Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7

Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25

Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26
tqhq.ee foorum - Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts |
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 246
mark all read
 
tqhq.ee foorum : Minu auto : Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a   .. 9 10 11 12 13 14 15  

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Poster Message
PhilipJFry
 
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
Sai nyyd pikalt puhkusel oldud, kuid maal sai ainult kaks p2eva oldud. Veetsin pikalt aega pisip6nniga :)

Niih kirjutaks siis natukene konstruktiivsemalt k2igukasti tegemisest. Kast sai soodaga puhtaks lastud ja see kraam on yks eriti kuri, siis selle tolmu puhastamine on paras tegemine, kuna see tolm koguneb ikka parajalt erinevatele pindadele. Seega tuleb hoolitseda selle eest, et k6ik pinnad saaks ilusasti puhtaks. Suru6huga k6ik kanalikesed yle k2ia.

Pukside vahetamisega saab lihtsasti hakkama. Protsessi kiirendab, kui on k2ep2rast press. Kokku on kastis 12 puksi. Enamus vanu pukse saab k2tte v2lja pressimisega. Mingine kolm puksi on sellised, mis tuleb julmalt puksi enda liitekohast torniga lahti koputada. Vanade pukside v2lja ja uute sisse saamiseks aitavad vanad vene laagrid ja padrunid. Materjal on pehme, seega haamriga ei ole m6istlik neid sisse koputada, eriti kui midagi puksi ja haamri vahel ei ole. Mul vanadel puksidel oli 2ra pekstud 22red. Enne pukside sisse ajamist on m6istlik uurida, mis seisus on v6llidel liugpinnad, mille peale need puksid istuvad. N2iteks minul on input internal gear sabale sajandiku jagu liugpind 2ra kulunud. Kui puksid installitud, siis on j2llegi m6istlik uurida, kuidas need pinnad omavahel klapivad, et kuskilt ei pooks.

Pump on iseenesest lihtne, v2he urkeid ja k2ike. Pumba kaantel tasub kontrollida liugpindade korrasolekut. K6ige lihtsam on kyynega igas suunas yle lasta, tunneb kohe 2ra, kui kuskilt on midagi liiga kulunud. Kolvid on m6istlik ka yle puhkuda ja puhastada. Yler6hu klapi kuul oli mul tsipake paakunud sodiga koos, kuid sai ilusasti teise puhtaks ja ilusaks. Toda tagasi pannes omale kohale, sai tollele v2ike vops antud pika torniga. K6ik kontrollklapid tasub ka kontrollida yle, et liiguvad omades pesades. Pumba liugurit paika pannes on kasulik tema tihvti vedru omasse pessa 2ra istutada; liugur omale kohale; kummiriba liuguri poole ja teflonist riba pumba kesta poole ning alles siis pressida tihvt omasse pessa. Pumba rootori kylge k2iv plastikust jubin, too k2ib siis mootori poole. Kui nyyd aus olla, siis seda ei ole v6imalik valesti kokku panna. Pumpa kokku pannes tuleks j2lgida, et puks ei takistaks simmerlingi juurest 6li tagasivoolu. Mis veel... ah jaaa, see mitmest kolvist koosnev (T.V boost valve, reverse boost valve ja pressure regulator valve) regulaator, tolle stopper k2ib siis k6ige alumises soones. V6i mul ta oli nii. Miks ma seda mainin: kuna minul oli neid sooni seal kaks.

Uurides teemat miks esimene simmerling omalt kohalt lahkub v6i hakkab lekkima, sain teada, et selle probleemi v6ib p6hjustada erinevad asjad:
1. Konverter kruditakse suure hooga kohe mootori kylge ja siis sobitatakse mootor ja k2igukast omavahel kokku - pidi palju pahandust tegema. Vaadates pumba ehitust, siis ei imesta.
2. Konverteri kael tasub m22rdega kokku teha - ega see 6li kohe sinna simmerlingini j6ua, eriti kui on v2rskendatud kast - konverteri kael pidi hea meelega seda simmerlingi s88ma ja ongi pahandus j2lle k2es.
3. Puksi paigaldades lykatakse see nii ette, et 6li ei saa enam enda ette n2htud kanalit m88da lahkuda - eks n6rgeim lyli annab j2rele.
4. Simmerlingi paigaldades aetakse 6li tagasivoolu kanal sodi t2is v6i ei m2rgata seda puhastada.

Kasti aitab kokku laduda 6ige m22re. Tavaline tavot/m22re ei pidavat lahustuma k6ige paremini kasti 6lis. Sai ostetud kaks potskat seda m8ksi: Asemblee Goo Green ja Blue. Esimene sobib asjade paigal hoidmiseks (vedrud, kuulid, pudinad jne jne jne) ja teine on siis erinevate liugpindade ning tihendite m22rimiseks. Arvan, et saab t2itsa selle sinisega hakkama - too on ikka parajalt paks ja kleepuv m22re. Nagu nende m22retega ole: ei ole m6tet yle pingutada nende kasutamisega.

Eks j2rgmine nv tuleb siis j2rg :)














Vahepeal tuli natukene n2nni ka. Salongi kubu ei viitsinud karbist v2lja ajada. Teine on parajalt suures karbis. Viskasin tolle garaazi riiulisse. Aga jah, esistange sai omale kihvadele uued katted. Elektriakendele one-touch systeem. Algselt visandasin enda lahenduse mikrokontrolleril, kuid viskasin selle teema nurka, kuna nagunii raadio tegemine on k2sil. Dakota Digital-i kliima seadme juhtmoodul ja sama tootja tahavaate peegel. Kahene pardakaamera, huvitavate funktsioonidega. Pritsung tuli kah siis l6puks 2ra.









____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
01.10.2018 at 15:20
1 edit. Last edited 01.10.2018 at 17:17 by PhilipJFry
PhilipJFry
 
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
See n2dal sai siis "natukene" t88d tehtud ning yle lombi tuli natukene kraami. M6tlesin, et tore oleks kirjutada konstruktiivset kraami kasti tegemise kohta. Aga seda teemat on niiiiiii palju, et ma ei tea, kust otsast alustada ja kas yldse viitsin. Piltide yles laadimine on ka paras tegemine. Sunshell sai siis Sonaxi tugevdatud versiooni vastu vahetatud. Need m8ksid kokku panemiseks on t6esti head ning lahustuvad t6esti ilusasti ATF-is. Ennem, kui kasti kokku panema hakkata, tasuks kontrollida yle keermed kastis - ma endal pidin saba osa ymber puurima ja 12-ste poltide peale tegema - keegi sepp oli keerme harjad maha keeranud. Governer... tollega saan veel m8llata, raskused tunduvad valed olema. V2hemalt andmete kohaselt - kasutuses peaks olema V6 puhul.

Saabunud kraam:




Kasti tegemisest:
































Eks 6htul siis kirjutan t2psemalt tegemistest. Kui aus olla, siis t2itsa p6nev tegemine, see kasti kokku panek.

____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.10.2018 at 17:10
1 edit. Last edited 22.10.2018 at 17:10 by PhilipJFry
mrtn
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
võimas. ootan huviga järge.

samas on kummaline see, et insenerid on kastide projekteerimises selliseid lihtsaid apsakaid teinud.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.10.2018 at 22:06
PhilipJFry
 
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
Kusjuures see k2igukast ei ole midagi nii hull: hunnik sidureid ja kaks planetaari.

Tegelikult asi vist ei ole selles, et nad apsakaid tegid, pigem tundub olema nagu n6uka ajal - ratsionaliseerimine ja kindlasti katse-eksitusmeetodiga kohendamine. Mul teises arvutis on raamat GM-i enda modifikatsioonidega, mis nad sellele kastile tegid l2bi aegade. Peab t6dema, seal on palju huvitavaid muudatusi. Osad on kasutatavad ja/v6i m6istlikud. Seega, kui kellelgi on plaanis p6hjalikumalt seda looma lahata ja teha, siis soovitan selle raamatu ligi v6tta.

Seal kastis on k6ik tehtav tavalises garaazis leitavate asjadega. Ok, m6nda asja tuleb natukene kohandada ja mugavdada. Ma siin tegelikult t6esti ei oska midagi 8elda/seletada. Mitte, et ma kade oleks, vaid seda k6ike on v2ga palju. Selle kasti tegemisest saaks t2itsa omaette raamatu kirjutada.

Et v2hem higi, verd ja pisaraid oleks, siis m6ned yldisemad ja kriitilisemad asjad paneks siiski kirja:
1. Kui ei ole otsest kulumist teflon tihenditel (need j2igad plastiku laadsed tihendid) v6i m6nda muud h2da, siis 2rge neid n2ppige. T6esti igale poole ei ole vaja oma kyyne viha sisse ajada - ausalt uusi on v2ga raske peale saada ja uuesti m66tu.
2. Sidurite kolvid, neid ei ole m6tet survestamisega kontrollida ennem, kui sidurid on k6ik ilusasti omal kohal ja paigas. Vastasel juhul on t6esti palju pisaraid ja vahest isegi verd koos higiga.
3. Reaction shell - olgu ta korras v6i mitte, siis see on selline kulumaterjal, mis on m6istlik vahetada, eriti kui kast on laiali. See kael, l2bi mille ta yhendub planetaari kylge, on habras nagu luigel. K2ib kr6ps 2ra ja ongi korras p2ev. Sonaxil oli seal platikust liugur asendatud survelaagriga.
4. Kolbide (tagasi)survevedrud - mulle kohati tundub, et konservi karbid on ka tugevamast plekist tehtud. Neid alla surudes oleks kasulik avaldada neile yhtlast survet. Kui treipink k2ep2rast, laske kas v6i piisava keskauguga seibid vahele. Neid naljalt eBayst v6i Partsusdest ei leia - j2lle palju pisaraid. Ja peale selle neil on veel yks t2htis ylesanne: vedruseibid 2ra lukustada. Kole ka kui vedruseib minema r2ndab ning kolvid hakkavad kastis pahandust tegema.
5. Nagu ennist mainisin, kontrollida, et kastil oleks k6ik keermed korras. Kui k6ik asjad on kasti sisse laotud ning k6ik kohad on kleepuvat m8ga t2is ja on vaja alumiiniumit hakata puurima/keermestama, siis t2hendab see seda, et p2rast peab keegi selle jama 2ra ka koristama.
6. Enne asjade lukustamist, kontrollige, et k6ik oleks omal kohal ning midagi v2lja ei j22nud - muidu on tykiks ajaks meel morn.
7. Kolbide tihendid, millel on pikad huuled - need tahavad omale kohale meelitamist (osades kohtades on verseng meelituseks tehtud, osades kohtades on j2rsk nurk), kasutage lubrikanti. Kui nendega hellalt ei k2itu, siis kaks metalli teevad tihendist v2ga kiiresti lihtsa o-r6nga.
8. Tehke palju pilte, erineva nurga alt (veenduge, et pildil olevast saab aru - mis toimub ja kuidas toimub) - v2ga hea on referentsiks kasutada.

Kindlasti peaks enne t88 alustamist garaazis leiduma korralikud vedruseibide tangid >> ilma nendeta on palju kirumist ja vandumist. Enamus t88d tuleb teha pimedas kitsas kohas ja samal ajal tuleb veel alla suruda eelnevalt mainitud survevedrud. Esimest korda input drumi lahti tehes, ma m8llasin selle vedruseibiga pool p2eva, nagu reaalselt.

Olen m2rganud, et kuskilt on rahva k6rvu j22nud k6lama, et sprag clutche (stoper-sidur?!?) saab valepidi sisse panna - ei, TH700-R4 kastil ei saa neid tavaliselt valepidi panna, kui just eriti algosakesteks ei v6ta.

Nagu teksti alguses ytlesin, see automaatkast ei ole keeruline. Luban, et igav ei hakka ;) Ta vajab lihtsalt hoolt ja armastust :D Ning loomulikult palju palju kannatust ja aega. Peab olema valmis ootamatusteks. Tuleb asjale l2heneda loogiliselt. Kui enne kasti lahti krudimist tundub seda k6ike liiga paljuna (ma oma tegemisega siis kolmveerandi peal), siis m6istlikum on lasta kast teha v6i m8llata hoopis mootoriga. Viimane on tunduvalt lihtsam kokku laduda.

Kindlasti ma unustasin midagi mainimata.

____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.10.2018 at 01:14
Ri-Q.
 
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
Tõesti, ülivinged postitused. Küsiks veel nn kickdowni kohta. Mis juhtub, kui see ühendatud pole?

____________________________
REC
BB

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.10.2018 at 13:06
incognito
 
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
Korralik ettevõtmine, üks küsimus ka:

Mis möginaga sa kasti koostad ning kas on laiatarbes saadaval?
Mul mõned kastid plaanis remontida/tugevdada lähiajal.

____________________________
Daytona Shelby Z '88
Dart Sport '74
El Camino '73

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.10.2018 at 16:18
PhilipJFry
 
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
quote:
Ri-Q.: Tõesti, ülivinged postitused. Küsiks veel nn kickdowni kohta. Mis juhtub, kui see ühendatud pole?
Sa m6tled siis ikka throttle valve cable-et. See tegelikult ei ole lihtsalt kickdown. Tollel kaablil on tegelikult mitu ylesannet ja yks neist on t6esti nn kickdown. Lahti yhendatuna sa lubad enda suurel mootoril v22nded l2bi sidurite lasta, mis l6ppeb nendele suht koht fataalselt. S6idumugavuse osas on see, et k2iguvahetused ei ole omal kohal, downshift ja upshift kipuvad valedel aegadel tekkima.

quote:
incognito: Korralik ettevõtmine, üks küsimus ka:

Mis möginaga sa kasti koostad ning kas on laiatarbes saadaval?
Mul mõned kastid plaanis remontida/tugevdada lähiajal.
Ma kasutan sellist kraami nagu seda on Asemblee Goo Green ja Blue. Roheline asjade kohal/koos hoidmiseks, sinine r6ngaste, tihendite, liugpindade m22rimiseks. Sain selle eBayst (link). Tuli parajalt kiiresti.

Siin pikemalt m6elnud, et v6taks teeks m6ned modid veel 2ra: 3-4 siduripaki silindri systeemi uuendamine. Uued planetaarid, reaction shelli ja planetaari vahelise pronksist/messingist seibi asendamine survelaagriga. Nagunii ma see n2dal maale ei saa - naisel t88juures on systeemidega livesse minek.

Muidugi kavandatud modid on servole, governerile ja valve body-s klappidele. Ja muidugi ei saa unustada T.C.C. automaatset lukustust :) N6nda v6iks p2ris hea ja tugev saada.

____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.10.2018 at 17:28
PhilipJFry
 
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
Nyyd siis on vahepeal pikem seisak olnud tegemistega. Ootasin tellitud asju, pisip6nn suutis kaks korda haige olla ja ise suutsin kah korra haige olla. Aga asjad on k2es. Viimane kord sain valve body-ga poole peale ning tuli masendus peale, kuna mu komplekt, TransGo TH700 master rebuild kit, oli kahe vedru v6rra vaesem. Sebisin 69racingust TransGo TH700 junior kiti, kus vajalikud vedrud olemas. Minu kompletkist oli puudu siis TV kaabli koonuses vedru ja tema p6hja vedru. Tellitud asjadest tuli 2ra k6ik headus, mis oli vajalik ymber ehitamiseks. Ah jaa, pumbal v6tsin regulaatorklapi uuesti lahti ning k2iasin yhele kraele s2lgu sisse - eemaldab tyhik2igul kostuva pumba vilina ja lisana vahetasin vedru v2lja.

T2na sai VB l6plikult valmis. Klapikesed liiguvad m6nusalt tihkelt. TV ei j22 p6hja kinni. T.C.C. automaatika tarvis sai uus neljanda k2igu lyliti installitud. Servo sai ka endale modid kaela: uued vedrud, akumulaatori kaas sai endale s2lgud ja loomulikult corvette kolvid sai installitud.

Loomulikult avastasin kurva asja, et mu 1-2 ja 3-4 akumulaatorite kolvid on 2ra kulunud. Terase peal liikuvad alumiinumist kolvid kuluvad paraja kiirusega. Kuna enam ei taha/viitsi oodata veel oma kuu, et asjad kohale tuleksid, siis plaanis on nendel kolbidel puurida augud suuremaks ning teha pronksist puksid sinna. Alumiiniumi siisse tihe keere puurida, puksil samuti otsale keere peale. Kokku pannes miskit liimi vahele. N6nda v6iks ju hea saada. Yhe v6imalusena v6ib 3-4 akumulaatori kinni punnida, aga selle j2taks vahele.

Ymber ehitamine v6ib alata:




Pumba simmerlingi lukustus:


Pumba regulaatorklapp:


Valvebody:
















Servo tegemine:






K2iguvaheti sisendv6ll:


1-2 akumulaator:




____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
01.12.2018 at 21:36
3 edits. Last edited 05.12.2018 at 18:54 by PhilipJFry
PhilipJFry
 
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
T2na oli ka p2ris edukas p2ev. Oleks v6inud edukam olla, kui poleks l6pu pool yks viperus sisse jooksnud: l6petasin just lo & reverse siduripaki uuesti ladumist, panin lukustusr6nga paika, kui k2is kolks kastist l2bi; v6tsin kasti k2tte, loksutasin, midagi k6rises kasti sees. M6tlesin, et nyyd l2ks midagi v2ga koledasti nihu, pidin tagumise otsa t2itsa pulkadeks v6tma, arvates, et mingi survelaager otsustas teise ilma minna. Loksutades oli ikka k6rin sees. Laagrid olid korras. Vaatasin p6hja, et seal on ju ainult siduripaki silinder, seal ei saa ju midagi koliseda, aga noh koliseb. V6tsin siis selle laiali ja ei olnud midagi n2ha. Loksutasin kasti uuesti, ikka mystiline k6rin ja siis avastasin, et 3 akumulaatori kanalis on ju kuulikene mis teeb seda h22lt ja oligi oma 3h raisus.

Aga nyyd siis on 4 hammasrattaga planetaarid vahetatud 5 hammasrattaga planetaaride vastu. Reaction shelli ja planetaari vaheline messingist seib sai siis asendatud survelaageriga. Corvette governor leidis ka oma koha koos uue kaane ja klambriga. Kuna 3h l2ks planeerimata t88dele, siis ma ei j6udnudki input drum-is ymberehituseni. Aga 1-2 ja 3-4 akumulaatorite kolvid said endale ilusad pronksist puksid - j2id tihked.

Kolbidel sai keskmised augud suuremaks puuritud ja keere sisse. Treimaterjalide hulgas oli 14-nene 6-kant pronkslatt, millest sai v2lja treitud puksid. Puksidel sai ka keere peale aetud ja istusid v2ga ilusasti omale kohale. Kusjuures silma j2rgi v6iks 8elda, et need tihvtid on seal 8-sed, kuid v6ta n2pust, on hoopis 7.9mm - ehk siis teisis6nu n88ki kui palju. Kusjuures puksid said pikemad, n6nda, et liugpinda on rohkem kui ennist.

Akumulaator kolbide ymber ehitamine:








Planetaaride ymberehitus:




Ja otse loomulikult tuli m6lemad p8idlad pissimasina rihmade vahele j2tta. Seal kastis on palju teravaid 22ri, millega arvestada. Kes v6tab sama ymberehituse ette, siis teadke arvestada, et see ei kuulu protseduuri juurde :D


____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
02.12.2018 at 22:34
1 edit. Last edited 05.12.2018 at 18:56 by PhilipJFry
max
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
Sa tee endale järgmiseks TH200R4 ümberehitus selgeks, siis oleks kohe paar tööd Sulle tuua :D Juppide ümberladujaid tõenäoliselt leidub, aga neid, kes saaksid täpselt aru, mis seal mida teeb ja kuidas mingit konkreetset viga/omadust timmida, pole veel leidnud.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.12.2018 at 09:55
PhilipJFry
 
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
Tegelikult TH700R4 ja TH200-4R ei ole oma ehituselt palju erinevad. M6ned v2ikesed kohad on teisiti, m66dud, m6ni puuduv koht + teatud asjad k2ivad teisest kohast lahti-kokku ja m6ni asi ei ole yldse avatav. Kokku ladumine pidi olema hullem, kuna teatud osad ei k2igukasti kyljest maha.

Aga muidu m6lemad kastid on tegelikult t2itsa head. Eriti kui ise hoiad 6litaseme normis, vahetad etten2htud ajal 6li ja loomulikult korra aastas kontrollid timmid TV trossi.

Aga kui ma ausalt ytlen, siis eriti ei taha sellega tegelema hakata - mul seda ajakest napib. Hetkel niigi k2in pere arvelt maal tegutsemas. Ja kui suuremal hulgal tegeleda nende asjadega, siis tasub spets t88riistad osta.

____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.12.2018 at 12:03
PhilipJFry
 
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
Ladusin siis kasti kokku ja avastasin, et lo & reverse siduripakk on kinni mis kinni. Sai teemat uuritud, m6ned kastid tulid 4 kettaga. Tegu siis 4.3L mootori sabas olnud kastidega. Aga minu 5-ne siduripakk oli t2pselt tehase m66tudes. Mis ikka sai, kasti l6pp uuesti lahti ja antud siduripaki kolb v2lja, treipinki ja seelikult 1.5mm maha treitud. Katsetuseks osaliselt kokku, sidurite vahed t2pselt nii nagu arvutatud ja tehase n6uded ytlevad. Ei mingit poomist enam. Kolbi survestades lukustas paki ilusasti 2ra. Siis sai reverse input laiali v6etud ja 3-4 siduripaki systeem ymber ehitatud 4L60E asjadele. Nyyd siis 3-4 siduripakk koosneb 9-st sidurikettast, ennist oli seal 4 ketast. Siduripaki vahed nii nagu tehas soovitab.

Nyyd siis asi nii kaugel, et kannatab input drum-i kasti panna koos 2-4 bandiga; servo paika timmida; valvebody kuulid omale kohale; valvebody terasplaat ymber puurida: valvebody omale kohale; pump kylge; uus T.C.C. juhtmestik kylge ja 6livann kylge. Lihtne :)











____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.12.2018 at 18:06
1 edit. Last edited 03.12.2018 at 23:50 by PhilipJFry
PhilipJFry
 
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
quote:
max: Sa tee endale järgmiseks TH200R4 ümberehitus selgeks, siis oleks kohe paar tööd Sulle tuua :D Juppide ümberladujaid tõenäoliselt leidub, aga neid, kes saaksid täpselt aru, mis seal mida teeb ja kuidas mingit konkreetset viga/omadust timmida, pole veel leidnud.

Kiirel otsimisel tundub, et sellel kastil eriti palju tehase modisid ei ole. M6ningad aftermarket mudid on t2itsa olemas. Oleneb, mis sa sellest kastist soovid l6puks v2lja saada.

____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.12.2018 at 18:32
mrtn
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
mul tekib paanikahoog seda lugedes.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.12.2018 at 19:26
PhilipJFry
 
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
Miks, kui tohib teada? :)

____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.12.2018 at 20:23
1 edit. Last edited 03.12.2018 at 23:50 by PhilipJFry
mrtn
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
Need pöördumatud modifikatsioonid nagu treimine ja puurimine tõmbavad mu nõrga närvikava nööre :)

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.12.2018 at 00:13
PhilipJFry
 
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
Selles suhtes midagi hullu ei ole. Ma olen treinud, puurinud ja modifitseerinud selliseid osasid, mis on v6imalik asendada originaalidega. Ehk siis k6ik mu tegemised on v6imalik keerata tagasi :) Enamus tegemisi on m6istlikud. Osad modid on t6esti sellised, mida saab liigitada “selle p2rast, et ma oskan ja saan”. Se’s suhtes planetaare ei oleks pidanud vahetama vingemate vastu, sama ka reaction carrier kohta. Siduri ketaste kohta nii palju, et neid on m6istlikum rohkem omada - pind suurem, kuumeneb v2hem, hoidmine parem jne jne jne. Akumulaatori kolvid - need -noh- olid kulunud. Patt oleks olnud panna neid sellisena tagasi - nad olid lekkivad. Nende kolbide ylesanne on muuta k2iguvahetuse pehmust. Kui nad on kipakad, siis sidurikettad saavad haiget ja m6ningad muud mehhaanilised asjad ka.

____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.12.2018 at 12:50
PhilipJFry
 
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
S6ber myyb siin enda Ford Mustangit ja r22kis palju ta sinna alla raha on pannud. Siis ma vastu, et kui ma enda auto valmis saan, siis ma ei saa pooltki sellest rahast tagasi, mis sinna olen pannud. Siis tekkis hypoteetiline kysimus, et kui palju ma enda auto eest v6iksin saada? V6i tuleb osadena myyes kasulikum?

____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.12.2018 at 18:59
Ri-Q.
 
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
Mõistlik on panna see tehnika kohe mingi normaalse kere peale. Olemasolev müüki, nagu on.

____________________________
REC
BB

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.12.2018 at 19:23
PhilipJFry
 
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
Mul endal ei ole plaanis myya, selleks see hypoteetiline kysimus ongi :) Se’s suhtes, arvestades mis tehnika on ja selline kuubikust pereauto. Huvitav kombo. Kui tihti ikka kohtad 383cid-ist STW-d.

____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.12.2018 at 19:52
savi
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
Nii ehk naa on endale meelepärase auto ehitamine financial mistake. Kui see on SEE, auto, mis sulle meeldib (sõita, ehitada, omada jne.) siis muu ju polegi oluline? Kõik ei pea ju alati Mustangit, Camarot jne. ehitama. Mul on ka sõber ,kes küsib mult ikka, et miks ma juba näiteks Vette suunas ei vaata selle Firebird`i ehitamise asemel. Ma ei pane pahaks. Aga mina olen juba emotsionaalselt seotud ja uue projekti alustamine oleks justkui radikaalne karjäärimuutus. Küll tuleb ka uusi projekte - selleks ei pea vanasid juppideks lammutama, vaid lõpuni tegema. "Lõpp" peab muidugi defineeritud olema.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.12.2018 at 09:25
Ri-Q.
 
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
quote:
savi: Nii ehk naa on endale meelepärase auto ehitamine financial mistake. Kui see on SEE, auto, mis sulle meeldib (sõita, ehitada, omada jne.) siis muu ju polegi oluline? Kõik ei pea ju alati Mustangit, Camarot jne. ehitama. Mul on ka sõber ,kes küsib mult ikka, et miks ma juba näiteks Vette suunas ei vaata selle Firebird`i ehitamise asemel. Ma ei pane pahaks. Aga mina olen juba emotsionaalselt seotud ja uue projekti alustamine oleks justkui radikaalne karjäärimuutus. Küll tuleb ka uusi projekte - selleks ei pea vanasid juppideks lammutama, vaid lõpuni tegema. "Lõpp" peab muidugi defineeritud olema.
Mõnikord alustatakse vale asja ehitamist raha ja teadmiste puudumise tõttu. Kui puudujääk likvideerub, on loomulik, et vana projekt jääb pooleli. Fire on uusklassik (selles mõttes ei jää kuidagi Vette´ile alla), aga STW lihtsalt üks odav massiauto. Pane sinna kasvõi big block peale, aga ta jääb ikkagi odavaks massiautoks. Võib-olla oleks ta isegi väärtuslikum ideaalkonditsioonis täisoriginaalina (üht sellist Caprice´i müüdi siin ka mingi hetk hinnaga 10tuh vms).
Aga tegelikult, antud projekt mõjub nagu sõõm värsket õhku ajal, mil enamikul pole aega/tahtmist/soovi oma kätega teha, mis on tegelikult ju tehnilise kultuuri tuum. Müts maha.

____________________________
REC
BB

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.12.2018 at 10:52
incognito
 
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
quote:
mrtn: Need pöördumatud modifikatsioonid nagu treimine ja puurimine tõmbavad mu nõrga närvikava nööre :)
Mingi osa turul olevaid käigukasti shit-kitte hõlmavad valvebody puurimist ja sees olevate komponentide treimist-teise mõõdu peale käiamist.
Peab küll olema julgust ning teadmist mida sa reaalselt teed

PhilipJFry hoia lipp kõrgel ja ehita edasi :) huvitav on jälgida et midagi ehitatakse ja edeneb kui enda projektid toppama on veidi jäänud.
Lõpus saad sõidurõõmu ehk ka.
Tervikuna müües sa tõenäoliselt oma raha ja aega tagasi ei saa. Mootori-tehnika saaksid järgmisele projektile edasi võtta.
Olenevalt projekti keerukusest ja väljakutsest ka raami+veermiku :D ülejäänuga saad

Hobid aga teatavasti ongi kulukad pidada, kas siis aja, raha või mõlema suhtes .

____________________________
Daytona Shelby Z '88
Dart Sport '74
El Camino '73

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.12.2018 at 16:23
3 edits. Last edited 06.12.2018 at 16:28 by incognito
PhilipJFry
 
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
quote:
savi: Nii ehk naa on endale meelepärase auto ehitamine financial mistake. Kui see on SEE, auto, mis sulle meeldib (sõita, ehitada, omada jne.) siis muu ju polegi oluline? Kõik ei pea ju alati Mustangit, Camarot jne. ehitama. Mul on ka sõber ,kes küsib mult ikka, et miks ma juba näiteks Vette suunas ei vaata selle Firebird`i ehitamise asemel. Ma ei pane pahaks. Aga mina olen juba emotsionaalselt seotud ja uue projekti alustamine oleks justkui radikaalne karjäärimuutus. Küll tuleb ka uusi projekte - selleks ei pea vanasid juppideks lammutama, vaid lõpuni tegema. "Lõpp" peab muidugi defineeritud olema.
Selles suhtes k6ik need m6tted ja ymberehitused on just sellele autole m6eldud. Ok, raami koos veermikuga peaks saama yle kanda El Caminole, v6imalik, et ka pool salongi. Kuid ma olen selle masinaga rahul: m6nusalt mugav, piisavalt suur ja ruumikas. Sel aastal, kui ma selle auto pulkadeks v6tsin, sai naisega viimasel matkamisel sellega k2idud - j2gala j6e 22res. Viskasime taha kahe inimese madratsi, matka tarvikud ja ruumi j2i isegi yle. Tore n2dalavahetus oli :)



Minul on "l6puks" defineeritud see, et iga vidin ja lisa toimetab nii nagu plaanitud on ja saab Paide ARK-st rahulikult kodu poole purjetada. Ja auto staatus on kalla ja talla.


quote:
Ri-Q.: Mõnikord alustatakse vale asja ehitamist raha ja teadmiste puudumise tõttu. Kui puudujääk likvideerub, on loomulik, et vana projekt jääb pooleli. Fire on uusklassik (selles mõttes ei jää kuidagi Vette´ile alla), aga STW lihtsalt üks odav massiauto. Pane sinna kasvõi big block peale, aga ta jääb ikkagi odavaks massiautoks. Võib-olla oleks ta isegi väärtuslikum ideaalkonditsioonis täisoriginaalina (üht sellist Caprice´i müüdi siin ka mingi hetk hinnaga 10tuh vms).
Aga tegelikult, antud projekt mõjub nagu sõõm värsket õhku ajal, mil enamikul pole aega/tahtmist/soovi oma kätega teha, mis on tegelikult ju tehnilise kultuuri tuum. Müts maha.
Ega kui ma j2lgin, mis projektikaid mul s6brad endal garaazi alla veeretavad, siis vahest tekib kyll tunne, et sai vist natukene liiga rutakalt see auto valitud. Kuid j2llegi, kuna tegu on massiautoga ning levinud pudinatega, siis vajaliku kraami saab v2ga lihtsalt k2tte. Ok, tegelikult mu esiots on Oldsu oma, mis muudab tegemise tsipake keerukamaks - aga see on ainult esiots. Selles suhtes nende asjade ise tegemisega on see hea teema, et kui miskit imelikult k2itub v6i h22litseb vms, siis sa tead, keda syydistada ja kindlasti oskad ka lahendust pakkuda. Selle projekti k2igus on nii m6ndagi uut ja huvitavat 6pitud.


quote:
incognito:Mingi osa turul olevaid käigukasti shit-kitte hõlmavad valvebody puurimist ja sees olevate komponentide treimist-teise mõõdu peale käiamist.
Peab küll olema julgust ning teadmist mida sa reaalselt teed

PhilipJFry hoia lipp kõrgel ja ehita edasi :) huvitav on jälgida et midagi ehitatakse ja edeneb kui enda projektid toppama on veidi jäänud.
Lõpus saad sõidurõõmu ehk ka.
Tervikuna müües sa tõenäoliselt oma raha ja aega tagasi ei saa. Mootori-tehnika saaksid järgmisele projektile edasi võtta.
Olenevalt projekti keerukusest ja väljakutsest ka raami+veermiku :D ülejäänuga saad

Hobid aga teatavasti ongi kulukad pidada, kas siis aja, raha või mõlema suhtes .
Kusjuures see samune TransGo 700 master kit, tollel on olnud palju variatsioone. Tollel on ka olnud vaja VB puurimist ja mida k6ike veel teha. Nyyd hetkel turul olev piirdub ainult VB metallplaadi aukude ymber puurimisega. 6nneks see on vajadusel taastatav v6i kui soov on, siis saab uue soetada. K6ige p6nevamad ymberehitused on selle juures just need mitte kitiga kaasas olevad muudatused: uued planetaarid, siduriketaste arvu suurendamine jne. Need reaalselt eeldasid detailide m66tmist, arvutamist ja parajalt internetis osade otsimist. Ning muidugi tekkis selline ahelreaktsioon, kui vahetad yhe vidina, siis peab ka teised vahetama. Oma moodi huvitav teema oli see lo & reverse siduripakk - ykski manuaal ei r22kinud sellest, et on olemas 4 friktsioon kettaga kaste, k6ik r22kisid oma 5 kettaga kastidest. Laod oma sidurikuhja kokku, m66dad 2ra ja see vastab tehase normidele, aga v6ta n2pust kasti pannes on nii kinni, kui v2hegi annab. Ja manuaalis ei ole antud ketaste norm vahet, vaid paki paksus. Ehk siis selle vahe pead ise arvutama ja sellest saad juba tuletada, kui palju pead seda kolvi seelikut maha treima. Eks mul oli juba tagavaraplaanid ka paigas, kui peaks kuidagi tegemine eba6nnestuma.


Ytleme nii, et see on nagu suurte poiste lego, millega m2ngida ja piire kombata :) Vahest isegi inseneride t88d parendada. Ja mis tegemise p6nevaks muudab, on see, et alati hyppab miski ootamatus kuskilt v2lja - ok see muudab tegemise p6nevaks, kuid on samas ka paras needus :D


quote:
2TEP60:Teemas olev auto vist sõitma ei hakka,kuna omanik pole lube ära teinud viie aasta jooksul :D
V6tsin su tagasisidet konstruktiivselt ning tegin vastavad sammud, et antud viga parandada. Seega asi on l6pusirgel ning teoreetiliselt ARK inimesed leiavad, et ma olen k6lblik teiste liiklushuligaanide seas liiklema. Nyyd tuleb lihtsalt praktikas t6estada, et nad ei eksi :)


____________________________
V2ntv6ll on selleks k6ver, et mahuks mootorisse 2ra.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
11.12.2018 at 18:39
Marko L
 
Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a
Minul ka pikalt keerelnud küsimus et miks küll selline auto ? Ei julgenud seda ise kirjutada, ei ole ju väga viisakas küsimus aga siiski.
Mis iganes muskelauto või vähegi erilisem auto oleks nagu mõtekam olnud.
Kasvõi see http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=47837
Praegusel juhul ikka meeletult aega ja raha sisse pandud aga ma ei usu, et keegi seda hindaks.
Kui oleks teinud musklit sellise pühendusega ja tõestusmaterjaliga saaks kindlasti raha teenida kui sooviks.
No offence ! just my 2 cents.....

____________________________
Ford Mustang Club Estonia
66" Ford F600
96" Camaro Z28

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
13.12.2018 at 16:05
tqhq.ee foorum : Minu auto : Chevrolet Caprice Classic STW / Oldsmobile Custom Cruiser STW; 1982.a   .. 9 10 11 12 13 14 15  
Log in: Username: Password:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.