalseks. Esituled, mis võimalused?
quote: DevilDeVille: Miks peaks kvalifitseeruvatelt laternatelt midagi ümbertõstma?
Ma arvan, et need ei sobi, sest US mudelil on päevatuled need 3 triipu, põhitulede kõrval. EU mudelil on kolme triibu asemel lihtsalt helkurid ja päevad tuled on eraldi all pool. Pinnide (Ma ei tea kuidas neid nimetatakse) arv ja asukohad ka ei klappi, mis on ka loogiline arvestades seda kui erinevalt on päevatuled. Liskaks on EU mudeli laternal küljes mootorid (ma arvan, et need on mootorid) mis võimaldavad salongist tulede regulleerimist. US mudelil seda ei ole.
No file was uploaded. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.04.2022 at 12:14 |
|
DevilDeVille |
USA auto EU legaalseks. Esituled, mis võimalused?
No panedki ahvide rõõmuks jewrotuled ette suvaliste pistikuasendajatega ja pärast korrektsed tagasi.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.04.2022 at 13:14 |
|