Poster |
Message |
Pets77 |
Autogaas: :) või :( vol 2
Paigaldasin oma 14a Ram'ile 4 põlvkonna seadme koos õlitusega ja vean 3,5t haagist, eks annan teada, millal pisar silmas uut mootorit otsima hakkan...
Bena pealt Ram'iga pole veel alla 13,9l/100 saanud ja käruga umbes 16-17L, kui päevas 100+km sõidad, siis ilma gaasiseadmeta ei tuleks kõne allagi, kui just kulda ei vea.
Müütasin suht pikalt ühte 13a Rami mootorit, millel 22kilo kellal, krt keegi ei soovinud seda osta, kui lõpuks ühele projektikale selle müüdud sain. Arvan, et palju ka kinni seadme paigaldajas, kui asi õieti ei toimi, siis sealt ka head nahka ei tule.
Mul see juba 4'jas paigaldus ja kolmega pole mingit probleemi olnud, kuid üks auto on juba 5x käinud garantiiga asju ajamas, kahju et ühe asjas saab korda ja uus teema kohe peale. Sõidab ilusti , kuid on lohakus vigu täis, mis annavad märku voolikute ühenduses ja gaasile ümber lülitades.
____________________________
RAM 1500 Sport 4x4
Gmc Savana 04
Ford F150 Flareside 97
Ford F150 SuperCrew Cab 01
Dodge Durango 12 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.11.2020 at 11:03 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
tkt234 |
Autogaas: :) või :( vol 2
quote: maalo: Tahan jagada üht kogemust, kuna andsin auto välja, kui oli 23km odomeetril ja tänaseks on mõne aastaga kogunenud 47 598km. Gaasiseade paigaldati vägivaldselt vastu tootja nõuet, ehk siis mootorigarantii kadus hoobilt (u läbisõidul 1500km). Paigaldati eelviimane põlvkond (viimane põlvkond on juba lisaõlituspaagi ja süsteemiga). Gaasiseadme paigaldas Gaznet, väidetavalt hooldab ka seda, kuid ma näen pragunenud ja lõhkiseid voolikuid ja lekkivat reduktorit, kuigi hooldussilt on paigaldatud kapoti alla u 7000km tagasi. Gaznet - täiega sitta tööd teete sel juhul. Antud hetkel jätan detailid avaldamata, et saaksite oma kvaliteeti parandada, kuid Tartu Viljandi mnt töökotta ei julge ma mitte ühtegi inimest saata, kuniks asi ei parane.
Igatahes, kliendi kaebus oli märgatav õlikulu u 15 000km juures. Oli veel suht tootja nõude juures siiski, u liiter 10 000km peale. Nüüd kus on mõned aastad peale tiksunud, on õlikulu 2L 5000km peale. Heitgaas ei ole enam bensiini pealt sõites normis, mootor lonkab ja kuna tegu otsepritse mootoriga, on sisselase täiega saasta täis ja GDI pihusti otsad rikutud. Õlifilter on element ja kuna säras metalselt, siis otsustasin õlivanni alt ära võtta.
Võtsin õlivanni alt ära - järgnevad 3 pilti, milles on näha õlivanni põhjas üpris paks kiht metallikut.
https://drive.google.com/file/d/1CskTZLci3zWy-dE5QD5Pdcmx2inVxDCc/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1Cqq2I5vhiKLD8vQ7rmJ8mr2_TUGqj5OM/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1CqDa5CAzkmAyD8sPmvkeYwveGhOjdTYG/view?usp=sharing
1. Õli on täielik õli vastand. Määrdeomadus ilmselt sama hea, kui liimida suuskade alla liivapaber.
2. metallipuru on tõenäoliselt silindriseintelt maha nühitud nikasil. PÕhjus selleks - otsepritse mootoritel on üldjuhul mingi 3-5 pihustust (nagu diislilgi) ühe töötakti jooksul ja üks põhjusi selleks on kolvipealse ja silindri seinte jahutamiseks, et vähendada NOx ühendeid, sest otsepritse tahmab rohkem, kui moodne commonrail diisel ja bensiini tahmakübe on eluohtlik (saksas leiti ühe mehe ajust tahmatükke) ning kõige selle vältimiseks on tehtud selline trikk. Gaasiga sõites seda ei juhtu, temperatuurid kasvavad, nikasili kurdude vahel olev õli kõrbeb, muutub tahkeks ja need hakkavad töötama abrasiivina. Endoskoop kinnitas kahtlusi, silindriseinad on kõik õlised, miski enam ei tihenda ja õli kohiseb rõngaste vahelt läbi. Õnneks on ette nähtud kasutama 0w20 õli, mis põleb üpris puhtalt, kuid hetkel on juba probleeme bensiini pealt käivitumisel. teflontihendid, mis hoiavad pihusteid plokis, on kuuma tõttu hävinenud ja pihusti otsad tuksis...
Kõige selle mõte ei olnud nüüd gaasiseadet mõrvata, kuid tasuks mõelda, kui meelevaldselt mootori eluiga lühendama asute, eks kliendi süü on ka, milleks vaja 1.6 liitrise otsepritse niigi väikest kütusekulu veel mõrvata.. Diisel oleks kasulikum olnud. Sõita veel võib aga tööd teha ei tohi. Lahja segu muutub koormuse all veelgi lahjemaks ja nii need Hemid alla annavad. Võin hetkel hoobilt anda 2 Rami omaniku kontaktid, kes mõtlevad, kas müüa auto juppideks või mitte. Üks on 2012 ja teine 2017 Ram. LPG tõttu on kaaned lilleks. Mõlemal juhul oli haagis taga. Ühel oli 2T vanarauda, teisel 2teljeline haagis, millel Bobcat kastis. Mõlemad olid 5.7 HEMId. Niiet arusaamatuks jääb mulle Ameerika Auto müügireklaam, et uue auto ostul gaasiseade tasuta. Pigem ma võtaks selle arvelt auto hinda alla ja naudiks mootorit.. KÜtusekulu on päris okei nendel kolakatel niigi. Ahjaa, gaasi põlemisjäägid rikuvad õli ja kuna see muutub emulsiooniks, siis paljudel mootoritel (ka minu LC9) on active fuel management seotud õlirõhuga, ehk siis õlirõhku ei ole, ei lülitata ka silindreid välja ja pikemas perspektiivis see solenoidike väsib ära klõpsimisest...
Vb see viimase põlvkonna lisaõlitusega süsteem on midagi asjalikku, paraku mu silmad nägid seda Itaalia imet esimest korda...
No siis sul ei vedanud või lasid vales kohas teha. Mustamäel on 2 LPG seadmete paigaldajate suht lähedal üksteisele. Gaasiabi ja Gaznet. Gaasiabil on pikemaajalisem kogemus aga hinnad on mõlemal peaaegu samad. Nagu ma juba varem mainisin olen lasknud vanemalt autolt uuemale LPG seadet ümber tõsta ja Gaasiabi mehed on tõesti head tööd teinud. LPG kulu 100 km kohta on tulnud väga hea võrreldes bensiini kuluga sama auto peal. Õlikulu minu autol pole muutunud. Enne kui ma lasin enda vanemalt autolt uuemale ümber tõsta LPG seadme uurisin seda LPG seadmete paigaldajate värki. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.11.2020 at 16:36 |
3 edits. Last edited 20.11.2020 at 16:38 by tkt234
|
boatservice |
Autogaas: :) või :( vol 2
Gaaside põlemine on kõrgematel temperatuuridel kui bensiinil, seega tava plokikaaned hävivad varem või hiljem. Tehase gaasimootorite plokikaaned on paksemad, ehk rohkem materjali. Malmkaantega võib kesta gaasiseade, muudega pikka pidu pole
Ma olen 8.a. sõitnud 5.7 2500 RAM-ga, kokku 80000km ja ei näe vajadust gaasiseadmeks
____________________________
Dodge Ram 2500 Hemi
Lincoln Town Car 1997
Cadillac DeVille Coupe 71
Mustang GT 2005
Opel Olympia 1936
KRAZ 255
URAL 375
ZIL 157 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.11.2020 at 11:15 |
|
Kummipuru |
Autogaas: :) või :( vol 2
quote: boatservice: ...Ma olen 8.a. sõitnud 5.7 2500 RAM-ga, kokku 80000km ja ei näe vajadust gaasiseadmeks
8 aastaga 80000 km on ikka väga mikro läbisõit... sellisel juhul on gaasiseadme vajadus tõesti küsitav ja sellise läbisõiduga ei näe sa ilmselt ka neid kardetud probleeme...
____________________________
puidust väikeehitised ja saunad
võitlussport, enesekaitse, eratreeningud |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
11.12.2020 at 11:00 |
|
tkt234 |
Autogaas: :) või :( vol 2
quote: boatservice: Gaaside põlemine on kõrgematel temperatuuridel kui bensiinil, seega tava plokikaaned hävivad varem või hiljem. Tehase gaasimootorite plokikaaned on paksemad, ehk rohkem materjali. Malmkaantega võib kesta gaasiseade, muudega pikka pidu pole
Ma olen 8.a. sõitnud 5.7 2500 RAM-ga, kokku 80000km ja ei näe vajadust gaasiseadmeks
Tasub ära ikka ma arvan ja seda kiiremini tasub ära kui kasutada mingit spetsiaalset Pärnu LPG seadme paigaldaja sooduskaarti. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.12.2020 at 13:36 |
|
TTUUL |
Autogaas: :) või :( vol 2
Jüri Terminal Oil -i posti otsas 0,599. Igalpool mujal vist kõrgem?
____________________________
XJ ´91, 136KW AMC242, AW4, NP 242, ..... EX
ZJ ´95, 135KW AMC242+LPG II, 42RE, NP 242, ..... M: 2700.-
Tahoe ´98, 190KW Vortec 5700 L31,4L60-E , NVG246, ..... M: 5700.-
ZJ ´96, 131KW AMC242, 42RE, NP 242, ..... teatri seades. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.01.2021 at 10:50 |
|
igiliikur |
Autogaas: :) või :( vol 2
quote: TTUUL:
Jüri Terminal Oil -i posti otsas 0,599. Igalpool mujal vist kõrgem?
Tänast seisu ei tea, aga nädala alguses oli lõuna pool 0,699. See on minu arus päris pikka aega püsinud.
____________________________
Pontiac Firebird 350 -89
Chevy Avalanche -11 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.01.2021 at 17:26 |
|
Pets77 |
Autogaas: :) või :( vol 2
Vabaduse pst Olerexis maksab juba pikemat aega 0,749.- aga statis ja Alexelas Laagris 0,619.-
____________________________
RAM 1500 Sport 4x4
Gmc Savana 04
Ford F150 Flareside 97
Ford F150 SuperCrew Cab 01
Dodge Durango 12 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.01.2021 at 21:00 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
MRT00 |
Autogaas: :) või :( vol 2
Ma ei kujuta ette paljud üldse postihinda tarbivad...
lpg paigaldustes jagatava sooduskaardiga tõusis alexelas ja olerexis nüüd 0.479 peale hind. Mitu kuud oli 0.449 ja enne seda vähemgi.
Aga silma jäi see, et CNG hinda tõseti parajalt viimase nädala jooksul. 0,889 nüüd igalpool aga ülemiste kandis alexela ja olerexi uus tankla müüvad 0.599 mis on madalaim mida minu silm iial näinud on. Miinus veel siis soodustus 3 kuni 5 senti.
Suvel olnud korraks Koksvere jaama 0.4ne kampaaniahind vist ainult võidab seda tõesti. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.01.2021 at 16:59 |
2 edits. Last edited 25.01.2021 at 17:07 by MRT00
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
tkt234 |
Autogaas: :) või :( vol 2
quote: Pets77: Vabaduse pst Olerexis maksab juba pikemat aega 0,749.- aga statis ja Alexelas Laagris 0,619.-
Eile olid
Vabaduse pst Olerex - 0,749
Alexelas Laagris - 0,649
Statis Laagri rongijaama kõrval - 0,599
Näete umbes 3-4km raadiuses 3 tanklat ja kõik erinevad postihinnad. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.02.2021 at 09:08 |
1 edit. Last edited 20.02.2021 at 09:09 by tkt234
|
tyyp |
Autogaas: :) või :( vol 2
Kaardiga oli
Vabaduse Olerex - 0,536
Alexelas Laagris - 0,499
____________________________
Chevy Astro 95`
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.02.2021 at 08:21 |
|
MRT00 |
Autogaas: :) või :( vol 2
quote: tyyp: Kaardiga oli
Vabaduse Olerex - 0,536
Alexelas Laagris - 0,499
Eelmine nädal täpselt samad hinnad. Laki olerex ja laagri alexela. Vahepeal oli olerex odavam kui alexela. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.02.2021 at 18:06 |
|
tkt234 |
Autogaas: :) või :( vol 2
Täna olid
Vabaduse pst Olerex - 0,749
Alexelas Laagris - 0,599
Statis Laagri rongijaama kõrval - 0,599
Olerex LPG paigaldaja sooduskaardiga 0,561
Statis Partnerkaardiga 0,549 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.03.2021 at 20:14 |
|
MRT00 |
Autogaas: :) või :( vol 2
Eile tankisin jah laagri alexelas kus postipeal oli hind 0.599 ja paigaldaja kaardiga andis hinnaks 0.559 . Isegi tavalise kliendikaardiga oleks soodsamalt saanud |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.03.2021 at 13:18 |
|
tyyp |
Autogaas: :) või :( vol 2
Täna oli Laagri Alexela post 0.599 ja kaardiga 0.529
____________________________
Chevy Astro 95`
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.03.2021 at 21:36 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
spark |
Autogaas: :) või :( vol 2
quote: MRT00: Eile tankisin jah laagri alexelas kus postipeal oli hind 0.599 ja paigaldaja kaardiga andis hinnaks 0.559 . Isegi tavalise kliendikaardiga oleks soodsamalt saanud
Mul ka juhtunud, et Alexela aparaat ei lugenud kliendikaarti (või mis iganes jama see oli) - tankimise aeg vaatasin hinda tankuri ja "reklaamposti" hind olid samad.
Katkestasin tankimise ja alustasin uuesti (kas on ka siis sama hind) ... siis oli hind madalam. (see oli siis Peterburi teel, linna siseneval suunal)
____________________________
Seitsekümmend Viis |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.03.2021 at 22:27 |
1 edit. Last edited 24.03.2021 at 22:28 by spark
|
mrtn |
Autogaas: :) või :( vol 2
quote: spark:
Mul ka juhtunud, et Alexela aparaat ei lugenud kliendikaarti (või mis iganes jama see oli)
Mul on juhtunud, et Alexela tankur broneerib terve kuunormi ära ja ei lase enam lahti. Järgmine kord kütust ei anna. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.03.2021 at 22:43 |
|
tkt234 |
Autogaas: :) või :( vol 2
Propaanis oli eile betooni tänaval 0,63 eur/L LPG, kliendikaardgia saaks 0,58 eur/L LPG. Kahjuks propaan pole hetkel kõige soodsam koht kus tankida. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
29.03.2021 at 12:31 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
tkt234 |
Autogaas: :) või :( vol 2
Laagri Alexela - 0,739 eur liiter posti peal LPG, Gazland sooduskaardiga 0,549 eur/liiter(lasin seal paigaldada enda autole LPG g.seadme aasta 2016 Detsembris - peale seda ütlemist suht kerge oli saada seda sealt)
Vabaduse pst Olerex - 0,749 eur liiter LPG posti peal. Pärnu LPG paigaldaja Olerex sooduskaardiga ei tea mis hind on, pole seda viimasel aja kasutanud enam.
Laagri Circle K(endine Statoil) - 0,599 eur liiter LPG posti peal, Partner kaardiga saab 5 senti liitrilt maha. Täpselt sama hind mis Laagri Alexelas Gazland sooduskaardiga.
Saue Olerex - 0,599 eur liiter LPG posti peal
Keila Circle K - 0,599 eur liiter LPG posti peal
Keila Alexela - 0,739 eur liiter LPG posti peal
Keila Olerex - 0,699 eur liiter LPG posti peal |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.07.2021 at 07:52 |
2 edits. Last edited 18.07.2021 at 07:54 by tkt234
|
ramman |
Autogaas: :) või :( vol 2
quote: boatservice: Gaaside põlemine on kõrgematel temperatuuridel kui bensiinil, seega tava plokikaaned hävivad varem või hiljem. Tehase gaasimootorite plokikaaned on paksemad, ehk rohkem materjali. Malmkaantega võib kesta gaasiseade, muudega pikka pidu pole
Ma olen 8.a. sõitnud 5.7 2500 RAM-ga, kokku 80000km ja ei näe vajadust gaasiseadmeks
Olen väga kodus tõstukimaailmas ja eriti VW mootoritega. Linde tõstukid kasutavad VW mootoreid ja sõidavad gaasi pealt, bensiinipaaki polegi ja bensiini ei kasuta. Plokikaas ja kõik mootori jupid identsed ja täpselt samad bensukaga, varuosakoodid klapivad ja mitte mingit erinevust ei ole ei plokikaanes, klappides ega ka kolbides. Seega ei päde jutt, et tehase gaasimootorid on paksema kaanega, teistsugused klapid-kolvid jms erilisus. Ei ole mitte mingit vahet. Vahe on sisselaske kollektoris ja toitesüsteemis. Need on erinevad bensukast. Kõige suurema läbisõiduga gaasimootor, mida tean meie klientidel, on üle 20 000 töötunni. Kui võtta arvestuslikult, et tunniga läbib auto keskmiselt 40-50 km, siis ekvivalentselt on läbisõit autol 800 000 - 1 000 000km. Arvuta, kuidas tahad, ka keskmise kiiruse vähendades tuleb läbisõit ikka kaarega üle poole miljoni. Ei tee see gaas mootorile midagi, kui ta on paigaldatud korrektselt ja hooldatud õigesti. Jaapani tõstukid, Mitsu, Toyota, Nissan jne samamoodi kõik sõiduauto mootoritega, Yale ja Jungheinrich kasutavad Vortec 4300 V6 mootoreid, seal ka peale sisselaske ja toitesüsteemi kõik jupid bensukaga üks-ühele identsed.
Olen sellega nõus, et otsepritsemootoritele gaas ei ole sobilik.
Endal 2011a. RAM ja sõitnud gaasiga üle 100 000 km ja 0 muret, käib nagu muiste.
____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.07.2021 at 18:17 |
|
boatservice |
Autogaas: :) või :( vol 2
Käid tihti TLN-Tartu vahel tõstukiga, 80-90kmh ? Käru ka vead vahel tõstukiga ?
Ega tõstukil ja RAM-il erilist vahet polem, mõlemal ju 4 ratast ))
____________________________
Dodge Ram 2500 Hemi
Lincoln Town Car 1997
Cadillac DeVille Coupe 71
Mustang GT 2005
Opel Olympia 1936
KRAZ 255
URAL 375
ZIL 157 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.07.2021 at 17:37 |
|
DevilDeVille |
Autogaas: :) või :( vol 2
https://www.delfi.ee/artikkel/94292305/venemaal-voronezis-on-bussiplahvatuse-tottu-surnud-kaks-inimest
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
13.08.2021 at 22:12 |
|
ramman |
Autogaas: :) või :( vol 2
quote: boatservice: Käid tihti TLN-Tartu vahel tõstukiga, 80-90kmh ? Käru ka vead vahel tõstukiga ?
Ega tõstukil ja RAM-il erilist vahet polem, mõlemal ju 4 ratast ))
Kulla sõbrake, 80-90 kmh maanteel on väga ilus ja rahulik kulgemine. Tõstukitel on tihti kaks juhti peal, osades ettevõtetes ka kolm vahetust. Mootor jahtub maha vaid siis, kui tehakse hooldust. Muul ajal on tuli torus kogu aeg. Koormus on tsükliline ja rasket kaupa vedades teeb mootor korralikult tööd, mitte ei kulge kerge koormusega. Kas oled näinud mõnda tõstukijuhti, kes ei lase igal võimalusel gaas põhjas? Ma tean ainult paari sellist. Lisaks veel mootori töötingimused, mis on autol ja tõstuki võrreldamatud. Auto mootor on kapoti all puhas, hea õhuvahetusega ja üsnagi ühtlase koormusega. Tõstuki mootor on üsnagi vaese õhuvahetusega kapoti all, enamuse ajast metsiku tolmu ja pasakorra all, koormus on tsükliline ja sõltuvalt juhist gaas põhjas või natuke vähem põhjas.
Julgeks kindlalt väita, et sa praegu haugud vale puu all. Üle 13 aasta juba selles maailmas sees ja tean, mida räägin.
____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
26.08.2021 at 16:40 |
|
tkt234 |
Autogaas: :) või :( vol 2
quote: boatservice: Gaaside põlemine on kõrgematel temperatuuridel kui bensiinil, seega tava plokikaaned hävivad varem või hiljem. Tehase gaasimootorite plokikaaned on paksemad, ehk rohkem materjali. Malmkaantega võib kesta gaasiseade, muudega pikka pidu pole
Ma olen 8.a. sõitnud 5.7 2500 RAM-ga, kokku 80000km ja ei näe vajadust gaasiseadmeks
No mul pole midagi juhtunud. Praegu sõitnud juba mingi 130000 - 140000 km LPG-ga. Ei taha nõustuda. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
27.08.2021 at 19:45 |
|
tkt234 |
Autogaas: :) või :( vol 2
CNG hind ka tõusnud. Kõige odavam mis nägin oli Tln-s Peterburi tee Olerex tanklas - 0,949 eur/kg |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
27.08.2021 at 19:48 |
|