Poster |
Message |
pkuldsaar |
K: Ford F150 plokisoojendus
Avastasin, et minu autol on olemas plokisoojendus. Kas see on kasutatav ka meie 230v süsteemiga? Kui jah siis kas kellegil ühenduskaablit oleks pakkuda?
____________________________
Priit Kuldsaar
priit@made.ee
5109332 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
01.01.2021 at 12:20 |
|
hirax |
K: Ford F150 plokisoojendus
Kui on Defa oma siis ilma pistiku pilti nägemata ma arvan, et ühenduskaabli saaksin sulle anda niisama.
Voltide ja wattide kohalt pead ise testriga takistuse ära mõõtma ja edasi saaks juba arvutama hakata...
____________________________
Mercury Cougar 86
C10 1981 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
01.01.2021 at 14:59 |
|
pkuldsaar |
K: Ford F150 plokisoojendus
quote: hirax: Kui on Defa oma siis ilma pistiku pilti nägemata ma arvan, et ühenduskaabli saaksin sulle anda niisama.
Voltide ja wattide kohalt pead ise testriga takistuse ära mõõtma ja edasi saaks juba arvutama hakata...
Pistik on selline:
Defa see ei ole vaid Phillips & Termo Ind. Kanada toode. Kas kellegil on selline asi autol peal olnud?
____________________________
Priit Kuldsaar
priit@made.ee
5109332 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.01.2021 at 13:58 |
|
Vanaisa Moderator |
K: Ford F150 plokisoojendus
Kanadas peaks 120V süsteem olema. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.01.2021 at 14:16 |
|
mrtn |
K: Ford F150 plokisoojendus
Mis on veel huvitav, et Põhja-Ameerika plokisoojendused on praktiliselt kõik lahendatud radikavõre vahelt töllerdava juhtmega, ilma fikseeritud ühenduspesata. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.01.2021 at 14:31 |
|
Yll |
K: Ford F150 plokisoojendus
quote: Vanaisa: Kanadas peaks 120V süsteem olema.
Tundub nii olema jah:https://phillipsandtemro.com/solutions/engine-heating-solutions/electric-immersion-heaters/cordsets/lit-plugs/ |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.01.2021 at 18:17 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
maalo |
K: Ford F150 plokisoojendus
Kanadas on nii 120 kui ka 240V majas olemas. Üldiselt kasutatakse 120 tavaseadmete jaoks, 240 kodumasinad ja tööriistad, aga 60Hz. Eestist kaasa võetud kingitus tegi esimese sisestusega litaka. Ja sealt kaasa toodud vidin ei hakanudki tööle...
Loterii allegrii selle seina pistmisega. 60Hz elektrit meil paraku võtta pole.
Kindla peale minna, siis kas Defa või Calix ei paku autole õiget elementi? Mõned on täitsa Defa kataloogis olemas.. Calix pakub ka 5.4 Tritonile täitsa. Küll 750W, mitte 900W nagu tehasest, aga vähemalt ei pea juhtmete üle pead vaevama.
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.01.2021 at 18:21 |
3 edits. Last edited 03.01.2021 at 18:25 by maalo
|
Vanaisa Moderator |
K: Ford F150 plokisoojendus
küttekeha puhul ei tohiks sagedus pilli puhuda, volt küll. Selline pistik kui pildil, on 120V oma. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.01.2021 at 19:02 |
|
hirax |
K: Ford F150 plokisoojendus
quote: pkuldsaar:
Pistik on selline:
Mul jah selliste otstega kaabel oleks pakkuda olnud
Ja nagu Vanaisa juba mainis siis hertsid ei ole plokisoojenduse puhul tähtsad.
Mõõdad ära takistuse ja arvutad Ohmu sääduse järgi välja vatid, võimsuse ja kas sinna saaks ka 230V selga lasta
Mina riskiks küll proovida
Oletame, et soojendi takistus on 25 ohm
120V puhul oleks ampreid 4.8
ja 230V puhul oleks ampreid 9.2
Kui garages kaitsmeid välja ei löö, siis seda kiiremini ta ploki soojaks ajab
____________________________
Mercury Cougar 86
C10 1981 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.01.2021 at 20:27 |
|
Vanaisa Moderator |
K: Ford F150 plokisoojendus
120V tenn 220V taga võib muidugi mootori keema ajada, seda tasuks ka jälgida. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.01.2021 at 21:36 |
|
pkuldsaar |
K: Ford F150 plokisoojendus
Uurisin seda teemat ka elektroonika taustaga inimeselt kes ütles, et neid kahte voolu nn omavahel segamini ajada ei tohi ning soovitas auto juures pigem küttekeha vahetus teha aga mitte olemasolevat kasutada.
____________________________
Priit Kuldsaar
priit@made.ee
5109332 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.01.2021 at 17:33 |
|
margus61 |
K: Ford F150 plokisoojendus
Põhimõtteliselt saab 115V ka ise valmis vaaritada nt. mingi sarnase karbiga: viide.
Ilmselt otstarbekam ja universaalsem tulemus on küttekeha ja juhe ära vahetada ja jätkujuhe hankida. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.01.2021 at 18:13 |
|
Tim |
K: Ford F150 plokisoojendus
Hiinast saab minig 25-30 euri eest eraldi seisva 220v vee soojendaja mis idee kohaselt käib salongi radika torude vahele nagu webasto. Kui just defa jaoks raha ei ole. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.01.2021 at 19:29 |
|
pkuldsaar |
K: Ford F150 plokisoojendus
Auto ei ole igapäevases kasutuses st otsest vajadust kütet kasutada ei ole. Soov oleks olnud masinal kõik tehasest peale pandud varustus toimima saada. Hetkel jääb stange taha ootama.
____________________________
Priit Kuldsaar
priit@made.ee
5109332 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.01.2021 at 20:48 |
|