Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25
Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26 tqhq.ee foorum - M: 3.7 R6 Mopar Slant Six Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
M: 3.7 R6 Mopar Slant SixMul on üle jäänud üks Mopari 225cid ridakuus, elik Slant Six, hüüdnimega Leaning Tower of Power.
Liitritesse tõlgituna on töömaht 3.7 liitrit, kilovatte 67.
Konkreetne mootor tuli sõitva auto pealt, kuid viimati töötas ca 2010. Pärast seda on lihtsalt seisnud.
Täiskomplektsusest on puudu karburaator, generaator, starter ja vist ka meh. kütusepump, võibolla midagi pisemat veel.
Kuna mul on Aspeni peal sama mootor, siis julgen väita, et see on igapäevaseks sõitmiseks ja muidu kruiisimiseks täiesti piisava jõudlusega kone.
Kodust tööle on 40km ja sellest ca 28 mööda maanteid, sõidab ilusti.
Oleneb muidugi mootorist, aga kui proovisin ühe kuuekümnendate Fordi kastika renoveeritud V8-t, siis selle põgusa katse järel tundus, et enda slant
liikus äkki isegi reipamalt edasi. Eks kastikal ja midsize Aspenil on muidugi kaaluvahe ka, aga endale kerge võrdlusmoment siiski.
Slant Six'idest ehitatakse muidugi ka kiirenduspille, eriti populaarne on see mootor Austraalias.
Sealt saab tellida ka päris palju kiirusejuppe - http://www.aussiespeed.com/
Eestis on vähemalt üks slant'iga Dodge Dart, millel päris palju neid Austraalia pulkasid peale on laotud.
Enda masinale summutit otsides "testisin" YouTube'i vahendusel erinevaid summutisaunde ja Flowmasteri pütiga saab väga meeldiva hääle kätte.
Muude tootjate pütid minu maitse järgi nii väga ei olnud.
Saundinäide:
Kuna Flowmaster'i patent läks mõne aasta eest vabaks, siis tehakse nüüd ka päris palju koopiapütte.
Enda autol on ka üks selline küljes. Saund on täitsa mõnus ja hind oli ka soodsam kui originaalil.
Siin ka üks päris tigeda olemisega slant:
Ja üks veel tigedam:
Loomulikult on ka hotrodidele neid paigaldatud, siin näiteks üks T-Bucket:
Pildid on veidike kehvad, sest ei saanud momendil ümbrust tühjemaks liigutada, kuid midagi siit näeb siiski:
Mootor asub Tallinnas.
HIND:
100€
Kui hind ei meeldi, siis paku oma number ja vaatame mis teha annab.
KONTAKT:
FB-messenger (Jarmo Nuutre)
või
jarmo@kustom.ee
või
5662 7089