Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7

Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25

Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26
tqhq.ee foorum - Õli LSD silda
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts |
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 246
mark all read
 
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Õli LSD silda  

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Poster Message
igiliikur
Õli LSD silda
Tere. Ilmselt seda teemat lahatud, aga küsin üle, mida soovitate? Autoks 89 Firebird ja all 10-bolt sild. Eesti foorumeid lugedes jäi silma, et võiks kasutada Valvoline täissünti? Väidetavalt mõjub ketastele väga ergutavalt :)

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
15.05.2020 at 07:46
Kaido
Õli LSD silda
Motuli tootevalikus on eraldi õli selle jaoks, peast marki ei mäleta, sest omal läks vaja enam kui aasta eest ja lukku uuendanud meister tellis selle ise.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
15.05.2020 at 09:07
fuel
Õli LSD silda
USA-autode varuosapoed eestis pakuvad ka LSD õli lisandeid, mis parandavad võimalike keskpäraste õlide sihtotstarbelisi omadusi.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
15.05.2020 at 09:37
hents99
  
Õli LSD silda
LS tähisega õlidel on friktsioonketastele vajalikud lisandid sees.

Ehk veits sõltub ka, mis tüüpi “lukk” sees on. Kas friktsioonidega või mitte.

LS Lisandiga õli võib muidugi ka ketasteta difri puhul kasutada, vastupidi pigem ei.

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
15.05.2020 at 11:36
1 edit. Last edited 15.05.2020 at 11:39 by hents99
PhilipJFry
 
Õli LSD silda
Kui ma endal tagasilda v2rskendasin, siis kasutasin sellist 6li, nagu seda on Castrol Syntrans 75W-140 LSD. Mul siis friktsioonketastega LSD.

____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
15.05.2020 at 12:59
Martin460
Õli LSD silda
quote:
PhilipJFry: Kui ma endal tagasilda v2rskendasin, siis kasutasin sellist 6li, nagu seda on Castrol Syntrans 75W-140 LSD. Mul siis friktsioonketastega LSD.

Tuntud kiirestisõitjad soovitavad ka seda kasutada. Mina kui mitteniivägakiirestisõitja valasin ka selle tagasilda sisse. Testinud veel ei ole. Ostsin Fixusest.



____________________________
Plymouth Roadrunner 440 SixPack FB-s grupp: Kroomimine
Chrysler 300C 2007

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
15.05.2020 at 20:51
askeldaja
 
Õli LSD silda
quote:
Martin460:
quote:
PhilipJFry: Kui ma endal tagasilda v2rskendasin, siis kasutasin sellist 6li, nagu seda on Castrol Syntrans 75W-140 LSD. Mul siis friktsioonketastega LSD.

Tuntud kiirestisõitjad soovitavad ka seda kasutada. Mina kui mitteniivägakiirestisõitja valasin ka selle tagasilda sisse. Testinud veel ei ole. Ostsin Fixusest.



Kasutan tagasillas sama õli (Castrol Syntrans 75W-140 LSD), toimib hästi ning libedal pinnasel on vist isegi tunda, et lukk on veidi usinam, võrreldes varem kasutatuga. Tulevikus panen diffrile suurema kaane, et mahtu suurendada ning rohkem õli mahutada.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
16.05.2020 at 10:47
igiliikur
Õli LSD silda
Selge. Vaatasin natuke täpsemalt järgi, minu sild peaks olema Borg Warner 9-bolt posi ehk GM 7.75.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
16.05.2020 at 19:59
vvt
  
Õli LSD silda
LSD õlil on pakendile see märgitud, Valvoline näiteks kasutab tähist 80W-90LS või midagi taolist.
See on õli, mis on ekstra libe, olen neid õliseid tükke näpu vahel hoidnud, libe kui lutsukala.
Kui see "lukk" ei sisalda friktsioonkettaid (nt torseni tüübil pole), pole LSD õli vajalik.
Probleemiks muutub see siis, kui mehhanism sisaldab suure hõõrdeteguriga asju, näiteks manuaalkäigukasti seda niisama kallata ei maksa, kuna takistab sünkronisaatorite tööd.

Üldiselt on juba iga hüpoidülekandele mõeldud õli (GL-5) üsna libe, kuna ülekandes toimub hammasrataste omavaheline hõõrdumine ja hammaste kontakt on pikk.
Seepärast, kui manuaalkäigukast ei sisalda hüpoidülekannet või see asub omaette õliruumis, ei maksa sinna GL-5 kallata, kuna sünkronisaatorid töötavad hõõrdumisel ja liiga libe õli raskendab käiguvahetust ning tingib liigse jõu kasutamise käigukangil, mis kulutab ilmaasjata kasti. Sinna tuleks kallata GL-4.

LSD friktsioonkettad on harilikult kaetud mingi kulumiskindla pulbermetalli kihiga (sisaldab nt kroomi). Kasutades mitte-libedat õli, toimub lihtsalt selle pulberkihi kiirendatud kulutamine.

140 ülemise viskoossusega õli pole minuarust meie liiklusoludes vajalik, kui just valmistajatehas seda relva ähvardusel ei nõua. Nagu see arv 140 näitab, on õli kuumalt üsna paks. Kui sellel mingit tehnilist põhjust pole (nt reduktor on ehitatud suuremate lõtkudega kui muidu), siis toob see kaasa kütusekulu kasvu (jõukadu kasvab) ja vedelamale õlile arvestatud kohtade õlivaeguse (ei valgu igale poole). Kindlasti on see asjakohane Saksa autobahil päev läbi 250 kmh liikuses, aga kas ka meil, kahtlane. Sellist viskoossust kasutatakse üldiset rasketehnika jõuülekannetes, kus koormused suured. Vanasti, kui oli teemaks veel väsinud autode autoturul müümine, siis peitsid autoärikad selle abil vanadusest undavaid käigukaste ja tagasildasid. Proovisõites said aru, et alguses ei taha käigud sisse minna, natukese sõiduga hakkavad minema (õli soojeneb).

Hammasratastega 140 kasutamisel vaevalt midagi juhtub, teema ilmselt tekib õli ligipääsuga laagritele ja samadele LSD ketastele, kuna see on ka külmalt üsna paks. Olen kasutanud - enne pudelist välja pigistamist oleks tark pudel radika peale sooja panna.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.05.2020 at 13:00
2 edits. Last edited 25.05.2020 at 13:02 by vvt
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Õli LSD silda  
Log in: Username: Password:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.