Poster |
Message |
antoonio |
Volkswagen jäi pettusega vahele
quote: spark: ja te tõesti kiirentate maanteel 0-70 km/h 41s
ja linnas 0-50 km/h 26s
No liikluspildis paljud Passatid sedasi teevad.
____________________________
Caddilac Coupe DeVille'79 (D'Merchant) |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
15.11.2016 at 20:14 |
|
ramman |
Volkswagen jäi pettusega vahele
Autolehes oli uudisnupuke, et Audi on jälle vahele jäänud mingi petunipiga. Kui diisli heitgaasi mõõtmisel keerata rattaid üle 15 kraadi ükskõik kummale poole, olid tulemused kohe kordades teised. Tavaliselt stendis keegi rattaid ei kruti ja sellepärast see ei tulnud tükk aega välja.
____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
15.11.2016 at 21:16 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
vvt |
Volkswagen jäi pettusega vahele
Kui selle põhjuseks on roolivõimu pumba koormuse teke (kui rattaid keeratakse) või elektrilisest roolivõimust tulev koormus mootorile läbi geneka, siis mingi hüpe heitgaasides toimub iga autoga. Sama ka nt käigukangi draivi peale pannes, konditsioneeri lülitades jne. Lihtsalt tänapäeval reguleerib seepeale elektroonika mootori tööd, nt täiendava kütte andmisega, mis kohe paistab ka heitgaasides.
See pole mitte volkaril, vaid vist igal normaalsel autol sedasi (võib-olla Aasias toodetakse veel taolist aegunud kraami, mis kaugtulesid kohapeal sisse pannes hakkab tuntavalt mootoriga vibreerima, st puudub lisakoormuse kompenseerimine ECU poolt - nt 2010 Civic selline oli).
quote: No liikluspildis paljud Passatid sedasi teevad.
B5 Passat 1,9 punase TDI mootoriga oli juba omal ajal päris reibas auto, kaheliitrise bensiini-Avensisega võisid kergesti Passati tagatulesid näha. Raamatus lubatud kütusekuluga tuli toime ka täitsa elava kiirendusega. Vaevalt see latt nüüd täna allapoole lastud on. Võimsused ja torgid on vahepeal veel omajagu kasvanud. See, mis mul oli, oli 81kW/240Nm, peale tänavanurga pööret teise käiguga kuival asfaldil gaasi lisades hakkas veojõukontroll tööle. Sai käidud proovisõitu tegemas uue B5,5 TDI-ga, no esisillaveoga oli selle 96 kW 305 Nm 1700 pöördel liig mis liig, kiirendusel töötas veojõukontroll enamvähem pidevalt.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
16.11.2016 at 12:13 |
2 edits. Last edited 16.11.2016 at 13:08 by vvt
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
dodge525 |
Volkswagen jäi pettusega vahele
quote: vvt: B5 Passat 1,9 punase TDI mootoriga oli juba omal ajal päris reibas auto, kaheliitrise bensiini-Avensisega võisid kergesti Passati tagatulesid näha.
Vaadates nende kahe auto andmeid neti kaudu vaevalt nüüd küll on võimalik tagatulesid saksa rasketööstuustoodangul näidata sest kiirendused 100-ni on neil siiski avensise kasuks ning linnapildis vaevalt sa üle 100 ka palju vajutasid. Ehk leidsid vastaseks mõned penskarid või ei andnud sa selgelt mõista, et nüüd tuleb kiirendusvõistlus. Olen täiesti kindel, et võin ka suvalises kohas su volkarile oma 800 kuubise ja 3 silindrise Matiziga tagatulesid näidata. - kõik oleneb situatsioonist
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.11.2016 at 19:48 |
1 edit. Last edited 17.11.2016 at 19:48 by dodge525
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
ramman |
Volkswagen jäi pettusega vahele
quote: vvt: Kui selle põhjuseks on roolivõimu pumba koormuse teke (kui rattaid keeratakse) või elektrilisest roolivõimust tulev koormus mootorile läbi geneka, siis mingi hüpe heitgaasides toimub iga autoga. Sama ka nt käigukangi draivi peale pannes, konditsioneeri lülitades jne. Lihtsalt tänapäeval reguleerib seepeale elektroonika mootori tööd, nt täiendava kütte andmisega, mis kohe paistab ka heitgaasides.
See pole mitte volkaril, vaid vist igal normaalsel autol sedasi (võib-olla Aasias toodetakse veel taolist aegunud kraami, mis kaugtulesid kohapeal sisse pannes hakkab tuntavalt mootoriga vibreerima, st puudub lisakoormuse kompenseerimine ECU poolt - nt 2010 Civic selline oli).
quote: No liikluspildis paljud Passatid sedasi teevad.
B5 Passat 1,9 punase TDI mootoriga oli juba omal ajal päris reibas auto, kaheliitrise bensiini-Avensisega võisid kergesti Passati tagatulesid näha. Raamatus lubatud kütusekuluga tuli toime ka täitsa elava kiirendusega. Vaevalt see latt nüüd täna allapoole lastud on. Võimsused ja torgid on vahepeal veel omajagu kasvanud. See, mis mul oli, oli 81kW/240Nm, peale tänavanurga pööret teise käiguga kuival asfaldil gaasi lisades hakkas veojõukontroll tööle. Sai käidud proovisõitu tegemas uue B5,5 TDI-ga, no esisillaveoga oli selle 96 kW 305 Nm 1700 pöördel liig mis liig, kiirendusel töötas veojõukontroll enamvähem pidevalt.
Uba on selles, et igal uuel autol on rooli asendiandur peal ja Audi/volkkari petudiislitele on tarkvaraliselt sisse kirjutatud, et stendis mõõtetsükli ajal on mootor nö. ökoreziimis. Reziim lülitub automaatselt välja, kui rattaid rohkem kui 15 kraadi keerata ja stendist otse proovisõidule minnes liigub auto vägagi meeldivalt, kuid siis on juba kulu ja heitmenumbrid hoopis teised, kui stendis mõõtmise aeg.
Stendimõõtmised tehakse ju ideaaltingimustes, ühtlane temperatuur, ühtegi lisaagregaati ei kasutata, rehvidesse pumbatakse rõhku juurde, et oleks väiksem veeretakistus ja paigal seistes rullidel ''sõites'' puudub ka tuuletakistus. Enamus autodel on olemas roll-test option, kus igasugused kolmetähelised abimehed on välja lülitatud ja sel juhul saab tarkvarasse kirjutatud programmijupp mootori väga ''kinni'' keerata ja ongi ulmelised kulu ja heitmenumbrid, mida reaalsuse pole võimalik kuidagi saavutada.
See asi ka veel:
____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.11.2016 at 21:45 |
1 edit. Last edited 17.11.2016 at 21:47 by ramman
|
johndoe |
Volkswagen jäi pettusega vahele
Täna hommikul just TV-s arutati et kui 2001 oli vahe tehase ja päris kulu vahel keskmiselt 9% siis täna on see 42%. Kui minu vanamoodne auto võtab liitri rohkem umbes siis uued peened turbomootorid 2-2,5 liitrit. KW-d samad ja tegelik kulu ka sama aga tehas räägib turbomootori ulme väiksest kulust lihtsalt. Täna on vähemalt nii et VW peakohal tänu sellele jamal mustad pilved kuna rahvas ei ole rahul et kulud ei vasta tegelikkusele ja Saksa riik ei ole rahul kuna maksud jäävad saamata automaksult. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.11.2016 at 22:49 |
|
antoonio |
Volkswagen jäi pettusega vahele
quote: johndoe: Täna hommikul just TV-s arutati et kui 2001 oli vahe tehase ja päris kulu vahel keskmiselt 9% siis täna on see 42%. Kui minu vanamoodne auto võtab liitri rohkem umbes siis uued peened turbomootorid 2-2,5 liitrit. KW-d samad ja tegelik kulu ka sama aga tehas räägib turbomootori ulme väiksest kulust lihtsalt. Täna on vähemalt nii et VW peakohal tänu sellele jamal mustad pilved kuna rahvas ei ole rahul et kulud ei vasta tegelikkusele ja Saksa riik ei ole rahul kuna maksud jäävad saamata automaksult.
See turboimede jutt vist tuleb laborist. Isiklikud loomkatsed - Fjord 2,5 L vabalthingav Fusioni kestas. Suht ok asi kuid mägedes käimakast ja mootor ikka arutasid asja omavahel kuidas liikuda samuti kiirenduse puhul võiks pisut nuriseda. Kulu jäi 8-9 lirtsu piiridesse.
Impala 3,6 L 300bhp - 2012-2014 mudelitel pedaali-mootori-käimakasti koostöö kohta 0 pretensiooni. Vahet polnud kus liikusid mägedes turnides või keskmäestikus 120+kmh. Võinuks rohkem rüübata . Kulu fjordiga samas klassis kui mitte väiksem.
3,5 Explorer fjord 2015 mudel. Sellega kuluga võis rahule jääda, eriti kui auto täislastis oli.
Nüüd katsed eestis. 1,5ecotec mondeoga (ehk fusion siis) (2015) ristatud. Turbolag ajas närvi. Kütusekulu ei tia, lihtsalt proovisin.
2016 2L ecotec S-max (mullis mondeo ) 6ne tomat. Keskmine kulu üle 10 (kompuutri järgi) ehk ca1 lirts rohkem kui 2007 2 Lirtsune sidrun 4se tomatiga mille aastane keskmine kompuutri järgi oli permanentselt 9-9,5 praegu smäksil 10+.
Naljakas on see, et mondeole on kruvitud ka 1 lirtsune mootor külge (hmm, huvitav kas täislastis liigub allatuult ve? ) Samamoodi ei suuda usaldada 1,2T superbi. Sama veider kombo. Ah jaa, olen rendikate küttekulusid võrrelnud jänkide firmade lehtedel pakutavaga ja peaks ütlema, et ikka suht sarnased numbrid olen kätte saanud, kuid kas või eesti müüjate lehtedel pakutavad numbrid on märg unenägu senini. Võibla latiino kruiiskontrolli kasutades ehk saakski sinna lähedale midagi. Smäxi puhul 6,9 (official) maanteel on ainult allamäge mineku puhul.
____________________________
Caddilac Coupe DeVille'79 (D'Merchant) |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.11.2016 at 20:09 |
|
mrtn |
Volkswagen jäi pettusega vahele
Minu 1.6 Ecoboosti kulu on küll täpselt tehaseandmete järgi: linnas 10,9, mul hetkel 10,8. Maanteed pole uurinud ja keskmine tuleb 9,7. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.11.2016 at 22:59 |
|
antoonio |
Volkswagen jäi pettusega vahele
quote: mrtn: Minu 1.6 Ecoboosti kulu on küll täpselt tehaseandmete järgi: linnas 10,9, mul hetkel 10,8. Maanteed pole uurinud ja keskmine tuleb 9,7.
Mondeo vs Fusion 2.0 ecoboost (sedaan FWD) andmed siis ford.ee vs. ford.com teisendused tikutaku lehelt:
Mondeol linn/mnt/keskmine 10,2/ 5,6 / 7,3 L/100km
Fusion linn/mnt/keskmine 11,2 / 7,59 / 9,41 L/100km (21 city/31 hwy/25 combined mpg).
Põhimõtteliselt tegu sama autoga (smax siis punni aetud mondeo ja mõningane erinevus mondeoga aktseptaabel) ja Fusioni numbrid märksa reaalsemad.
A küsimus ka see, miks need näidud siis sedapsi erinevad ühel ja teisel pool lompi?? Liiter linnas, 2 maanteel ja 2 keskmises. Hmm kuidagi paljuvõitu see või lihtsalt jewro hookuspookus, mis si****i ei maksa.
Ja veel, usas 245bhp mis euroks tehtuna annaks 248,4hj.
euros 240 hj ??!!
Meenus, et Mustang jänki vs euro on ka mitmeid erinevusi nii välimuses kui jõudluses.
____________________________
Caddilac Coupe DeVille'79 (D'Merchant) |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.11.2016 at 13:43 |
|
johndoe |
Volkswagen jäi pettusega vahele
Kui sa USA-s jama ajad siis saad kohtus käia, Euroopas ei juhtu midagi. Kui vaadata mõnda Ameerika autot siis tehase andmed ja inimeste kogemused klapivad peaaegu. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.11.2016 at 20:29 |
|
antoonio |
Volkswagen jäi pettusega vahele
quote: johndoe: Kui sa USA-s jama ajad siis saad kohtus käia, Euroopas ei juhtu midagi. Kui vaadata mõnda Ameerika autot siis tehase andmed ja inimeste kogemused klapivad peaaegu.
Seda räägingi ,et need liikurid mida teisel pool lompi piinanud olen, on reaalsed näidud üsna .com lehega võrreldavas augus. Jewro numbreid olen senini unes näinud, tegelt ka siis mitte
____________________________
Caddilac Coupe DeVille'79 (D'Merchant) |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.11.2016 at 21:50 |
|
mrtn |
Volkswagen jäi pettusega vahele
quote: antoonio:Seda räägingi ,et need liikurid mida teisel pool lompi piinanud olen, on reaalsed näidud üsna .com lehega võrreldavas augus. Jewro numbreid olen senini unes näinud, tegelt ka siis mitte
Seda ma just rääkisin, et minu reaalelulised numbrid vastavad täpselt eurospekile, seega pole mõtet üldistada. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.11.2016 at 02:12 |
|
Märt |
Volkswagen jäi pettusega vahele
quote: blaaaa blaaa
Mina olen taas avastanud, et kütusekulu on kuidagi seotud ka sõidustiiliga Mu pisike Honda võttis A24 ringil palju rohkem, kui mu 5,3L V8-ga Saab
Eespool on kordi toodud välja see loll loogika, millega neid numbreid mõõdetakse, seega vast ei peaks eriti muretsema nende numbrite saamise või mitte saamise üle. Päeva lõpuks võtab kõik ära ja õnneks veel on tanklad olemas ning neis ka kütet jagub
Soovitan lugeda Peebu reisikirjeldust ja unustada kütusekulu - elu ON palju ilusam!
Päikest!!
____________________________
..
Saab 900 cabrio
.. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.11.2016 at 09:47 |
|
hawk |
Volkswagen jäi pettusega vahele
Kuna volksu teema, siis julgen igapäevases kasutuses ja pisema keskklassi keres oleva turbotatud 1,2 liitrise mikrobensumootori küttekulu kohta paar sõna poetada (käike vahetab automaat). Paberite järgi peaks linnas võtma 6.0 l/100. Ma olen mõned korrad tööle sõites proovinud ökotada ja saanud 15km marsruudil äärelinnast läbi kesklinna teise linna otsa kuluks vahemikus 5,2-5,7 l/100. Aga seda väga kerge gaasijalaga ja iga liigutust pikalt ette planeerides. Normaalselt liigeldes tuleb nendele numbritele paar liitrit otsa. Paberites toodud 4.0 l/100 maanteekulu on aga ulme - see ei ole võimalik isegi spido järgi 90 km/h sõites. Reaalne pigem 5,2-5,4 l/100, 140km ots Tallinnast minu maakohta.
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.11.2016 at 15:04 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
gretzky Moderator |
Volkswagen jäi pettusega vahele
Hakka või filosoofiks.
variant 1. kui minu auto võtab 100km/5l (1.1 EUR/liiter) 5.5 EUR'i sajale km
variant 2. kui minu auto võtab 100km/10l (1.1 EUR/liiter) 11 EUR'i sajale km
Aga selle vahe raha eest (11 - 5.5 = 5.5 EUR) tänapäeval, nii väga osta saame ?
Ehk veel üks sixpack ? Saia, Leiba, Piima saja kilomeetri kohta ?
Rikkaks kohe kindlasti ei saa.
Ühesõnaga rusikareegel , kui ajaühikus läbitud kilomeetrite arv on väike, siis öko auto mõte on "kahtlane".
____________________________
Dodge Ram 5.7 hemi '04 - rebuild
Ford Mustang '05
Jeep Grand Cherokee '08 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.11.2016 at 20:09 |
1 edit. Last edited 22.11.2016 at 20:44 by gretzky (Moderator)
|
Vanapagan |
Volkswagen jäi pettusega vahele
noojahh, filosoof. 100 Km küll aga vaata mis aasta peale kokku tuleb. Mul ka 2 autot võtavad ühepalju kütust, paagitäis nädalas aga millegipärast sõidan peamiselt selle ökoga. Ühe paak on 80L teisel on 20L
____________________________
Smart CDI 0.8 30kW |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.11.2016 at 23:28 |
|
kaedoo |
Volkswagen jäi pettusega vahele
Smardiga sõites ei hooli Sa oma tervisest. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.11.2016 at 00:00 |
|
ivoalaska |
Volkswagen jäi pettusega vahele
Suvel oli ka istumise all korraks Smart. Pull sõiduk aga pikaajaliselt sellega liikluses osaleda ei tahaks. Kui säästmisest rääkida, siis mul on tööasjade ajamiseks üldse kaks 500 eurost liikurit. Võiks ju olla paar 200 euri kuus liisingupilli aga otsustasin seda raha paremini paigutada. Kütusekulu siinjuures ei oma enam tähtsust
____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.11.2016 at 08:40 |
|
charger |
Volkswagen jäi pettusega vahele
quote: gretzky:
Ühesõnaga rusikareegel , kui ajaühikus läbitud kilomeetrite arv on väike, siis öko auto mõte on "kahtlane".
Võib ka niipidi võtta, et milleks suur V8, kui nagunii vähe sõidad? Ostukäruks on nt 1-liitrisest turbokast küll, mis poole oma elueast seisab foori taga või ummikus.
Samas ise pole ma kordagi kahetsenud hobiautoks ostetud V8 hobusekarja, millega suve jooksul ca 10k kilomeetrit nautida
Kütusekuluga on nii, et 100km pealt kokkuhoiu lugemine kõlbab hästi enesepettuseks, parem oleks kokku lüüa need vahed aasta lõikes. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.11.2016 at 09:58 |
|
vvt |
Volkswagen jäi pettusega vahele
quote: See turboimede jutt vist tuleb laborist. Isiklikud loomkatsed - Fjord 2,5 L vabalthingav Fusioni kestas. Suht ok asi kuid mägedes käimakast ja mootor ikka arutasid asja omavahel kuidas liikuda samuti kiirenduse puhul võiks pisut nuriseda. Kulu jäi 8-9 lirtsu piiridesse.
Minul on selline turbo-ime nagu Volvo 2,4 madalsurve turbo 147 kw ja vanos ühel nukkvõllil, aastast 2000. Koos suht kandilise universaalkerega, neliveoga ja soliidse 2 tonni ligi tühimassiga, kuid käsikastiga on linnasõidu kulu kuskil 12,2 liitrit sajale, maanteel ca 8,2. Oli kunagi umbes võrreldava võimsuse, kaalu ja janu suurenditega vabalthingav, B5 Passat 2,8 syncro (142 kW). Sellega võrreldes on antud "mikro-turbo" küll samm edasi, sest antud isend võttis isegi suveajal linnas 15-16 ja trassil ka selle 8.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.11.2016 at 19:30 |
|
gretzky Moderator |
Volkswagen jäi pettusega vahele
quote: charger: quote: gretzky:
Ühesõnaga rusikareegel , kui ajaühikus läbitud kilomeetrite arv on väike, siis öko auto mõte on "kahtlane".
Võib ka niipidi võtta, et milleks suur V8, kui nagunii vähe sõidad? Ostukäruks on nt 1-liitrisest turbokast küll, mis poole oma elueast seisab foori taga või ummikus.
Samas ise pole ma kordagi kahetsenud hobiautoks ostetud V8 hobusekarja, millega suve jooksul ca 10k kilomeetrit nautida
Kütusekuluga on nii, et 100km pealt kokkuhoiu lugemine kõlbab hästi enesepettuseks, parem oleks kokku lüüa need vahed aasta lõikes.
Ei kindlasti on Sul õigus.
Okey võtaks kasutusele uue ühiku
"aastas / kilomeetrit" minul on see ~ 50km * 360päeva = 18 000 km/aastas
10l versus 5l öko masinaga säästaks aastas 18 000/100 * 5,5 EUR = 990 EUR.
Pole väike, ega teab mis suur summa, eesti keskime ühe kuu palk.
Ja seda tingimusel ,et iga päev sõita maha 50 km.
PS. Kahe autoga korraga, pole veel keegi suutnud sõita.
____________________________
Dodge Ram 5.7 hemi '04 - rebuild
Ford Mustang '05
Jeep Grand Cherokee '08 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.11.2016 at 19:50 |
|
rommel |
Volkswagen jäi pettusega vahele
Fäg grupi sõiduauto sidur koos hoorattaga (mis kipub üle kahe aasta/120k km peeti minema) maksab keskmiselt 1500+ euroühikut. Pluss igasugu elektrividinad (passati näide: led tagatuled - 1tk aastas, hinnaks vist oli 2 sotti, led-e eraldi ei vahetata), 200-250 k pealt on nukkvõll ja veepump....Kui turbo ja õhulugeja ka mingeid vimkasid viskab siis on ...
Ecopesukotil viskas esp aju 4 aastasena pildi kotti: tulemuseks oli 2k euroühiku väärtuses remont, rehvirõhu andur 2 sotti. Mina isiklikult olen küll sügavalt pettunud nendes bluebuustides mis roostetavad ja lagunevad mõttekiirusel ja varuosi tehakse peaaegu kullast (kallid ja pehmed).
Võib ju siin taga ajada liitrit sajale või miskit aga pensu pealt kokku hoitud raha on marginaalne ja taganeb igal kümnel juhul permanentse ja viperusteta sõidurõõmu ees.
____________________________
ex Ram '04
ex Taurus '97
god hates us all |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.11.2016 at 23:09 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
kaedoo |
Volkswagen jäi pettusega vahele
quote: rommel: Fäg grupi sõiduauto sidur koos hoorattaga (mis kipub üle kahe aasta/120k km peeti minema) maksab keskmiselt 1500+ euroühikut. Pluss igasugu elektrividinad (passati näide: led tagatuled - 1tk aastas, hinnaks vist oli 2 sotti, led-e eraldi ei vahetata), 200-250 k pealt on nukkvõll ja veepump....Kui turbo ja õhulugeja ka mingeid vimkasid viskab siis on ...
Ecopesukotil viskas esp aju 4 aastasena pildi kotti: tulemuseks oli 2k euroühiku väärtuses remont, rehvirõhu andur 2 sotti. Mina isiklikult olen küll sügavalt pettunud nendes bluebuustides mis roostetavad ja lagunevad mõttekiirusel ja varuosi tehakse peaaegu kullast (kallid ja pehmed).
Võib ju siin taga ajada liitrit sajale või miskit aga pensu pealt kokku hoitud raha on marginaalne ja taganeb igal kümnel juhul permanentse ja viperusteta sõidurõõmu ees.
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.11.2016 at 23:16 |
1 edit. Last edited 23.11.2016 at 23:51 by kaedoo
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
vvt |
Volkswagen jäi pettusega vahele
Kahemassilise hoorata jutud iga 2 aasta takka vahetamisest on kas ülepaisutatud linnalegend või tuleks revideerida oma sõidumaneere.
Kui näpu vahel uurite, siis saate aru, et sellised vedrudega "aktiivsed" kahemassilised sidurid ei saagi kesta rullnoka sõiduvõtteid.
Legend omakorda põhineb sellest, et linn on täis valgeid VW kaubikuid idioodi/pohhuisti tasemel 20.a juhid rooli taga.
Selliste käes ei pea ükski auto vastu.
Minu isiklikul autol on kellal 360 000 km (mul on täis teenindusajalugu olemas) ja ei siduri ega kahemassilise hoorata vahetusest pole seal veel juttugi - mingi 100 tuhat sõidan kindlasti veel.
Pole vaja lihtsalt neliveoga drop starte teha.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.11.2016 at 10:07 |
1 edit. Last edited 24.11.2016 at 10:08 by vvt
|
rommel |
Volkswagen jäi pettusega vahele
Fäg grupi hooratta hädad algasid T5-st ja B6 passaadiga ning ma ei räägi linnalegendidest vaid isiklikest kogemustest. DSG kast on ka paras loterii. Jutud siduriga tõmblemisest võid jätta Mustamäe tee teenindusletti kui on vaja garantiiremondist ära põigelda, oodi oma perfektsele sõidustiilile laulda ju võib aga see ei muuda fakti, et esinduses teatakse nende juppide hindu peast ja laos on nood kuluvahenditena alati olemas. 2.0 diisel ja 2.5 diisel (mõlemad 100 kw juures) on pensionäri autod, tõmblema kipuvadki nendega vaid noored rullnokud ja palgatöölised kes ei saa aru, et kiirendamise jaoks on natuke teised autod.
____________________________
ex Ram '04
ex Taurus '97
god hates us all |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.11.2016 at 12:03 |
|