Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7

Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25

Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26
tqhq.ee foorum - Volkswagen jäi pettusega vahele
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts |
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 246
mark all read
 
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Volkswagen jäi pettusega vahele   .. 4 5 6 7 8 9 10  

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Poster Message
trs200
Volkswagen jäi pettusega vahele
Varuosadest ja hooldusest ei saa kuidagi ümber, kui rääkida kuludest. Selle peale ehitatakse ka autode tootmise ja müümise äriplaan üles. Mida uuem, seda hullem. Ei usu, et autotootjad viimasel ajal enam toodangut projekteerimise faasis ei testiks ja katsetaks. Olemegi jõudnud selleni, et teemaks on hooratta ja ketivahetuse välp :D

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.11.2016 at 13:06
hawk
Volkswagen jäi pettusega vahele
Nende kahemassiliste hoorataste ja dsg-de viga on see, et nad pole tehtud lollikindlaks nagu vana kooli tehnika oli. Tegelikult saab ka nendega sõita nii, et need kestavad. Aga kuna 90% juhtidest ei oma udust ettekujutustki, mis kapoti all toimub, siis õhku need lendavadki. Mul näiteks üks paha-paha kahemassiline hooratas saab varsti originaalkonditsioonis 400k täis ja ei ilmuta veel kuskilt otsast väsimuse tundemärke. Moodne dsg ka olemas, aga see nii uus, et vara veel järeldusi teha. Kuigi, dsg-ga kui vähegi võmalik, väldin roomamist. Kohalt ära järsult gaasi andes ja paar korda nädalas pöörede punasesse, hoiab sidurid ilusti puhtad. Omaette teema on kõiksugused eluaegsed ja long-life vedlikud. Mootoriõli 10k ja käigukastis 30k on minu taks. DSG õlisid (mehhatroonika ja hammakad on eraldi) vahetan isegi 20k tagant. Ise tehes on kulu marginaalne ja tegemise rõõm veel pealekauba.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.11.2016 at 13:45
4 edits. Last edited 24.11.2016 at 14:03 by hawk
mrtn
Volkswagen jäi pettusega vahele
Ma olen juba mitu aastat ühe jaapanlase CVT õli vahetuse kohta esindusest infot üritanud kätte saada, jauravad "igavene, käib auto eluea". Esinduse töötaja jaoks on 200 000 km auto elueaks, edasi nad ei mõtle, kuna sa oled nende jaoks mõttetu ja koi klient.

Lõin siis käega ja vahetasin 140K pealt spetsialiseerunud firmas õli ära ja nüüd hakkab esindus ka juba poole mokaga tunnistama, et tegelikult peaks 90 000 pealt vahetama.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.11.2016 at 15:38
vvt
  
Volkswagen jäi pettusega vahele
CVT õli on muidu Automaailma letis müügil liitristes pudelites. Kas sobib või ei, ei oska öelda, aga fikseerisin fakti, et müüakse ka tavapoes.

quote:
Fäg grupi hooratta hädad algasid T5-st ja B6 passaadiga ning ma ei räägi linnalegendidest vaid isiklikest kogemustest. DSG kast on ka paras loterii. Jutud siduriga tõmblemisest võid jätta Mustamäe tee teenindusletti kui on vaja garantiiremondist ära põigelda, oodi oma perfektsele sõidustiilile laulda ju võib aga see ei muuda fakti, et esinduses teatakse nende juppide hindu peast ja laos on nood kuluvahenditena alati olemas. 2.0 diisel ja 2.5 diisel (mõlemad 100 kw juures) on pensionäri autod, tõmblema kipuvadki nendega vaid noored rullnokud ja palgatöölised kes ei saa aru, et kiirendamise jaoks on natuke teised autod.


No mis seepeale ikka öelda - kapitalismi alus ongi lollidelt raha ära võtmine.
Ostke ikka oma robot- DSG, poolautomaat jne eksperimentaalkaste - rahapaigutus missugune.
Mulle lihtsalt öeldi kah, et praegusel autol on sidur kulumaterjal (pidi 20 tkm pealt vahetamist vajama).
Mul saab peagi 50 tkm täis ja tundub, et ei vajagi. Pole lihtsalt vaja peenestada, sõida rahulikult ja asjad kestavad.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.11.2016 at 16:37
mrtn
Volkswagen jäi pettusega vahele
quote:
vvt: CVT õli on muidu Automaailma letis müügil liitristes pudelites. Kas sobib või ei, ei oska öelda, aga fikseerisin fakti, et müüakse ka tavapoes.

Teiste inimeste kurvad kogemused geneerilise CVT-õli tankimisel jätavad selle õli pigem rollu- ja ATV-meestele.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.11.2016 at 17:19
charger
Volkswagen jäi pettusega vahele
quote:
mrtn: Ma olen juba mitu aastat ühe jaapanlase CVT õli vahetuse kohta esindusest infot üritanud kätte saada, jauravad "igavene, käib auto eluea". Esinduse töötaja jaoks on 200 000 km auto elueaks, edasi nad ei mõtle, kuna sa oled nende jaoks mõttetu ja koi klient.

Lõin siis käega ja vahetasin 140K pealt spetsialiseerunud firmas õli ära ja nüüd hakkab esindus ka juba poole mokaga tunnistama, et tegelikult peaks 90 000 pealt vahetama.
Mingis kliimas võib-olla kestabki eluea ja ega seda arenenud maailmas keegi üle 300t eriti ette ei kujuta, äkki ainult taksodel.
Kui Subarut silmas pidada, siis meie tingimustes 120t tagant lase õlivahetus teha ja kestab see CVT kahh küll.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.11.2016 at 17:24
dodge525
Volkswagen jäi pettusega vahele
quote:
gretzky:
PS. Kahe autoga korraga, pole veel keegi suutnud sõita.
Kahe autoga korraga sõit- esimeses oled ise roolis, trossi otsas ämm roolis- higistad ja sõidad kahe eest
ps. tegelikult kolme eest, vaat et naiselt võtta ei saa kui ämm otsad annab :D

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.11.2016 at 21:13
vvt
  
Volkswagen jäi pettusega vahele
quote:
Ma olen juba mitu aastat ühe jaapanlase CVT õli vahetuse kohta esindusest infot üritanud kätte saada, jauravad "igavene, käib auto eluea". Esinduse töötaja jaoks on 200 000 km auto elueaks, edasi nad ei mõtle, kuna sa oled nende jaoks mõttetu ja koi klient. Lõin siis käega ja vahetasin 140K pealt spetsialiseerunud firmas õli ära ja nüüd hakkab esindus ka juba poole mokaga tunnistama, et tegelikult peaks 90 000 pealt vahetama.

Osa esindusi siiski ei vaja musta kärsanud õli topsi abil nende "eluaegse õli" müüdi ümber lükkamist. Kuid osa vajavad.
Võib-olla on lihtsalt osade autotehaste äriplaani sisse kirjutatud, et peale auto peab neilt klient natuke peale garantiiaega ostma ka uue käigukasti nt 4000 euro eest.
Tegelikult samasse ooperisse käivad ka need 30 000 whatsoever "longlife" mootori õlivahetused, mis tegelikult mootori eluea arvelt toimuvad.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.11.2016 at 09:46
charger
Volkswagen jäi pettusega vahele
Tänaseks on need välbad nt pakibussidel juba 40t juurde roninud :)
Varsti nagu rekkal, kus õli mahtu oma 30L ja pöörded üle 2000 ei käi :rolleyes

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.11.2016 at 10:33
mrtn
Volkswagen jäi pettusega vahele
quote:
charger: Tänaseks on need välbad nt pakibussidel juba 40t juurde roninud :)
Varsti nagu rekkal, kus õli mahtu oma 30L ja pöörded üle 2000 ei käi :rolleyes

quote:
Uus Transit on saadaval nii esi-, taga- kui ka nelikveolisena. Mudeli hooldusintervalle on pikendatud 50 000 km või kahe aastani


Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.11.2016 at 12:13
rommel
Volkswagen jäi pettusega vahele
quote:
Mudeli hooldusintervalle on pikendatud 50 000 km või kahe aastani
Natuke pikendatakse veel ja sisuliselt ongi tegemist "eluaegsega" sest auto lihtsalt ei kesta rohkem :D
Ja kui õlipunnil (juhul kui seegi ära ei kaotata) on aimata mutrivõtme haisu kaotab garantii kehtivuse :kill

____________________________
ex Ram '04
ex Taurus '97
god hates us all

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.11.2016 at 12:39
viplala
Volkswagen jäi pettusega vahele
Transiti kone eluiga on arvestatud 200 000 +- km. Rihm on eluaegne :D, vahetamiseks peab mootori pulkadeks kiskuma. Uusi Transiteid ostavad enamjaolt firmad, kes peavadki seda paar aastat ja siis ostavad uue. Selle paari aasta vältel on ülalpidamiskulud üsna suure tähtsusega, seda nii ostjale kui ka tootjale hoolduse suhtes. Peale seda aega on aga kõigil poh, ning tootja eeldabki, et auto kukub kokku. See on tänane reaalsus mida ka Ford kinnitanud on, mitte minu luulud.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
30.11.2016 at 23:26
Jesper
 
Volkswagen jäi pettusega vahele
Noh, 200 tuhat kestev ja vahetusel mootori ulatuslikku lammutamist vajav rihm pole nüüd küll mingi tänahommikune leiutis. Lihtsalt vanasti nimetati seda ketiks...

Mul isiklikult selle 5l/100km hallturbodiiselvariaatorvolkariga sõites ilmselt läheks see 990€ või isegi märgatavalt rohkem naksti psühholoogi juures ära. Või siis umbes 4x sama palju kolinal kõrist alla.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
30.11.2016 at 01:26
2 edits. Last edited 30.11.2016 at 01:32 by Jesper
vvt
  
Volkswagen jäi pettusega vahele
Need 200kkm käivad nukkvõlliketid on tegelikult ka suht hiljutine leiutis. Kõige kindlam meetod keti lühikeseks elueaks on neid tellida kolmanda maailma allhankijatelt ja kasutada võimalikult pikki rullivabu keti lõike, siis venib kiiremini ja lõpeb ka kiiremini. Ma mäletan, et BMW-l oli selline legendaarne mootoriseeria nagu M30, mis käis üherealise ketiga ja kus vähegi hooldatud mootori kett oligi eluaegne - ainult seal lõppes elu siis, kui mootori silindrid oli nii läbi juba kulunud, et õli kippus summutist lahkuma. Seejuures oli tegu suht jäikade klapivedrudega (võrreldes tänapäeva hüdrutõukuritega kasutatavate pastakavedrudega) ja kett oli üherealine. Saadakse küll pidavaid asju tehtud kui tahetakse.

Volvo 90ndate lõpu ja 2000ndate alguse 5-silindrilistel 20-klapistel bensumootoritel lubati juba tollal 160 000 km rihmavahetust, kuid jah, soovitatakse varem. Üldiselt on pika rihmavahetuse intervalliga mootoritel ka see rihm korralikult sisse pakitud, mitte alumine ots ei käi lausa pori sees nagu 80ndte rahvaautodel näha võib. Teiseks kuskil 90ndate alguses tulid kasutusele automaatpingutid, mis vähe leevendavad seda vägivalda, mida saab muidu lihtsalt "parajaks keeratud" rihm (80ndate käsipingutusega rihmad). Analoogselt on ka automaatpingutiga lamerihmade eluiga palju pikem kui käsitisi pingutatavate kiilrihmade oma.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
01.12.2016 at 09:11
1 edit. Last edited 01.12.2016 at 09:12 by vvt
Vanaisa
  
Moderator
Volkswagen jäi pettusega vahele
Ja kogu kammajaa hind (mikide maal) $4.3 miljardit.
lisaks on maksmas $14,7 miljardit Kalifornia osariigile ja omanikele (hüvitised, tagasiostud jne)

https://www.engadget.com/2017/01/11/vw-pleads-guilty-in-us-emissions-scandal-will-pay-4-3-billion/

Huvitav, palju nad teeninud on nende autode müügist? Vast jäävad päeva lõpuks ikkagi plussi, ma pakun.

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
12.01.2017 at 13:16
Maik
  
Volkswagen jäi pettusega vahele
Tegu on igal juhul suurte summadega. Mõne väiksema tootja oleks vast pankrotti ajanud?


____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
12.01.2017 at 19:56
Maik
  
Volkswagen jäi pettusega vahele
quote:
rommel:
quote:
Mudeli hooldusintervalle on pikendatud 50 000 km või kahe aastani
Natuke pikendatakse veel ja sisuliselt ongi tegemist "eluaegsega" sest auto lihtsalt ei kesta rohkem :D
Ja kui õlipunnil (juhul kui seegi ära ei kaotata) on aimata mutrivõtme haisu kaotab garantii kehtivuse :kill





tundus huvitav video. Ja ongi. Õliteematopicu võiks tegelt eraldi tõsta.

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
12.01.2017 at 23:25
1 edit. Last edited 12.01.2017 at 23:32 by Maik
tfr
 
Volkswagen jäi pettusega vahele
Jänkid nalja ei mõista:
VW exec detained in U.S. faces possible life sentence

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
13.01.2017 at 23:33
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Volkswagen jäi pettusega vahele   .. 4 5 6 7 8 9 10  
Log in: Username: Password:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.