Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7

Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25

Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26
tqhq.ee foorum - -69 GTO
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts |
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 246
mark all read
 
tqhq.ee foorum : Minu auto : -69 GTO  

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Poster Message
krooks
  
-69 GTO
Sihuke asi on ka kuuri all..

Originaalis 400 mootor mida pole. On aga kaasas üks Corvette 427 mootor aastast 70 mis aga vajab ülekäimist, kuumenes eelmise omaniku käes kenasti üle ja jooksis kokku..
Värv mullitab mõnes kohas, sisu originaal kuid juhi iste vajab natuke lappimist. Hideaway lampse pole. Seisnud alates 2005.Negatiivne osa sai läbi :smokin

Kastiks on th400 koos manual valve bodyga mis tehtud Soomes, kannatab vähemalt paberi järgi kuni 900 hp(ei usu enne kui näen) ja tehtud 2 kuud enne kui mootor saba andis. Saab rahus ise käike lapata ja tähtsana end tunda. Turbiini stall 2800 plus korralik jahutus. Lisaks Hursti Quarter Stick Shifter.
Lukusild 4.11 ülekandega. Kaasas ka 3.23.
Msd 7 elekter. Aku viidud taha.
Paak delete ja uus paak koos perf pumbaga pagasis.
Weldi Racing starid korralike Dunlopi rehvidega.
Regullitav vedrustus nii ees kui taga jne.
Tuled klaasid terved. Önneks.
Kaasa tuli lademetes plokikaasi pontu v8le ja chevy sble ja bble, intake koos 4 dellorto karpaga, kaks uut Holley 750i, torukollesid uusi ja vanu ning pühapaevaks lubas kõik muu kraami mis autodesse puutub garaažist kokku korjata ja mulle kaasa anda. Olemas on ka Judge versiooni tagatiib ning kleepsud külgedele.

Teha? Kõik.. Uus bigblock korraliku olemisega. Sisu korda. Vb ülevärv kui jõuab ja siis ka juba Judge kleepsud.

Hetkel keerleb peas selline combo: 455 stroker+pisike 8-71 Weiandi puhur ja 6spd manuaal.Tagasilla ülekanne 3.23 peale. Alguses proovib 4.11 aga tundub juba eos liig. Peaks saama 100-110 kmh pöörded ca 1900-2100 4.11ga aga eks nuputab kui mingil pöördeteaduril nööbist kinni saab. Olemasolev 400 nt Impala vöi kasvöi kreveti alla ning Powerglide kiirendushuvilistele müüki.
Vaikselt muidugi lappan Blueprindi ilusaid uusi bigblocke ka aga nii julge pole, et miski ca 15k koos tollide ja saatmisega julgeks välja käia. Lahe oleks rsk kyll:632 ProSeries :finger














Kuuri alt lõpuks välja sai ning taas päikese kätte. Teha on aga nipet näpet ainult. Tulekinnitus, turvavööd maha lõigata ja vanad tagasi panna, kroomliistud külgedel akende kohal puudu, kroomid tagakoobastel samuti, antenn kadunud jne. Roostet õnneks midagi suurt pole. Negatiivne on see auguga kapott ning vale põll ees. Tagaspoiler olemas aga jalad nutused. Sellegi uue vaatama. Lisaks muidugi hideaway kit esituledele mis teeb tast maasika. Ehk siis peab natuke eBayneerima ja maad kuulama. Pisiasju nagu mootor aiste vahel kah puudu seepärast istubki nina püsti päikse käes.
Aga lahe päev oli ikka.


Auguta kapotiga läks lihtsamini kui kartsin. Kuna jutud levivad kiirelt siis vast paar päeva hiljem sain FBs sönumi kus keegi uuris, et kas sooviksin GTO kapotti mis tal lihtsalt seisab? 50 euri hiljem töin ära. Ilus roostehaljas aga köik on olemas ning alusraam löikumata. Autol peal oleva kapotiga saab nt miski cowl hoodi teha kui midagi ära ei peaks mahtuma löikumata kapoti alla(milline krdi lammas löikab augu sisse ja öhuvötu augud välja selliselt kapotilt? Ja seda selleks, et mingid imelikud karpad aretada kålge mis kohe yhestki nurgast ei sobi muskelautole...)



Siuke trakats siis. Ilusaks tegemise peale kulub kindlasti kövasti aega, närve, raha ja pakkide ootamist aga löpptulemus on seda väärt. Vähemalt pole miski LöMäänssi kloon vaid 242 vin öige GTO.

Üks unistuste autodest jälle juures.


Kevadeks saab valmis.

____________________________
Team OUTLAW
Ilus Aed
Fishing on Åland

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.03.2018 at 17:28
5 edits. Last edited 05.03.2018 at 18:18 by krooks
Tim
 
-69 GTO
Ilus traktor sul. Originaali taastada vist ei ole mõtet? Liiga ära tjuunitud.

Kust sa ta leidsid, Rootsist?

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.03.2018 at 12:42
krooks
  
-69 GTO
quote:
Tim: Ilus traktor sul. Originaali taastada vist ei ole mõtet? Liiga ära tjuunitud.

Kust sa ta leidsid, Rootsist?

Pole too tjuunitud midagi. Paak ja muu mudru olemas. Pigem las seisab ja ootab natukene kuniks selge on mis mootor sinna tuleb. Päris originaali ei taha aga mean-look ja kuri jõujaam on must-have.
Soome sugemetega auto.

____________________________
Team OUTLAW
Ilus Aed
Fishing on Åland

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.03.2018 at 13:15
Kingfisher
 
-69 GTO
Just uurisin endal samamoodi seda ülekande teemat. Leidsin hea calculaatori: http://www.bokchoys.com/differential/e46_gear_ratio_calculator.htm
See küll bemmi oma, aga saab ka ise enda auto andmeid sisestada. Kui sul kasti andmed teada, siis saad enam-vähem järgi vaadata.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.03.2018 at 11:32
tqhq.ee foorum : Minu auto : -69 GTO  
Log in: Username: Password:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.