Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25
Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26 tqhq.ee foorum - Sillalukku ja peaülekande soovitus? Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
Sillalukku ja peaülekande soovitus?Küljerauad on head töstmiseks, ja ntx ümber puu keeramiseks-vähendad kitsas kohas pöörderaadiust kui lased rauaga vastu puud ja keerad nö ümber puu.
____________________________
KKK-Koledate Kastikate Klubi
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.09.2013 at 17:21
quote:vvt: Nende roll ongi selles, et saad julmalt "anda"...
Mida julmemalt anda, seda sügavamalt mudast ennast pärast välja tõmbama pead, ma olen aru saanud, et pärisoffroaderid võtavad keerulisi kohti ikka 4LO ja piduriga.
Sillalukku ja peaülekande soovitus?Offroad ei tähenda "Põhjaga andmist" sellest saab aru siis kui on lõhutud mingi kogus pooltelgi, püsikaid ja keredetaile. Raskel maastikul on mõistlik sees hoida pidevalt sees aeglustit. Koormab vähem kkasti, vahekast jne. Pigem tuleb hiilida ja tabada õiget kohta, millal tallata.
Lisaks tasub ennast kaasa sättida safarile miskite pädevamate võistlejatega, sest nö pühapäevaoffroaderite käest võid saada nö ebapädevaid näpunäiteid.
Lukkudest: Hobimasinal võid rahumeeli tagant kinni keevitada. Ei juhtu mitte miskit halba sellest ka maanteesõidul.
Kui rahakott lubab, siis esisilda oleks mõistlik ARB piagaldada. Väljakeeratavate HUBidega võib panna ka Lockright-i.
Kui huvi sõita, siis 26.10 on tulemas suurem safari, kus leidub lahedat kaadrit kes teavad mida räägivad.
Lisainfot saad 4x4 foorumist, ürituste rubriigist, SS sahvari.
____________________________
Suzuki Jimny- Landcruiser axles, 10" lift, Warn 8274winch, front ARB, rear Lockright, 35x16 SS Boggers, Trail-Gear 6,5/1tcase.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.10.2013 at 20:47
Sillalukku ja peaülekande soovitus?Vana teema jätkuks esitaks ka paar küsimust.Autoks GMC Savana3500 6,5d.Hetkel on peaülekandeks 4.11 ja soov oleks see vahetada 3.21 vastu. Sooviks seda teha,et vähendada pöördeid maantesõidul.Lärm hakkab tüütama.Kas pärast sellist vahetust jääb buss väga jõuetuks ja kuidas hakkab toimetama käigukast? kas turbiin hakkab lukustuma?Kuna sild tuleb laiali lammutada,siis paigaldaks ka mingi luku või lsd. Kumb neist on maanteel mugavam kasutada?Hetkel on Rockautos USA Standard gear toodetel soodukad,kas kellegil on kogemusi nende Posi tractioniga,või on mingi muu asi palju parem.Bussi kasutan perega matkamiseks ja kõrini on kogu aeg muretseda,et kuhugi kinni ei jääks
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.01.2020 at 20:23
Sillalukku ja peaülekande soovitus?Kas lahtisesse diffrisse saab üldse lukku panna,või peab olema tehasest juba lockeriga.kui saab siis mida?Sillaks GM 10,5 14cover bolts,12 ring gear bolts,30 splines.Buss aastast 2000.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.01.2020 at 18:52
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Sillalukku ja peaülekande soovitus?Olin ka powertrax teed minemas, aga peale tundide pikkust kodutööd loobusin.
Lihtsalt kruiisimiseks see igapäevane klõbin diffris pidi lõpuks ajudele käima.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
26.01.2020 at 02:50
Sillalukku ja peaülekande soovitus?Mis seal siis klõbiseb? Teo ja taldriku vaheline hambumus?
Satikad liiguvad minimaalselt ...(pöördel aeglasel kiirusel ja erineva diameetriga rataste puhul)
Ainuke tähtis asi on hambumuslõtk, mis häälitsema paneb.
Edit: Mul tuli kohe üks lugu meelde seoses sellega....oli parasjagu vaja komplekteetirida ühele kohalikule kiirendusautole sidurit....piloot siis küsis ennatlikult pidamise kohta...et noh, kas see sidur ikka jaksab kinni hoida...
Jõudu oli palju (turbomootor)...ja korra/paar oli juba libisenud...ainuke asi, et päris kindel polnud, mis libises. Kas sidur või differ....mõtlesin kah, et mismõttes - vastas, et on mingi siduriketastega differ(friktsioonketastega LSD), vb libisevad need kettad...
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
26.01.2020 at 11:41
1 edit. Last edited 26.01.2020 at 11:53 by hents99
Sillalukku ja peaülekande soovitus?Powertraxi puhul visatakse satelliidid na tri bukvõ lahtisest difrist. Ideepoolest see ratchet ju häält teeb aga korraliku hingamisega Camaros pole toas mingeid häirivaid helisid kuulda.
Sillalukku ja peaülekande soovitus?See powertrax tundub SUV/mitte kiirestisõidu auto puhul mõistlikum, kui igasugu ketastega lahendused...
Ainuke tähtis toime on 2 ratast ühele kiirusele saada, pigem kohaltvõtul...
Ratas maast lahti vedu sellise massi/väändega eeldaks enivei ainult täislukku.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
26.01.2020 at 12:05
quote:hents99: See powertrax tundub SUV/mitte kiirestisõidu auto puhul mõistlikum, kui igasugu ketastega lahendused...
Ainuke tähtis toime on 2 ratast ühele kiirusele saada, pigem kohaltvõtul...
Ratas maast lahti vedu sellise massi/väändega eeldaks enivei ainult täislukku.
quote:hents99: See powertrax tundub SUV/mitte kiirestisõidu auto puhul mõistlikum, kui igasugu ketastega lahendused...
Ainuke tähtis toime on 2 ratast ühele kiirusele saada, pigem kohaltvõtul...
Ratas maast lahti vedu sellise massi/väändega eeldaks enivei ainult täislukku.
Jep, seda mõtlesingi...hammas hambas = lukus.
Nagu täislukk seniks, kuniks saavutatakse nö murdepunt...ja käib üle....hakkab protsess uuesti, kui kiirus liiga suur pole...
Ses suhtes ketaslukk on nagu vastupidi...Kui kohe taha ei haagi, siis “ramp” ei hakkagi pressima (kulund kettad), samas normaaljuhul ikka haagib ja siis pressitakse lukku nagu püüton oma saagi...ehk lõpuni lukku ja lahti tuleb momendi mahalaskmisel...
Aga nn metsasõiduks vist pigem mitte, kui üks ratas (suv al. 33” tavaliselt) pidevalt õhus ja teisel takistus niigi poolenisti mudas...
Sellistel ekstreemsetel oludel vist “klõbistab üle”...
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
26.01.2020 at 13:27
quote:
Jep, seda mõtlesingi...hammas hambas = lukus.
Nagu täislukk seniks, kuniks saavutatakse nö murdepunt...ja käib üle....hakkab protsess uuesti, kui kiirus liiga suur pole...
Ses suhtes ketaslukk on nagu vastupidi...Kui kohe taha ei haagi, siis “ramp” ei hakkagi pressima (kulund kettad), samas normaaljuhul ikka haagib ja siis pressitakse lukku nagu püüton oma saagi...ehk lõpuni lukku ja lahti tuleb momendi mahalaskmisel...
Aga nn metsasõiduks vist pigem mitte, kui üks ratas (suv al. 33” tavaliselt) pidevalt õhus ja teisel takistus niigi poolenisti mudas...
Sellistel ekstreemsetel oludel vist “klõbistab üle”...
Kui ma nüüd õigesti aru sain, siis Sa eksid. Locker on ikka 100% lukus kogu aeg kuni vedu taga - mõlemad rattad veavad ühesuguse kiirusega sõltumata sellest, kas on mõni õhus või mitte. Samuti ei sõltu koormusest. Enda kogemusest, enne annavad kõik muud sõlmed järele kui locker ise. Hambad hakkavad "üle käima" vaid siis, kui vedu ära kaob ja rattad erineva kiirusega pöörlevad (nt kurvis, gaas maas), seda ei kuule. Ainuke hetk, kus mingi häält on aeg-ajalt kuulda, on siis, kui vedu hakkab taha tulema, rattad pöörlevad erineva kiirusega ja hambumus pole veel tekkinud ehk see tekib kerge klõpsuga, sest hambad lukustuvad koormuse all. See lihtsalt mõnikord tekib, valdavalt mitte.
Metsas on locker väga hea. Linnas on mainimist väärivaks väikeseks puuduseks see, et kui teha järsem pööre vedu taga, siis lohistab pisut rehvi kuna differ 100% lukus. Mida suurem pöörderaadius, seda väiksem see probleem on. Militaarkastikatel on kah nt lockerid taga, aga ma pole kuulnud, et keegi kurtnud oleks.
Kui juba taldriku vahetuseks läheb, siis pole suurt vahet, mis sa paned sinna. Ma saan aru, et offroad projektiga tegu pole, siis võid lockeri hirmus ka LSD panna. See toimib matkal küll. Veel parem, pane nupust lülitatav lukk, siis on kõikide maailmade parimad omadused.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
27.01.2020 at 14:47
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Sillalukku ja peaülekande soovitus?Võin vabalt eksida, pole sellist tõugu lukustit kunagi käes hoidnud.
100% lukus (suuremad hambad), käitub nagu keevitatud differ...ehk mismoodi pöördele asudes lukust lahti tuleb? Pauguga hamba tagant lahti? Siis uuesti tagasi lukku? Vast on erinevad variandid nii hammaste profiili ja eelpinge osas.
Tundub, et tänavale on veits kehva sel juhul.
Aga teema on huvitav...olen pikalt mõelnud, et mis lahendus oleks mõistlik, mida teha(vaja olemasolevasse korpusesse uus sisu ülekandele teha)..(kataloog paraku ei paku valmislahendust, vähemalt kataloog, kust tellida saaks)...siis tuleb ise aretada. Võimalik, et hübriidlahendused on veel ägedamad...lõpetades sümbioosis el juhtimisega (mitte, et jalgratast leiutada, vaid pigem otsast lõpuni aru saada, miks ja kuidas miski toimib ... )
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
27.01.2020 at 19:07
1 edit. Last edited 27.01.2020 at 19:08 by hents99
Sillalukku ja peaülekande soovitus?Ilma koormuseta pöördele minnes laseb vabaks, vedu taga on lukus ja vedu uuesti tahavõttes niisamuti. Enne esimesi sõite oli netipõhiste juttude järgi natuke põnev a päriselus on igati aus lahendus.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
27.01.2020 at 19:23
Sillalukku ja peaülekande soovitus?Äitäh.Sain targemaks,paigaldan lockeri.Lisaks powertraxile on silma jäänud selline asi nagu Eaton Detroit locker. kummat eelistada.Mida arvate 3.21 ülekandest,kas see on suhtelselt raskele bussile jõukohane,tehasest vist3.73 kõige väiksem.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
27.01.2020 at 21:01
quote:pepe: Äitäh.Sain targemaks,paigaldan lockeri.Lisaks powertraxile on silma jäänud selline asi nagu Eaton Detroit locker. kummat eelistada.Mida arvate 3.21 ülekandest,kas see on suhtelselt raskele bussile jõukohane,tehasest vist3.73 kõige väiksem.
Anna siia ka teada, kuidas daily driverile sobib
Mind tõukasid eemale sellised videod
Sinu autole on POSI diffrid pmst 2-3x odavavamd, kui mulle, seega ei saa ma üldse aru, miks seda teed minna.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
27.01.2020 at 23:25
Sillalukku ja peaülekande soovitus?Mul oli sarnane locker sõiduautol. Ühe suve kasutasin ja järgmisel läks juba LSD alla. Manuaalkastiga sõites päris ebameeldiv kogemus, vihmaga muidugi lõbus. Võimalik, et põhjus oli ka selles, et tegu oli kasutatud lukuga.
____________________________
Valiant '69, Fox '79
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.01.2020 at 11:14
Sillalukku ja peaülekande soovitus?Natuke kõhklusi tekitavad need videod,äkki oleks tõesti põhiliselt tänavale mõni muu variant parem.Mida arvata Detroit truetrac 915A545,kas seda saab minu silda paigaldada?
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.01.2020 at 20:53
quote:pepe: Natuke kõhklusi tekitavad need videod,äkki oleks tõesti põhiliselt tänavale mõni muu variant parem.Mida arvata Detroit truetrac 915A545,kas seda saab minu silda paigaldada?
Truetrac on hea valik, puuduvad igasugu kolinad, vedrud, kuludetailid, ei vaja õlilisandeid. Endal kasutuses Fordi 8" sillas, 3,25 ülekanne on väikseim, kuhu see sobis.
Vt. siit:
Q:
So this will only fit a axel that the carrier was 4.10 and lower correct I'm kinda confused on that since the other 14 bolt truetrac says 4.56 or higher
Asked by ALEX on May 03, 2017
A:
I have a 14 bolt with a 4.10 rear end. I suggest calling the manufacturer to get clarification. Since I took it apart I replaced bearings and seals. I love this true trac. Went through two differentials with clutches before changing to this.
DONALD from IN answered on May 04, 2017
A:
numerically lower means 4.10, 3,73, 3.42. just need to read more in the info area buddy.
BRYAN from CA answered on September 07, 2019
-Detroit-Locker-TT70P52861-20199811458709.jpg
A:
Its will fit both depending on ring gear thickness there is two,thick and skinny whatever you have currently u will need opposite
Sillalukku ja peaülekande soovitus?Ka Truetrac'i kasutatud, K10-s. Offroadi jaoks suhteliselt vilets lahendus, isegi safari tasemel:
1) ta vajab teatud rattapöörete erinevustt, et "lukku" läheks. See on suur puudus, kui oled pehme pinna peal ja ainuke variant mitte kinni jääda, on mõlemad rattad ühesuguse kiirusega ettevaatlikult kohe vedama saada. Reaalsuses tõmbas Truetrac ühe ratta pool pööret ringi ja oligi moos.
2) Kui rippuda diagonaalis, siis libiseb niipalju läbi, et minema ei saa, kui raskem olukord on. Ei ole lukk, pigem hammasratastega LSD.
Valikut aitab teha see, kui sobitada tagasilla sisu valdava kasutusrežiimiga. Metsa läheb tagasilda igal juhul (lülitatav) locker, esisilda LSD/Truetrac või lülitatav locker. Tänavaautol fonofoobikutele LSD/Truetrac ja locker nendele, kes tahavad odavalt ja kiirelt head lukku, mis vahepeal veidi häält teeb või rehvi lohistab. Lockeri installiga saab igaüks kasvõi põrandal hakkama. Külg tuleb kõigiga ette, kui "lukk" vähegi peab.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
30.01.2020 at 17:44
Sillalukku ja peaülekande soovitus?Ei hakka uut teemat tegema, kuna siin juttu ka peaülekandest ja sooviks nõuannet.
Tegu F250 -86.a. 6.9D vabalthingava nelikuga. Tagadiiffer Dana 60 (12 polti) ja esidiffer Dana 44 (10 polti) ülekanne 4.10 Häirib liiga kõrged mootori pöörded (mootor röögib 90-ga sõites, 3000 või enam pööret) ja sellest tulenev kütusekulu maanteel (linnas rüüpab vähem kui maanteel) . Kütusekulu 22l/100.
Sooviks kütusekulu saada 16-18l
Kuna Top Parts saab pakkuda ülekannet 3.55, mis tundub aga ka aeglane. Sisetunde järgi pigem 3.15 peaks olema.... Selline peaülekanne pidavat olema aga erilahendus ja 1000.- euri tk
Kuna rehvid ragenenud, peaksin uued soetama ja sellega oleks ka võimalik veidi mängida. Rehvid hetkel 255/75/16 - 789mm läbimõõt. Kui kasutaksin 315/75/16 oleks ratta läbimõõt 879mm ja 9cm suuremad. Palju see võiks muuta? Miinuspooleks muidugi asjaolu, et seda mõõtu rehvid on kallid (ca 300.-tk). Pigem investeeriks siis difrisse pigem rehvi hinnavahe. Kiiruse poolest lisa 10km/h
Mida siis peaks tegema? Kas peaülekanne ca 2000.- + raha või hoopis käigukast (koos vahekastiga), mis tundub ka peavalu ja maksumus teadmata. Rehviteema tundub olema kõige lihtsam, aga pigem peenhäälestusena, mis ei lahenda vist olukorda. Rahalise poole pealt ca 650.- nelja rehvi hinnavahe.