Poster |
Message |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Mark VIII 97 |
Chevrolet Express-le gaasiseade
96 lidraga sõitsin 390km, kütus maksus 55€. Kui maantel 30% vähem kuluks oleks päris hea aga kahtlen et nii hästi ei lähe. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.08.2018 at 18:32 |
1 edit. Last edited 07.08.2018 at 18:33 by Mark VIII 97
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
dodge525 |
Chevrolet Express-le gaasiseade
quote: Mark VIII 97: 96 lidraga sõitsin 390km, kütus maksus 55€. Kui maantel 30% vähem kuluks oleks päris hea aga kahtlen et nii hästi ei lähe.
Pakuksin, et mõistlikul sõidul saad 96 l gaasiga maanteel sõita 525-530 km, hästi ökotamisel (nii et mootori pöörded mitte kunagi üle 2000 ei lähe ja kiirus turbiini lukustusest 3-4 km/h kõrgem) võid isegi 570-580 kätte saada. ahjaa, üks põhiline näitaja, mis seda asja võib muuta on rehvirõhk, kui pikemale sõidule, mööda head trassi lähed, tasuks mõni kümnendik rehvi õhku rohkem sisse lasta. (näiteks linnas 2,2 vs maanteel 2,8 ) |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.08.2018 at 22:19 |
1 edit. Last edited 07.08.2018 at 22:26 by dodge525
|
Mark VIII 97 |
Chevrolet Express-le gaasiseade
Kuidas sellest aru saada? "kiirus turbiini lukustusest 3-4 km/h kõrgem"
Millistel alustel see mootor silindreid välja lülitab?
Milline oleks mõistlik kiirus, millega maanteel sõita? Võttes arvesse, et liigselt venida ju ka ei taha paari euro pärast.
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.08.2018 at 22:51 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
dodge525 |
Chevrolet Express-le gaasiseade
quote: Mark VIII 97: Kuidas sellest aru saada? "kiirus turbiini lukustusest 3-4 km/h kõrgem"
turbiini lukust saad nii aru et kui ühtlase kiirendusega sõidad siis kuskil 80 km/h kandis, tulevad mootori pöörded maha (kuskil 1900-2100 pealt mingi 1400-1500 peale, sõltub muidugi masina kogukaal, mootori ja kasti kombost stock turbiini juures siis muidugi)
quote: Mark VIII 97: Millistel alustel see mootor silindreid välja lülitab?
Paranda mind, kui ma eksin aga 2002-2003 ei olnud veel GM mootoritel silindrite väljalülitamist va mõnedel ükskutel mudelitel ja concept-car'idel
quote: Mark VIII 97:Milline oleks mõistlik kiirus, millega maanteel sõita? Võttes arvesse, et liigselt venida ju ka ei taha paari euro pärast.
Suure vani mõistlik kiirus on enam-vähem lubatud kiirus ja kiirteedel samuti ikka 90 km/h. 110 juures on juba kulu märkimisväärselt suurem.
vaata siit leiad erinevat infot sinnakanti vani kohta, sealt juba edai performance ja overtaking ajad jne
http://www.automobile-catalog.com/car/2003/1457975/chevrolet_express_g1500_5_3l_v-8.html
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.08.2018 at 00:33 |
1 edit. Last edited 07.08.2018 at 00:37 by dodge525
|
Mark VIII 97 |
Chevrolet Express-le gaasiseade
Mõtsin et Vortec mootor seda tähendab aga vist siis mitte.
Võimalusel ikka 95-100-ga sõidaks. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.08.2018 at 11:36 |
|
franz125 |
Chevrolet Express-le gaasiseade
Vortec tähendab keerist. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.08.2018 at 11:42 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Mark VIII 97 |
Chevrolet Express-le gaasiseade
Traatsabade abi oleks vaja
Sel geniaalsel süsteemil on nii, et kongi ventikas töötab aint süütega, kui magamise ajal tahaks seda kasutada läheb ilmselgelt aku tühjaks.
Juhiistme all on kaitsmed, kui sinna ventika kaitsmele lisaakult toite panen(ühendades põhiaku toite lahti) siis ventikas tööle hakkab aga ikkagi eeldusel et süüde on sees!
Taga on ka ventikal kaks kaitset, kui ma sinna lisaakult toite panen siis ei toimi.
Keegi oskab ehk hüva nõu anda, jõuaks vb ka homme teises päevapooles läbi kuskilt tulla kui nii vajalik, ülehomme hommikul juba ukraina poole teel ja ventikas kongis oleks vajalik lisaakult tööle saada. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
14.08.2018 at 17:36 |
1 edit. Last edited 14.08.2018 at 21:24 by Mark VIII 97
|
dodge525 |
Chevrolet Express-le gaasiseade
quote: Mark VIII 97:Sel geniaalsel süsteemil on nii, et kongi ventikas töötab aint süütega, kui magamise ajal tahaks seda kasutada läheb ilmselgelt aku tühjaks.
Ma pole just nii geniaalne kui selle süsteemi väljatöötaja aga kas mitte kongi radika mõte pole sooja või külma anda? Kusjuures selle jaoks suure tõenäosusega peaks veel ka mootor käima. Mida sa seda ventikat ikka tühjalt keerutad isegi kui juhtmed aku pealt otse paneksid. Aga gaasiteema jätkuks küsiksin- kuidas siis gaasitamise esimesed nädalad on tundunud? Reaalsed kulud selle mootori ja suure van kere peal?
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
29.08.2018 at 14:33 |
|