Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25
Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26 tqhq.ee foorum - LQ4 6.0 väljalase Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
Tekib väljalaske suuruse kohta küsimus selle mootori juures. Googeldades hüppavad teemad enamus üles 3'' singel kui ka 2.5'' dual kohta ning muidugi kuidas keegi modib ning kui suureks hobused pürgivad jne.
Ls1 pidavat tulema 3'' stockis ning ega too LQ4 eriti eriline siin ka pole selle juures, kuid endal on hetkel all 2.5'' kuni lõpuni välja. Kui läheks moto vahetuseks ning sama setupi kasutades lämmataks stockist tulevad hobuseid ära? Või peaks mõtlema jämedamale vihmaveetorule?
aitäh.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.05.2017 at 12:28
LQ4 6.0 väljalaseküsimus on, kas sa tahad rohkem jõudu alla või üles..
Mida suurema läbimõõduga väljalase, seda vähem backpressure´t ja vähem jõudu madalatel pööretel. Ja vastupidi.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.05.2017 at 15:20
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
LQ4 6.0 väljalaseAru saadav ning sellepärast küsingi, et kas praegune auto all olev 2.5 väljalaskesüsteem on sellise mootor litraasi juures kägistav või mitte? Soov oleks säilitada stockist tulevaid 300 hobust ega rohkemat esialgu.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.05.2017 at 16:24
4 edits. Last edited 15.11.2017 at 22:52 by ilikeiroc
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
LQ4 6.0 väljalaseTänks ning ikka on üle vaadatud poiste tegemised 'muricas. Too 350 küündib 364 kubatuuridega enamvähem tolle juurde ning usun ka, et ei tohiks probleeme tekitada kahe poolesega. Keegi jagaks oma kogemusi oleks tore. Rõõm kuulda ning näha, et ei pea vanaraua peale mõtlema (Y)
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.05.2017 at 21:27
quote:Vanaisa: küsimus on, kas sa tahad rohkem jõudu alla või üles..
Mida suurema läbimõõduga väljalase, seda vähem backpressure´t ja vähem jõudu madalatel pööretel. Ja vastupidi.
Ma kohe vaidlen vastu
Vastusurve kui selline, ei ole kunagi ühelegi neljataktilisele kasuks või heaks.
Maksimaalse pöördemomendi saavutad alati õige pikkusega sumpsiga ja alati tühja toruga.
siin on küsimus väljalaske läbilaske võimes ja gaaside kiiruses. Ja ükskõik millise mootoriga tahad sa saavutada kiireimat gaaside liikumist soovitud pöörete vahemikus.
Kui lähed liiga suure diameetriga toru peale, kaotad jõudu kuna väljalaske maht on küll suur aga gaaside liikumiskiirus seda pole.
Kas tegu on sirge toru või pütistatud väljalaskega, ei mängi erilist rolli. Tähtis on valida optimaalseim variant oma magusaima soovitud pööretevahemiku jaoks, paljudele on ilmselt tähtis ka mörina tugevus ja toon, mis torust kostab
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
11.05.2017 at 08:23
Tegelikult on muutujaid palju rohkem: mootori karakteristikud, pütid, kuidas toru veetud on jne. Teisisõnu, et viimane hp kätte saada, pead hunniku torude, püttide, headerite ja keevitusega päevi dünos veetma. Selle tulemusena saad ehk viimased 10 hp kah kätte
Kui sul on juba väljalase olemas ja lähedane sellele, mis olema peaks, siis pane auto sõitma ja küll saad hiljem ümber ehitada, kui tundub, et igav hakkab. Ühes lingitud videos saadi jämedama toruga 600hp kandis ca 15hp juurde ehk 300 hp puhul oleks see 7,5 hp, mida ei pruugi tundagi.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
11.05.2017 at 08:50
LQ4 6.0 väljalase Praegune toon, mis sealt tagand välja tuleb on parim üldse enda meelest ning kartsin, et oleks võinud lämmatada sõbrakest uue südamega kui nii oleks olnud no no way.
Kui tulevikus tekib iha võimsamate hobuste järgi tegutsen ka vastavalt.
tänan.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
11.05.2017 at 15:50
1 edit. Last edited 17.05.2017 at 23:41 by ilikeiroc
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
LQ4 6.0 väljalaseMehed, ajate asja ilmaasjata keeruliseks.
Kui sa kasutad seeria malmkollektoreid, määrab ju tegelikult summuti mõõdu kollektori väljalaskeava läbimõõt.
Kui see on nt 51 mm (2 tolli), siis pannes toru sealt edasi nt 45 mm tekitab lisatakistuse ja pannes 75 mm tekitab lisamöla ning mitte lisavõimsust. Väljalasketoru mõõtu võiks muuta summuti teises pooles ja mitte rohkem kui 1 mõõt väiksemaks (nt 51 mm pealt kahaneb 45 mm peale). Miks? Sest gaasid jahtuvad ja tõmbavad kokku, võib saada müra väiksemaks.
Headerite kasutamisel (pean silmas 4-1) määrab jällegi toru mõõdu ju headeri kollektori väljund.
Oluline on see, et vabahingava summuti on piisavalt keerukas asi, et keskkooli füüsika pealt ei anna ristlõikepindalade muutmine tulemusi.
Eri arvu eri mõõduga toru puhul arvuta lihtsalt ristlõikepindala ja ürita seda võimalikult vähe muuta.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
16.06.2017 at 08:44